seksideitti

nettiin

Minne sivustolle kannattaisi jättää ilmoitus kun etsii seksiseuraa? Olen siis nainen.

60

10196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apu iskurista

      Koeta iskuri.net

      • nettiin

        Ok, kiitos. Onko muita sivustoja?


      • h64g53f
        nettiin kirjoitti:

        Ok, kiitos. Onko muita sivustoja?

        Seksitreffit


      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

        Sieltä löytää ne herrojen huorat varmasn tätänykyä tuolta victoriamilan sivustolta pienempi todennäköisyys varmaan jäädä poliisille kiinni siittä että maksaa seksistä parituksenuhrille kyllä ne toistensa vaimot sieltä erottaa


    • Himokas karhu
    • flirttisuhde

      flirtfair on aika hyvä.
      Olen muuten vakituisessa suhteessa ( siis muussakin kuin seksisuhteessa) sieltä bongaamani ihanan naisen kanssa.

      • ilolihas

        iwebcam ,sieltä suomi sivuilta kyllä seuraa löytyy


      • Anonyymi
        ilolihas kirjoitti:

        iwebcam ,sieltä suomi sivuilta kyllä seuraa löytyy

        Eiköhän tuo flirtairkin ole ihan perinteinen huijaussivusto ja tuo joka sitä kehuu todennäköisesti yksi "naisista" joka siellä vastailee.


    • Todella paskoja ehdotuksia.

      Mitäs jos laitat vaikka ihan tonne suomi24:seen ilmoituksen ja kerrot että etsit vain seksiseuraa.

      Tai sit meet tonne Sex Chattiin, teet vaan ensin profiilin, johon laitat millanen oot ja mitä haet.

    • jepari69

      joku väsää nyt kivan hitusen mies-naisaktiivisuuden suhteen tasaisemman sivuston... sassiinsa, iskuri on surkea, suomi24 nyt on täyttä roskaa tsätteineen - sen enempää perustelematta.
      Alaston Suomi nyt voi ehkä toimia, mutta olisikohan kauppalihasta vain kyse tai oikeasti vähän pöllöistä ja huomionkipeistä yskilöistä.

      • pööblää

        tyyliin:
        -jäsenrekisterisysteemi hyväksyy vain 1:1 suhteella eri sukupuolen edustajia... unless! saat kutsun
        -sivuilta löytyy hyvin toteutettu anonyymimpi "avoin" ja ei-niin-moderoitu ilmoittelulista.
        -profiilit ja haku
        -profiilin mahdollinen varmentaminen
        -mahdollisuus käyttää mm. avainsanoja matchien etsimisessä ja profiilin tehostamisessa (haku!). Avainsanat voi joko näyttää profiilissaan tai piilottaa yleisöltä.
        -moderni selaimessa toimivatsättisysteemi huoneita
        ...ilman feikkinaisia mahdollisuuksien mukaan


    • Kolli2019

      Haluan kypsää naista

      • Kannibaalin-maku

        Kannibaalin makuasia. Laitatko myös pippuria suolan lisäksi?


      • Äippä7

        Mikä on kypsä nainen sun mielestä? Täällä 45vuotias nainen ja kiinnostunut nuoremmista miehistä..seikkailuun välillä..


      • Täällä olis seikkailuun vapaa mies


      • Eki00
        Äippä7 kirjoitti:

        Mikä on kypsä nainen sun mielestä? Täällä 45vuotias nainen ja kiinnostunut nuoremmista miehistä..seikkailuun välillä..

        Missä voi ottaa yhteyttä? M18


      • Äippä7 kirjoitti:

        Mikä on kypsä nainen sun mielestä? Täällä 45vuotias nainen ja kiinnostunut nuoremmista miehistä..seikkailuun välillä..

        Heips Kirjoitappas mulle äippä. Äipät kiinnostaa kovasti lisää mun nimimerkkiin gmail.com niin saat yhteyden.


      • whats app 358411396124


      • Anonyymi
        Äippä7 kirjoitti:

        Mikä on kypsä nainen sun mielestä? Täällä 45vuotias nainen ja kiinnostunut nuoremmista miehistä..seikkailuun välillä..

