Pueraria

märkäpää

Löytyykö vielä käyttäjiä? Itse käytin puolivuotta ja olen nyt ollut pari vk ilman ja yöhikoilu on palanut. Olen muuttunut myös tosi hankalaksi ja keljutus vaivaa. Ei tee edes mieli enää seksiäkään, siis on alkanut inhoittaa koko touhu. Helteellä nukuin ihan hyvin Puerarian käytön aikana. Mulla on melkein täysi purkki jäljellä vielä ja ajattelin aloittaa, kun ensin olen pitänyt 1kk paussi. Toivottavasti mulla silloin vielä on mies, kun viimeksikin kesti kolmisen vk ennen, kuin Pueraria alkoi vaikuttaa:(

61

4161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiskaksi

      sinulla on sellainen mies joka ymmärtää ja jaksaa odottaa. Minä itse en käytä mitään suun kautta otettavia korvaushoitoja, vagifemiä olen käyttänyt 2kk. Väliin kiukuttelen kuin pikkulapsi mutta seksiasia on kyllä kohdallaan. Onneksi nuo purkaukset ovat ohi meneviä ja mieskin on pysynyt vierellä jo 34 vuotta. Tsemppiä sinulle ja koita jaksaa.

    • mmamsuli

      Kiinnostuin kovasti Puerariasta? Mistä sitä saa, ja oletko minkäikäinen? Minulta poistettiin kohtu vuosi sitten, eikä seksi enää onnistunut sen jälkeen... Ei haluta, eikä tunnu miltään. Lähinnä hankausta ja kipua, eikä siihen asti ollut koskaan ongelmia.
      T. 43 v nainen

      • märkäpää

        Olen reilu 55vuotias. Puerariaa myytiin netissä ennen, mutta vedettiin pois markkinoilta tässä taannoin, koska Evira luokitteli sen uuselintarvikkeeksi. Ostin muutaman purkin silloin, enkä tosiaankaan tiedä saako sitä jostain kautta lisää. Ainakin sitä myy AINTEROL US, mutta en ole vielä perehtynyt, että toimitetaanko sitä sieltä Suomeen. Toivottavasti joku joka on saanut tilattua ilmoittautuisi:)


      • mmamsuli
        märkäpää kirjoitti:

        Olen reilu 55vuotias. Puerariaa myytiin netissä ennen, mutta vedettiin pois markkinoilta tässä taannoin, koska Evira luokitteli sen uuselintarvikkeeksi. Ostin muutaman purkin silloin, enkä tosiaankaan tiedä saako sitä jostain kautta lisää. Ainakin sitä myy AINTEROL US, mutta en ole vielä perehtynyt, että toimitetaanko sitä sieltä Suomeen. Toivottavasti joku joka on saanut tilattua ilmoittautuisi:)

        netistä ainakaan en nyt löytänyt. Jos ulkomailta tilaa, täytyy yleensä olla luottokortti. Aina kun joku luontaistuote tehoaa, sen haalii joko apteekki, tai sit vedetään pois....


      • doctorme
        mmamsuli kirjoitti:

        netistä ainakaan en nyt löytänyt. Jos ulkomailta tilaa, täytyy yleensä olla luottokortti. Aina kun joku luontaistuote tehoaa, sen haalii joko apteekki, tai sit vedetään pois....

        Puerariaa kaapissa purkillinen. En uskaltanutkaan käyttää, kun luin aiheesta enemmän..


      • märkäpää
        doctorme kirjoitti:

        Puerariaa kaapissa purkillinen. En uskaltanutkaan käyttää, kun luin aiheesta enemmän..

        Joo uskalsin käyttää, mutta hormooneja en kylläkään ole uskaltanut ottaa käyttöön. Ostaisin mieleelläni sulta purkillisen Pueraria pilsuja. Omani alkavat jo pikku hiljaa huveta. Olin tässä taannoin kuukauden ilman ja olen nyt kolmisen viikkoa käyttänyt "purtsia" ja hikoilu alkaa olla historiaa.


