Minä-profiilit väliaikaisesti poissa käytöstä

Suomi24toimitus

Hei,

Minä-profiilien käytössä on havaittu haasteita suorituskyvyn kanssa ja tämän vuoksi Minä-profiilien käyttäminen ei ole tällä hetkellä mahdollista.

Teemme koko ajan töitä tilanteen ratkaisemiseksi ja pyrimme saamaan Minä-profiilit käyttäjiemme saatavilla mahdollisimman pian.

Kiitos kaikista palautteista joita olemme tähän mennessä saaneet uusista Minä-profiileista. Otamme huomioon kaikki palautteet ja ideat kehitystyötä tehdessämme.

Pahoittelemme katkoksen aiheuttamaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

74

1559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..niin havaittu puutteita suorituskyvyssä? Eihän ne edellisetkään toimineet! Onko pakko yrittää vääntää jotain uutta jatkuvalla syötöllä? Eikö kannattaisi kerrankin paneutua siihen, että edes ne olemassaolevat palvelut saataisiin toimaan moitteetta?

      • todella kyllästynyt

        nämä jatkuvat uudistukset ja muutokset, etenkään kun ne eivät toimi, karkoittavat käyttäjiä
        tehokkaasti.
        Yksi hyvä ja toimiva systeemi on parempi kuin jatkuva uusien huonojen käyttöönotto.


    • ehkä palauttaa vanha galleria takaisin. Ainakin siksi aikaa, että saatte hommattua pätevää työvoimaa. Miksi yleensäkään yrittää laittaa käyttöön puolitekoista? Sama kuin yrittäisi syödä puolivalmista ruokaa tyhjältä lautaselta.

    • Wäiski Wemmelsääri

      Uutta-osio, missä näkyy kavereiden ja omat tekemiset. Aivan turha koko osio.
      Nyt jo oli sivukaupalla ihmisten profiileissa ihmisten tekemisiä siinä uutta-kohdassa.
      Ketä kiinnostaa, että joku on käynyt korjaamassa pisteen tai pilkun paikkaa esim. omissa tiedoissa
      sillon ja sillon, ym. vastaa ihan turhaa informaatioo.

      • täyttä soopaa

        eikä tarvitse näkyä kaikelle kansalle.
        Myöskään vieraskirjan viestit eivät kuulu ulkopuolisten eli rekkaamattomien näkyviin.
        Mikään ei toimi, eivät päivity vierailijat, ihan paska koko systeemi.


      • 16+10=1610
        täyttä soopaa kirjoitti:

        eikä tarvitse näkyä kaikelle kansalle.
        Myöskään vieraskirjan viestit eivät kuulu ulkopuolisten eli rekkaamattomien näkyviin.
        Mikään ei toimi, eivät päivity vierailijat, ihan paska koko systeemi.

        aivan soopaa se kukatekijamitäuutta-osio. Näin alussa, kun uutuudenviehätys on suuri
        ja ihmiset päivittää ja muokkaa ahkerasti sitä uutta "minäänsä", niin sitä turhaa höttöä kertyy
        sivukaupalla ihmisten profiileihin, siihen uutta-osioon. Siitä plussaa, että voi tarvittaessa estää
        profiilinsa, tai jotkut sen osat, näkymästä ihan kaikelle kansalle.


      • Salainen tai julkine
        16+10=1610 kirjoitti:

        aivan soopaa se kukatekijamitäuutta-osio. Näin alussa, kun uutuudenviehätys on suuri
        ja ihmiset päivittää ja muokkaa ahkerasti sitä uutta "minäänsä", niin sitä turhaa höttöä kertyy
        sivukaupalla ihmisten profiileihin, siihen uutta-osioon. Siitä plussaa, että voi tarvittaessa estää
        profiilinsa, tai jotkut sen osat, näkymästä ihan kaikelle kansalle.

        Olihan enenkin mahdollisuus valita julkinen tai salattu profiili jolloin ei näkynyt kuin jos antoi siihen luvan joillekin esim. kavereille.


      • Korjaus
        Salainen tai julkine kirjoitti:

        Olihan enenkin mahdollisuus valita julkinen tai salattu profiili jolloin ei näkynyt kuin jos antoi siihen luvan joillekin esim. kavereille.

        Salattu profiili tietenkin ei *prifiili*


    • Minä chattaan

      Chatti ilmoittaa virheen sivulla kun kirjautuu sisään explorerilla. Google chromella vain pääsee chattiin.
      Kun kirjautuu explorerilla tai firevozilla pääsee sisään mutta tekstiä ei näy. Kävin läpi asetukset ei auta.
      Miksi virhe sivulla ilmoitus tulee noissa selaimissa ? En tajua enää pätkääkään. Virhe lienee alkujuurilla.
      Selain explorer olisi mieleisempi käyttää mutta kun ei voi chatata. Kaikki nuu kyllä toimii suomi24 sillä mutta ei chatin tekstit tule ja silloin ilmoitus virhe sivuilla ???
      Lähetin palautetta ja sain vastauksen mutta ei auttanut ongelmaan vaikka kävin läpi kaikki ne kohdat
      jotka mahdollisen virheen syy.

