Miten rakastelette?

menee se meilläkin

Vaimo tuumaili, että voisin kenties kehittää itseäni jotenkin seksin osalla. Aika perinteisestihän meillä asia on aina hoidettu ja kävinkin miettimään, miten sen voisi kenties muuten hoitaa - tai miten sitä voisi maustaa.

Kyselenkin teiltä (miehet ja naiset), miten rakastelu teillä tavallisesti sujuu? Hyvin tietysti, mutta miten tavallisesti etenette? Alkulämmittelyt, asennot, jälkitoimet jne... Mitään kaavaahan siihen ei tietty ole, mutta jos voitte vähän vinkata puuhien sujumisesta. Alan videoita näyttäisi olevan toisen otsakkeen alla, mutta niistä ehkä vain amatöörijuttuja voinee pitää jollain lailla aitoina tilanteita - jos niitäkään...

15

2817

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja.

virikkeitä runkutukselle.

Osta Jallu tai Kalle. Divarista saat halvemmalla.

• jadeline88

Tämä ei nyt ole mikää esimerkillinen välttämättä eli en kehota tähän suuntaan kehittämään :D meillä rakastelu tavallisesti menee näin ( silloin kun mies tekee aloitteen) ensin mies sujauttaa kätensä housuihini tai paitani alle ja alkaa joko puristelemaan rintojani tai sormilla painelemaan alapäätäni, sen jälkeen alkaa nuolla nänneistä ja minä yleensä hyväilen miestä ja kielellä näykin korvasta tai lipasen kaulaa ja kuljettelen kieltä pitkin vartaloa samalla hyväillen, sitten kun homma menee pidemmälle saa mies suuhoitoa pitkään ja hartaasti ja minäkin joskus, lämmittelyjen jälkeen mies työntyy sisään niin että pitelee jalkojani ja työntelee ns polvillaan ollessaan, minuun ei ole minkäänlaista kosketusta tuossa asennossa, yleensä siinä vaiheessa vähätkin halut on hävinny multa ja puolen minuutin sisään mies on lauennut.. ja mitäs minä sain? en mitää, ei suutelua minulle, ei hyväilyjä minulle, ei läheisyyttä, ei toisen kehon tuntua, mies kerta toisensä jälkeen luulee että nainen saa orgasmin kun työntää munan sinne.. ei mene näin:) mulla ainakin vaatii rintojen koskettelua ja klitoksen stimulointia samalla ja SITÄ LÄHEISYYDEN TUNNETTA ja yhteyttä :)

Minä olen puhunut tästä miehelleni ja kädestä pitäen näyttänytkin sängyssä mistä pidän ja kiihotun.. ei vain opi:/ mies ryntää pimpsan kimppuun nopeasti enkä edes kiihotu enää saatikka että tämän miehen kanssa orgasmia ikinä olisin saanutkaan vaikka seksuaalinen vetovoima mieheen löytyy ja rakastan kovasti :)

• menee se meilläkin
        jadeline88 kirjoitti:

Tämä ei nyt ole mikää esimerkillinen välttämättä eli en kehota tähän suuntaan kehittämään :D meillä rakastelu tavallisesti menee näin ( silloin kun mies tekee aloitteen) ensin mies sujauttaa kätensä housuihini tai paitani alle ja alkaa joko puristelemaan rintojani tai sormilla painelemaan alapäätäni, sen jälkeen alkaa nuolla nänneistä ja minä yleensä hyväilen miestä ja kielellä näykin korvasta tai lipasen kaulaa ja kuljettelen kieltä pitkin vartaloa samalla hyväillen, sitten kun homma menee pidemmälle saa mies suuhoitoa pitkään ja hartaasti ja minäkin joskus, lämmittelyjen jälkeen mies työntyy sisään niin että pitelee jalkojani ja työntelee ns polvillaan ollessaan, minuun ei ole minkäänlaista kosketusta tuossa asennossa, yleensä siinä vaiheessa vähätkin halut on hävinny multa ja puolen minuutin sisään mies on lauennut.. ja mitäs minä sain? en mitää, ei suutelua minulle, ei hyväilyjä minulle, ei läheisyyttä, ei toisen kehon tuntua, mies kerta toisensä jälkeen luulee että nainen saa orgasmin kun työntää munan sinne.. ei mene näin:) mulla ainakin vaatii rintojen koskettelua ja klitoksen stimulointia samalla ja SITÄ LÄHEISYYDEN TUNNETTA ja yhteyttä :)

