kotkan maksuliset naiset ovat,olis nyt käyttöö
missä
6
337
Vastaukset
- kotkassa
käy kysymässä jos sieltä saisi pillua
- idiootti...
,
- Tyvipolun pulu
Miks siä maksullist tarvit ku miä ja pari naapurin rouvaa annetaa ilmaseks 24/7.Koukkaa kioskin taakse ja siellä meistä joku päivystää.Tuothan itse turvakumisi mukana vaikka tääl aittiksen muuten ihan rikkaita ollaaki.
Jos siä oot tomppeli rullahuuli, demari tai tai joku muu laatuvituista tietämätätön poropeukalo nii älä tu vaan mene lankilaan sikäläisiä hinttipehosia painaa.Niitä on korelassa sitten lisää jos intoa piisaa.- kin
temppelinkadulta saa maksaa vaan muutaman kaljan
- ???
niitä hinttipehosia tarkalleen ottaen lankilassa ja korelassa on?
- Kyyppäri isokalja
??? kirjoitti:
niitä hinttipehosia tarkalleen ottaen lankilassa ja korelassa on?
Lieneekin hinttiperhosia?
Näitä löytyy heti Kanasentieltä eli ns. Halosen talosta ja siinä sen lähibaarissa.Käy joskus Marlonissakin. Sitten Takapellontie 17 .Sieltä löytyy jokunen. Myös Tommonpolutla alkupäästä löytyy.
Riippusillan eteläpuolella on yksi talo jossa asuu parikin perhosta. Samoin Jokitörmänpolulla.He ovat kuitenkin sm-henkisiä.
Korelan puolelta mainittakoon Hirventien der Schokoladegruppe-hinttitrio, joka ei enää uskalla kulkea kylillä vaan pakenee joko Santalahteen tai Tampsalle hiplaan toisiaan tai toisten hiplattaviksi.
Myös Naakantien pohjoispäässä perhosia löytyy. Siellä on kyllä huoriakin.
Lähettä oleva korelan baari on ihan jees mutta eräs Mika Allintieltä myy edullisia persepanopaketteja sekä netissä että baarissa. Laittakaa se pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693