Mistä voi kopioida manga tai anime kuvia omalle sivulleni? Olen todella kiitollinen jos joku osaisi vastata! Sen lisäksi haluaisin tietää missä voi tehdä manga/anime hahmoja (tyttöjä ja poikia) haluaisin myös tietää missä voi tehdä ihan tavallisia hahmoja, mutten pidä elouaista :(
Vastaukset 2
- asfsgteryetr
Miks ees haluut kopsata? Ai, haluut väittää sitä omakseks?? Nyt mä tajusin, sähän oot semmonen kusipää ku muut, että ne kokoaja kopsaa kaikkee -.-''
- wreipoå
Huhhuh mikä argumentti! Et varsinaisesti vastannut mitään vaan esitit aivan naurettavia johtopäätöksiä omasta päästäsi. Kuka on väittänyt, että kirjoittaja olisi omimassa kuvia?? Hän puhui vain ja ainoastaan kopioimisesta. Ja jos hän esimerkiksi kopioisi kuvan tunnetusta sarjasta kuten dragon ballista. Ei kukaan kuvia uskoisi hänen omikseen vaikka väittäisi niin.
Ihmisillä ei näytä olevan pienintäkään hajua asiallisesta keskusteluista. Tuollaiset kommentit voisit lähettää suoraan youtuben kommenttipalstalle täältä muiden iloa pilaamasta sori vaan. Tai ytimekkäästi kahdella sanalla: p*ska trolli.
Ja sitten vastaukseen..
Kuvia animesta ja mangasta löytää ihan helposti googlen kuvahaulla kirjoittamalla kyseisen animen/mangan nimen. Jos meinasit että haluat skannata kokonaisia kirjoja muiten luettavaksi en halua ottaa kantaa. Se on rikollista, mutta ei siitä noin vain jää kiinni, mutta en yllytä enkä kiellä koska olen itsekin lukenut mangaa vastaavista lähteistä.
En ihan käsittänyt mitä tarkoitit animehahmojen tekemisellä, mutta sanon suoraan että oma lyijykynä on paras vaihtoehto :). Meinasit todennäkköisesti jotain anime/mangahahmo generaattoria netissä jolla voi valmiista osista kasata omanlaisen hahmon (vähän niinkuin south park studio). Sry. en ole perehtynyt koska omistan kynän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532