Minä olen puhunut tästä miehelleni ja kädestä pitäen näyttänytkin sängyssä mistä pidän ja kiihotun.. ei vain opi:/ mies ryntää pimpsan kimppuun nopeasti enkä edes kiihotu enää saatikka että tämän miehen kanssa orgasmia ikinä olisin saanutkaan vaikka seksuaalinen vetovoima mieheen löytyy ja rakastan kovasti :)

Kiitos jadeline88. Hyvä kuvaus, miten ei ja miten pitäisi. Täytyypä tarkkailla omia toimia ja varoa samoja virheitä. Siis lisää läheisyyttä naiselle.

• jadeline88
        menee se meilläkin kirjoitti:

Kiitos jadeline88. Hyvä kuvaus, miten ei ja miten pitäisi. Täytyypä tarkkailla omia toimia ja varoa samoja virheitä. Siis lisää läheisyyttä naiselle.

menee varmasti kaikilla alkuunsa mutta jossain vaiheessa siitä pystyy kyllä kehittämään parenpaan suuntaan jos molemmilla halua riittää kehittyä :) itse naisena tykkäisin jos mies hieroisi ennen rakasteluun ryhtymistä, se kummasti virittää tunnelmaan:) kannattaa lukea ja ottaa selvää eroottisesta hieronnasta, siinä on sopivan hidas tahti ja saa varmasti naisen syttymään:)itse palaisin halusta jos joku tekisi niin! myös miehelle voi tehdä eroottista hierontaa! monella naisella kiihottuminen jää puuttumaan jos ei ole tarpeeksi rentoutunut.Ostakaa myös joitain leluja kokeilumielessä ! jälkitoimista sen verran että meillä se menee niin että mies lähtee pyyhkimään munansa ja laittaa housut jalkaan ja se on siinä :/ naisena toivoisin pientä silittelyä vaikka hiuksista ja etenkin sitä katsetta, katso naistasi silmiin ja puhu :) se kruunaa koko tapahtuman ja nainen kokee yhteyden sinuun, muista myös katse silmiin rakastellessa :) asentojen vaihto on suotavaa, älä kuitenkaan lähde kauaksi naisesta ja kun rakastelet naistasi takaapäin, muista samalla hyväillä rintoja ja toisella kädellä vaikka sitä klittaa ettei nainen tunne etäisyyttä :)

Minulla riittäisi vaikka kuinka paljon ideoita :D

Olen

• kestotestos
        jadeline88 kirjoitti:

menee varmasti kaikilla alkuunsa mutta jossain vaiheessa siitä pystyy kyllä kehittämään parenpaan suuntaan jos molemmilla halua riittää kehittyä :) itse naisena tykkäisin jos mies hieroisi ennen rakasteluun ryhtymistä, se kummasti virittää tunnelmaan:) kannattaa lukea ja ottaa selvää eroottisesta hieronnasta, siinä on sopivan hidas tahti ja saa varmasti naisen syttymään:)itse palaisin halusta jos joku tekisi niin! myös miehelle voi tehdä eroottista hierontaa! monella naisella kiihottuminen jää puuttumaan jos ei ole tarpeeksi rentoutunut.Ostakaa myös joitain leluja kokeilumielessä ! jälkitoimista sen verran että meillä se menee niin että mies lähtee pyyhkimään munansa ja laittaa housut jalkaan ja se on siinä :/ naisena toivoisin pientä silittelyä vaikka hiuksista ja etenkin sitä katsetta, katso naistasi silmiin ja puhu :) se kruunaa koko tapahtuman ja nainen kokee yhteyden sinuun, muista myös katse silmiin rakastellessa :) asentojen vaihto on suotavaa, älä kuitenkaan lähde kauaksi naisesta ja kun rakastelet naistasi takaapäin, muista samalla hyväillä rintoja ja toisella kädellä vaikka sitä klittaa ettei nainen tunne etäisyyttä :)

Olen

vaan merrkaa nii hemmetisti että ei oo mitään muuta ajateltavaa, ei kipua yhtää tms muut huolet paina. miestä minua ei haittaa vaikka oon ollu kuumeessa tai yövuoron jälkeen aamulla kun nainen halus niin siitä tuli tehtyä