    • Pettynyt..

      Mitäpä näistä suomi24:sen uudistuksista voi sanoa..onko mikään onnistunut kerralla,ja onko kukaan niistä koskaan tykänny..EI OLE.Miks yrittää tehdä kaikesta liian hienoa,kun metsään menee kuitenkin.Kuuntelisitte oikeesti KÄYTTÄJIEN mielipiteitä,eikä vaan jonkun suunnittelijan hienoja visioita.Eipä voi muuta sanoa kuin et tääkin uudistus on ihan perseestä!=(

      • 28=10+18

        Ottakaa siellä pääkallopaikalla mallia siitä vanhasta galleriasta. Siinä oli kaikki tarvittava. Mitä ihmettä täällä kysellä käyttäjien ideoita. Galleria takaisin! Sitä ei voi vaikea ymmärtää.


      • tuhattunari

        Suomi24 on onnistunut ainakin yhdessä asiassa. Pilaamaan kaikki hyvät sydeemit ammattitaidottomilla "päivityksillä" ja keskeneräisillä tekeleillä! ;D

        Muistuttaisin koodaajia ja muita asian kanssa painivia, että mm. Suomi24 etusivun uudistuksen sekä keskusteluiden uudistuksen aikaan niissä molemmissa oli betaversio alkuperäisen rinnalla, jolloin betaa päästiin testaamaan eli käyttäjille sekä koodaajille annettiin mahdollisuus testata päivityksen toimivuus.


        Herää kysymys! Miksi niin ei toimittu nyt tämän minä-profiilien uudistuksen kanssa?


    • vitalis*

      Heittäkää hiiteen minä-profiili ja ottakaa takaisin käyttöön entinen galleria.
      Toimivuuden parantamisella olisitte saaneet viihtyvyyttä lisättyä, jatkuva jumiutuminen oli kai se tosiasiallinen ongelma, joka aiheutti närää.
      Pienillä lisä muutoksilla entisestä galleriasta olisi tullut tarkoitustaan vastaava yhteisö.
      Esimerkiksi vieraskirjaan olisi voinut lisätä käyttökielto mahdollisuuden.

      Onko ihan pakko suomi24:stakin tehdä kopio jo olemassa olevista yhteisöistä?
      Omaperäisenä galleria oli piristävä ja omalla tavallaan ainutlaatuinen ainakin heille jotka ovat jo valmiiksi kyllästyneitä naamakirjamaisiin yhteisöihin.

      • Gallen Galleria

        En vastusta koskaan mitään uutta, edes periaatteesta, mutta
        kyllä se vanha Galleria oli aika uniikki saitti täällä netin ihmemaassa.
        Enkä olis kaivannut edes sitä sun mainitsemaa vieraskirjaan
        kirjoittamisen estoa siihen vanhaan versioon, saihan ne
        kommentit poistettua itsekkin sieltä vieraskirjasta, senkun
        nakutteli roskiin vaan niitä, sitä mukaa kun niitä tuli.


      • 5+6
        Gallen Galleria kirjoitti:

        En vastusta koskaan mitään uutta, edes periaatteesta, mutta
        kyllä se vanha Galleria oli aika uniikki saitti täällä netin ihmemaassa.
        Enkä olis kaivannut edes sitä sun mainitsemaa vieraskirjaan
        kirjoittamisen estoa siihen vanhaan versioon, saihan ne
        kommentit poistettua itsekkin sieltä vieraskirjasta, senkun
        nakutteli roskiin vaan niitä, sitä mukaa kun niitä tuli.

        Oma kiva lisänsä oli myös se kun pystyi näkemään profiilien kävijöitä, sosiaalista pörinää hyvässä mielessä, siinäkin tuli porukka tutuksi.


      • vitalis*
        Gallen Galleria kirjoitti:

        En vastusta koskaan mitään uutta, edes periaatteesta, mutta
        kyllä se vanha Galleria oli aika uniikki saitti täällä netin ihmemaassa.
        Enkä olis kaivannut edes sitä sun mainitsemaa vieraskirjaan
        kirjoittamisen estoa siihen vanhaan versioon, saihan ne
        kommentit poistettua itsekkin sieltä vieraskirjasta, senkun
        nakutteli roskiin vaan niitä, sitä mukaa kun niitä tuli.

