Nyt kun Sirppiksen bensiksellä on vaihtunut omistaja ja hintoja on kohotettu, ja HSK:n ST1:kin pitää hinnat katossa, ei bensaa saa alle 29 senttiä/litra hintalisää maa-asemiin verrattuna Helsingin edustalta. Vain tyhmä maksaa liikaa. En viitsi antaa sataa euroa pelkkää extra katelisää kun tankkaan veneeni, gaso maksaa muutenkin tarpeeksi. Järvialueen meriasemilla hinta oli kesällä yleisesti vähän 1,50 päällä, eiköhän se riittäisi rannikkorosvoillekin.
Aion lähteä tankkailemaan Pohjoisrantaan, Kulosaareen tai Puotilaan, jos niistä sais sentinkään halvempaa. Ellei, menee irtotankin ostoksi. Satanen käteen tunnin duunista on hyvä palkka.
Kysymys on, paljonko näissä maksaa nyt bensa, en löydä päivitettyä tietoa netistä?
Puotilan/Pohjoisrannan/Kulosaaren bensahinnat?
5
496
Vastaukset
- 21
Jos maksat 0,3 euroa lisähintaa litralta ja tankkauksesi maksaa satasen ekstraa, on kertatankkauksesi siis n. 330 litraa. Sen roudaaminen irtotankkisysteemillä ja tankkaaminen veneeseen on kyllä sen verran työlästä, ettei tunti riitä. Onko sinulla perävaunu valmiina (ja koukku autossa)? Riittävän iso tankki? Jonkinlainen pumppu nesteen siirtämiseksi irtotankista veneen tankkiin? Saatko veneen sellaiseen paikkaan, jossa peräkärryn kera pääsee viereen?
Millään jerrykannusyteemillä tuosta ei saa järkevästi kannattavaa.- Rantarosvousta
Noh, 100 litran irtotankki takapaxiin, vene kaijan viereen kyljittäin, auto kaijalle, ja gaso panovoiman avulla tankista tankkiin. Tankkailla voi vähän useammin kuin aiemmin.
Mutta vaihtoehto 1 voisi olla esim 1,6 hintaisen gason löytäminen Helsingistä. Kalliin hinnan ja vittuilun sekä hölmönä pitämisen raja menee mulla tässä. Myönnän, kyse on enemmän periaatteesta, joten mitään vääntöä veneilyn kokonaiskustannukset vs. 30c/l katteen päälle katetta en halua aloittaa. - uur
Rantarosvousta kirjoitti:
Noh, 100 litran irtotankki takapaxiin, vene kaijan viereen kyljittäin, auto kaijalle, ja gaso panovoiman avulla tankista tankkiin. Tankkailla voi vähän useammin kuin aiemmin.
Mutta vaihtoehto 1 voisi olla esim 1,6 hintaisen gason löytäminen Helsingistä. Kalliin hinnan ja vittuilun sekä hölmönä pitämisen raja menee mulla tässä. Myönnän, kyse on enemmän periaatteesta, joten mitään vääntöä veneilyn kokonaiskustannukset vs. 30c/l katteen päälle katetta en halua aloittaa.ollut mulla dieselissä 17 senttiä, ostan 200 ltr tynnyriin päivän hinnalla ja tankkaan siitä kaksi kertaa veneen tankkiin. Mulla on letkunpäässä ruottista ostettu kuulasysteemi, ettei tartte imaista letkusta. Tynnyri on pakussa ja tankkauksen jälkeen työnnän sen kotona alas vaneriluiskaa pitkin. Sitten työnnän sen autoon taas, kun paatin tankkiin tarvitaan dieseliä. Helppo homma eläkeläisen tienata 34 € kerralla, kolme tynnyrillistä menee kesässä.
- v8x2 +hv
Rantarosvousta kirjoitti:
Mutta vaihtoehto 1 voisi olla esim 1,6 hintaisen gason löytäminen Helsingistä. Kalliin hinnan ja vittuilun sekä hölmönä pitämisen raja menee mulla tässä. Myönnän, kyse on enemmän periaatteesta, joten mitään vääntöä veneilyn kokonaiskustannukset vs. 30c/l katteen päälle katetta en halua aloittaa.mä tankkaan täällä porvoossa tankki autosta aina 2000 l bensaa on paljon halvempaa kuin bensiksellä hyvin riittää viikon lopun ajelluun
- Rantarosvousta
Eli KUKAAN ei ole käynyt yhdessäkään mainitsemistani asemista, eikä siten voi raportoida hintoja?
Vai kulkevatko virtuaaliveneet bensatta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212306
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4252170Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971186Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13975- 44804
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109776Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15774Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32699