Erinomainen Hankinta

tonttu2

Viikko-osake on erinomainen hankinta jos tykkää matkustaa 3-5 tähden lomahuoneistossa sen sijaan että vuokraa lomahuoneiston tai ostaa pakettimatkan. Näillä sivuilla jotkut ihmiset haukkuu ostostani mutta kukaan, ei kukaan ole antanut minulle parempaa vaihtoehtoa. Näillä sivuilla ollaan laitettu vertailuita Madeiralle, Meksikoon ja Floridaan. Kukaan ei ole vielä todistanut että pääsisi parempiin paikkoihin, paremmilla hinnoilla kuin minä viikko-osakkeen kautta! Mukaan luettuna on hankintahinta, vastikkeet, jäsenmaksut ja vaihtomaksut!

Joten avaan tämän uuden keskustelun vain sitä varten. Jos joku vaikka löytäisi paremman vaihtoehdon minulle ja 40.000 Holiday Clubin osakkeenomistajalle, heidän sukulaisile ja ystäville.

Ne typerykset jotka eivät osaa perustella näkökantaansa muulla kuin "viikko-osake on paska" tyylillä, heidän mielipiteellään ei ole mitään merkitystä. Heidän mielipiteensä on kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Se ei paina yhtään mitään tässä keskustelussa ja ne jotka harkitsevat Viikko-osakkeen hankkimista tai joilla on jo sellainen osaavat varmasti itse lukea niiden mielipiteiden oikean painoarvon.

Ne joilla on jotakin "painavaa" sanottavaa jonkun muun järjestelmän jonka kautta voi lomailla ympäri maailmaa eri ajankohtina keskitasosta aina hyvään tasoon niin laittakaa lukemia tulemaan. Minä ainakin olen kiinostunut.

Eli factat. Nyt on todistustaakka niillä jotka haukkuvat viikko-osaketta. Teidän vuoronne astua valokeilaan painavan todistuksen kera!

66

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haukkujia

      Hyvä veto, mihin ovat kaikonneet haukkujat.

      • kallis,sitova

        Lomaosakkeita kaupataan monissa paikoissa - usein hyvinkin kyseenalaisin konstein. Kauppa tässä ja nyt tyylillä. Ostakoon kuka haluaa- minä en moisella osakkeella halua sitoa ,ajallisesti ja määrättyyn paikkaan.
        Matkustan silloin kun haluan ja niin monesti kuin haluan ja minne haluan. Tasokkaita hotelleja löytyy ja vaikka kuinka ylellisellä palvelulla. EN halua maksaa yhtiövastiketta asunnosta josta ei koskaan tule omaa.

        Mieluummin ostan asunnon, matkustan milloin haluan ja olen vaikka kuukauden ! SE on oma-siitä saattaa saada jopa voittoa jos myy .


      • omaa ostostaan

        Matkustan yleensä kaksi kertaa vuodessa etelään, syys-talvi kautela. Kesällä olen OMALLA MÖKILLÄ. (Jonka arvo on n. kolminkertaistunut 15v aikana !) En näe yhtäkään syytä,sitoa ajallisesti -tai edes paikkaan lomailuani. Tilaan matkan netistä yleensä 2-3kk ennen lähtöä. Nyt lähden joulukuun alussa. Matkustan erittäin edullisesti hyvätasoisissa hotelleissa. Verrataan vaikka madeiralla myynnissä olevaan loma-osakkeeseen, hinta 9000e vastikkeet ym. ja tietysti matkakulut ! Matkustan jo pelkästään tuolla osakkeen
        hinnalla 15-20 kertaa, milloin ja minne huvittaa. Eikä ole muita kuluja.

        Vaikka saisin kuinka halalla osakkeen en sitä ostaisi. Mieluummin sitten as.osake- jos ostaa pitää.....


      • Hau,hau

        Samat haukkujat kaikilla palstoilla.
        Ovat typeriä.


      • LOMAOSAKKEESEEN
        kallis,sitova kirjoitti:

        Lomaosakkeita kaupataan monissa paikoissa - usein hyvinkin kyseenalaisin konstein. Kauppa tässä ja nyt tyylillä. Ostakoon kuka haluaa- minä en moisella osakkeella halua sitoa ,ajallisesti ja määrättyyn paikkaan.
        Matkustan silloin kun haluan ja niin monesti kuin haluan ja minne haluan. Tasokkaita hotelleja löytyy ja vaikka kuinka ylellisellä palvelulla. EN halua maksaa yhtiövastiketta asunnosta josta ei koskaan tule omaa.

        Mieluummin ostan asunnon, matkustan milloin haluan ja olen vaikka kuukauden ! SE on oma-siitä saattaa saada jopa voittoa jos myy .

        äLKÄÄ PUUTTUKO TOISTEN OSTOKSIIN.


      • Kuin rahattomille
        kallis,sitova kirjoitti:

        Lomaosakkeita kaupataan monissa paikoissa - usein hyvinkin kyseenalaisin konstein. Kauppa tässä ja nyt tyylillä. Ostakoon kuka haluaa- minä en moisella osakkeella halua sitoa ,ajallisesti ja määrättyyn paikkaan.
        Matkustan silloin kun haluan ja niin monesti kuin haluan ja minne haluan. Tasokkaita hotelleja löytyy ja vaikka kuinka ylellisellä palvelulla. EN halua maksaa yhtiövastiketta asunnosta josta ei koskaan tule omaa.

        Mieluummin ostan asunnon, matkustan milloin haluan ja olen vaikka kuukauden ! SE on oma-siitä saattaa saada jopa voittoa jos myy .

        Rahattomille kaikki on kallista


    • suut tukkoon

      Missä viipyy

      • mutta ei HCR:ää

        Lomaosakkeessa ei mitään vikaa, mutta - kiitos ei HCR. Siksi en ikinä enää ostaisi lomaosaketta, vaikka ilmaiseksi saisin. Voit kehua lomaosakkeita kuinka paljon tahansa. mutta jos kaupan päälle saan tämän isotoimijan, niin en halua olla missään tekemisissä koko asian kanssa.


      • Kaukomailla viihtyvä
        mutta ei HCR:ää kirjoitti:

        Lomaosakkeessa ei mitään vikaa, mutta - kiitos ei HCR. Siksi en ikinä enää ostaisi lomaosaketta, vaikka ilmaiseksi saisin. Voit kehua lomaosakkeita kuinka paljon tahansa. mutta jos kaupan päälle saan tämän isotoimijan, niin en halua olla missään tekemisissä koko asian kanssa.

