hei!
olen etsiskelemässä rukoiliasirkan poikasia mutta mistään ei tunnu olevan niitä.
pelkästään sauvasirkkoja.
onko rukoiliasirkat jotenkin harvinaisia? tai jotain?
jos jollakin on tulossa tai tullut rukoiliasirkkoja porvoon seudulta niin ota yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
P.S. olisin myös kiinnostunut kummitussirkoista, miten ne poikkeavat sauvasirkoista ja onko käyttäytyminen erilaista jne.
rukoiliasirkat harvinaisia?
minäpä minä
5
358
Vastaukset
- olemassakaan.
"Rukoiliasirkkoja" ei ole olemassa.
- minäpä minä
miun mielestä on kun serkullani on rukoiliasirkka mutta serkkuni (Tom)
asuu tanskassa.
mutta mielestäni on niitä.- ...
Rukoilijasirkkoja ei kovin usein näe eläinkaupoissa, mutta voihan aina kysyä suostuisivatko tilaamaan...
- oli
... kirjoitti:
Rukoilijasirkkoja ei kovin usein näe eläinkaupoissa, mutta voihan aina kysyä suostuisivatko tilaamaan...
rukoiliasirkoista, ei rukoilijasirkoista.
- tyttö
oli kirjoitti:
rukoiliasirkoista, ei rukoilijasirkoista.
Eläinkauppa Faunattaressa oli rukoilijasirkka..ainakin kun viimeksi kävin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745358- 332941
- 402634
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262003Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401972Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291819- 951802
- 1691691
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241418Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230