Käytettyjä kissantarvikkeita

Tuleva kissan omista

Hei! Olen tässä kissaa hankkimassa vihdoinkin! :) joten tarvikkeille olisi käyttöä. Tietääkö kukan mistä saisi Oulun läheisyydestä käytettyjä kissantarvikeita? Kantokoppaa, hiekkistä... ym.?
Olen etsiskellyt netistä mutten ole oikeen löytänyt sivuja joilla myytäisi käytettyjä tarvikkeita :( Tarvikkeet aijon desinfioida ennen käyttöön ottoa.

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen (^..^)

10

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkkikisut

Vilkaisepa Huuto.netistä. Sinne voit laittaa myös paikkakuntakohtaisen haun. Tosin äsken tarkistin, ja juuri nyt ei Oulussa ole paljonkaan tarjontaa. Mutta postissahan ne tavarat kulkevat, tosin silloin voi hinta pompsahtaa äkkiä kaupan hintoihin. Itseltäni joutaisi yksi musta valjaat talutushihna-setti sekä jokunen kissakirja.

Mutta jostakin Tokmannista tai Puuilosta saat varmaankin melko edullisia tarvikkeita. Hiekkiksen saa alle kympillä ja jo Prismastakin kantokopan parillakympillä. Kipot ja harjat ja hiekkalapiot eivät ole kovin kalliita.

Kannattaa myöskin laittaa ostoilmoitus Oulun Kaupunkikirppari.netiin.

• kissa__

Erilaiset kissoihin erikoistuneet foorumit omaavan yleensä myös kirpparipalstan.

• rahan, vaivan säästö

että kukaan myy käytettyjä kissatarvikkeita.

Mutta kurkkaapa esim. http://www.zooplus.fi/

Tuolle firmalle voi maksaa ennakkomaksuna tai kortilla, ja se lähettää ostokset teille kotiin asti. On paljon halvempaa kuin eläinkaupoissa.

• kissa__

Minä olen ostanut kaksi koppaa, leluja, kiipeilytelineen.... Olen myös myynyt useita tavaroita. Kyllä niitä kaupataan ja paljon!

• bum-ba
    • viisaampiaikuinen

Jos sinulla ei ole varaa edes ostaa perustarvikkeita uusina, miten aiot kustantaa esimerkiksi eläinlääkärikäynnit (yleensä 100-300 euroa) jos kissa sairastuu äkillisesti, tai kissan ruuat ja hiekat?

Eläin ei ole lelu, sen pitäminen maksaa eikä eläintä voi jättää ruuatta ja hoidotta vain, koska emännän taloudenpito on vastuutonta.

• kissa__

Miksi vanhaa tavaraa ei voisi kierrättää? Minä ainakin mielummin osta käytettynä kun uutena vaikka rahaa olisi uuteenkin. Kaatopaikat pursuaa rojua miksi tunkea sinne yhtään enempää? Tai miksi ylipäätään maksaa tuplahinta uudesta kantokopasta kun halvemmalla saa ihan yhtä hyvän. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa paljonko on rahaa tilillä vaan siitä mihin haluaa sen käyttää.

• Karkkikisut

Kyllä minäkin saatan ostaa joskus käytettyjä tarvikkeita, kun sopivia kohdalle sattuu. Enkä vaan pelkästään hinnan takia, vaan kannatan kierrätystä kohtuullisessa määrin. Se ei silti tarkoita, ettenkö olisi valmis maksamaan tarvittaessa satoja euroja kissojen hoidosta (kuten olen joutunut tekemäänkin), tai että pihistelisin kissojen ruuassa tai hiekoissa.

Minusta ei tarvitsisi noin kärjekkäästi alkaa arvostella keskustelun avaajia näillä palstoilla, kuten valitettavasti usein näyttää olevan tapana. Ihmisillä on erilaisia tapoja hoitaa asioita, ja monet niistä ovat ihan hyviäkin tapoja.

Ja sanoisinko, että oikeasti "viisaampiaikuinen" ei ensisijaisesti mollaa, vaan antaa rakentavaa palautetta.

• Tuleva kissan omista
        Karkkikisut kirjoitti:

Kyllä minäkin saatan ostaa joskus käytettyjä tarvikkeita, kun sopivia kohdalle sattuu. Enkä vaan pelkästään hinnan takia, vaan kannatan kierrätystä kohtuullisessa määrin. Se ei silti tarkoita, ettenkö olisi valmis maksamaan tarvittaessa satoja euroja kissojen hoidosta (kuten olen joutunut tekemäänkin), tai että pihistelisin kissojen ruuassa tai hiekoissa.

Minusta ei tarvitsisi noin kärjekkäästi alkaa arvostella keskustelun avaajia näillä palstoilla, kuten valitettavasti usein näyttää olevan tapana. Ihmisillä on erilaisia tapoja hoitaa asioita, ja monet niistä ovat ihan hyviäkin tapoja.

Ja sanoisinko, että oikeasti "viisaampiaikuinen" ei ensisijaisesti mollaa, vaan antaa rakentavaa palautetta.

Joo eli varaa kyllä on hankkia kissa etä ei siinä mitään. Ja olen samaa miltä kierrätyksestä. Mielestäni nyky yhteiskunnan sanoma on vahna pois heti kun uudempi versio vain tulee. Joten itse ainakin kannatan kierrätystä ja siksi haluaisin ostaa käytettyjä tavaroita,myös kissalleni.

Ja jääpähän enemmän rahaa sitten niihin lääkärikuluihin yms. kun ostaa halvemmalla käyetyn ja säästää siten rahaa ;)

• Heihalloota

Rikkaat eivät tuhlaa.... Miksi käytetty ei kävisi kissalle?? Itsekin muutin asuntoon, jossa oli käytetty wc. Usein hotellissakin käyettyjä vain tarjolla....Lentokonekaan ei ole ollut koskaan uusi eli eiköhön se käytetty koppa kelpaa kissallenikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      246
      3128
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      18
      1740
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      23
      1443
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      131
      1269
    5. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      104
      1258
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      76
      1182
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1062
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1045
    9. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      972
    10. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      967
    Aihe