        Eivät ne vieraskirja viestit itsellekään mitään ongelmia aiheuttaneet, kävi vain mielessä joidenkin juttu kavereiden toive kun keskustelimme miten galleriaa voisi parannella. Ihan pikku jutuilla sen olisi voinut tehdä.
        Epäilen joka tapauksessa ettei meidän käyttäjien toiveita oteta huomioon, vaikka niitä kuinka täällä esitämme. Tekivät tästä yhteisöstä silkan silppusäkin, ja luultavasti sellaisena tulee säilymään.

        Ei minullakaan muutoksia vastaan mitään ole, en vain ymmärrä miksi suhtkoht toimiva galleria piti väkisin vääntää samaan muottiin jo olemassa olevien saittien kanssa.


      • vitalis*
        5+6 kirjoitti:

        Oma kiva lisänsä oli myös se kun pystyi näkemään profiilien kävijöitä, sosiaalista pörinää hyvässä mielessä, siinäkin tuli porukka tutuksi.

        Sitä tuolla piristävällä poikkeavuudella juuri tarkoitin.
        Oli mukava pistäytyä galleriassa ja höpistä enemmän tai vähemmän aktiivisesti muiden galleristien kanssa. Eikä se pelkkää höpötystä ollut, usein ihan asiallista asiaakin tuli juteltua.
        Vähän aikaa kun pörisi ja hörisi galleriassa, jaksoi taas paneutua hektisen elämän haasteisiin, sen verran hulvattoman hauskoja juttutuokioita oli. Niitä jää kaipaamaan kun ei tämä nykyinen yhteisö enää kiinnosta.


    • piikki mosse

      koko paska!vittu,mihin tää on menossa?entinen galleria takas,se toimi sentään jotenkin.nyt tää on aivan suolesta.ehdotan et käyttäjät lakkoon!tai lähetään kokonaan lipettiin täältä.

      • pistäkää

        vanha galleria ja sellaisena,että se ei ole aina nurin,tämä uusi on surkea versio


      • nyt takaisin
        pistäkää kirjoitti:

        vanha galleria ja sellaisena,että se ei ole aina nurin,tämä uusi on surkea versio

        Vanha Galleria takaisin.Oli selkeä ja toimiva,vaikka usein olikin p....ään.Se kun olisi korjattu,niin kaikki OK.Tämä uusi on aivan...ei mistään kotoisin.Kyllä varmaan kato käy.Hyvät kaveruussuhteet menevät,kun monen mutkan kautta pitää etsiä tietoja...Siis VANHA GALLERIA TAKAISIN!!!!!


      • rinki

        Poistin oman sivuni uudistusten myötä. Aivan outo ja tajuton versio.
        Terveiset kayttäjille, joilla intoa riittää uusille haasteille!!
        Tökki se vanhakin versio.


    • mad mad mad

      Takaisin ja heti!!!! Pistäkää nyt osaamisenne ja energianne vanhan gallerian toimivuuden parantamiseen, nykyinen on ihan kamala. Nimenomaan tästä uudestä versiosta puuttuu se että näkyi hyvin kuka on vieraillut toistenkin profiilisivuilla, sekä itse pystyi näkemään mihin aikaan joku oli itseänsä käynyt katsomassa. Sekä ne 100 muuta huonoa ominaisuutta joita tässä on moni luetellutkin.

      Minä ainakin poistan profiilini heti kun sinne sisälle pääsee, ei ole mitään iloa käydä noin huonoilla sivuilla.
      Kiitos S24

      • Pian ex-galleristi

        Olen aivan samaa mieltä tästä uudesta minä jutusta,entinen galleria oli parempi vaikka ei aina päässytkään kirjautumaan sinne.
        Yhden ainoan kerran olen päässyt tähän uuteen minä juttuun ...tutustumaan ja tulin siihen tulokseen se saa mun puolesta tulla...olla jäädäkseen,heti kun vaan pääsen uudestaan kirjaantumaan...poistan profiilini.

        Se on niin sekaava että eihän sieltä löydä enää mitään,hyvä kun pääsi pois kirjaantumaan.


    • NAINEN VAAN

      Uusi Minä-profiili on mielestäni hyvin sekava ja huono! Ei näe edes onko SUOSIKIT tai KAVERIT onlinessa, kun sen ennen näki paremmin! Pitää mennä henkilön tietoihin asti...
      UUDET VIESTIT, se on aika huonosti esillä!!! Parannusta siihen, kiitos!
      Mikä fiilis-kohta on ollut ainakin vielä epäonnistunut, ei ole tallentunut kuvaketta. Eikä myöskään tekstiä, johon piti laittaa jotain ajankohtaista!

      Käykää katsomassa mallia esim. E-kontaktista! Se on hyvä deittisivusto.

      • mies vaan

        Tämä entinen galleria ja nykyinen minä sivusto ei ole deittisivusto. Ei voi verrata johonkin E-kontaktiin.
        Galleriassa on paljon ihmisiä jotka ei etsi kumppania itselleen. Toki sitä voi käyttää tarpeen mukaan siihenkin mutta alkuperäinen ajatus on ollut muu.