        Itse matkustan parisen kaukomatkaa vuodessa. En ole kesämökkiin ihastunut. Minulle voisi sopia lomaosake mutta.... paras todiste jonkin tuotteen/palvelun hyvyydestä saa kysynnän ja tarjonnan laista. Mikäli jokin tuote on hyvä niin silloin se menee hyvin kaupaksi ja tilanteessa on myyjän markkinat. Onko näin lomaosakkeilla? Tämä on sitä kaivattaua faktaa.

        Taitanee olla sittenkin niin että aika iso osa noista 40 000 lomaosakkeen onnellista omistajista olisi valmis myymään omistamansa osakkeen heti jos saisi omansa takaisin.

        Itse tahdon matkustaa juuri silloin kuin minulle sopii ja juuri sellaiseen paikkaan jonne itse tahdon.


      • Tonttu2
        mutta ei HCR:ää kirjoitti:

        Lomaosakkeessa ei mitään vikaa, mutta - kiitos ei HCR. Siksi en ikinä enää ostaisi lomaosaketta, vaikka ilmaiseksi saisin. Voit kehua lomaosakkeita kuinka paljon tahansa. mutta jos kaupan päälle saan tämän isotoimijan, niin en halua olla missään tekemisissä koko asian kanssa.

        Ymmärrän kyllä sinun syysi isostatoimijasta, tai ainakin luulen niin, minä kuitenkin juuri pidän siitä syystä omista viikko-osakkeista kun toimijat ovat niin isoja. (HCR ja RCI) He antavat minulle monipuolisen käyttömahdollisuuden lomilleni. Ja edut ovat paremmat kuin pienemmillä toimijoilla.

        Arvostan mielipidettäs!i

        Voisit valottaa asiaa enemmänkin ihmisten takia jotka harkitsevat ostamista eri paikoista. On mielestäni liian helppo sanoa vain että ei HCR:ää mutta ilman perusteita. Ellei se nyt ole vain koske kaikkia suuria toimijoita kuten S-ketju, K-market, Nokia jne.


      • otsoheimo

        ei kuulu vielää mitään mutta taitaa jossain vaiheessa tulla kumminkin!


      • tonttujako ollaan
        otsoheimo kirjoitti:

        ei kuulu vielää mitään mutta taitaa jossain vaiheessa tulla kumminkin!

        onkos tonttu täälläkin kirjoittelemassa


      • tonttu2
        tonttujako ollaan kirjoitti:

        onkos tonttu täälläkin kirjoittelemassa

        Täytyyhän tontun olla näkyvissä että jolupukki tietää onko lapset ollu kilttejä vai ei!


      • syrt4
        tonttu2 kirjoitti:

        Täytyyhän tontun olla näkyvissä että jolupukki tietää onko lapset ollu kilttejä vai ei!

        itse olen järjestelemässä tanskaan pisteillä matkaa.olen sellaisessa jonossa,että jos tietystä hotellista vapautuu lähinnä peruutuksen takia viikko,niin rci-palvelu soittaa mulle että kyseisetä hotellista vapautuu huoneisto.tälleen joutuu toimimaan jos haluaa suosikki paikastaan ulkomailta kohteen.eipä sen puoleen tanskassa olisi paljnkin hotelleita,mutta vain kaksi lähellä legolandiaa.nyt sitten odottelen,jos onnistaa,mutta jos ei niin seuraavana vuonna uudestaan.piste varauksella tulee halvempi matka kun lisälomilla vierailla mailla.legolandiaan tekee kyllä moni matkoja,mutta hinta on sitten toinen ja neon vain 3 tai 4 päivän matkoja.lakin,että meidän 4 henkinen perhe säästää tallä tavalla paljon.kun valmismatka 690 ple ja tuo kertaa 4.on paljon rahaa,mutta pisteillä 128 ekeä viikko plus lauttamatkat.niin pääsen 800 ekellä.niin säästöä se on ja eipähän ole niin kiire perillä.
        joten olen tyytyväinen osakeomistaja vaikka pitääkin vaivaa nähä haluaamaansa kohteeseen.


      • Tontut
        tonttu2 kirjoitti:

        Täytyyhän tontun olla näkyvissä että jolupukki tietää onko lapset ollu kilttejä vai ei!

        Tonnttu on vakio kamaa.


      • sidottu muoto
        mutta ei HCR:ää kirjoitti:

        Lomaosakkeessa ei mitään vikaa, mutta - kiitos ei HCR. Siksi en ikinä enää ostaisi lomaosaketta, vaikka ilmaiseksi saisin. Voit kehua lomaosakkeita kuinka paljon tahansa. mutta jos kaupan päälle saan tämän isotoimijan, niin en halua olla missään tekemisissä koko asian kanssa.

        Varasin juuri matkan, päätimme vain katkaista syksyn tässä ja nyt, kun mökkikausi loppui. Käymme etelässä pari kertaa vuodessa. En ole sidottu määrättyyn aikaan, ei ole yhtiövastikkeita tms. voin valita hotellin ja kohteen minne ja milloin haluan (lomaa saa aina järkättyä).EN HALUA mennä samaan maahan / kaupunkiin /hotelliin montaa kertaa. Vaihtaminen osakeen omistajalle tietääkseni maksaa.
        MIKSI sitoisin ajallisesti ja paikallisesti itseni etukäteen. ILMAISEKSI EI matkusteta näihin osakkeisiinkaan. Lisäksi maksat esim.taksin lentokenttäkuljetukset ei kuulu "pelkät lennot" matkoihin. Olen laskenut kerran, käytyämme sateisena päivänä kuuntelemassa myyntipuhetta osakkeista, silloinen matkammekin
        olisi tullut kalliimmaksi. Kyllä maailmalta löytyy hotelleja vaikka kuinka hienoon makuun, ei tarvitse osaketta ostaa. JOS sitoisin itseni tiettyyn paikkaan- ostaisin sitten asunnon- jonne voin mennä milloin haluan ja kuinka pitkäksi aikaa haluan.