      • doctorme
        märkäpää kirjoitti:

        Joo uskalsin käyttää, mutta hormooneja en kylläkään ole uskaltanut ottaa käyttöön. Ostaisin mieleelläni sulta purkillisen Pueraria pilsuja. Omani alkavat jo pikku hiljaa huveta. Olin tässä taannoin kuukauden ilman ja olen nyt kolmisen viikkoa käyttänyt "purtsia" ja hikoilu alkaa olla historiaa.

        purkin voin myydä. 2 tablettia tosin otettu purkista...


      • märkäpää
        doctorme kirjoitti:

        purkin voin myydä. 2 tablettia tosin otettu purkista...

        Selvä keskustellaan jatkosta, vaikka sähkikseni kautta: [email protected]


      • xx_

      • vv-ongelmainen
        xx_ kirjoitti:

        kyllä sitä saa, esim. täältä:

        http://www.iherb.com/Nature-s-Answer-Pueraria-Mirifica-Estro-Balance-60-Veggie-Caps/23374?at=0

        koodilla NEM055 (nollaviisviis) saa 5 USD alennusta, eli käytännössä ilmaiset postikulut (postikulut maapostissa fiksattu summa 4 USD), ja paketti tulee noin viikossa ovelle.

        Kokeilin tuota Puerariaa, ja nyt olen syönyt sitä hiukan yli kuukauden. Yöhikoilu hävisi miltei tykkänään ja tunnun nukkuvan yönikin paremmin. Vointi on muutenkin pirteämpi siitä huolimatta että elämme kaamosaikaa! Lisätilaus lähti iherbille ja aion käyttää jatkossakin!


      • Haluaisin tilata
        vv-ongelmainen kirjoitti:

        Kokeilin tuota Puerariaa, ja nyt olen syönyt sitä hiukan yli kuukauden. Yöhikoilu hävisi miltei tykkänään ja tunnun nukkuvan yönikin paremmin. Vointi on muutenkin pirteämpi siitä huolimatta että elämme kaamosaikaa! Lisätilaus lähti iherbille ja aion käyttää jatkossakin!

        Jollei ole käytössä luottokorttia, niin onnistuuko tilaaminen?


      • hikihelmi
        Haluaisin tilata kirjoitti:

        Jollei ole käytössä luottokorttia, niin onnistuuko tilaaminen?

        Visa Electronilla onnistuu, jos on laittanut kortin ominaisuuksiin nettitilausten maksut.


      • muija vaihtareisa
        hikihelmi kirjoitti:

        Visa Electronilla onnistuu, jos on laittanut kortin ominaisuuksiin nettitilausten maksut.

        otilasin tuota purariaa ja nyt käyttänyt sitä melkein kaksi kuukautta. HIukan jännitti menä gynelle mutta kaikki tuntuu olevan hyvin ja kohdun limakalvo ei ole paksuuntunut mitä epäilin tapahtuvan ilman keltarauhashormonia. Purarian sisältämä DIm kaiketi auttaa metaboloimaan estrogeenin etei haittaa tule.


      • vv-ongelmainen
        muija vaihtareisa kirjoitti:

        otilasin tuota purariaa ja nyt käyttänyt sitä melkein kaksi kuukautta. HIukan jännitti menä gynelle mutta kaikki tuntuu olevan hyvin ja kohdun limakalvo ei ole paksuuntunut mitä epäilin tapahtuvan ilman keltarauhashormonia. Purarian sisältämä DIm kaiketi auttaa metaboloimaan estrogeenin etei haittaa tule.

        Kävin eilen gynellä, ja kaikki kunnossa. kohdun limakalvo siisti. Kerroin Puerarian käytöstäni, eikä gyne siihen muuta kuin kommentoi, että hyvä, kun joku auttaa, ja että hyvä myös, että siinä valmisteessa on DIMiä.

        Eli sikäli ei huolen häivää tällä hetkellä!

        Mietin vaan, pitäisikös noita hiukan hamstrailla, sillä iHerbissä näkyy moni tuote olevan loppu varastosta aina ajoittain. En haluaisi enää vaihtariongelmia takaisin!


      • vv-ongelmainen
        vv-ongelmainen kirjoitti:

        Kävin eilen gynellä, ja kaikki kunnossa. kohdun limakalvo siisti. Kerroin Puerarian käytöstäni, eikä gyne siihen muuta kuin kommentoi, että hyvä, kun joku auttaa, ja että hyvä myös, että siinä valmisteessa on DIMiä.

        Eli sikäli ei huolen häivää tällä hetkellä!

        Mietin vaan, pitäisikös noita hiukan hamstrailla, sillä iHerbissä näkyy moni tuote olevan loppu varastosta aina ajoittain. En haluaisi enää vaihtariongelmia takaisin!

        Ed. kirjoittaja täällä. Nyt vasta luin omaa viestiäni edeltävän postauksen, eli tuntuu ihan hyväksytyltä hoidolta!


      • vaarallistako?
        vv-ongelmainen kirjoitti:

        Ed. kirjoittaja täällä. Nyt vasta luin omaa viestiäni edeltävän postauksen, eli tuntuu ihan hyväksytyltä hoidolta!

        Miksiköhän sitä ei sitten saa Suomesta, jos kerta gynetkin sen hyväksyy?


      • pps_
        vaarallistako? kirjoitti:

        Miksiköhän sitä ei sitten saa Suomesta, jos kerta gynetkin sen hyväksyy?

        luontaistuotteiden myyntiähän yritetään jatkuvasti rajoittaa, rahat vaan isoille lääketehtaille!

        onneksi sitä saa sentään muualta.


      • yks uuvatti
        pps_ kirjoitti:

        luontaistuotteiden myyntiähän yritetään jatkuvasti rajoittaa, rahat vaan isoille lääketehtaille!

        onneksi sitä saa sentään muualta.

        Miten hoitaa tilaus ulkomailta, jossei ole kielipäätä?


      • tipitii.
        yks uuvatti kirjoitti:

        Miten hoitaa tilaus ulkomailta, jossei ole kielipäätä?

        pyydä apua joltain, jolla on.


      • tsinga
        vaarallistako? kirjoitti:

        Miksiköhän sitä ei sitten saa Suomesta, jos kerta gynetkin sen hyväksyy?

        Tämän puolesta pitäisi kyllä puhua enemmän, siis että se hyväksyttäisiin.

        Tosin Suomessahan vahditaan mietoja hormonikorvaushoitojakin, jotka muualla maailmassa ovat vapaasti saatavilla ilman reseptiä.

        Luulisi luonnontuotteen olevan turvallisempi tässä tapauksessa.

        Taidasn pistää tilauksen iHerbiin. Kiitos vinkistä!


      • ei onnistu
        tsinga kirjoitti:

        Tämän puolesta pitäisi kyllä puhua enemmän, siis että se hyväksyttäisiin.

        Tosin Suomessahan vahditaan mietoja hormonikorvaushoitojakin, jotka muualla maailmassa ovat vapaasti saatavilla ilman reseptiä.

        Luulisi luonnontuotteen olevan turvallisempi tässä tapauksessa.

        Taidasn pistää tilauksen iHerbiin. Kiitos vinkistä!

        Mulla ei tilaus onnistu Iherbistä, kun ei ole kuin tavis pankkikortti, eikä oikein kielikään onnistu. Löytyskö ketään mukaan kimppatilaukseen? Maksan kyllä kulut, sekä vähän plussaa.


      • ajattelen itse
        tsinga kirjoitti:

        Tämän puolesta pitäisi kyllä puhua enemmän, siis että se hyväksyttäisiin.

        Tosin Suomessahan vahditaan mietoja hormonikorvaushoitojakin, jotka muualla maailmassa ovat vapaasti saatavilla ilman reseptiä.

        Luulisi luonnontuotteen olevan turvallisempi tässä tapauksessa.

        Taidasn pistää tilauksen iHerbiin. Kiitos vinkistä!

        Meitä suomalaisia vahditaan viranomaisten taholta aivan käsittämättömästi, aivan kuin oltaisiin vähän vajaita. Monta tehokasta luontaistuotettam ja nyt, siis pueraria, kielletään vaikka muualla aivan vapaasti saa ostaa. Ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin, että kyse on taas kerran lääketehtaiden juonista.Tylsää kansan aliarvioimista.


      • ilina
        ajattelen itse kirjoitti:

        Meitä suomalaisia vahditaan viranomaisten taholta aivan käsittämättömästi, aivan kuin oltaisiin vähän vajaita. Monta tehokasta luontaistuotettam ja nyt, siis pueraria, kielletään vaikka muualla aivan vapaasti saa ostaa. Ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kuin, että kyse on taas kerran lääketehtaiden juonista.Tylsää kansan aliarvioimista.

        Sinä edellinen, apua tarvitseva kanssasisar, kerrotko yhteystietosi.

        [email protected]


      • ansku___
        yks uuvatti kirjoitti:

        Miten hoitaa tilaus ulkomailta, jossei ole kielipäätä?

        Ainterolia on ulkomaisilla sivustoilla ainakin haukuttua paljon tehottomammaksi verrattuna muiden merkkien valmisteisiin. Kannattaa ehkä siis tilata muualta. Itse tein tilauksen viime viikolla Isosta Britanniasta, mutta en uskalla suositella firmaa tai tuotetta vielä, kun ei ole tuotetta tullut. Myöskään vertailukohdetta itselläni ei ole, sillä en ole aiemmin testannut puerariaa. Odotukset ovat kyllä suuret, kun olen netistä siitä muiden kokemuksia lukenut. Toivottavasti en pety. :)

        Iherbistä olen tilannut aiemmin eri tuotteita ja siellä on ainakin ollut luotettava ja hyvä toiminta ja tuotteet. Siellä oli vain ainakin viime viikolla vahvempi pueraria-valmiste loppunut (löysin itse vain kaksi, joista toisessa oli muistaakseni 100mg puerariaa per tabletti ja toisessa vain 80mg). Nyt tilasin 500mg sisältäviä muualta. (vai olikohan ne nyt milligrammoja vai mikrogrammoja mistä tuotteesta käytetään, no käyttäkää järkeänne lukiessa... :D )


      • fghepir
        ilina kirjoitti:

        Sinä edellinen, apua tarvitseva kanssasisar, kerrotko yhteystietosi.

        [email protected]

        Näyttää olevan suosittua tavaraa tuo Pueraria iHerbissä! Jatkuvasti loppu :-( Onneksi sinne voi kirjautua saamaan s-postiinsa heti ilmoituksen, kun sitä on taas saatavilla. Silloin pitänee laittaa useamman purkin tilaus menemään!


      • kokeilija2lk
        märkäpää kirjoitti:

        Olen reilu 55vuotias. Puerariaa myytiin netissä ennen, mutta vedettiin pois markkinoilta tässä taannoin, koska Evira luokitteli sen uuselintarvikkeeksi. Ostin muutaman purkin silloin, enkä tosiaankaan tiedä saako sitä jostain kautta lisää. Ainakin sitä myy AINTEROL US, mutta en ole vielä perehtynyt, että toimitetaanko sitä sieltä Suomeen. Toivottavasti joku joka on saanut tilattua ilmoittautuisi:)

        Joi saa edelleenkin, lähetys Ainterolilta tuli juuri tällä viikolla.
        Toimitetaan Suomeen vain jauheena.


    • paulaaiti

      Moi.Onko kellään tietoa saako ainterolia tilattua enää suomeen?Täällä jossain palstalla oli maininta että se on lisätty lääkelistaan vuoden 2010 alusta.Olen käyttänyt sitä hyvällä menestyksellä pari vuotta ja olisi hyvä voida jatkaa sen käyttöä ;-)

      • luonnollisesti1

        Kokeile www.ainterol.us sieltä pitäis saada tilattua.


      • kospa59
        luonnollisesti1 kirjoitti:

        Kokeile www.ainterol.us sieltä pitäis saada tilattua.

        Sieltä sitä ennen saikin mutta kuten mainitsin niin tänne oli joku ninimerkki ieva 47 laittanut että se on 2010 alusta lisätty lääkelistaan ja jos niin on niin silloin se jää tulliin.Onko sinulla itselläsi kokemusta sieltä tilaamisesta ja jos niin milloin olet sitä viimeksi tilannut? :-)


    • edellinen

      En ole tilannut sieltä, enkä Ainterolin Puerariaa, mutta Iherbistä Estro balance Puerariaa kylläkin. Siinä on sekoitus yrttejä ja vitamiineja ja 100mg Puerariaa. Viime aikoina tämäkin on kyllä ollut loppu Iherbistä, mutta olen tilannut viimeksi 2010 puolella.

      • kospa59

        Onko se auttanut sinua tämä mainitsemasi tuote?Googletin se ja sitä saa kyllä muualtakin tilattua ja löytyy kun näkyy tosiaankin olevan loppu iherpistä.Siinähän on huomattavasti pienenpi määrä Puerariaa mutta hyvä jos homma toimii silläkin.Jos jollakulla on tietoa siitä voiko ainterolia jostain saada niin laittakaa viestiä tänne.


      • luonnollisesti1
        kospa59 kirjoitti:

        Onko se auttanut sinua tämä mainitsemasi tuote?Googletin se ja sitä saa kyllä muualtakin tilattua ja löytyy kun näkyy tosiaankin olevan loppu iherpistä.Siinähän on huomattavasti pienenpi määrä Puerariaa mutta hyvä jos homma toimii silläkin.Jos jollakulla on tietoa siitä voiko ainterolia jostain saada niin laittakaa viestiä tänne.

        Vaihdevuoteni ovat vasta aluillaan. Mulle on tuo pieni määräkin auttanut ja sitten siinä on sitä Dimiä, joka tasapainoittaa omia hormooneja(estro/progesteroni tasapaino). Dim on erotettu parsasta ja pitäis syödä 3kg parsaa, että saisi tarvitsevan määrän. Multa alkaa olla myös kohta loppu tuo Estro Balance, niin että mistä kirjoitit, että sitä voisi tilata?


      • kospa59
        luonnollisesti1 kirjoitti:

        Vaihdevuoteni ovat vasta aluillaan. Mulle on tuo pieni määräkin auttanut ja sitten siinä on sitä Dimiä, joka tasapainoittaa omia hormooneja(estro/progesteroni tasapaino). Dim on erotettu parsasta ja pitäis syödä 3kg parsaa, että saisi tarvitsevan määrän. Multa alkaa olla myös kohta loppu tuo Estro Balance, niin että mistä kirjoitit, että sitä voisi tilata?

        Laitoin googleen hakuun tuotteen sen nimellä niin sieltä löytyi useita valmistajia tuotteelle.Ainterol on kyllä ollut huipputuote.Ei ole tarvinnut käyttää muita sen rinnalla.Laita ilmoitusta minulle sähköpostiin jos sait sitä omaasi tilattua ja mistä ja tuliko kotiin asti. [email protected]. Aurinkoisia kevätpäiviä :-)


    • äsdefrg

      DI Miä saa mys erikseen iHerbistä.

    • ykshikinen

      Onko kukaan kokeillut tilata Biovea nimisestä nettikaupasta Pueraria Mirificaa? tai ainterol us nettikaupasta tai ihan mistä vaan ja nopeestiko tuli ja tuliko suoraan postilaatikkoon?