• menee se meilläkin
        jadeline88 kirjoitti:

Olen

Hmm, siinäpä se. Jos nainen saa mieleistään seksiä, voisi olettaa hänelläkin olevan haluja kehittää seksiä miehenkin kannalta parempaan suuntaan. Itse tarkoitan tällä rohkeampaa, vapautuneempaa ja kiihkeämpää seksiä. Kai se joillekin riittää, että ollaan peiton alla ja ehkä vielä pimeässäkin, mutta itse kaipaan juuri näitä silmiin katsomisia, toisen vartalon näkemistä ja sitä näkyä, kun liikkuu naisen sisällä. En oikein voisi kuvitella hirveästi kiihottuvani pimeässäolosta jolloin kaiken tämän joutuu kuvittelemaan. Niin, jos nainen siis kokee tulevansa mieleisellään tavalla tyydytetyksi, halunnee hänkin tarjota miehelle tämän mieleistä seksiä ellei se vaadi aivan mahdottomia. Ja sitähän tuolla kysymyksellä alunperin ajoinkin takaa. Vaikka olemme harrastaneet seksiä jo vuosia, aina voi oppia jotain uutta. Tuota eroottista hierontaa pitääkin kokeilla, jos se vaikka maustaisi arkea uudella tavalla.

• jadeline88

Hmm, siinäpä se. Jos nainen saa mieleistään seksiä, voisi olettaa hänelläkin olevan haluja kehittää seksiä miehenkin kannalta parempaan suuntaan. Itse tarkoitan tällä rohkeampaa, vapautuneempaa ja kiihkeämpää seksiä. Kai se joillekin riittää, että ollaan peiton alla ja ehkä vielä pimeässäkin, mutta itse kaipaan juuri näitä silmiin katsomisia, toisen vartalon näkemistä ja sitä näkyä, kun liikkuu naisen sisällä. En oikein voisi kuvitella hirveästi kiihottuvani pimeässäolosta jolloin kaiken tämän joutuu kuvittelemaan. Niin, jos nainen siis kokee tulevansa mieleisellään tavalla tyydytetyksi, halunnee hänkin tarjota miehelle tämän mieleistä seksiä ellei se vaadi aivan mahdottomia. Ja sitähän tuolla kysymyksellä alunperin ajoinkin takaa. Vaikka olemme harrastaneet seksiä jo vuosia, aina voi oppia jotain uutta. Tuota eroottista hierontaa pitääkin kokeilla, jos se vaikka maustaisi arkea uudella tavalla.

Hienoa että olet noin halukas kehittymään! =) itse kirjoittelen siltä pohjalta vinkkejä mitä itse toivoisin joskus tapahtuvan myös minulle! ehkäpä joskus! pimeessä peiton alla tyyli tulisi jättää teinivuosille. Eroottisesta hieronnasta oli pitkät tarkat ohjeet Regina naistenlehdessa jokunen aika sitten :)

• menee se meilläkin
        jadeline88 kirjoitti:

Hienoa että olet noin halukas kehittymään! =) itse kirjoittelen siltä pohjalta vinkkejä mitä itse toivoisin joskus tapahtuvan myös minulle! ehkäpä joskus! pimeessä peiton alla tyyli tulisi jättää teinivuosille. Eroottisesta hieronnasta oli pitkät tarkat ohjeet Regina naistenlehdessa jokunen aika sitten :)

Ehkäpä pitäisi rohkaista puoliskoa puhumaan enemmän haluistaan ja tuntemuksistaan. Jotenkin koen kuitenkin vielä helpommaksi aloittaa asiaan perehtyminen näin - toisilta udellen, vaikka jossain vaiheessa on kuitenkin mentävä asian ytimeen ja tiedusteltava asianomaiselta itseltään. Jotain olisi kuitenkin hyvä tietää (ja osata) jo ennen niitä keskusteluja. Pitänee kaivella se Regina jostain, voisi kai niitä ohjeita olla Tekniikan Maailmassakin, olisi helpommin saatavilla...

• jadeline88

Ehkäpä pitäisi rohkaista puoliskoa puhumaan enemmän haluistaan ja tuntemuksistaan. Jotenkin koen kuitenkin vielä helpommaksi aloittaa asiaan perehtyminen näin - toisilta udellen, vaikka jossain vaiheessa on kuitenkin mentävä asian ytimeen ja tiedusteltava asianomaiselta itseltään. Jotain olisi kuitenkin hyvä tietää (ja osata) jo ennen niitä keskusteluja. Pitänee kaivella se Regina jostain, voisi kai niitä ohjeita olla Tekniikan Maailmassakin, olisi helpommin saatavilla...