      • kun vuosi maksettu

        Kun maksaa vuoden yhtiövastiketta, on kyllä vähän "pakko" lähteä vaikka ei huvittaisikaan. Entä jos sairastuu - ei taida vakuutukset peruuntumista maksaa. EN pidä järkevänä sitoa itseäni aikaan ja paikkaan.
        Hienoja - näkemättömiä paikkoja on maailmassa paljon - haluan nähdä uusia paikkoja. (osakkeen omistajalle vaihtaminen kai maksaa / saako vaihdettua haluamaansa) Matkustan kaksi kertaa syys/talvi aikaan, niistä yleensä ainakin toinen on "äkkilähtö" - pääsee edullisesti jos poikka on mieluisa.


      • totta aina
        Kaukomailla viihtyvä kirjoitti:

        Itse matkustan parisen kaukomatkaa vuodessa. En ole kesämökkiin ihastunut. Minulle voisi sopia lomaosake mutta.... paras todiste jonkin tuotteen/palvelun hyvyydestä saa kysynnän ja tarjonnan laista. Mikäli jokin tuote on hyvä niin silloin se menee hyvin kaupaksi ja tilanteessa on myyjän markkinat. Onko näin lomaosakkeilla? Tämä on sitä kaivattaua faktaa.

        Taitanee olla sittenkin niin että aika iso osa noista 40 000 lomaosakkeen onnellista omistajista olisi valmis myymään omistamansa osakkeen heti jos saisi omansa takaisin.

        Itse tahdon matkustaa juuri silloin kuin minulle sopii ja juuri sellaiseen paikkaan jonne itse tahdon.

        Ja tonttuhan tietää mitä puhuu.


      • enää
        tonttu2 kirjoitti:

        Täytyyhän tontun olla näkyvissä että jolupukki tietää onko lapset ollu kilttejä vai ei!

        Tonttuilut pitää lopetta, tai sitten ei.


    • _Sam_8

      Ollaan ostettu useampi osake vapailta markkinoilta aina kun on hyviä viikkoja on edullisesti löytynyt. Hinnat koulujen lomaviikoille olleet välillä 600-1600 Eur osake ja uskon saavani omat pois jos homma alkaa kyllästyttää. Suosittelen touhua etenkin suurille lapsiperheille ja ainakin itselläni pelkästään positiivisia kokemuksia.

      • halpaa on(ko)

        Lomaosakematkailijoiden sivustolta lainattua:
        wrote on Feb 17
        Yksityiseltä ostetun osakkeen liittämistä points-systeemiin, olemassa olevalle jäsennumerolle tarjottiin HCF:llä tänään 3500€:n hintaan. Melko kovaa tuo hinnan nousu.


      • _Sam_8
        halpaa on(ko) kirjoitti:

        Lomaosakematkailijoiden sivustolta lainattua:
        wrote on Feb 17
        Yksityiseltä ostetun osakkeen liittämistä points-systeemiin, olemassa olevalle jäsennumerolle tarjottiin HCF:llä tänään 3500€:n hintaan. Melko kovaa tuo hinnan nousu.

        Meillä ei ole ollut tarkoituskaan lähteä mukaan tuohon pistejärjestelmään. Olemme ostaneet yksityisiltä pelkästään sellaisia viikkoja mitä olemme itse voineet käyttää. Suurperheellä pelkät lennot tulisivat jo liian kalliiksi jos aikoo lomailla useita viikkoja vuodessa. Myös mahdolliset pistejärjestelmän vuosi ja vaihtomaksut voi unohtaa jos ei ole systeemissä mukana.


      • Asialla uudestaa
        _Sam_8 kirjoitti:

        Meillä ei ole ollut tarkoituskaan lähteä mukaan tuohon pistejärjestelmään. Olemme ostaneet yksityisiltä pelkästään sellaisia viikkoja mitä olemme itse voineet käyttää. Suurperheellä pelkät lennot tulisivat jo liian kalliiksi jos aikoo lomailla useita viikkoja vuodessa. Myös mahdolliset pistejärjestelmän vuosi ja vaihtomaksut voi unohtaa jos ei ole systeemissä mukana.

        Miksi taas, eikö asiat ole jo selvät.


    • esittelyt käyty

      Miten on tuo hinnoittelupuoli noissa hotelleissa muuten kuin sen asumis(viikon) osalta. Siis, ennen muuta ravintolapalvelut. Olisiko 5-tähden hotellissa myös 5-tähden ruuat ja juomat myös hintojenkin osalta?
      Olen toistaiseksi tullut laskelmissani siihen tulokseen että minulla ei ole varaa maksaa viikko-osakkeiden maksuja, enkä muutenkaan ole varma viihtyisinkö kovin pitkään siinä ympäristössä.
      Mutta, ymmärrän toki että se saattaa olla joillekin ihan hyvä ja mieluisa ratkaisu.

      • tonttu2

        Minä hyvin käytän ravintolapalveluita 5 tähden hotelleissa hyvin harvoin lomani aikana juuri sen takia että ne ovat kalliit. Special occasion teen niin. Aamupalan varaan 7 päiväksi yleensä hintaa 8-10 euroa päivä mutta muut ruuat syön ketjun ulkopuolella. Ravintoloita riittää kyllä parin askeleen päässä hotellista jotka ovat hyvin kelpaavat ja ovat edullisia verrattuna 5 tähden hotelliim. Ruoka on kyllä hyvää sit hotellissa vaikka maksaa. Käytän omaa keittiötäkin paljon varsinkin kun on lapsia mukana.

        Ei ne maksut kummoisia ole. Jäsenmaksu 144, Vaihtomaksu 133. ja vuotuinen vastike joka on 150-400€ riippuen osakkeesta. Pienemmällä pienenpi loma ja isommalla pisteet riittää vaikka 4 viikkoon. Ainoa on sen osakkeen hankintahinta joka kirpaisee.


        Ihmettelen kyllä että ne jotka mollaavat viikko-osaketta ovat pysyneet vaiti eivätkä antaneet mitään vaihtoehtoista tapaa lomailla. Astukaa valokeilaan painavien todisteiden kanssa jotta tiedämme ettette puhu vain roskaa.