        Lisää snap makettaja19 täällä sulle nuorempaaa


      • Anonyymi
        Äippä7 kirjoitti:

        Mikä on kypsä nainen sun mielestä? Täällä 45vuotias nainen ja kiinnostunut nuoremmista miehistä..seikkailuun välillä..

        Olen nuori mutta miehekäs ja lihaksikas mies kainuusta, olen kiinnostunut kypsistä naisista


      • Anonyymi
        Äippä7 kirjoitti:

        Mikä on kypsä nainen sun mielestä? Täällä 45vuotias nainen ja kiinnostunut nuoremmista miehistä..seikkailuun välillä..

        Äippä7 mistä päin olet


      • Anonyymi
        Äippä7 kirjoitti:

        Mikä on kypsä nainen sun mielestä? Täällä 45vuotias nainen ja kiinnostunut nuoremmista miehistä..seikkailuun välillä..

        Dominodate ehdottomasti :)


      • Anonyymi
        Äippä7 kirjoitti:

        Mikä on kypsä nainen sun mielestä? Täällä 45vuotias nainen ja kiinnostunut nuoremmista miehistä..seikkailuun välillä..

        Housut pois ja hoitoon


      • Anonyymi
        juusokoh1 kirjoitti:

        Heips Kirjoitappas mulle äippä. Äipät kiinnostaa kovasti lisää mun nimimerkkiin gmail.com niin saat yhteyden.

        Miten voitais ottaa yhteyttä?


      • Anonyymi
        saeed.ahmad kirjoitti:

        whats app 358411396124

        Sulta ja plusmerkki tuon 358 edestä et älä ihmettel jos ei appiin tul yhteydenottoja


    • kristen1961

      Mulle. Olen kiltti , siisti ja avoin asioille.

      • Aintekeemieli

        Kyllä kelpais ylivilkas nainen Rakastajaksi.
        Ain kaipuu usiaan aktiin.Mies Etelä-Pohjanmaalta


    • Anonyymi

      kirjoita vaikka mulle niin asia hoituu

      • Anonyymi

        Pohjanmaa


    • Anonyymi

      ota muhun suoraa yhteyttä niin katsotaa mitä voidaa asialle tehdä mäkin haluun seksiseuraa

    • Anonyymi

      Ei sun tarvi etsiä seuraa. Se on tässä. Ukko 54v.

    • Anonyymi

      otakko perseeseen takaapäin ja nieletkö mällit?

    • Anonyymi

      Moikka!
      Ja tervehdys naiset 55-75-vuotta.

      Olen 25-vuotias. Vuoden olen sinkkkuna viihtynyt. Muutaman kerran olen nainu ikäisteni tyttöjen kanssa tänä aikana, ja ihan kivoja kokemuksia ovat olleet. Parempia kokemuksia kuin arkiseksi eksäni kanssa. Hänen kanssaan seurustelin sentään yli viisi vuotta, kunnes tajusimme myöntää toisillemme, että visiot tulevasta meillä poikkeavat aivan liikaa, jotta sen olisi pystynyt jotenkin hoitamaan. Mutta seksi mua vaivasi lähes koko suhteemme ajan. Uskoton en ollut.
      Mutta sängyssä minulla oli aina ohjat, ja vain minulla. Hän ei koskaan kaikkien vuosien aikana tuntunut itse antavan itsestään, ruumistaan, oikein mitään. Hän nautti orgasmeista, mutta seksimme oli sitä, että minä jyystin, ja hän vain lähes paikoillaan otti munaa itseensä.

      Noin kuukausi eromme jälkeen, ylikin. Ku se oli toukokuuta silloin. Tapasin kuppilassa yli 60-vuotiaan blondin, joka näytti mulle mitä seksi voi parhaimmillaan olla. Hänelle riitti yksi yö, itselleni olisi sopinut tavata uudemmankin kerran...

      Nyt mulla on taas syntynyt tavallista voimakkaampi halu päästä vällyjen väliin tällasen tosi Ladyn kanssa, jolla on jo elämää ja kokemuksia takana, tietää edes jotain elämästä, osaa keskustella ja naida.