Se oli joskus keväällä se artikkeli! jos ei löydy niin laita joku mailis niin kirjoitan sen sinne :) jos rohkaisisin puhumaan miestäni haluistaan hän varmasti kertoisi kuinka on entisensä kanssa tehnyt sitä ja missä kaikissa paikoissa.. tietenkin se minun korvaan kuulostaa juuri siltä että rakastelu on ollut paljon halutumpaa kuin minun kanssa.. :/

• menee se meilläkin
        jadeline88 kirjoitti:

Se oli joskus keväällä se artikkeli! jos ei löydy niin laita joku mailis niin kirjoitan sen sinne :) jos rohkaisisin puhumaan miestäni haluistaan hän varmasti kertoisi kuinka on entisensä kanssa tehnyt sitä ja missä kaikissa paikoissa.. tietenkin se minun korvaan kuulostaa juuri siltä että rakastelu on ollut paljon halutumpaa kuin minun kanssa.. :/

Laitoin guuggeliin hakusanaksi eroottinen hieronta ja tulihan sieltä tuloksia. Mahtaisiko se olla jotain tällaista (mainostamatta sivua):
        http://alastonmies.nettisivu.org/eroottinen-hieronta/

• Seksiä päivittäin

1. TUNNELMAAN VIRITTÄYTYMINEN
      Tavis: Katsoo naista ja miettii, että vois harrastaa seksiä, eikä tee mitään muuta. Tosimies: Muistaa jo aamusta sanoa jonkun kohteliaisuuden ja lähtee töihin. Töistä tullessaan tekee jonkin askareen vaimon puolesta ja keskustelee päivän tapahtumista ja on kiinnostunut naisen päivästä. Arvostaa naista, myös ystävien nähden.

2. LÄHESTYMINEN Tavis: Koskettaa naista ja hieroo max. 2min puseron päältä ja olettaa, että se kosketus johtaa johonkin hienoon asiaan. Kouraisee hyvästä ideastaan kiitoksena naisen peppua. Tosimies: Menee naisen viereen ja pitää kevyesti kiinni, hellästi ilman taka-ajatuksia. Jos nainen vastaa kosketukseen niin taka-ajatuksille on kysyntää. Halaa lämpimästi, niinkuin olisit rakastunut.

3. ESILEIKKI Tavis: Kouraisee toisenkin kerran peppua ja puristelee rintoja. Riisuu naiselta vaatteet. Tosimies: Hieroo kevyesti naisen jalkaa/käsivartta/olkapäätä (ei genitaali- tai rintojen alluetta). Kertoo jonkun kohteliaisuuden naisesta tai hauskuuttaa sanoillaan tai keskustelee tv-ohjelman sisällöstä mielenkiinnolla mitä nainen juuri katselee. Hieroo naisen rentoutuneeksi. Hieronta tässä tapauksessa ei ole sitä mitä ammattihierojat tekevät vaan kevyttä silittelyä ennemminkin.

4. ESILEIKIN 2.VAIHE Tavis: - Tosimies: tv-ohjelma loppu ja mainokset alkoivat. Mies silittää voimakkaammin ja käyttää esim. huumoria aseena. "Voiko sormeni leikkiä sinulla sillä aikaa, kun katsot toisen ohjelman" tai "Mistä haluat minun hierovan eniten" tms. Saat selville onko nainen halukas seksiin ollenkaan. Jos on niin suutele selkää kevyesi tai kiusoittele hellästi tai jotain vastaavaa.

5. VAATTEET POIS Tavis: (teki sen jo vaiheessa 3.) Tosimies: tekee sen hitaasti tai esileikin lomassa vaate kerrallaan.

6. ESILEIKIN 3. VAIHE Tavis: Suutelee kerran suulle ja häpyhuuliin. Kourii rintoja, kuin se olisi taikinaa. Kysyy "joko olet valmis". Tosimies: Viipyy naisen iholla, seuraa naisen ilmeitä ja liikkeitä. Nauttii naisen alastomuudesta aidosti. Kysyy reilusti mitä nainen haluaa ja tekee kuten pyydetään niin kauan, kunnes nainen ehdottaa jotain muuta.