      • ljj 56
        tonttu2 kirjoitti:

        Minä hyvin käytän ravintolapalveluita 5 tähden hotelleissa hyvin harvoin lomani aikana juuri sen takia että ne ovat kalliit. Special occasion teen niin. Aamupalan varaan 7 päiväksi yleensä hintaa 8-10 euroa päivä mutta muut ruuat syön ketjun ulkopuolella. Ravintoloita riittää kyllä parin askeleen päässä hotellista jotka ovat hyvin kelpaavat ja ovat edullisia verrattuna 5 tähden hotelliim. Ruoka on kyllä hyvää sit hotellissa vaikka maksaa. Käytän omaa keittiötäkin paljon varsinkin kun on lapsia mukana.

        Ei ne maksut kummoisia ole. Jäsenmaksu 144, Vaihtomaksu 133. ja vuotuinen vastike joka on 150-400€ riippuen osakkeesta. Pienemmällä pienenpi loma ja isommalla pisteet riittää vaikka 4 viikkoon. Ainoa on sen osakkeen hankintahinta joka kirpaisee.


        Ihmettelen kyllä että ne jotka mollaavat viikko-osaketta ovat pysyneet vaiti eivätkä antaneet mitään vaihtoehtoista tapaa lomailla. Astukaa valokeilaan painavien todisteiden kanssa jotta tiedämme ettette puhu vain roskaa.

        käytiin thaimaassa maaliskuussa 2010 2 viikkoa (phuket) lennot saatiin hintaan 637€ pelkkä lento yhdeltä 2viikon asuminen 250€ siis 2viikkoa 2hlö yht 1524€ eiokä ole osaketta lomaosakkeella tulee hinnaksi 2hlö 1274€ lennot vaihtomaksu 133€ jäsenmaksu 140€ vastike 250€ yht.1797€ kumpi matka tontusta on arvokkaampi. omatoimimatka vai hcr/rci.


      • keihänen
        ljj 56 kirjoitti:

        käytiin thaimaassa maaliskuussa 2010 2 viikkoa (phuket) lennot saatiin hintaan 637€ pelkkä lento yhdeltä 2viikon asuminen 250€ siis 2viikkoa 2hlö yht 1524€ eiokä ole osaketta lomaosakkeella tulee hinnaksi 2hlö 1274€ lennot vaihtomaksu 133€ jäsenmaksu 140€ vastike 250€ yht.1797€ kumpi matka tontusta on arvokkaampi. omatoimimatka vai hcr/rci.

        majoitusta thaimaasta ja ihan sama mistä päin siellä majoitustaso on vaikka 3tähteä se vastaa kyllä rcin koheissa 4-5tähteä on muuten testattu . majoitusta saa hyvii kohteisiin thaimaassa 5euroa-25euroa yö kuuluu aamupala.Tuossapa tontulle2


      • tonttu2
        keihänen kirjoitti:

        majoitusta thaimaasta ja ihan sama mistä päin siellä majoitustaso on vaikka 3tähteä se vastaa kyllä rcin koheissa 4-5tähteä on muuten testattu . majoitusta saa hyvii kohteisiin thaimaassa 5euroa-25euroa yö kuuluu aamupala.Tuossapa tontulle2

        Mä sain viikko-osakkeen kautta hinnat thaimaalle Lennot 200 suunta per hlö, ja sit asumisen 133 euroa.

        Se siitä...

        Laittakaa niitä vaihtoehtoja johon kaikki pääsee, hinnat tarkistettuna ja ja kohteiden nimet ja lippujen hinnat!

        Sit ruvetaan vasta puhumaan...Senkin paskanpuhujat!


      • halpaa halpaa halpaa
        tonttu2 kirjoitti:

        Mä sain viikko-osakkeen kautta hinnat thaimaalle Lennot 200 suunta per hlö, ja sit asumisen 133 euroa.

        Se siitä...

        Laittakaa niitä vaihtoehtoja johon kaikki pääsee, hinnat tarkistettuna ja ja kohteiden nimet ja lippujen hinnat!

        Sit ruvetaan vasta puhumaan...Senkin paskanpuhujat!

        Minä sain viikko-osakkeeni kautta hinnaksi Thaimaan lennot 165 € suunta per hlö ja asuminen 120 € joten kyllä viikko-osake oli paaaaljon halvempi.

        Siitäs saitte viikko-osakkeiden mollaajat.


      • svälä32
        halpaa halpaa halpaa kirjoitti:

        Minä sain viikko-osakkeeni kautta hinnaksi Thaimaan lennot 165 € suunta per hlö ja asuminen 120 € joten kyllä viikko-osake oli paaaaljon halvempi.

        Siitäs saitte viikko-osakkeiden mollaajat.

        saatiin matkatoimiston kautta thaimaahan lennot asuminen 4viikkoo 19.90€ löytyykö vielä halvempaa.


      • matti28
        svälä32 kirjoitti:

        saatiin matkatoimiston kautta thaimaahan lennot asuminen 4viikkoo 19.90€ löytyykö vielä halvempaa.

        tuo on kyllä tosi halpa. mä myyn kyllä lomaosakkeeni pois.


      • tonttu2
        matti28 kirjoitti:

        tuo on kyllä tosi halpa. mä myyn kyllä lomaosakkeeni pois.

        Kuten sanoin. On se ihme että vinkujia löytyy mutta kukaan vinkuja ei ole laittanut mitään muuta vaihtoehtoa viikko-osakkeelle.

        As bebore

        "Joten avaan tämän uuden keskustelun vain sitä varten. Jos joku vaikka löytäisi paremman vaihtoehdon minulle ja 40.000 Holiday Clubin osakkeenomistajalle, heidän sukulaisile ja ystäville.

        Ne typerykset jotka eivät osaa perustella näkökantaansa muulla kuin "viikko-osake on paska" tyylillä, heidän mielipiteellään ei ole mitään merkitystä. Heidän mielipiteensä on kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Se ei paina yhtään mitään tässä keskustelussa ja ne jotka harkitsevat Viikko-osakkeen hankkimista tai joilla on jo sellainen osaavat varmasti itse lukea niiden mielipiteiden oikean painoarvon.

        Ne joilla on jotakin "painavaa" sanottavaa jonkun muun järjestelmän jonka kautta voi lomailla ympäri maailmaa eri ajankohtina keskitasosta aina hyvään tasoon niin laittakaa lukemia tulemaan. Minä ainakin olen kiinostunut.

        Eli factat. Nyt on todistustaakka niillä jotka haukkuvat viikko-osaketta. Teidän vuoronne astua valokeilaan painavan todistuksen kera!"


