Moro!
Keneen tai mihin ottaa yhteytta?
Sain ilmeisesti jonkinsortin hotellivaraamolta vahvistuksen Krakovan hotellistani.
Kuitenkin vasta hotellista poistumisen ja maksamisen yhteydessa kavi ilmi, etta huoneeni olikin "superior", eli jouduin maksamaan yli 70eur alkuperaisessa e-mailissa olleeseen hintaan nahden.
Hotellivirkailija soitti varaamoon, vaittivat minullekin puhelimessa, etta ovat laittaneet uudesta huoneesta ja korkeammasta hinnasta uuden e-mailin, tarkistin taman, ja asia ei pida paikkaansa..
Ja kun en enaa halunnut tai olisi edes voinut jaada Krakovaan, niin ei ollut aikaa tapella enempaa..
Neuvoja?
(Kirjoitan tata Varsovan rautatieaseman nettikahvilasta, siksi skandinaaviset kirjaimet puuttuvat..)
Hotelli tai hotellivarausjarjestelma vetaa valista
2
517
Vastaukset
- is who
Et ole kirjoittanut minkä firman välityksellä olet varauksensa tehnyt. Tästä riippuukin aika paljon. Onko siis suomalainen, saksalainen, puolalainen, amerikkalainen vai peräti australialainen firma - sen maan sääntöjä varaamon on noudatettava. Varauksen jälkeen oletkin saanut sopimuksen/vahvistuksen tms., siihen täytyy vedota. Mutta ota ensin selvää kenen välityksellä buukkaus tuli.
- Appendix1979
Jepjep.. kiitos vastauksesta.
Gmail oli laittanutkin kyseisen uuden e-mailin suoraan roskapostin joukkoon, en tosin ymmärrä miksi respan herra ei vaivautunut sanomaan mitään asiasta , kun saavuin. Varsin kurja matka, olisin odottanut esimerkiksi, että Krakovassa voisi hoitaa asiansa melko "kivuttomasti" englannilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076