7. AKTI Tavis: Pitää omaa kivaa edestakaisin liikkein, ja kovaa, että naisen herkät alueet varmasti turtuvat ja herkkyys häviää. Ajattelee pervosti, että nainen ottaisi suihin ja vetää naista tukasta omaan alapäähänsä vihjailevasti. "Voitko kulta imeä" Tosimies: Kiusoittelee elimellään naisen aluetta ja tulee sisälle hissukseen ja varmistaa, että kosteutta piisaa. Liikkuu edestakaisin hellästi ja hitaasti, jotta jokainen liike tuntuu. Voi pyytää naistaan puristamaan lantionpohjan lihaksia. Voi pysähtyä sisälle ja tunnustella naisen pehmeyttä. Vaihtaa asentoa yhteisymmärryksessä ja on huomaavainen.

8. ORGASMI Tavis: Hermostuu, kun nainen ei osoita tulemisen merkkejä. "Tulpaton mopo"- efekti. Sen sijaan, että mies kiinnostuisi enemmän naisensa tiilasta, hän esittelee ja usein myös kertoo, että kohta tulee. Nainen vastaa "Ei se mitään". Tosimies: tekee kaikkea kivaa sillä välin, kun nainen nauttii. Kun nainen tulee viimein, hän keskittyy omaan saamiseensa. Tässä vaiheessa on soveliasta pyytää naista imemään, ellei nainen sitä itse ehdota vaikka veitikan piristämiseksi.

9. JÄLKILEIKKI Tavis: Kuorsaa Tosimies: Keskustelee session hyvistä hetkistä ja naisen erinomaisuudesta. Luettelee asioita mitä voisi naiselle vielä tehdä ja lupaa kokeilla niitä seuraavalla kerralla. Tämä vaihe on tosimiehelle sama kuin vaihe 1.

VINKKI: Tutustu naisen joutseneen ao. linkistä ja kappaleesta "Mielikuva joutsenesta".

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/miehet/usein_kysyttya/klitoriksen_mysteeri/

• Susan88

Mieheni ensin tyydyttää minut( orgasmiin asti) ja sitten siirymme joko lusikka asentoon tai lähetyssaarjaanaan. Sitten vaihdamme asentoa taakaapäin tai että tulen ratsaille. Tai aluksi olemme kuusysissä ja siitä siirrymmen niin että mies on päälläni tai niin että mies on polvillaan ja minun jalat on hänen olkapäillä( erittäin mukava asento).

• meillä näin

Meillä alkaa usein joko kevyestä suudelmasta joka etenee intohimoiseksi tai sitten mies alkaa kevyesti kosketella ympäri vartaloa. Halaillaan,silitellään ja suudellaan ja yleensä tässä vaiheessa vaatteet vähenevät.

Vähän fiiliksestä riippuen mies saattaa nuolla minua tai minä häntä, mies saattaa öljytä ja hieroa rintojani tai pakaroitani yms.
      Tämän jälkeen asiaan melkein miten päin vain. Mies pitää siitä, että minä olen päällä, joten sitä yleensä ainakin. Itse yritän lantiopohjan lihaksilla vähän puristella sisältä eri tavalla. Asentoja vaihdellaan yleensä 3-5 paitsi/kerta jos molemmilla on ollut tosi ikävä toista esim. työmatka, yleensä yhdytään ihan kokonaan kiinni toisessa joko ihan peruslähestyssaarnaajassa tai sitten takaapäin.

Tuo hienrontaöljyn käyttö voisi olla aika hyvä vinkki vaimon piristykseen eikä se rintojan tai pakaroiden hierominen varmaan sinustakaan pahalta tuntuisi.

• Anonyymi

Olemme päälle kolmekymppisiä nykyisin harrastellaa usein pelkkää sormetusta ei se muna tarttee aina pimpassa olla . muutaman oluen jälkee saunas pissahädässä istun ukon sylis joka sormeilee pimpaa sen verran et pakko antaa kusen tulla.saunan jälkeen tiskasin astioita ja mies valmisti iltapalaa olin alasti oli ottanut sormee nokareen rasvaa ja sain sormen pyllyy ja hirveet orkut. me tykätä nuolemisesta eikä suuseksistä.mut mukavaa meil on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2429
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1597
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      975
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      932
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe