Alkoholi ja kahvi

joopajoo.

En suosittele VARSINKAAN samanaikaisesti nautittuna. En ole mikään kahvinlitkijä, mutta eilen sain päähäni juoda lähes pannullisen kahvia juuri nautittuani 8-pakin 0,33l olutta. Tuloksena sydämen tykytyskohtauksia, koko ruumiin vapinaa ja hirvittävä yö. Sairaalassa diapamia, kuten myös myöhemmin yöllä kotona jolloin soitin ambulanssin paikalle. Nyt lähes vuorokauden jälkeen olo ei vieläkään normaali. Minun kaffitteluni loppui tähän.

24

4745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varoa! Sen juominen on epäterveellistä, kuulemma.

      • joopajoo.

        Niinpä! Saattaahan se olutkin olla terveydelle haitallista ainakin liialti nautittuna, kuulemma. :)


      • Maroolofi
        joopajoo. kirjoitti:

        Niinpä! Saattaahan se olutkin olla terveydelle haitallista ainakin liialti nautittuna, kuulemma. :)

        Kahvin sekaan on kiva lorautella viinaa;)


      • ?
        Maroolofi kirjoitti:

        Kahvin sekaan on kiva lorautella viinaa;)

        Maroolofin raittius jo loppunut?
        Noin 283 kertaa, suunnilleen.
        Nuo pläjäykset on sen tyylisiä, että banjon soittajalle maistuu jo viinakin.


      • fdffgghh
        ? kirjoitti:

        Maroolofin raittius jo loppunut?
        Noin 283 kertaa, suunnilleen.
        Nuo pläjäykset on sen tyylisiä, että banjon soittajalle maistuu jo viinakin.

        Laskujeni mukaan Maroolofi lopetti juopottelun liki 400 kertaa.


    • Hiihaaa..

      "En suosittele Antabusta kenellekään. Sen kanssa ryypätessä tulee ihan kammottava olo."

      • joopajoo.

        Ok, jos et mielipiteestäni välitä olet ihan vapaa testaaman itse käytännössä. Antabuksen-alkoholin yhteisvaikutus on hieman toista luokkaa kuin kahvin-alkon, alkoholi vain hidastaa kofeiinin poistumista elimistöstä. Pikkuhiljaa on alkanut elämä voittaa täällä. :)


      • joopajoo.

        Lisäystä; vapinat ja sydämen rytmihäiriöt saa ihan ilman alkoholiakin kun tarpeeksi kiskot kofeiinia sisuksiin...


      • ----->>
        joopajoo. kirjoitti:

        Lisäystä; vapinat ja sydämen rytmihäiriöt saa ihan ilman alkoholiakin kun tarpeeksi kiskot kofeiinia sisuksiin...

        Itselle ammoin krapulaan kahvi oli todellinen myrkkyjen myrkky, ja sai kädetkin vatkaamaan.
        Myöhemmin viinan juonnin loputtua, ja kahvin juonnin lisäännyttyä alkoivat rytmihäiriöt siihen malliin, että vakavissani vartoilin jo viikatemiestä saapuvaksi.
        Lamppu syttyi, ja vähensin kahvin juonnin minimiin, ja niin hoituivat rytmihäiriötkin kokonaan.

        Kahvia ei tullut koskaan juotua liikaa viinan tai kaljan kanssa yhtäaikaa, kun join vain sitä viinaa tai kaljaa.


      • Maroolofi
        ----->> kirjoitti:

        Itselle ammoin krapulaan kahvi oli todellinen myrkkyjen myrkky, ja sai kädetkin vatkaamaan.
        Myöhemmin viinan juonnin loputtua, ja kahvin juonnin lisäännyttyä alkoivat rytmihäiriöt siihen malliin, että vakavissani vartoilin jo viikatemiestä saapuvaksi.
        Lamppu syttyi, ja vähensin kahvin juonnin minimiin, ja niin hoituivat rytmihäiriötkin kokonaan.

        Kahvia ei tullut koskaan juotua liikaa viinan tai kaljan kanssa yhtäaikaa, kun join vain sitä viinaa tai kaljaa.

        Join tänään yhden purkin olutta, eli olen melkein raitis. En aio juoda enää enempää. Ainakaan tänään.

        Ps. Mun banjo muuten varastettiin.


      • fddsssddffg

        Matti Nykänen pääsi tuolla Antabus-ohjeellaan historiankirjoihin


      • klömn
        Maroolofi kirjoitti:

        Join tänään yhden purkin olutta, eli olen melkein raitis. En aio juoda enää enempää. Ainakaan tänään.

        Ps. Mun banjo muuten varastettiin.

        Tarkoitatko, että joit tänään yhden purkin olutta, mutta unohdit mainita sen kossupullon?


      • aivot.muusina
        klömn kirjoitti:

        Tarkoitatko, että joit tänään yhden purkin olutta, mutta unohdit mainita sen kossupullon?

        Tollo raitistelija kysyy yli 5 vuoden takaisesta viestistä, heh!


    • 19+14

      Ikääntymisen myötä kofeiinin poistuminen elimistöstä hidastuu. Eli jos nuorena joi x kupillistä päivässä sama määrä iäkkäämpänä voi vastata 1,5 kertaa x määrää mikä on hermostolle liikaa. Kaikenlaiset neuroottiset oireet moninkertaistuvat.

    • Saman kokenut.
    • Maroolofi

      Mitähän mä oon oikein kirjoitellut? Ei mun banjoa kukaan ole varastanut!

      • hhhgggzz

        Sinut olisi helppo tappaa tuomalla ovesi taakse korillisen kossua.


    • pää selväx

      Jospa ei jois kumpaakaan, jättäisi tuon tupakankin pikkuhiljaa pois.. Toimii pumppu, sekä pää eikä tule mitään ihme oireita..

    • helsingin_herra

      paska puhetta!!!!!!!!1111111111111111111111 oon juonu 1l vodkaa1!!!!!!!!111111 ainii on mulla akateeminen koulutus!!!!!!!!11111111111

    • Joopaeipäjooo

      Uskomaton kaveri! Lopettaa kaffittelun.
      Viinaa ja kaljaa koneeseen ilman kahvia niin hyvä tulee.

      Ei itellä kuitenkaan ollu normaalia krapulaa pahempaa (joka tuli alkoholista, ei kahvista) kun join pannullisen kahvia pontikan kera.

    • Raitish_mies

      Ei koskaan sekaisin.Tänään juon vain kahvia.

    • Outotarina

      Aloittaja kertoo ensin sairaalassa nauttineensa Diapamia ja sitten tilanneensa ambulanssin kotiin. Onko hän jotenkin muutenkin hieman sekaisin?

      • Anonyymi

        ei ole mutta sinä varmasti olet


    • Anonyymi

      Haluan niin miestä ovipönkällä

      Asd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe