HELPPOJA RESEPTEJÄ sieni-infektiota nujertavalle

Mikäli olet taistellut sieni-infektiota vastaan ja Sinulla on helppoja reseptejä väsyneelle kohtalotoverillesi, kerro niistä tässä.

Toivoisin etenkin ruokareseptejä, mutta muutkin reseptit kelpaavat.

Mikä voisi olla päivän, viikon tai koko kuukauden helppo menu, kunnes koko paskiaisesta (sieni-infektiosta) on päästy eroon?

Kurkotan kohti tähtiä, vaikka katajaan taidankin kapsahtaa...

Kiitos kumminkin :)

4

328

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvasin, ettei tähän tule kovin helposti vastauksia.

Huonolla omallatunnolla olen syönyt tänään kaksi jälkiuunileivän palaa, joista on kaksi leipäpalaa liikaa. Juokseva margariini, kinkku ja goudajuusto olivat ok, mutta paprika ehkä ei, eikä vedellä laimennettu tuoremehukaan. Kahvia lipitän liikaa.

Justiinsa. No nyt sieni on vähän aikaa tyytyväinen, kunnes on aika ruokkia sitä uudestaan. Päänsärystä sen huomaa. Jos on liian kauan syömättä, päätä alkaa kolottaa. Jos ruokkii taas sientä liikaa, seurauksena on julmetunmoinen päänsärky.

Kävin viime viikolla eläinkaupassa, jossa oli söpöjä elikoita. Vaan mitä suotta niitä katselemaan, kun poskionteloissa on ikioma kammotus, joka nauttii samoja ruokia ja juomia kuin emäntänsäkin.

• Uudisraivaaja

netistä karppaajat tai karpit. Karppaajien keittokirja löytyy myös kirjakaupasta. Tätä ruokavaliota noudatettaessa olo paranee. Suosittelen sitä kaikille tällä palstalla.

Oma keuhkolääkäri sanoi joskus että yksi peruna, kilo kasviksia, litra piimää ja 30 km liikuntaa päivässä. Hehhehee. Kokeilin ja henki meinas lähteä. Karppaajien ohjeita kun noudattaa ja välttää hiivoilla kohotettuja viljatuotteita, valkoista viljaa ja sokeria, ja myös luumuja, niin helpottaa.

Itse käytin Mivi total-valmistetta luontaistuotekaupasta vuoden ajan, kun amalgaamit saneerattiin. Piparjuuri tappaa hiivoja mm. Voi raastaa hapattamalla valmistetun ruisleivän päälle tai Ryvita näkkileivän päälle mm.

• Olen käynytkin joskus karppaajien nettisivuilla. Täytyypä käydä uudestaan ja laittaa sivut kirjanmerkkeihin.

Kiitti vinkistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      142
      2049
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      185
      924
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      907
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      838
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      762
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      50
      725
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      283
      709
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      650
    Aihe