      Haen 55-75-vuotiasta naista seksisuhteeseen tai yhden yön juttuun allekirjoittaneen kundin kanssa. Oon siis 25, 178cm, 77kg, vaaleanruskeat kaartuilevat hiukset, silmät ovat siniset. Ja ei mun ilman naista oo tarvinnu olla ellen ite oo sitä halunnut. BTW täytyy vielä sanoa, että oon kyllä aina tullut vanhempien ihmisten kanssa paremmin juttuun kuin ikäisteni. En tiedä mistä johtuu.
      ¨
      Toivoisin, että pidetään salaisena tapaamiset ainakin aluksi, koska monet paheksuvat miehen ja naisen ikäeroa, jos nussimisesta ja rakastelusta on kyse vuonna 2020

      Jos yhtään herätti kiinnostusta tai edes ripauksen uteliaisuutta niin meilaa: [email protected] (tein osoitteen juuri äsken.)

      Itse oon pirkanmaalla, mutta pääsen kyllä liikkumaan, jos tarvis.

      En välitä minkämuotoinen kroppa sulla on tai ootko pullea vai laiha, pieni rintainen, vai uhkea, alhaalla pidän, kun on tuuhea karvoitus, mutta posliini käy ihan yhtä hyvin. Tärkeintä on, että henkinen puoli synkkaa ensin. SIlloin seksikin yleensä on vaivatonta.
      Rakastan ottaa naisen vartaloa huomioon hyväilyin, kuljettaen kättä sinne tänne hellästi, ottaa kovettuneet nännit käsittelyyn, samalla kun kielemme tanssivat yhteistä tanssia!
      Ottakaaapa Naiset yhteyttä!

      • Anonyymi

        Naista sä et ole koskaan saanu pillua varmaan mu siinä on iso ero josko sulla aivotoiminta riittää ymmärtämään


    • Anonyymi

      Moikka!
      Ja tervehdys naiset 55-75-vuotta.

      Olen 25-vuotias. Vuoden olen sinkkkuna viihtynyt. Muutaman kerran olen nainu ikäisteni tyttöjen kanssa tänä aikana, ja ihan kivoja kokemuksia ovat olleet. Parempia kokemuksia kuin arkiseksi eksäni kanssa. Hänen kanssaan seurustelin sentään yli viisi vuotta, kunnes tajusimme myöntää toisillemme, että visiot tulevasta meillä poikkeavat aivan liikaa, jotta sen olisi pystynyt jotenkin hoitamaan. Mutta seksi mua vaivasi lähes koko suhteemme ajan. Uskoton en ollut.
      Mutta sängyssä minulla oli aina ohjat, ja vain minulla. Hän ei koskaan kaikkien vuosien aikana tuntunut itse antavan itsestään, ruumistaan, oikein mitään. Hän nautti orgasmeista, mutta seksimme oli sitä, että minä jyystin, ja hän vain lähes paikoillaan otti munaa itseensä.

      Noin kuukausi eromme jälkeen, ylikin. Ku se oli toukokuuta silloin. Tapasin kuppilassa yli 60-vuotiaan blondin, joka näytti mulle mitä seksi voi parhaimmillaan olla. Hänelle riitti yksi yö, itselleni olisi sopinut tavata uudemmankin kerran...

      Nyt mulla on taas syntynyt tavallista voimakkaampi halu päästä vällyjen väliin tällasen tosi Ladyn kanssa, jolla on jo elämää ja kokemuksia takana, tietää edes jotain elämästä, osaa keskustella ja naida.

      Haen 55-75-vuotiasta naista seksisuhteeseen tai yhden yön juttuun allekirjoittaneen kundin kanssa. Oon siis 25, 178cm, 77kg, vaaleanruskeat kaartuilevat hiukset, silmät ovat siniset. Ja ei mun ilman naista oo tarvinnu olla ellen ite oo sitä halunnut. BTW täytyy vielä sanoa, että oon kyllä aina tullut vanhempien ihmisten kanssa paremmin juttuun kuin ikäisteni. En tiedä mistä johtuu.
      ¨
      Toivoisin, että pidetään salaisena tapaamiset ainakin aluksi, koska monet paheksuvat miehen ja naisen ikäeroa, jos nussimisesta ja rakastelusta on kyse vuonna 2020

      Jos yhtään herätti kiinnostusta tai edes ripauksen uteliaisuutta niin meilaa: [email protected] (tein osoitteen juuri äsken.)

      Itse oon pirkanmaalla, mutta pääsen kyllä liikkumaan, jos tarvis.

      En välitä minkämuotoinen kroppa sulla on tai ootko pullea vai laiha, pieni rintainen, vai uhkea, alhaalla pidän, kun on tuuhea karvoitus, mutta posliini käy ihan yhtä hyvin. Tärkeintä on, että henkinen puoli synkkaa ensin. SIlloin seksikin yleensä on vaivatonta.
      Rakastan ottaa naisen vartaloa huomioon hyväilyin, kuljettaen kättä sinne tänne hellästi, ottaa kovettuneet nännit käsittelyyn, samalla kun kielemme tanssivat yhteistä tanssia!
      Ottakaaapa Naiset yhteyttä!

      • Anonyymi

        pistin viestiä. Tv: 64-vuotias leski vailla miehen seuraa (ja munaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin viestiä. Tv: 64-vuotias leski vailla miehen seuraa (ja munaa).

        64v Hki ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin viestiä. Tv: 64-vuotias leski vailla miehen seuraa (ja munaa).

        Voi, voi.... Kiva juttu. Mulla ei sähköpostissa oo mitään jostain syystä tullut. Kirjoititko
        Osoite on siisJeijei1950@Gmail. Com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin viestiä. Tv: 64-vuotias leski vailla miehen seuraa (ja munaa).

        mikä sun numero on t: nuori ja lihaksikas mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin viestiä. Tv: 64-vuotias leski vailla miehen seuraa (ja munaa).

        Täällä sinulle hyvää mies seuraa kalunkova(at)netti.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin viestiä. Tv: 64-vuotias leski vailla miehen seuraa (ja munaa).

        Et saa munaa kun oikeaa isoa k...älä kosteaan vakoosi


    • M40v 187 /76 urheilinen ja humoritajuinen, kik Lions070

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kokeile livessä. Ei minnekkään netin jutuun.

    • Anonyymi

      tori.fi tai huuto.net

    • Anonyymi

      tori.fi tai huuto.net

      • Anonyymi

        Tarjoan puhelinseksiä ja livecamia 0417452314


    • Anonyymi

      Täällähän meitä huutelee koko joukko äijiä. Ota mut pks.

    • Anonyymi

      Laita viestiä kik -palvelussa mulle Jani6619. Luotettava, siisti, tupakoimaton, kestävä mies täyttää toiveet ja tarpeet.

    • Anonyymi

      17v mies seksiä vailla Kuopiossa

    • Anonyymi

      Nainen voi jättää ilmoituksen aivan minne tahansa ja miehiä saa niin paljon kuin ikinä haluaa.

      Mies taas ei ikinä saa naista vaikka ilmoittelisi kymmenen vuotta eri paikoissa vähän erilaisilla mutta aina totuudenmukaisilla ilmoituksilla.

      • Anonyymi

        Aina miehet vinkuu tätä. Oho, yleistin... kuten sinäkin.
        Jos nainen löytää miehen niin silloinhan se mieskin on löytänyt naisen, eikö. Helppoa matikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina miehet vinkuu tätä. Oho, yleistin... kuten sinäkin.
        Jos nainen löytää miehen niin silloinhan se mieskin on löytänyt naisen, eikö. Helppoa matikkaa.

        Eipäs oiota siellä, vai väsyykö aivot kun lukee "provosoivaa" tekstiä?
        Jos nainen laittaa ilmoituksen, saa hän aina seura = toteamus naisen onnistumisesta seuranhaun tiimoilta.
        Jos mies laittaa ilmoituksen, ei yhtään vastausta tipu = toteamus miehen onnistumisesta seuranhaun tiimoilta.

        Jos nainen laittaa ilmoituksen ja mies vastaa siihen, valitsee nainen itselleen sen mikä osuu parhaiten.

