Tyypillistä pienille paikakunnille on se että kaikki jotka luulevat olevansa jotain tai kuvittelevat tulevansa joksikin liittyvät leijoniin tai rotareihin. Keski-ikähän näissä taitaa olla 60.
Mutta silti kun katsoo sääntöjä niin siellä taitaa rikollinen toiminta olla kiellettyä.
Ristiinan leijonia sääntö ei koske.
Lions
4
463
Vastaukset
- t-iikeri-
Leijoniinhan hakeutuvat ne joilla on omallatunnollaan salattavaa. Sellaisia henkilöitä jotka ovat asemansa takia käyttäneet toisia hyväkeen tai muuten huilanneet hakevay Leijonatoiminnalla hyvitystä omalletunnolleen. Toisaalta se on hyvä jos omatunto vielä toimii mutta joillakin tuntuu olevan se käsitys että kun annan Leijonana almun mummolle olen oikeutettu rohmuamaan vaikka mummon muun omaisuuden.
Kaikilla Leijonilla on jotain salaamista rötöstelyistään. - auttavasydän
ei tarvitse kulua mihinkään kun voi auttaa toisia!!!
Itseni olen pitänyt pois kaikesta martoista martteihin.- Huumeita
Onko joku Manne kyseessä ?
- SL
Ai leijonat rikollisia ? Mihin tässä viitataan ? Kuulin kylillä että kyseessä on moralisesti oikeutettu velan perintä. Silloin kaikki keinot on sallitua. Oikeudet ei anna oikeaa tuomiota vaan tulkitsevat lakia moralisesti väärin. Laki ei tunne velkaa koska velan sopija on sen ottaja. Ky virmana on sama kuin velan ottaja ja oy velan sopija ja vastuussa.
Huumeita en ole eikä tiedossa että syytetty olisi käyttänyt vaikka apuna olleet olivat. Valitettuhan siitä on ainakin ilmoitettu tyytymätön tuomioon.
Hovioikeudessa varmasti syytteet tullaan ajamaan alas ja velat panemaan maksuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 293848
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422792Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial562330Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2182321Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631304Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951235