melkein tuli kun ei tänne päässyt yli tuntiin. Jo rupesi kädet tärisemään ja pää tutajamaan, että mihin tästä nyt suunnistaa.
Vieruoitusoireita
32
295
Vastaukset
omppuja keräämään, ihan syötäviäkin löytyy.
on njam, varsinkin jos kotimaisia. Ulkolaisesta omenasta taisin viimeyönä saada allergisen reaktion. Kurkku turpos ja ääni meni tyystin. :(
Nittaminax kirjoitti:
on njam, varsinkin jos kotimaisia. Ulkolaisesta omenasta taisin viimeyönä saada allergisen reaktion. Kurkku turpos ja ääni meni tyystin. :(
ja Valkea Kuulas, Sokerimiron, jonka nimestä en ole varma, sekä outo, mutta väkevä laji,
niistä saa valita. Punakaneli kaatui toissa talvena myrskyn kourissa.
Eräs pölkkypää soitteli, eikä tiennyt, että Huvitus on omenalaji, kaupunkilaiset, pyh.Anceli kirjoitti:
ja Valkea Kuulas, Sokerimiron, jonka nimestä en ole varma, sekä outo, mutta väkevä laji,
Eräs pölkkypää soitteli, eikä tiennyt, että Huvitus on omenalaji, kaupunkilaiset, pyh.kyllä minäkään tiennyt mikä on huvitus, mutta noi muut on tuttuja lajikkeita, ai niin ja sokeriminor on outo.
Mhmm..kaupunkilainenhan se minäkin. :))Nittaminax kirjoitti:
kyllä minäkään tiennyt mikä on huvitus, mutta noi muut on tuttuja lajikkeita, ai niin ja sokeriminor on outo.
Mhmm..kaupunkilainenhan se minäkin. :))et tiennytkään, pyh ;))))
- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
Eräs pölkkypää soitteli, eikä tiennyt, että Huvitus on omenalaji, kaupunkilaiset, pyh.Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus :))
No jos siihen sitten ottaa Huvituspiirakkaa niin hyvin menee köyhälläkin :)) Meriläinen kirjoitti:
Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus :))
No jos siihen sitten ottaa Huvituspiirakkaa niin hyvin menee köyhälläkin :))omppuja, niin rauhoitut :)
Herukoitakin voi vähän löytyä, tule jo huomenna, saat kaalipataa.- Meriläinen
Anceli kirjoitti:
omppuja, niin rauhoitut :)
Herukoitakin voi vähän löytyä, tule jo huomenna, saat kaalipataa.Huomenna on laukattava siellä ja täällä kun olen nyt jättänyt kaiken hoitamatta. Tänään tein pitkän lenkin ja meinaan sitä pitkittää joka päivä.
Kaaliruoat on kaikki mun herkkuja. Kaalipataa, olen kuin koira: kuola valuu näppäimille :)) Meriläinen kirjoitti:
Huomenna on laukattava siellä ja täällä kun olen nyt jättänyt kaiken hoitamatta. Tänään tein pitkän lenkin ja meinaan sitä pitkittää joka päivä.
Kaaliruoat on kaikki mun herkkuja. Kaalipataa, olen kuin koira: kuola valuu näppäimille :))tehdä sitä toistekin, ei mitään ongelmaa.
Nyt kun hellanuunissa voi kaikenlaista valmistaa, saattavat miehetkin saada vähän erilaisia ruokia.
Vaikka kaalilaatikkoa ;))- Pirre*
Anceli kirjoitti:
Eräs pölkkypää soitteli, eikä tiennyt, että Huvitus on omenalaji, kaupunkilaiset, pyh.nauratti tuo "pölkkypää" ..;)
Pirre* kirjoitti:
nauratti tuo "pölkkypää" ..;)
enhän mie voinut tietää, että sie käyt täällä lueskelemassa ;)))
- Meriläinen
Mie en aamulla päässyt koko nettiin vaikka tei mitä, väitti vaan että pitää ottaa yhteyttä jonnekin.
Sammutin koneen ja touhusin kaikenlaista ja vähän lenkkeilinkin tuolla ulkona. Katselin pois taas tallennuksia.
Äsken ajattelin kokeilla vieläkö kiukuttelee, vai pitääkö oikeesti soittaa jonnekin.
Kappas vaan, aukes ihan nätisti ilman mitään soittoja.en päässyt kirjautumaan lainkaan, ku olin jättänyt koneen auki koko yöksi. Sitten vasta pääsin ku olin kaikki sammuttanut ja avannut uudestaan.
- GloriaJoy
on aina hyvä ja varma ratkaisu, sitä ennen kuivahieronta ja jälkeen ihon hemmottelu ihanan tuoksuisilla voiteilla, sitten pedikyyri ja manikyyri ja vot pannuun porisemaan kahveet ja elämä on ihanaa ;-) nettiin kerkii myöhemmin ja voi vaikka sanoa koneelle et nyt miu on mielenkiintosemmis touhuis, ränkkää konee yksikses :-)
tämä vastaus oli jäännyt huomaamatta. Pitääpä seuraavalla kerralla tehdä noin ja koneelle nostaa vielä ylpeästi nokkaansa. Sulla oli hyvä vastaus. :))
- Ihmettelen suuresti
olla tosissasi! Voi hyvää päivää vaan :/
Nyt pääsi itku!!Meille jokunen vuosi sitten tehtiin taloyhtiön puolesta remontti keittiöön. No mikäpäs siinä kaunis ja muuten kaikenpuolin toimiva, mutta tiskinkuivaus telineet on hanurista. Ne on täysin jotain terästä ja liian leveät jotta sinne sopisi tavalliset kahvilautaset. Ne lautaset on aina kumollaan ja nyt kun otin muuta tavaraa sieltä pois, niin tipahti yksi perintö lautanen tiskipöydälle ja sen sataan sirpaleeseen meni.