      • huusi57
        tonttu2 kirjoitti:

        Kuten sanoin. On se ihme että vinkujia löytyy mutta kukaan vinkuja ei ole laittanut mitään muuta vaihtoehtoa viikko-osakkeelle.

        As bebore

        "Joten avaan tämän uuden keskustelun vain sitä varten. Jos joku vaikka löytäisi paremman vaihtoehdon minulle ja 40.000 Holiday Clubin osakkeenomistajalle, heidän sukulaisile ja ystäville.

        Ne typerykset jotka eivät osaa perustella näkökantaansa muulla kuin "viikko-osake on paska" tyylillä, heidän mielipiteellään ei ole mitään merkitystä. Heidän mielipiteensä on kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Se ei paina yhtään mitään tässä keskustelussa ja ne jotka harkitsevat Viikko-osakkeen hankkimista tai joilla on jo sellainen osaavat varmasti itse lukea niiden mielipiteiden oikean painoarvon.

        Ne joilla on jotakin "painavaa" sanottavaa jonkun muun järjestelmän jonka kautta voi lomailla ympäri maailmaa eri ajankohtina keskitasosta aina hyvään tasoon niin laittakaa lukemia tulemaan. Minä ainakin olen kiinostunut.

        Eli factat. Nyt on todistustaakka niillä jotka haukkuvat viikko-osaketta. Teidän vuoronne astua valokeilaan painavan todistuksen kera!"

        juu oletko hölidayclubin vastaava päälikkö, joka vastaa viikko-osake myynistä, oletko tonttu kakkonen. ollaan oltuna tampereella esittelyssä vuosi 2002, 2003 ja 2005 muistatko meidåt.Ostettiin vuonna 2003 rukapulkka viikko 44


      • ei lomaosaketta
        tonttu2 kirjoitti:

        Kuten sanoin. On se ihme että vinkujia löytyy mutta kukaan vinkuja ei ole laittanut mitään muuta vaihtoehtoa viikko-osakkeelle.

        As bebore

        "Joten avaan tämän uuden keskustelun vain sitä varten. Jos joku vaikka löytäisi paremman vaihtoehdon minulle ja 40.000 Holiday Clubin osakkeenomistajalle, heidän sukulaisile ja ystäville.

        Ne typerykset jotka eivät osaa perustella näkökantaansa muulla kuin "viikko-osake on paska" tyylillä, heidän mielipiteellään ei ole mitään merkitystä. Heidän mielipiteensä on kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Se ei paina yhtään mitään tässä keskustelussa ja ne jotka harkitsevat Viikko-osakkeen hankkimista tai joilla on jo sellainen osaavat varmasti itse lukea niiden mielipiteiden oikean painoarvon.

        Ne joilla on jotakin "painavaa" sanottavaa jonkun muun järjestelmän jonka kautta voi lomailla ympäri maailmaa eri ajankohtina keskitasosta aina hyvään tasoon niin laittakaa lukemia tulemaan. Minä ainakin olen kiinostunut.

        Eli factat. Nyt on todistustaakka niillä jotka haukkuvat viikko-osaketta. Teidän vuoronne astua valokeilaan painavan todistuksen kera!"

        on jo kolmas ketju tässä samassa osiossa kun tonttu2 perää vaihtoehtoja:
        etkö osaa lukea vai ovatko vaihtoehdot noita mielestäsi arvottomia.
        Hae itse lukuja HomeAwayn tai Interhomen sivuilta - niitä löytyy


      • Tonttu2
        ei lomaosaketta kirjoitti:

        on jo kolmas ketju tässä samassa osiossa kun tonttu2 perää vaihtoehtoja:
        etkö osaa lukea vai ovatko vaihtoehdot noita mielestäsi arvottomia.
        Hae itse lukuja HomeAwayn tai Interhomen sivuilta - niitä löytyy

        holidayclubin vastaava päällikkö on tottakai vastaava päällikkö joka vastaa myynnistä.

        Tämä allekirjoittanut tonttu ei vastaa mistään muusta kun oman perheensä lomista. Muiden lomista en vastaa enkä ole holidayclubin vastaava päällikkö.

        On se ihme kun ei mee perille...jos puolustat osakematkustelua niin aina sua haukutaan viikko-osake myyjäksi.

        No ymmärrän kun ei osaa aikaisempia viesytejä lukea.

        Vastaan taas seuraavanlaisesti kuten aikaseminkin.

        HomeAway tai Interhome ollaan testattu. Nyt vaan niitä lukemia pöytään niin päästään asiaan.

        Ei ole vielä tullut niitä...Aina voi puhua jostain muusta systeemistä niin senkun tekemään niitä lukemia. Sen verran on vaivaa nähnyt itse että nyt todistustaakka on teillä jotka pidätte interhomia ja homeaway systeemiä parempana.

        Hinnat, saatavuus ja taso? Niistä kiitos vertailuja joita voi tarkistaa!

        Madeira, Meksiko, Usa, Karibia jne.

        Niitä odotellen.


      • yleensä tyhmä
        Tonttu2 kirjoitti:

        holidayclubin vastaava päällikkö on tottakai vastaava päällikkö joka vastaa myynnistä.

        Tämä allekirjoittanut tonttu ei vastaa mistään muusta kun oman perheensä lomista. Muiden lomista en vastaa enkä ole holidayclubin vastaava päällikkö.

        On se ihme kun ei mee perille...jos puolustat osakematkustelua niin aina sua haukutaan viikko-osake myyjäksi.

        No ymmärrän kun ei osaa aikaisempia viesytejä lukea.

        Vastaan taas seuraavanlaisesti kuten aikaseminkin.

        HomeAway tai Interhome ollaan testattu. Nyt vaan niitä lukemia pöytään niin päästään asiaan.

        Ei ole vielä tullut niitä...Aina voi puhua jostain muusta systeemistä niin senkun tekemään niitä lukemia. Sen verran on vaivaa nähnyt itse että nyt todistustaakka on teillä jotka pidätte interhomia ja homeaway systeemiä parempana.

        Hinnat, saatavuus ja taso? Niistä kiitos vertailuja joita voi tarkistaa!

        Madeira, Meksiko, Usa, Karibia jne.

        Niitä odotellen.

        Tonttu on tonttu vaikka voissa paistaisi. On ihmeellistä kuinka lomaosakekauppiaat kehuvat tuotetta ja niitä viestejä ei poisteta. Kun joskus n. 25 vuotta sitten lomaosakkeeseen sortunut kertoo huonoja lomaosakekokemuksa niin heti viesti poistetaan, kun pääsisi lomaosakkeesta eroon yhtä helposti.


      • toobadsosad
        yleensä tyhmä kirjoitti:

        Tonttu on tonttu vaikka voissa paistaisi. On ihmeellistä kuinka lomaosakekauppiaat kehuvat tuotetta ja niitä viestejä ei poisteta. Kun joskus n. 25 vuotta sitten lomaosakkeeseen sortunut kertoo huonoja lomaosakekokemuksa niin heti viesti poistetaan, kun pääsisi lomaosakkeesta eroon yhtä helposti.

        too bad so sad, cry to your Mama!


      • kabru
        Tonttu2 kirjoitti:

        holidayclubin vastaava päällikkö on tottakai vastaava päällikkö joka vastaa myynnistä.

        Tämä allekirjoittanut tonttu ei vastaa mistään muusta kun oman perheensä lomista. Muiden lomista en vastaa enkä ole holidayclubin vastaava päällikkö.

        On se ihme kun ei mee perille...jos puolustat osakematkustelua niin aina sua haukutaan viikko-osake myyjäksi.

        No ymmärrän kun ei osaa aikaisempia viesytejä lukea.

        Vastaan taas seuraavanlaisesti kuten aikaseminkin.

        HomeAway tai Interhome ollaan testattu. Nyt vaan niitä lukemia pöytään niin päästään asiaan.

        Ei ole vielä tullut niitä...Aina voi puhua jostain muusta systeemistä niin senkun tekemään niitä lukemia. Sen verran on vaivaa nähnyt itse että nyt todistustaakka on teillä jotka pidätte interhomia ja homeaway systeemiä parempana.

        Hinnat, saatavuus ja taso? Niistä kiitos vertailuja joita voi tarkistaa!

        Madeira, Meksiko, Usa, Karibia jne.

        Niitä odotellen.

        ei löytynyt taaskaan italiaan toskanan alueelle vaihtokohdetta ollaan yritetty 4 vuotta mutta turhaan eikä löytynyt roomaankaan auta tonttu.kabu


      • vinkku123
        kabru kirjoitti:

        ei löytynyt taaskaan italiaan toskanan alueelle vaihtokohdetta ollaan yritetty 4 vuotta mutta turhaan eikä löytynyt roomaankaan auta tonttu.kabu

        esimerkiksi italiaan roomaan lennot hotelli majoitus helsinki-rooma-helsinki 2 hlö 330€ yhden hinta 165€ tämä hinta on tjärebor.


      • tonttu2
        vinkku123 kirjoitti:

        esimerkiksi italiaan roomaan lennot hotelli majoitus helsinki-rooma-helsinki 2 hlö 330€ yhden hinta 165€ tämä hinta on tjärebor.

        Kokeile uudestaan!


      • Leila...
        kabru kirjoitti:

        ei löytynyt taaskaan italiaan toskanan alueelle vaihtokohdetta ollaan yritetty 4 vuotta mutta turhaan eikä löytynyt roomaankaan auta tonttu.kabu

        Tämä kuuluu samaan joukkoon Pariisin kanssa. Suunnittelin, että menen sinne koulujen syyslomalla. RCI:ltä sanottiin, että Pariisiin pitää jonottaa yli vuosi. Jonotettiin, mutta ei päästy seuraavallakaan syyslomalla.

        Nyt on opittu, että vaihtolomia kannattaa ruveta katselemaan aikaisin ja mennä sinne missä on vapaata ja lennot järjestyy.


      • vinkku123
        tonttu2 kirjoitti:

        Kokeile uudestaan!

        kokeile itte


      • järjen käyttö on sal
        Leila... kirjoitti:

        Tämä kuuluu samaan joukkoon Pariisin kanssa. Suunnittelin, että menen sinne koulujen syyslomalla. RCI:ltä sanottiin, että Pariisiin pitää jonottaa yli vuosi. Jonotettiin, mutta ei päästy seuraavallakaan syyslomalla.

        Nyt on opittu, että vaihtolomia kannattaa ruveta katselemaan aikaisin ja mennä sinne missä on vapaata ja lennot järjestyy.

        Muistakaapa myyntimiehet/naiset kertoa myös KAIKKI KULUT, jotka juoksee lomailette tai ette.ONKO KIELLETTY KERTOA TOTUUS VAI MIKSI KIERRÄTTE ASIAN ? ON: Hankintahintaa/lainanlyhennyksiä/hoitovastikekeet/ylimääräiset vastikkeet/jäsenmaksuja/varausmaksuja ym ym ym....pitkä penni jo ennen ensimmäistäkään lomaa HALOO !!!!! nämä kun ei meidän perhettä koske,siksi teemmekin pari loistavaa kaupunkilomaa vuodessa.ihan kuin edellä kerrotaan.


      • vaan uudestaan
        kabru kirjoitti:

        ei löytynyt taaskaan italiaan toskanan alueelle vaihtokohdetta ollaan yritetty 4 vuotta mutta turhaan eikä löytynyt roomaankaan auta tonttu.kabu

        Ei aina löydä sitä mitä haluaa.


      • Tytti3
        järjen käyttö on sal kirjoitti:

        Muistakaapa myyntimiehet/naiset kertoa myös KAIKKI KULUT, jotka juoksee lomailette tai ette.ONKO KIELLETTY KERTOA TOTUUS VAI MIKSI KIERRÄTTE ASIAN ? ON: Hankintahintaa/lainanlyhennyksiä/hoitovastikekeet/ylimääräiset vastikkeet/jäsenmaksuja/varausmaksuja ym ym ym....pitkä penni jo ennen ensimmäistäkään lomaa HALOO !!!!! nämä kun ei meidän perhettä koske,siksi teemmekin pari loistavaa kaupunkilomaa vuodessa.ihan kuin edellä kerrotaan.

        Minulle on ainakin kerrottu kaikki kulut. 144 euroa RCI jäsenmaksu. Vastike 199. Nämä kerran vuodessa. Ja ainukun lähden pisteillä lomalle muualle kuin omaan omistukseen 133. euroa.

        Koskaan ei ole tullut mitään ylimääräisiä vastikkeita. Pankin kulut näkyvät aina kauppaa tehdessä jos rahoituksella ottaa.

        HALOO, systeemi toimii moitteettomasti!


      • 2335
        yleensä tyhmä kirjoitti:

        Tonttu on tonttu vaikka voissa paistaisi. On ihmeellistä kuinka lomaosakekauppiaat kehuvat tuotetta ja niitä viestejä ei poisteta. Kun joskus n. 25 vuotta sitten lomaosakkeeseen sortunut kertoo huonoja lomaosakekokemuksa niin heti viesti poistetaan, kun pääsisi lomaosakkeesta eroon yhtä helposti.

        Taivaan tosi!
        Onneksi yksi poistattaja on poistanut myynti-ilmotkin!


      • vggjhdyjfgvkk
        vaan uudestaan kirjoitti:

        Ei aina löydä sitä mitä haluaa.

        eikä joka toisella kerrallakaan


      • dementikko....
        halpaa halpaa halpaa kirjoitti:

        Minä sain viikko-osakkeeni kautta hinnaksi Thaimaan lennot 165 € suunta per hlö ja asuminen 120 € joten kyllä viikko-osake oli paaaaljon halvempi.

        Siitäs saitte viikko-osakkeiden mollaajat.

        Mihin unohtui muut kulut, vastikkeet, hankintahinta......


      • vanha ei dementikko
        dementikko.... kirjoitti:

        Mihin unohtui muut kulut, vastikkeet, hankintahinta......

        taitaa olla alle 20v, joka huutaa otsikossa kadonnutta äitiään. Suomenkien äiti = vittu nykynuorisosuomella.


      • matkailija...
        järjen käyttö on sal kirjoitti:

        Muistakaapa myyntimiehet/naiset kertoa myös KAIKKI KULUT, jotka juoksee lomailette tai ette.ONKO KIELLETTY KERTOA TOTUUS VAI MIKSI KIERRÄTTE ASIAN ? ON: Hankintahintaa/lainanlyhennyksiä/hoitovastikekeet/ylimääräiset vastikkeet/jäsenmaksuja/varausmaksuja ym ym ym....pitkä penni jo ennen ensimmäistäkään lomaa HALOO !!!!! nämä kun ei meidän perhettä koske,siksi teemmekin pari loistavaa kaupunkilomaa vuodessa.ihan kuin edellä kerrotaan.

        Hankintahinnan jaksotus 20v = 5%, korko pääomalle 2%. Vastike 250/vk, mahdollinen jäsenmaksu 144 ja varaus/vaihtomaksu 0-133. 10 000€ hankinta, josta hiihtolomaviikon käyttö itse 950€/vk, laskettelulipun alennus 25% parantaa tilannetta ja oman keittiön osuus kotiruoka/gourmet ravintolaan verrattuna 4hlön perheellä on jo huomattava. Vuokramökki voi olla myös mahdollinen vaihtoehto.


      • atgjer'
        matkailija... kirjoitti:

        Hankintahinnan jaksotus 20v = 5%, korko pääomalle 2%. Vastike 250/vk, mahdollinen jäsenmaksu 144 ja varaus/vaihtomaksu 0-133. 10 000€ hankinta, josta hiihtolomaviikon käyttö itse 950€/vk, laskettelulipun alennus 25% parantaa tilannetta ja oman keittiön osuus kotiruoka/gourmet ravintolaan verrattuna 4hlön perheellä on jo huomattava. Vuokramökki voi olla myös mahdollinen vaihtoehto.

        Jos noita hintoja tarttee koko ajan noin tarkkaan laskea, ni eikös se ois teiänkin neli henkiselle perheelle halvinta pysyä koko ajan kotona?


      • atgjer'
        matkailija... kirjoitti:

        Hankintahinnan jaksotus 20v = 5%, korko pääomalle 2%. Vastike 250/vk, mahdollinen jäsenmaksu 144 ja varaus/vaihtomaksu 0-133. 10 000€ hankinta, josta hiihtolomaviikon käyttö itse 950€/vk, laskettelulipun alennus 25% parantaa tilannetta ja oman keittiön osuus kotiruoka/gourmet ravintolaan verrattuna 4hlön perheellä on jo huomattava. Vuokramökki voi olla myös mahdollinen vaihtoehto.

        Jos noita hintoja tarttee koko ajan noin tarkkaan laskea, ni eikös se ois teiänkin neli henkiselle perheelle halvinta pysyä koko ajan kotona?


      • Aivan hyvin
        Tytti3 kirjoitti:

        Minulle on ainakin kerrottu kaikki kulut. 144 euroa RCI jäsenmaksu. Vastike 199. Nämä kerran vuodessa. Ja ainukun lähden pisteillä lomalle muualle kuin omaan omistukseen 133. euroa.

        Koskaan ei ole tullut mitään ylimääräisiä vastikkeita. Pankin kulut näkyvät aina kauppaa tehdessä jos rahoituksella ottaa.

        HALOO, systeemi toimii moitteettomasti!

        Narisijat menkää h*****in.


    • Pyhä Sylvi

      A Aineissa
      B Juovuksissa
      C Lomaosakekauppias
      D Oikeasti tyhmä

      Veikkaan vaihtoehtoja C ja D

      Ihan sama mitä faktoja sinulle esittää, niin jaksat vain jankuttaa lomaosakkeen ihanuudesta. Tyyppi on kuin halvan omakotitalon rakentaja, joka kehuu talonsa halpuutta unohtaen laskea puolet kustannuksista. Ja kun faktat loppuvat, niin aletaan retostella huoneistojen kuvitteellisella luxusella.

      • just nii

        joo


    • palaa rahaa?

      Vastikkeet, jäsenmaksut ja vaihtomaksut noin 500 euroa vuodessa. Jonkinlaista hyötyarvoa omaava osake 5000 euroa, joka 10 vuodessa kuoletettuan tekee 500 euroa/vuosi.

      Rahaa palaa 1000 euroa/ vuosi. Mitä tähän hintaan saa vapailta markkinoilta?

      • Maksaa vapailla mark

        Vapailta markkinoilta saa esimerkiksi kerran kuussa á 80€! ;-)))


      • SEKOKO OLET
        Maksaa vapailla mark kirjoitti:

        Vapailta markkinoilta saa esimerkiksi kerran kuussa á 80€! ;-)))

        Kaikkea sontaa sitä kuulee.


