Kävin koeajamassa ja sen perusteella vaikutti hyvältä. Mittarissa n.160 tuhatta ja auto on käsitykseni mukaan virheetön ja syynäsin sen kyllä oikein kunnolla myös hallissa jossa pääsi myös pohjan näkemään.
Yksityinen myyjä joka on tuttavani (naapuri) myy, on sillä ajanut viitisen vuotta ja on toinen omistaja. Auto on ns.suomi-auto. Pitää sitä minulle varattuna viikon ennen kuin laittaa sen nettiautoon myyntiin jos en sitä osta. Hintana pitää 11500e. Kattelin nettiautosta, että hinta mahtuu siihen haarukkaan mitä näistä pyydetään.
Minkälainen auto on käytössä? Onko huollot kuinka hintavia? Paljon tuo kaksilitrainen kuluttaa?
Olisi mukavaa kuulla tämänlaisella autolla ajavien ihmisten käyttökokemuksia mielellään ennen perjantaita johon mennessä lupasin päättää ostanko vaiko en.
MB C200 Kompressor
7
5411
Vastaukset
- Utelias eemeli
Otsikoissa utelua!!!
- mbe320cdi
Oikea hinta on n 7500-8000e korkeintaan
- Farkku vm.2001
Ehkä sitten maksoin ylihintaa mutta maksoin siitä sitten tinkaamisen jälkeen 10500e. Olen nyt sillä yli viikon ajellut enkä vieläkään ole mitään vikaa havainnut ostoksessani. Sitä myös uskoo mielellään, että hyvä ystävä ja naapuri ei huonoa autoa myy. Auto kulkee kuin enkeli ja kiihtyy kuin paholainen. Kulutus on ehkä ainoa asia mikä hieman harmittaa kun se on vaihtelevalla ajolla n.9l/100km.
Täältä en saanut oikeastaan mitään näkemyksiä ostoaikeelleni mutta kun selasin muuataman tunnin mersufoorumin sivuja niin sieltä sain tietoa joka edesasuttoi ostopäätöstäni.- hieman tietoa
Olen mersufoorumin jäsen. Kannattaa liittyä. Täällä ei kannata kysyä mersuista yhtään mitään.
Olet hyvän auton ostanut vaikka ei olekkaan kiisseli. Onko se W202 vai W203? Farkuissa vm.2001 oli muistaakseni viimeinen W202. - jeppeniilonpoika
hieman tietoa kirjoitti:
Olen mersufoorumin jäsen. Kannattaa liittyä. Täällä ei kannata kysyä mersuista yhtään mitään.
Olet hyvän auton ostanut vaikka ei olekkaan kiisseli. Onko se W202 vai W203? Farkuissa vm.2001 oli muistaakseni viimeinen W202.Suoli24 on todellakin vihonviimeinen foorumi yrittäkkään kysyä mitään asiallista ja toivoa saavansa siihen asiapitoisia vastauksia. Tämä on kaikkien foorumeiden mätäpaise koko paikka, missä provoajat, kateelliset ja kakarat mellastavat.
Mersufoorumille vaan, jos oikeaa tietoa haluat.
PS.10,5 te asiallisenkuntoisesta noin vähän ajetusta 2001-mallisesta farkkumersusta on ihan kohdallaan oleva hinta. Ei niitä hyviä yksilöitä millään seitsemällä tonnilla saa, höpöti höpöti.
Ja onnea autosta, se on mukava pirssi!
- Anonyymi
Ei oo 2 litranen, 1.8. Kusetusta on kyllä
- Anonyymi
Onneton mopedi on kait jo romutettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702