Itkuuuuu..:(((((TaikisN kirjoitti:
sirpaleet tietää onnea :)
enhän minä tuota taas muistanut. Jos kerrankin ens viikolla sit vaikka lottoaisi. :)) Pitkästä aikaa, meinaan.
Samat oireet täällä..Sydän tykyttäen yritin käydä monta kertaa,mutta sitten oli pakko luovuttaa.Nyt kun tulin ja pääsin,niin hyvä ettei ilon itku tullut..;))))))))
Tosi kurja juttu toi lautasen rikkimeno.:( Mullakin on joitain astioita,että jos ne menis rikki nii mä kuolisin...Niillä on niin valtava tunnearvo..tietää etten ollut ainoa joka tunsi olevansa hukassa. :))
Ai että vieläkin harmittaa se lautanen. Mistään en tule saamaan samanlaista takaisin vaikka kuinka etsisin. Tämäkin oli mummovainaan antama kahvikalusto. Oi itku...Nittaminax kirjoitti:
tietää etten ollut ainoa joka tunsi olevansa hukassa. :))
Ai että vieläkin harmittaa se lautanen. Mistään en tule saamaan samanlaista takaisin vaikka kuinka etsisin. Tämäkin oli mummovainaan antama kahvikalusto. Oi itku...ainoo ole..;))
Varmasti toi lautanen harmittaa...:( Mulla on vanhempien sellanen kermanekka ja kukkamaljakko,mitkä oli heidän ihka ensimmäisiä ku menivät naimisiin.Olen sanonu muksuille,että niitä ei saa koskaan hajottaa...Niitäkään ei löydy enään mistään..mii-su kirjoitti:
ainoo ole..;))
Varmasti toi lautanen harmittaa...:( Mulla on vanhempien sellanen kermanekka ja kukkamaljakko,mitkä oli heidän ihka ensimmäisiä ku menivät naimisiin.Olen sanonu muksuille,että niitä ei saa koskaan hajottaa...Niitäkään ei löydy enään mistään..ne astiat ihan täysin? Voi juku...no mun pitää lohduttautua että siitä kuusosasesta on viisi jäljellä, eihän se täydellinen ole, mutta kuitenkin.
Nittaminax kirjoitti:
ne astiat ihan täysin? Voi juku...no mun pitää lohduttautua että siitä kuusosasesta on viisi jäljellä, eihän se täydellinen ole, mutta kuitenkin.
Ei ne kadonneet ole,vaan ettei niitä löydy enää samanlaisia jos menisivät rikki..:))) Taisin kirjoittaa epäselvästi. :P
mii-su kirjoitti:
Ei ne kadonneet ole,vaan ettei niitä löydy enää samanlaisia jos menisivät rikki..:))) Taisin kirjoittaa epäselvästi. :P
käsitin asian väärin. :))
Ei löydy ja korjaaminen tulisi aivan liian työlääksi ja kalliiksi. :))
- ...
Tietokoneilla, internetillä ja selluliitilla on yhteys. En nyt t'smälleen tiedä, miten kaljupäivyys ja verkkosukkahousut liittyvät asiaan.
Mutta hävitä selluliittisi, samalla todennäköisimmin pääset eroon vieroitusoireistasikin.
=DW=minttupuu kirjoitti:
luulin että noi selluliittilöpinät loppu!!!
Äitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!Joku vaan niin tykkää aiheesta. Taisi saada nenilleen, kun asiaa pitää jauhaa loputtomiin.
- Kohtalon kolhima.
2007 loppuvuodesta olimme kiertelemässä Kiinan sisämaata.
Samoja aikoja tippuivat pörssikurssit vauhdilla.
Liikkumallamme alueella nettiyhteydet olivat satunnaisia ja silloin kun löytyi niin käsittämättömän hitaita.
Läppäriä ei ollut mukanani ja tuskin olisi toiminutkaan.
Tultuamme kotiin totesin kurssien pudonneen roimasti.
2008:n puolella, kuvitellessani pohjan häämöttävän, ostin kolmea reilusti laskenutta kotimaista puolivuotta aikaisemmin voitolla myymieni rahasto-osuuksien varoilla.
Nämä riivatut jatkoivat tippumistaan joten, yhdessä muiden pakkasella olleiden sijoitusten kanssa oli pieneläkeläisperheemme pahimmoillaan tappiolla maksimiin verrattuna 6-numeroisen summan euroja.
Luovutusvoiton 28%:a tuli kuitenkin verotuksessa maksuun.
Jos tuosta ei tule vierotusoireita niin mistä sitten?
Olisikohan kansalaiskeräyksen paikka?Minä kun noista pörssilöistä tiedä yhtikäs mitään, niin en osaa vastatakkaan.
Ainahan voi kokeilla keräystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2518025IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2655177- 1711835
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761760- 1861292
- 741248
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61147Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2101002Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1301001- 104955