        Eli, miten tämä mainitsemasi helppo matikka palvelee miehiä yleisesti? Vai koskeeko se vain marginaali miesryhmää, ja loput miehet ovat sitten tämän helpon matikan kohinaa, joka ikäänkuin suodatetaan pois yhtälöä vääristämästä, jota kyseessä olisi helppoa matikkaa?

        Kaikenlaisia saastamoisia tännekin ajautuu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina miehet vinkuu tätä. Oho, yleistin... kuten sinäkin.
        Jos nainen löytää miehen niin silloinhan se mieskin on löytänyt naisen, eikö. Helppoa matikkaa.

        Kärjistin tietysti, mutta se tosiasia ei muutu miksikään että mies jää paljon useammin lopullisesti koko iäkseen yksin kuin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs oiota siellä, vai väsyykö aivot kun lukee "provosoivaa" tekstiä?
        Jos nainen laittaa ilmoituksen, saa hän aina seura = toteamus naisen onnistumisesta seuranhaun tiimoilta.
        Jos mies laittaa ilmoituksen, ei yhtään vastausta tipu = toteamus miehen onnistumisesta seuranhaun tiimoilta.

        Jos nainen laittaa ilmoituksen ja mies vastaa siihen, valitsee nainen itselleen sen mikä osuu parhaiten.

        Eli, miten tämä mainitsemasi helppo matikka palvelee miehiä yleisesti? Vai koskeeko se vain marginaali miesryhmää, ja loput miehet ovat sitten tämän helpon matikan kohinaa, joka ikäänkuin suodatetaan pois yhtälöä vääristämästä, jota kyseessä olisi helppoa matikkaa?

        Kaikenlaisia saastamoisia tännekin ajautuu....

        Juuri näin. Tein yhdessä sukulaisnaisen kanssa tahallisen kokeen tuossa kymmenisen vuotta sitten. Laadimme "35-vuotiaan miehen" ja "45-vuotiaan naisen" ilmoitukset. Kumpikin oli aivan asialinjalla, mies35 asui Espoossa ja nainen45 Vantaalla, mies35 oli 3 vuotta aikaisemmin yllättäen leskeksi jäänyt lukion opettaja ja nainen45 eronnut siivooja, mies35 oli 180/70 ja nainen45 165/80, kummallakaan ei ollut lapsia, mies35 etsi naista ja nainen45 miestä.

        "35-v mies" sai kolme vastausta joista kaksi tuli homomiehiltä ja kolmas oli kieleltään kuin kuusivuotiaan kirjoittama.

        "45-v nainen" sai melkein 40 vastausta. Joukossa oli tietysti melkoinen määrä niitä kaikille tuttuja peräkammarin poikia jotka osaavat hädin tuskin lukea ja kirjoittaa ja jotka harrastavat kaljanjuontia ja runkkausta, mutta kymmenkunta oli sellaisia jotka olisi voinut ottaa aivan vakavasti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kannata muuta kun viestaa mulle niin homma hoituu 😋

    • Anonyymi

      Kerro kerro ap

    • Anonyymi

      Laitat tänne jok puhelinnumeros tai sählöpostis ja siittä senkun alat seulomaan kenelle epätoivoselle annat onko se sen vaikeampaa ja jotta tunnet olosi vie hyväksi sen jälkei voit kuvitella että annoit säälistä eiks jeh olettasin nääs että olet narsismiin taipuvainen kenet vitussa luulit seksillä koukuttavas mies lähtee käveleen suhteesta siinä kohti kun ei ole hyvä olla ja ny ne selkärangattomat jotka alkaa läsyttään et ethän sinäkään lähteny ni ettikää mun kirjottamat loputkin viestit täältä ja alatte niistä liimaan ja leikkaan ni saatte koottua lähes koko tarinan mä vaivaudu idiootille edes kertomaan vittu kun ei semmonen tajua vaikka sen hengiltä hakkais viittaan erääseen t:llä alkavaan pirihuoraan täsä kylässä kovin se vie yrittää kai ol kuivil mu rahatilanne sallii niin käyttää taas

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe