Osaisko kukaan heittää suuntaa-antavaa hinta-arviota seuraaville pohjille:
- Kantava maapohja routivaa maata, kallioon n. 1-2 metriä, tasamaatontti
- Talo 1 krs, 120 k-m2 Espoossa
- Perustustapa rossipohja
Mitä maksais pohjatyöt eli pinta-aineisten poisto, kaivuu ja tarvittava sorapatja materiaaleineen, laitteineen ja töineen? Siis ilman mitään salojia, perustuksia tms, pelkät pohjatyöt.
Pohjatöiden hinta
4
2631
Vastaukset
- 13+6
vapailta markkinoilta ostetun espoolaisen asemakaavatontin hinnasta.
- .Urakoitsija
Hei.
Mikäli tekijälle on yhä tarvetta niin voit lähettää meille kuvat ja tarkemmat tiedot sähköpostilla.
Voimme laskea sinulle sitovan urakka hinnan taikka antaa arvion tuntityönä toteutuksesta.
-Paul
[email protected]
- nimimerkkilöinen
tiedä sitten espoosta mutta pohjois-suomessa tuollainen kustantaa seuraavasti:
ei routiva hiekkapohja, 1 krs, 900 kork. sokkeli, maanvarainen tb-laatta
- pintamaan kuorinta 120 m2 alalta
- tasaus hiekka 200mm kapillaarikatko sisä ja ulkotäyttö hiekat
- mursketta pihalle pari kasettia
maa aineksien osuus n. 4200 €
konetunteja n. 40 h / 3000 €
salaoja sadevesi tarvikkeet (itse) asennettuna n. 1200 €
routaeristeet (itse) asennettuna n. 500 €
sokkeli 4000 €
total = 12.700 €, muutaman satasen tarkkuudella. ei ole halpaa. on muuten noin 76.000 markkaa, ihan vain kuriositeettina . . . . .- tuotepäälikkö
jees mutta tossa tulee espoo lisä päälle siellä noita merkantteja vedätetään oikein kunnolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141