    • jasu65

      Olen usean kanssa samaa mieltä - MINÄ - profiili..... mikä ihmeen vimma on tuhota kohtuudella toimiva
      galleria tällaisella sekavalla - minä-osiolla.
      Ja todellakaan , todella harvaa kiinnostaa mitä " UUTTA " kaveri tekee - ei todellakaan mitään järjen hiventä.
      Galleria toimi joten kuten yleensä ja näki ketä oli käynyt vierailulla , viestien lähettäminen galleriassa tökki
      liian usein ; mutta - entäpä nyt !!!!!
      Miksi suunnitella täysin fiaskomaista sivustoa- kuka siittä hyötyy ?? Ei ainakaan käyttäjät ; ehkä suunnittelijat saivat hyvän liksan .... - mutta niin meni galleria/ MINÄ osio nyt todellakin perse edellä puuhun että
      hujahti ; eikä palokunnastakaan ole apua !
      Liian hienoa yritetään saada aikaseksi,mutta sitten sitä ei osata tehdä sellaikseksi että TOIMISI !!!!!!!!!!!!
      Kuinkahan monta kertaa käyttäjät joudumme tuijottamaan teksitä " ...on häiriö..yritämme korjata asian
      mahdollisimman pian " - nytkin olen odotellut MINÄ .osioon pääsyä 27 tuntia...... kuinkahan kauan vielä mahtaneekaan kestää....korjaukset .
      TODELLA HUONO IDEA - SUORASTAAN PÄÄTÖN AJATUS VAIHTAA GALLERIA - TÄHÄN !!!!!!!!!!!!

    • niin tässä

      käy kohta, että mainostajat vetävät rahansa pois.

      • Puujakuori

        Gallerian käyttäjien joukossa oli myös niitä, jotka määrääväät mainoshilujen paikoista :)


    • nirinnarin

      Kyllä ihmiset jaksaa narista. Ei näy heruvan empatiaa eikä sympatiaa Suomi24:n toimitukselle.
      Kaikessa uudessa on yleensä lastentauteja ennenkuin homma toimii. Ihmisten on näköjään tosi vaikeaa sopeutua uuteen.. jos tällaisissa jutuissa niin miten sitten suuremmissa asioissa elämässä.
      Katsotaan parin viikon päästä, eiköhän homma ala olla hanskassa.

      • Funtsi ihan itse

        jos sun nettiyhteyden tarjoaja ilmottaisi, että he päivittää omaa systeemiään ja nettiyhteys on poikki toistaiseksi - ottaisiko sua se nuppiin vai ajattelisitko vain että mitä siitä, kai se parin viikon sisällä aukeaa.


      • nirinnarin
        Funtsi ihan itse kirjoitti:

        jos sun nettiyhteyden tarjoaja ilmottaisi, että he päivittää omaa systeemiään ja nettiyhteys on poikki toistaiseksi - ottaisiko sua se nuppiin vai ajattelisitko vain että mitä siitä, kai se parin viikon sisällä aukeaa.

        Nyt ei ole kai kysymys kenenkään nettiyhteydestä eikä mistään muustakaan mistä joutuu itse maksamaan.
        Nyt on kyseessä aika pieni asia. Ihmisistä on kiva kiukutella kun on mahdollisuus ja kiukuttelijoiden mielestä hyvä syy. Voisi sen elämän hankkia jotenkin muutenkin..


      • Funtsi ihan itse
        nirinnarin kirjoitti:

        Nyt ei ole kai kysymys kenenkään nettiyhteydestä eikä mistään muustakaan mistä joutuu itse maksamaan.
        Nyt on kyseessä aika pieni asia. Ihmisistä on kiva kiukutella kun on mahdollisuus ja kiukuttelijoiden mielestä hyvä syy. Voisi sen elämän hankkia jotenkin muutenkin..

        vaikka sägköpostia. Se on ilmainen. Jos sun sähköposti lakkaa toimimasta ja sivulla lukee päivästä toiseen, että palvelua päivitetään niin mitä SÄ teet? Et valita tietystikään, ethän? Sehän on ihan kivaa?


      • nirinnarin
        Funtsi ihan itse kirjoitti:

        vaikka sägköpostia. Se on ilmainen. Jos sun sähköposti lakkaa toimimasta ja sivulla lukee päivästä toiseen, että palvelua päivitetään niin mitä SÄ teet? Et valita tietystikään, ethän? Sehän on ihan kivaa?

        Ei kukaan ole sanonut että on kivaa kun tämä nyt valitettava asia ei toimi. Jos sähköposti ei joskus toimi niin se on voi voi.. mutta se ei ole elämää suurempi asia.
        Taitaa suurimmalla osalla ihmisistä sitä paitsi olla useampi sähköposti osoite. :))
        Ainahan asioita voi verrata, jos se ja se ei toimi niin miten sitten eletään. Jotkut asiat vaan ovat suhteellisen pieniä tässä elämässä.
        Sekin päivä voi tulla että koko internet kaatuu,, miten on ennen eletty?


      • Pointtisi katosi
        nirinnarin kirjoitti:

        Ei kukaan ole sanonut että on kivaa kun tämä nyt valitettava asia ei toimi. Jos sähköposti ei joskus toimi niin se on voi voi.. mutta se ei ole elämää suurempi asia.
        Taitaa suurimmalla osalla ihmisistä sitä paitsi olla useampi sähköposti osoite. :))
        Ainahan asioita voi verrata, jos se ja se ei toimi niin miten sitten eletään. Jotkut asiat vaan ovat suhteellisen pieniä tässä elämässä.
        Sekin päivä voi tulla että koko internet kaatuu,, miten on ennen eletty?

        Mutta sehän ei ollutkaan se pointti vaan se, että jos joku palvelu ei toimi niin valitatko sä siitä palveluntarjoalle vain et valita?

        Vai on sulla useita sp-osotteita. Mutta otatko sä vaikka sun työnantajan tai tuttujen tärkeät viestit moneen eri sp-osoitteeseen vai siihen yhteen, joka toimii. Entä silloin, kun se ei toimikaan (ai niin, sehän on ihan ok, et sä siitä valita)? Eikö ole aika dorkaa antaa vaikka työnantajalle tai muille instansseille useampi sp-osoite että ota tuonne yhteyttä?


      • nirinnarin
        Pointtisi katosi kirjoitti:

        Mutta sehän ei ollutkaan se pointti vaan se, että jos joku palvelu ei toimi niin valitatko sä siitä palveluntarjoalle vain et valita?

        Vai on sulla useita sp-osotteita. Mutta otatko sä vaikka sun työnantajan tai tuttujen tärkeät viestit moneen eri sp-osoitteeseen vai siihen yhteen, joka toimii. Entä silloin, kun se ei toimikaan (ai niin, sehän on ihan ok, et sä siitä valita)? Eikö ole aika dorkaa antaa vaikka työnantajalle tai muille instansseille useampi sp-osoite että ota tuonne yhteyttä?

        Minun pointti oli alunperin että ihmiset valittaa aika pienistä asioista. Kaikki UUSI vie oman aikansa ennenkuin kaikki on tyytyväisiä. Sitä vaan nämä omaan napaansa tuijottajat ei ymmärrä.
        Tämä ei ole sen arvoinen asia että valittaisin siitä.

        Minun työnantaja ei laita sähköpostia ja tutut varmaan huomaa jos joku sähköposti ei toimi.
        Puhelin toimii.. jos ei satu sekin palvelu olemaan jäissä.


      • Fargiles
        nirinnarin kirjoitti:

        Minun pointti oli alunperin että ihmiset valittaa aika pienistä asioista. Kaikki UUSI vie oman aikansa ennenkuin kaikki on tyytyväisiä. Sitä vaan nämä omaan napaansa tuijottajat ei ymmärrä.
        Tämä ei ole sen arvoinen asia että valittaisin siitä.

        Minun työnantaja ei laita sähköpostia ja tutut varmaan huomaa jos joku sähköposti ei toimi.
        Puhelin toimii.. jos ei satu sekin palvelu olemaan jäissä.

        Jos esim pankki vaihtaisi systeemin, niin kokeiltaisiinko sitä asiakkailla???? Kyseltäisiinkö heiltä mitä pitäisi tehdä, jotta päästäisiin takaisin toimivaan systeemiin. Mutta sehän on eri asia, rahoilla ei leikitä. Galleriassa oli todennäköisesti monella erittäin arvoikkaita viestejä ja yhteystietoja. Niillähän ei ole kuin tunnearvoa?


      • Pointti hallussa
        nirinnarin kirjoitti:

        Minun pointti oli alunperin että ihmiset valittaa aika pienistä asioista. Kaikki UUSI vie oman aikansa ennenkuin kaikki on tyytyväisiä. Sitä vaan nämä omaan napaansa tuijottajat ei ymmärrä.
        Tämä ei ole sen arvoinen asia että valittaisin siitä.

        Minun työnantaja ei laita sähköpostia ja tutut varmaan huomaa jos joku sähköposti ei toimi.
        Puhelin toimii.. jos ei satu sekin palvelu olemaan jäissä.

        mikään asia ei parane. Jos ei valita, ylläpitäjä tms. uskoo kaiken olevan kunnossa. Kun valittaa, niin kohde voi tarkistaa, että olisiko jossain parantamisen varaa.

        Siksi on parempi valittaa ja perustella, kuin olla hiljaa vaikka epäkohtia on.

        Mun TA laittaa, sillä se on helpoin tapa saada asia mun nähtäväkseni.


      • spostin omaava

        Ainoo pikku juttuhan tässä vaan on se ettei suomen sivuilla toimi edes sposti ...... herjaa millon käyttäjätunnusta , millon salasanaa - ja pahus kun molemmat muistaa ja vielä oikein ; ois kiva päästä
        lukeen edes postinsa .... mutku mutku ..... .
        Tässä mennään todellakin lastenkegissä - jotka on alkujaankin jo liian pienet .

        t. spostin omaava suomi24sta


      • toine
        nirinnarin kirjoitti:

        Ei kukaan ole sanonut että on kivaa kun tämä nyt valitettava asia ei toimi. Jos sähköposti ei joskus toimi niin se on voi voi.. mutta se ei ole elämää suurempi asia.
        Taitaa suurimmalla osalla ihmisistä sitä paitsi olla useampi sähköposti osoite. :))
        Ainahan asioita voi verrata, jos se ja se ei toimi niin miten sitten eletään. Jotkut asiat vaan ovat suhteellisen pieniä tässä elämässä.
        Sekin päivä voi tulla että koko internet kaatuu,, miten on ennen eletty?

        Miten elettiin ennen - sillon elettiin todella hyvin - sillon kaikki kirjotettiin käsin , kynällä
        paperille ja arkistoitiin .
        Tämän voisit kertoa näille " viisaille ja fiksuille" jotka ylipäätään ovat netin keksineet - ja näille kaikille
        asianosaisille jotka vaativat spostin yheydenpitoihinsa ( siellä ei nähtävästi osata käyttää tuota
        vanhaa konstia ) ; sekä mainostajille sun muille jotka antavat yhteystidoikseen vain ja aninoastaan
        pelkän " www. ......" se ja se ; lääkäriajatkin ovat kohta kaikki netin varassa, ei oteta puhelimitse
        enää ajanvarauksia vastaan - kerro heille - kuinka sitten toimitaan kun koko netti lörvähtää ....

        t. toine


    • jasu65

      Aamusta klo 7.00 asti on suomi24nen KORJAILLUT " BETA"- järjestelmäänsä .
      Ensin oli koko hela galleian uusiminen ..nyt BETAT tökkii...

      Laittakaa Suomi 24 toimitus - SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ ISOIN KIRJAIMIN MEILLE
      KÄYTTÄJILLE SÄHKÖPOSTIA - KUINKA KAUAN TÄHÄN PELLEILYYN MENEE TEILTÄ AIKAA ????
      KUINKA KAUAN TÄMÄ ..." BETA-JÄRJESTELMÄ " VIE TUNTEJA - ENNENKUN SE ON TOIMINTAKUNTONEN ??????
      Itselläni on suomen 24ssa sposti , jonne tulee myös erittäin tärkeät postit - perin palvelualtista
      toimintaa tuntuu olevan - kun ei saada hommaa pelittämään ..........
      vähn kuin = sähköö löytyy , miehiä löytyy .....mutku ei oo yhtään sähkömiestä ........ .
      Minä en voi katsella tätä palvelun tökkimistä kovin kauaa- otan kaikki pois 24sta- sinne missä
      homma todellakin - T O I M I I !!!!
      Mikäli haluatte pitää " asiakkaanne " - se vaatii osaavaa työväkeä , ja RIPEÄÄ toimintaa tällaisissa tapauksissa - ei tätä päivätolkulla kukaan katsele !!!

      • beetasalpaaja

        äläkä vaan uhoo!! Toimintaa!!


      • Gmailin käyttäjä

        itsellesi posti Gmailiin, www.gmail.com niin saat toimivan ilmaispostin, joka on posteista paras kaikkine hienouksineen. Googlen ylläpitämä posti.
        Postilaatikon koko tällä hetkellä 7492 Mt ja kasvaa kokoa kaiken aikaa.


    • bobbu

      entinen oli parempi,vaikka ei aina toiminut sekään

    • yhteisö

      24:nen tuliko haukattua taas liian isoa kakkua [minä]

    • Tää on kyllä aivan paska suoraan sanottuna tää uus minä profiili juttu, mikään ei toimi niinku pitäis...

    • N54

      On tuo hetkinen virunut,ja kahvikaan ei oikein enää maistu! Entinen profiili käyttöön!

    • jeannette_1981

      tämähän alkaa menee jo persettä päin mikään ei toimi ja etusivukin on 100 kertaa isompi kuin ennen, profiilit on jatkuvasti pois käytöstä ja EI KUKAAN HALUA uutta FB. VANHA TAKAISIN, KANNATTAA MUISTAA, ETTÄ VANHA KONSTI ON PAREMPIA KUIN PUSSILLINEN UUSIA.

