Tyypillistä pienille paikakunnille on se että kaikki jotka luulevat olevansa jotain tai kuvittelevat tulevansa joksikin liittyvät leijoniin tai rotareihin. Keski-ikähän näissä taitaa olla 60.
Mutta silti kun katsoo sääntöjä niin siellä taitaa rikollinen toiminta olla kiellettyä.
Ristiinan leijonia sääntö ei koske.
Lions
4
425
Vastaukset
- t-iikeri-
Leijoniinhan hakeutuvat ne joilla on omallatunnollaan salattavaa. Sellaisia henkilöitä jotka ovat asemansa takia käyttäneet toisia hyväkeen tai muuten huilanneet hakevay Leijonatoiminnalla hyvitystä omalletunnolleen. Toisaalta se on hyvä jos omatunto vielä toimii mutta joillakin tuntuu olevan se käsitys että kun annan Leijonana almun mummolle olen oikeutettu rohmuamaan vaikka mummon muun omaisuuden.
Kaikilla Leijonilla on jotain salaamista rötöstelyistään. - auttavasydän
ei tarvitse kulua mihinkään kun voi auttaa toisia!!!
Itseni olen pitänyt pois kaikesta martoista martteihin.- Huumeita
Onko joku Manne kyseessä ?
- SL
Ai leijonat rikollisia ? Mihin tässä viitataan ? Kuulin kylillä että kyseessä on moralisesti oikeutettu velan perintä. Silloin kaikki keinot on sallitua. Oikeudet ei anna oikeaa tuomiota vaan tulkitsevat lakia moralisesti väärin. Laki ei tunne velkaa koska velan sopija on sen ottaja. Ky virmana on sama kuin velan ottaja ja oy velan sopija ja vastuussa.
Huumeita en ole eikä tiedossa että syytetty olisi käyttänyt vaikka apuna olleet olivat. Valitettuhan siitä on ainakin ilmoitettu tyytymätön tuomioon.
Hovioikeudessa varmasti syytteet tullaan ajamaan alas ja velat panemaan maksuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831648- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87986Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946- 61863
- 53862
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68862Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 37789
- 34784