      • Vain 80 €
        SEKOKO OLET kirjoitti:

        Kaikkea sontaa sitä kuulee.

        Kerran kuussa hää tarkoittaa naisia vapailta markkinoilta.
        80 € kerta.


      • AINA TONTTU
        Vain 80 € kirjoitti:

        Kerran kuussa hää tarkoittaa naisia vapailta markkinoilta.
        80 € kerta.

        ntaa tontun kirjoitella, on harmiton veikko.


      • vain rahaa
        Maksaa vapailla mark kirjoitti:

        Vapailta markkinoilta saa esimerkiksi kerran kuussa á 80€! ;-)))

        Rahaa tietysti palaa


    • vai miten se ny oli
      • tonttu2

        Myönnän aidosti olevani tyhmä kun jaksan täällä joskus kirjoitella. Eihän siinä mitään järkeä ole. Voisi käydä vaikka aviopuolison kanssa kävelyllä tai jotain...

        Mutta se että viikko-osakkeessa on itua, sen myönnän. On tullut tehtyä sen verran niitä laatulomia joita ei muuten tekisi!

        I like it!

        Kannastaa tutustua sellaisiin ihmisiin jotka oikeasti hyötyvät siitä että ovat hankkineet osakkeen ja sitä kautta matkustavat! Suurin osa ei vaan osaa käyttää tai ei pysty käyttämään viikko-osakkeen tuomia etuja! Pisteet kannataa käyttää sinne missä on todella kallista omalla rahalla majoittua! Ja lisälomia sinne missä ei maksa rahalla paljon mitää.

        Esimerkki Tenerifelle! Jos ottaa Finnmatkojen Lennon esimerkiksi 17.12.10 kahdelle se maksaa 690 euroa yhteensä. 100 eurolla saa Hollywood miragen 2 mh huoneiston viikoksi. Yhteensä 790 kahdelle. 6 mahtuu huoneistoon. Nyt sit vaan kokeilee millä systeemillä saa paremman huoneen/huoneiston 100 eurolla.

        Miksikö pidän tästä systeemistä. Se on monipuolinen ja edullinen vaihtoehto verrattuna johonkin muuhun systeemiin.


      • ttttttttp
        tonttu2 kirjoitti:

        Myönnän aidosti olevani tyhmä kun jaksan täällä joskus kirjoitella. Eihän siinä mitään järkeä ole. Voisi käydä vaikka aviopuolison kanssa kävelyllä tai jotain...

        Mutta se että viikko-osakkeessa on itua, sen myönnän. On tullut tehtyä sen verran niitä laatulomia joita ei muuten tekisi!

        I like it!

        Kannastaa tutustua sellaisiin ihmisiin jotka oikeasti hyötyvät siitä että ovat hankkineet osakkeen ja sitä kautta matkustavat! Suurin osa ei vaan osaa käyttää tai ei pysty käyttämään viikko-osakkeen tuomia etuja! Pisteet kannataa käyttää sinne missä on todella kallista omalla rahalla majoittua! Ja lisälomia sinne missä ei maksa rahalla paljon mitää.

        Esimerkki Tenerifelle! Jos ottaa Finnmatkojen Lennon esimerkiksi 17.12.10 kahdelle se maksaa 690 euroa yhteensä. 100 eurolla saa Hollywood miragen 2 mh huoneiston viikoksi. Yhteensä 790 kahdelle. 6 mahtuu huoneistoon. Nyt sit vaan kokeilee millä systeemillä saa paremman huoneen/huoneiston 100 eurolla.

        Miksikö pidän tästä systeemistä. Se on monipuolinen ja edullinen vaihtoehto verrattuna johonkin muuhun systeemiin.

        Eikös sielä Tampereella riitä kusetettavia esittelyihin kun täälä pitää taas mainostaa?


      • Aabel
        tonttu2 kirjoitti:

        Myönnän aidosti olevani tyhmä kun jaksan täällä joskus kirjoitella. Eihän siinä mitään järkeä ole. Voisi käydä vaikka aviopuolison kanssa kävelyllä tai jotain...

        Mutta se että viikko-osakkeessa on itua, sen myönnän. On tullut tehtyä sen verran niitä laatulomia joita ei muuten tekisi!

        I like it!

        Kannastaa tutustua sellaisiin ihmisiin jotka oikeasti hyötyvät siitä että ovat hankkineet osakkeen ja sitä kautta matkustavat! Suurin osa ei vaan osaa käyttää tai ei pysty käyttämään viikko-osakkeen tuomia etuja! Pisteet kannataa käyttää sinne missä on todella kallista omalla rahalla majoittua! Ja lisälomia sinne missä ei maksa rahalla paljon mitää.

        Esimerkki Tenerifelle! Jos ottaa Finnmatkojen Lennon esimerkiksi 17.12.10 kahdelle se maksaa 690 euroa yhteensä. 100 eurolla saa Hollywood miragen 2 mh huoneiston viikoksi. Yhteensä 790 kahdelle. 6 mahtuu huoneistoon. Nyt sit vaan kokeilee millä systeemillä saa paremman huoneen/huoneiston 100 eurolla.

        Miksikö pidän tästä systeemistä. Se on monipuolinen ja edullinen vaihtoehto verrattuna johonkin muuhun systeemiin.

        Vierailin Hollywood Miragessa talvella 2008. Huoneistot ja alue muutenkin oli pahasti kurahtanut.
        Mielestäni vastaa 2-3 tähden huoneistohotellia. Mutta jos antaa lisätähdet kylpytakista, pölynimurista
        ja leivänpaahtimesta, niin sitten se on viiden tähden huoneisto.
        Miragen viikko-osuuksia on jälleenmyyty 2500-3000e. Että niin hyvä sijoitus.


      • Tonttu2
        ttttttttp kirjoitti:

        Eikös sielä Tampereella riitä kusetettavia esittelyihin kun täälä pitää taas mainostaa?

        Tampereelta minäkin olen 3 kertaa ostanut, kai siellä niitä huijattavia sitten riittää! Olen todella tyytyväinen kun saan olla Holiday Clubin osakas. Täydellinen systeemi ei ole mutta parempaa en ole löytänyt! Eikä kukaan ole vielä pystynyt toisin väittämään! Valitettavasti, olisihan se kivempi saada se parempi!

        Oikea Tonttu2


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe