osaisiko joku neuvoa mikä mahtaa olla vikana kun Sanili kiina-skootteri tiputtaa kaasarin alaosassa olevasta letkusta pensaa koneen ollessa käynnissä,kone käy kyllä ihan moitteettomasti ja kun kone on sammutettuna niin pensaa valuu vielä jonkin aikaa letkusta (kaasari on CVK )
kaasari tulvii
4
3004
Vastaukset
- yhden_mielipide_toiseen
...sitä että kohokammio tulvii. Neulaventtiili ei tee tehtäväänsä. Se on kulunut tai roskainen. Tämän johdosta myös kaasuttajan kupissa oleva koho on voinut taipua ja vika ei poistu ennen kuin kohon taivuttaa takaisin alkuperäiseen asentoon.
Joudut ottamaan kaasuttajan irti ja pöydälle.- ok
juu sammanlaisia vinkkejä sain eräältä huoltomieheltä joka myös käski tarkistaa tuon hukkaletkun vieressä olevan ruuvin joka kylläkin oli tiukasti kiinni mutta ilma kulki hukkaletkun kautta eli ruuvi ei ollut täysin kiinni,isompi tasapää ruuvimeisseli käteen ja ruuvi kunnolla kiinni jka homma ok. kiitos kuitenkin mielenkiinnosta
- yhden_mielipide_toiseen
ok kirjoitti:
juu sammanlaisia vinkkejä sain eräältä huoltomieheltä joka myös käski tarkistaa tuon hukkaletkun vieressä olevan ruuvin joka kylläkin oli tiukasti kiinni mutta ilma kulki hukkaletkun kautta eli ruuvi ei ollut täysin kiinni,isompi tasapää ruuvimeisseli käteen ja ruuvi kunnolla kiinni jka homma ok. kiitos kuitenkin mielenkiinnosta
...mikäli asia korjaantui ruuvin kiristämisellä. Ota kuitenkin huomioon, että se putki siinä kupin pohjassa on ylivuotoputki. Sieltä tulee polttoaine ulos oli se ruuvi kuinka kireällä tahansa. Se takia myös ilma kulki hukkaletkua pitkin läpi. Hukkaputki ei pidäkään olla tukossa. Se ruuvi taas on kupin tyhjennystä varten. Se avaa kupin pohjasta käytävän josta polttoaine pääsee hukkaputkeen. Näin kuppi saadaan tyhjennettyä ennen avaamista tai saat laskettua kupin pohjalle kertyneen veden pois.
Eli älähän käytä liikaa voimaa siinä ruuvin kiristyksessä tai pääset tekemään uudet kierteet....
- jspa
hooker
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255