onkohan kyseessä joku vuotohäiriö, olen nimittäin vuotanut melkein koko tämän kuukauden! Muutama päivä oli pientä tiputtelua, mutta esim. kuntosalilla käynnin jälkeen verta tuli taas enemmän. Nyt on taas vuotanut ERITTÄIN runsaasti neljä päivää eikä loppua näy! välillä tulee kunnon "klimppejä". Olen aloittanut Terolut-kuurin tässä kuussa, tehoaako se vasta myöhemmin? Alkaa olla teho pois...
Vuodan kuiviin.....
5
3524
Vastaukset
- minä
vaiva oli mulla.
Menkat kesti 4 viikkoa.Menin lääkäriin ja sain keltarauhashormonia nimeltä primolut ja vaivan nimi on :vuotohäiriö.
Lääkäri määräsi lisäksi vielä Caprilon lääkettä,jota käskettiin ottamaan vain jos Primolut ei tehoa,mutta Primolut tehosi jo heti seuraavana päivänä.Kymmenen päivän kuurin sain,ja sen jälkeen pitäisi tulla tyhjennysvuoto,joka muistuttaa kuukautisia.
Primolut maksoi 21.97 euroa- Dooris
minulle Terolut ei ole vielä tehonnut, sitä syödään tabletti päivässä kierron tietyssä vaiheessa. Odottelen, josko se seuraavalla kerralla tehoaisi paremmin! Vuoto vain jatkuu; nyt jo kuudetta päivää!!
- minä
Dooris kirjoitti:
minulle Terolut ei ole vielä tehonnut, sitä syödään tabletti päivässä kierron tietyssä vaiheessa. Odottelen, josko se seuraavalla kerralla tehoaisi paremmin! Vuoto vain jatkuu; nyt jo kuudetta päivää!!
ei se kuusi päivää,nyt ole edes vielä kauhean paljon...odota vain kärsivällisesti,niin kyllä se siitä!
Kannattaa vaan aina rohkasta mielensä ja mennä lääkäriin.Kyllä niiltä oikeat rohdot löytyy. - Dooris
minä kirjoitti:
ei se kuusi päivää,nyt ole edes vielä kauhean paljon...odota vain kärsivällisesti,niin kyllä se siitä!
Kannattaa vaan aina rohkasta mielensä ja mennä lääkäriin.Kyllä niiltä oikeat rohdot löytyy.niin, mutta kunnon vuotoa onkin tullut tässä kuussa jo n.16 päivää, sen lisäksi pientä tiputtelua koko ajan, että semmosta.....
- minä
Dooris kirjoitti:
niin, mutta kunnon vuotoa onkin tullut tässä kuussa jo n.16 päivää, sen lisäksi pientä tiputtelua koko ajan, että semmosta.....
tiedän kyllä että se on hirveetä!
Mulla kesti menkat 29 päivää ja tuskaa oli.Mutta onneks noi lääkkeet autto.Tsemppiä ja jaksamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264