    • kiukustunut

      takaisin.Tämä uusi minä-profiili on susi ja syvältä.

      Kiitos kun kadotitte viestejä kasapäin, kiitos kun kadotitte kaikki valokuvani, kiitos kun kadotitte yli puolet ystävistäni, kiitos kun lisäsitte minulle läjäpäin uppo-outoja susikkeja.

      Vanha galleria takaisin ja tehokkaammat palvelimet että tämä systeemi jaksaa pyöriä.
      Naamakirja kloonia ei todellakaan tarvita eikä kaivata!!!!!!!!!!

      • Pettynyt asiakas

        Myönnän, Minä-profiili on epäonnistunut, ehdottomasti kuuluisi palata vanhaan Galleriaan. Mutta tuossa mistä syytät Suomi24:ää, tuossa ei nyt ihan ole perää; Gallerian käyttäjille annettiin kauan aikaa infoa siitä, että kannattaa itse ottaa talteen ne kuvat ja viestit jotka haluaa säilyttää. Eli kyllä meidän käyttäjienkin kannattaa otta ahieman vastuuta etenkin kun asiasta etukäteen infottiin. Ja ei kai tällaisen ilmaisen forumin kanssa kannata päreitä polttaa, eri asia jos palvelusta maksaisi:)


    • Janis Petke

      huusivat lapset ja kaivoivat karvaisia perseitään.

    • Suomi24 valehtelee

      "... palautteista joita olemme tähän mennessä saaneet ... otamme huomioon kaikki palautteet ja ideat kehitystyötä tehdessämme."

      Tyhjiä lupauksia! Suomi24 ei ole ennenkään huomioinut käyttäjiä ja heidän palautettaan.

      Jos ottaisi, olisi vanha galleria taas avattu toimintaan ja uutta minä-profiililuomuksesta testattaisiin sen rinnalla. Mutta ei, Suomi24 ei välitä käyttäjistään vaan mielummin he sulkee kokonaan vanhan gallerian käytön siksi aikaa, että he saa uuden minä-profiilin toimimaan.

      Tätäkö on Suomi24:n mielestä käyttäjien huomioon ottaminen?!

    • Etupiha

      Hommatkaa lisää palvelintehoa, niin sivusto kestää suurempaa käyttäjämäärää, eikä kaatuile niin helposti kuin nyt.

      • Kodari

        Vituilleen koodattu koko paska, ei siinä raudat auta.


      • nobodyelsebut
        Kodari kirjoitti:

        Vituilleen koodattu koko paska, ei siinä raudat auta.

        kertoa syyt miksi tällaiseen vaihtoon on ruvettu? Gallerian luoja vaatinut lisää rahaa?


    • Pettynyt asiakkaanne

      Mielestäni tämä uudistus on kertakaikkinen susi, järkevintä olisi palata vanhaan Galleriaan. Muutamana päivänä ehdin hetken tutustua ko. uuteen sivuun enkä nähnyt siinä yhtään hyvää puolta.

      Sen enempää Gallerian kuin Minänkään käytön takkuaminen ei lopu ennenkuin teette päätöksen siitä, että profiilit joita ei ole vuoteen käytetty, poistetaan ylläpitäjän taholta automaattisesti. Sekä Gallerian että Minän kohdalla ehdin kurkistelemaan profiileja ja molemmissa löytyi profiileja joihin oli kirjauduttu viimeeksi kaksi, jopa kolme vuotta sitten. Mitä järkeä sellaisia on pitää voimassa? harvalla em. palvelun käyttäjällä on niin järeä kotikone, että se pystyisi pyörittämään sivua takkuamatta.

      Lisäksi mikäli laittaisitte sivun maksulliseksi ettet tarvitsisi niin valtavaa määrää mainoksia jotka myöskin vaikuttavat mitä enemmissä määrin sivun toimivuuteen.

      Kun ette saa sivuja toimimaan, teiltä katoaa käyttäjät ja sen myötä maksavat mainostajat. Kannattaisikohan nyt harkita hyvin, hyvin tarkkaan em. asioita???

      • Ctrl+Alt+Del

        Tuliko (taas) lähdettyä mopolla moottoritielle?
        "Jos et osaa tai se ei ole rikki niin älä korjaa sitä"


      • Peli seis!
        Ctrl+Alt+Del kirjoitti:

        Tuliko (taas) lähdettyä mopolla moottoritielle?
        "Jos et osaa tai se ei ole rikki niin älä korjaa sitä"

        Takaisin vanha Galleria ja heti. Muita höpötyksiä löytyy muista naamakirjoista. En edes ymmärrä mitä tarkoittaa minä ja yhteisö, täh? Jos on asiaa toiselle, niin kirjoittakoon vanhanaikaisesti viestejä, ei kaikkia kiinnosta toisten asiat. Ihan syvältä.


    • Dinoliino

      Hei,

      mahtaako olla mitään arviota ees, että kuinka kauan katkos kestää? Sinänsä hassua, että ns.suorituskykyongelmat havainnoidaan vasta kun uusi palvelu otetaan käyttöön, koska vanhan gallerian kanssa sai aina taistella. Virheilmot 502 ja 503 ovat hyvinkin tuttuja.

      t. Kiisseli

      • anustoimintaaaaa

        vittu tätä samaa se on aina siitä suruisen kuuluistasta postiuudistuksesta asti eikä loppua näy . on tää sellanen suoli24 anuspalvelu ettei mitään määrää ja edelleen ihmettelen miten vitussa joku viitsii mainostaa suoli24 lla hhahhah


    • uao4447

      > Ei voi antaa mitään palautetta toimivuudesta kun ei edes toimi.

      • Vainyksikeino

        Tulihan minullekin niitä kahvikutsuja galleriassa, mutta että ylläpito vetää viikon yhtä kuppia!!!! ;)


    • millon mä päöäsen katsoman sivuni ja onko mun talella vielä. terveisin patrik gylling

    • pitkä hetkinen

      minkäänlaista tiedotetta siitä kuinka kauan tämä katkos vielä kestää!!!!
      Hetkinen on venynyt kovin, kovin pitkäksi.
      Parempaa palvelua pyydän, kiitos.

      • Suoli24

        Parhaat läpät muuten löytyy tuolta Suoli24:n vanhoista tiedotteista, suurinpiirtein kaikki on menny päin persettä mitä on yritetty tehdä eikä vieläkään ole opittu mitään.
        Ei voi muuta kuin lollottaa merimiesnaurua tälle touhulle :D


    • takaisin

      otatte huomioon saamanne palautteen niin ainoa oikea teko on PALAUTTAA vanha galleria, ja miettiä sen toimintaa varmemmaksi. KIITOS................

    • Suomi24 käyttäjä

      Hei Suomi24,
      jonkinverran palstoja seuraavana ja oman nimimerkin omaavana, näin pitkään kestäneiden teknisten ongelmien vuoksi täytyy sanoa, että olette tehneet riskiratkaisun myö business-mielessä. Tällaiset tekniset ongelmat verrattavat aina suuria asiakasmääriä. Eli vanhalla versiolla olisitte olleet ns. varman päällä.

      Asiakas ei anna koskaan anteeksi toimimattomuusjaksoja. Tällainen jo 4 päivän pituinen toimimattomuusjakso on businessmielessä teitä itseänne haavoittava.

      • Elisabet.

        "Hetkisen vain sinun kerallasi kulji,
        sitten katsoin sivuihisi sinisiin ja
        mä luulen,että..............Kohta
        entinen katsoja oon!!


      • 24 kuluttaja

        Mut hei sehän toimii taas! :)))))

        Ja kuten aina ennenkin, kun systeemit alkaa taas toimia unohdamme niiden koskaan olleenkaan toimimatta - siis seuraavaan uudistukseen saakka! Sit käyme taas heittämässä tänne parisataa 'mä poistin mun profiilin enkä ikinä enää tuu tänne' viestiä. Eikä kuitenkaan pärjätä ilman!


    • Nainen 50+

      Saa poistetuksi viestejä jotka jo olen aikapäiviä sitten edellisestä profiilista poistanut? pitkä liuta vanhoja viestejä on palautunut minä profiiliin!! Miten nämä saan poistetuksi? Vai tulivatko ne jäädäkseen?

      • hyvinkin helppoa

        poistettua, ruksaat vain kaikki alusta lähtien ja painat poista.


      • hävettä

        omaa profiiliani ja yllätys oli melkoinen. Nyt lueskelen vieraitten ihmisten viestejä ja tutkailen minulle tuntemattomien ihmisten profiileja. Kaikki on perseellään.


      • tsadaaa!!! :))
        hävettä kirjoitti:

        omaa profiiliani ja yllätys oli melkoinen. Nyt lueskelen vieraitten ihmisten viestejä ja tutkailen minulle tuntemattomien ihmisten profiileja. Kaikki on perseellään.

        Mä tutkailen ihan rekkaamatta sellasten ihmisten profiileja jotka on suuttuneet mulle erimielisyyksistä kauan sitten ja torjuneet mut rekattuna. :D


      • Nainen50+
        hyvinkin helppoa kirjoitti:

        poistettua, ruksaat vain kaikki alusta lähtien ja painat poista.

        Olen hakannut ranteeni kipeäksi,ja siltikkin ne vielä siellä profiilissa komeilee!


    • Nainen50+

      Eivät vanhat viestit poistu? vaikka kuinka yritän vanhemmat ovat 2008 ja vielä luettavissani! edellisestä versiosta olin poistanut profiilini puhtaaksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      240
      2115
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1368
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1260
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    Aihe