Vuodan kuiviin.....

Dooris

onkohan kyseessä joku vuotohäiriö, olen nimittäin vuotanut melkein koko tämän kuukauden! Muutama päivä oli pientä tiputtelua, mutta esim. kuntosalilla käynnin jälkeen verta tuli taas enemmän. Nyt on taas vuotanut ERITTÄIN runsaasti neljä päivää eikä loppua näy! välillä tulee kunnon "klimppejä". Olen aloittanut Terolut-kuurin tässä kuussa, tehoaako se vasta myöhemmin? Alkaa olla teho pois...

5

3524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

vaiva oli mulla.
      Menkat kesti 4 viikkoa.Menin lääkäriin ja sain keltarauhashormonia nimeltä primolut ja vaivan nimi on :vuotohäiriö.
      Lääkäri määräsi lisäksi vielä Caprilon lääkettä,jota käskettiin ottamaan vain jos Primolut ei tehoa,mutta Primolut tehosi jo heti seuraavana päivänä.Kymmenen päivän kuurin sain,ja sen jälkeen pitäisi tulla tyhjennysvuoto,joka muistuttaa kuukautisia.
      Primolut maksoi 21.97 euroa

• Dooris

minulle Terolut ei ole vielä tehonnut, sitä syödään tabletti päivässä kierron tietyssä vaiheessa. Odottelen, josko se seuraavalla kerralla tehoaisi paremmin! Vuoto vain jatkuu; nyt jo kuudetta päivää!!

• minä
        Dooris kirjoitti:

minulle Terolut ei ole vielä tehonnut, sitä syödään tabletti päivässä kierron tietyssä vaiheessa. Odottelen, josko se seuraavalla kerralla tehoaisi paremmin! Vuoto vain jatkuu; nyt jo kuudetta päivää!!

ei se kuusi päivää,nyt ole edes vielä kauhean paljon...odota vain kärsivällisesti,niin kyllä se siitä!
        Kannattaa vaan aina rohkasta mielensä ja mennä lääkäriin.Kyllä niiltä oikeat rohdot löytyy.

• Dooris
        minä kirjoitti:

ei se kuusi päivää,nyt ole edes vielä kauhean paljon...odota vain kärsivällisesti,niin kyllä se siitä!
        Kannattaa vaan aina rohkasta mielensä ja mennä lääkäriin.Kyllä niiltä oikeat rohdot löytyy.

niin, mutta kunnon vuotoa onkin tullut tässä kuussa jo n.16 päivää, sen lisäksi pientä tiputtelua koko ajan, että semmosta.....

• minä
        Dooris kirjoitti:

niin, mutta kunnon vuotoa onkin tullut tässä kuussa jo n.16 päivää, sen lisäksi pientä tiputtelua koko ajan, että semmosta.....

tiedän kyllä että se on hirveetä!
        Mulla kesti menkat 29 päivää ja tuskaa oli.Mutta onneks noi lääkkeet autto.Tsemppiä ja jaksamista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3200
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1772
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe