vahvistaa, ja pakottaa funtsimaan kuten tämä galleria/minä systeemi, tässä mennään pesrbookin suuntaan että heilahtaa, miksi se olisi siis huono asia, ymmärrän että joitain kismittää että enää ei näykkään muille kuinka hemmetin suosittuja he ovatkaan, so what!
Muutos
5
209
Vastaukset
Hyvä tai huono, kopioi toisen mallia menestyksen toivossa.
Toki se aiheuttaa automaattisesti muutoksia. Aukeaa uusia käyttömahdollisuuksia vanhojen keskustelun, chatin ja vonkailun rinnalle. Voipi muodostua alayhteisöjä, sellaisia oikeita sisäpiirejä, piirien sisään.
Naamakirjassa mulla ei ole profiilia joten tämä ei kilpaile sen kanssa. Muuten voisi kilpailla koska en varmana avaisi sinne profiilia omalla nimelläni.- Naamari&
ihan yhtä tyhmää avata jossain Facebookissa omalla nimellä? Niin mielenhäiriössä en tule ikinä olemaan että nettiin kirjoittelisin omalla nimelläni yksityisasioistani:DDDD
Naamari& kirjoitti:
ihan yhtä tyhmää avata jossain Facebookissa omalla nimellä? Niin mielenhäiriössä en tule ikinä olemaan että nettiin kirjoittelisin omalla nimelläni yksityisasioistani:DDDD
"Sitähän mä just sanoin..."
- Putkivalo
facebookin kanssa. Mutta melkein yks yhteen netlogin kanssa. Tuli joskus sitäkin kokeiltua kun joku ihku mies kutsui :) aikansa ne kesti kummatkin :))
Vähän häiritsee näitä jotka haukkuvat kaikkia palveluja. Eiks voi mennää silleen, että itse miettii minkälaista tarvetta on, ja sitten ottaa sen palvelun käyttöön joka sopii parhaiten?
Jos tekee mieli pitää yhteyttä livekamujen kanssa tai löytää kadonneita tuttuja, facebook ja tvitteri on oiva väline.
Jos haluaa löytää ystäviä, netlog ja suo-galleria varmaan auttaa. Näistä voi varmaan löytää myös kumppania, jos niin haluaa, ilman sitä treffiruljanssipainetta mitä treffipalstat tuo.
Jos kaipaa suhdetta löytyy pilvinpimein deittisaitteja.
Seksiseuraa kaipaaville on omat sivustonsa.
Jos vaan haluaa vaihtaa mielipiteitä, eikä mitään muuta, voi lähteä keskustelupalstalle.
Jokaisella sivustolla on oma vahva puolensa. Mä en jaksa siellä galleriassa käydä. En ole sitä harrastanut ennen enkä nyt. Tällainen kevyt keskustelu tuntemattomien kanssa riittää minulle.
Facebookissa olen, muttei sielläkään tapahdu sellaista mikä niin kiinnostaisi. Muutama tuttu kaveri siellä kehuskelee ja valehtelee vaan jonnin joutavia. Enpä viitsi asioitani nimelläni ja kuvallani levitellä, voi mennä maine ja työpaikkakin samalla...heh heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122373Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2421010Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253806- 84786
- 35719
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709