Pakarasärky, alaselkäkipu ja rakon seutu

alaselän särky

Olen kärsinyt joitakin viikkoja pakaran alueen kipuilusta ja lonkan seudun kiristävästä tunteesta. Samalla virtsarakon seutu tuntuu aralta ja täydeltä, vaikka virtsatulehdusta ei olekaan.

Välillä kipu tuntuu kiertyvän pakaran/lonkkien seudulta eteen nivusia kohti.

Mitä tämä vaiva voisi olla ? Olen naisihminen.

Hierojalla olen käynyt, mutta ei ole ollut mainittavasti apua.

Onko kellään ollut vastaavia kokemuksia, jossa oireina pakara-/lonkka-/alaselän kipua, joka saattaa päivän mittaan olla lievää ja yhtäkkiä taas kovempaa, joka toisinaan tuntuu hieman nivusienkin alueella ja virtsarakon seutu tuntuu hirmu täydeltä ja hieman kipuileekin vaikka ei ole virtsatulehdusta ?

Onko alaselänalueen ja virtsarakon seudun kipuilulla mitään yhteyttä toisiinsa ?

Minulla ei ole mitään jalkojen puutumista tms ja kipuilu sijoittuu siis ristiselkään / rakon seutuun / pakaroihin ja joskus pakaran alle. Reisiin asti kipu ei kuitenkaan ulotu.

Makuulla ollessa kipuja ei ole.

8

2248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piupaukulkija

voihan kyseessä olla tulehdus jossain. Itselläni oli alaselkä ja häntäluu kipeänä ja uloste ei kulkenut vaikka oli löysää, lopulta, monen kuukauden siarastamisen jälkeen huomasi pätevä lääkäri divertikkelit ja antoi vahvan lääkityksen..kahta antibioottia. paranin liki.Mielestäni syy oli siinä että issiasvaivojen takia alapäässä oli ns halvaus ja uloste ei kulkenut ja sitten tulehtui paksusuoli. Sinulla jotain samankaltaista, eli mene lääkäriin.

• alaselän särky

Itselläni suoli toimii hyvin, vähän liiankin hyvin. Joskus useita kertoja päivässä, vaikka ei ripulia olekaan.

Toisinaan peräsuolessa saattaa tuntua ohimenevää kouristelua. Ummetusta minulla ei ole.

Uloste tulee usein vauhdilla ja hätä iskee yhtäkkiä. Tuolloin, jos suoli toimii useasti päivässä, alaselässä tuntuu olevan samalla enemmän jäytävää tunnetta.

Sain hiljattain lääkekuurin naisten tulehdukseen ja kuurin tuoteselosteessa luki, että kyseistä lääkettä käytetään myös muihin bakteerien aiheuttamiin tulehduksiin hengitysteissä, ruoansulatuselimistössä jne. Tuon kuurin aikana myös suoliston toimintani rauhoittui, jotenka olisiko tosiaan suolessa jokin tulehdus ollut tms ? Ja suolisto voisi olla osasyynä selkävaivoihini...

Toisaalta kannattaisi ehkä käydä ensin naistentautien lääkärillä onko tulehdus sillä puolella hoitunut.

• vinkkejä

Aika selkeet oireet mitä lantion virheasennosta seuraa.

• mh:lä

Samaa mieltä minäkin, ja lisäksi voi hermo olla jumissa pakaralihaksen alla. Siihen tehoaa venyttely: selälleen lattialle, toinen jalka toisen polven päälle ja nostetaan alimmaista jalkaa ylöspäin niin että pakaralihaksessa tuntuu venytys. N. puoli minuuttia kerrallaan pati kolme kertaa, pitäisi tehota. Jos ei, mene lääkäriin.

• Anonyymi

Minullakin pakarakipua. Tuntuu puutumisen ja pistely ä. Aina jalkapohjaan saakka. Makuulla kipua tunnu. Onko kellään tälläistä vaivaa? Minulla on myös teko
      🍓nivel Lonkssa. Ja

• Anonyymi

millanen on mansikkanivel?

• Anonyymi

tekomansikkanivel lonkassa. ikinä kuullutkaan tollasesta

• Anonyymi

Sulla on luultavasti kuluma lonkissa, lääkäriin hakemaan tulehduskipulääkkeet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe