vahvistaa, ja pakottaa funtsimaan kuten tämä galleria/minä systeemi, tässä mennään pesrbookin suuntaan että heilahtaa, miksi se olisi siis huono asia, ymmärrän että joitain kismittää että enää ei näykkään muille kuinka hemmetin suosittuja he ovatkaan, so what!
Muutos
5
254
Vastaukset
Hyvä tai huono, kopioi toisen mallia menestyksen toivossa.
Toki se aiheuttaa automaattisesti muutoksia. Aukeaa uusia käyttömahdollisuuksia vanhojen keskustelun, chatin ja vonkailun rinnalle. Voipi muodostua alayhteisöjä, sellaisia oikeita sisäpiirejä, piirien sisään.
Naamakirjassa mulla ei ole profiilia joten tämä ei kilpaile sen kanssa. Muuten voisi kilpailla koska en varmana avaisi sinne profiilia omalla nimelläni.- Naamari&
ihan yhtä tyhmää avata jossain Facebookissa omalla nimellä? Niin mielenhäiriössä en tule ikinä olemaan että nettiin kirjoittelisin omalla nimelläni yksityisasioistani:DDDD
Naamari& kirjoitti:
ihan yhtä tyhmää avata jossain Facebookissa omalla nimellä? Niin mielenhäiriössä en tule ikinä olemaan että nettiin kirjoittelisin omalla nimelläni yksityisasioistani:DDDD
"Sitähän mä just sanoin..."
- Putkivalo
facebookin kanssa. Mutta melkein yks yhteen netlogin kanssa. Tuli joskus sitäkin kokeiltua kun joku ihku mies kutsui :) aikansa ne kesti kummatkin :))
Vähän häiritsee näitä jotka haukkuvat kaikkia palveluja. Eiks voi mennää silleen, että itse miettii minkälaista tarvetta on, ja sitten ottaa sen palvelun käyttöön joka sopii parhaiten?
Jos tekee mieli pitää yhteyttä livekamujen kanssa tai löytää kadonneita tuttuja, facebook ja tvitteri on oiva väline.
Jos haluaa löytää ystäviä, netlog ja suo-galleria varmaan auttaa. Näistä voi varmaan löytää myös kumppania, jos niin haluaa, ilman sitä treffiruljanssipainetta mitä treffipalstat tuo.
Jos kaipaa suhdetta löytyy pilvinpimein deittisaitteja.
Seksiseuraa kaipaaville on omat sivustonsa.
Jos vaan haluaa vaihtaa mielipiteitä, eikä mitään muuta, voi lähteä keskustelupalstalle.
Jokaisella sivustolla on oma vahva puolensa. Mä en jaksa siellä galleriassa käydä. En ole sitä harrastanut ennen enkä nyt. Tällainen kevyt keskustelu tuntemattomien kanssa riittää minulle.
Facebookissa olen, muttei sielläkään tapahdu sellaista mikä niin kiinnostaisi. Muutama tuttu kaveri siellä kehuskelee ja valehtelee vaan jonnin joutavia. Enpä viitsi asioitani nimelläni ja kuvallani levitellä, voi mennä maine ja työpaikkakin samalla...heh heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321256Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691075- 102873
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35818- 41659
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302636Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö50626Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai92623- 29605
- 39581