      • kospa59

        Moi.Kyselin asiaa elintarvikeviraston ylitarkastajalta ja hän kertoi että yksityishenkilö saa omaan käyttöönsä tilata sitä EU:n ulkopuolisista maista jos se on siellä laillisesti myyynnissä kuten USA.Tullin ei pitäisi puuttua asiaan koska on jokaisen omalla vastuulla syökö tuotetta jota ei ole Suomessa tutkittu ja jos ei tilaa niin suuria määriä että epäilevät että myy sitä.Jos haluat niin voin laittaa lausunnon sinulle sähköpostiin jos saan osoitteen.


      • mdmpuera

        Hei!
        Tilasin viime vuoden lopulla tuolta ja tuli suoraan lähimpään postiin. Ainrerol us:stä en uskaltaisi tilata, sillä luin itse tosi paljon huonoa kommenttia niiden tuotteista ulkomaisilta sivuilta. Biovea tulee Euroopan sisältä, joten senkin puolesta helpompi (=tullia ei kiinnosta). Tosin muistan ihmetelleeni, kun lähetysmaa ei ollut se kuin olin luullut. Paketti on heitetty jo pois, niin en muista mistä tuli. Jokin Euroopan sisältä silti.


      • 7462
        mdmpuera kirjoitti:

        Hei!
        Tilasin viime vuoden lopulla tuolta ja tuli suoraan lähimpään postiin. Ainrerol us:stä en uskaltaisi tilata, sillä luin itse tosi paljon huonoa kommenttia niiden tuotteista ulkomaisilta sivuilta. Biovea tulee Euroopan sisältä, joten senkin puolesta helpompi (=tullia ei kiinnosta). Tosin muistan ihmetelleeni, kun lähetysmaa ei ollut se kuin olin luullut. Paketti on heitetty jo pois, niin en muista mistä tuli. Jokin Euroopan sisältä silti.

        Hei! kiinnostuin niin puerariasta, että tilasin biovesta kokeksi purkin, toivottavasti tulee perille. Siellä ei taidettu vaan mainita mitään siitä , onko siinä sitä dimiä, vaikka iherbin sivuilla oli kyllä mainittuna.....no,toivottavasti on ihan.
        Nyt vaan innolla odotan ja kokeilen:)


      • tasapainoisempi
        7462 kirjoitti:

        Hei! kiinnostuin niin puerariasta, että tilasin biovesta kokeksi purkin, toivottavasti tulee perille. Siellä ei taidettu vaan mainita mitään siitä , onko siinä sitä dimiä, vaikka iherbin sivuilla oli kyllä mainittuna.....no,toivottavasti on ihan.
        Nyt vaan innolla odotan ja kokeilen:)

        Tilasin Bioveasta 500mg Puerariaa. Ei sisällä Dimiä. Tilaa Iherbistä Dimiä. Hyvin tuli perille ja vielä postilaatikkoon. Pelkäsin kyllä ekaks, kun luin netistä huonoja juttuja Bioveasta, mutta turhaan. Vitanherbistä ei kantsi tilata, itse en saanut koskaan tilamaani ja maksamaani tavaraa.


        Olen ottanut nyt reilun kuukauden 1kps Biovean 500mg aamulla ja illalla 1kps Iherbin Pueraria Estro Balancea(se sisältää myös Dimiä). V-vaivat pysyneet aika hyvin kurissa.


      • viiskyt+
        mdmpuera kirjoitti:

        Hei!
        Tilasin viime vuoden lopulla tuolta ja tuli suoraan lähimpään postiin. Ainrerol us:stä en uskaltaisi tilata, sillä luin itse tosi paljon huonoa kommenttia niiden tuotteista ulkomaisilta sivuilta. Biovea tulee Euroopan sisältä, joten senkin puolesta helpompi (=tullia ei kiinnosta). Tosin muistan ihmetelleeni, kun lähetysmaa ei ollut se kuin olin luullut. Paketti on heitetty jo pois, niin en muista mistä tuli. Jokin Euroopan sisältä silti.

        Ainakin Suomessa myyty Ainterolin Pueraria oli tehokasta ja Ainterol us: johtaja on alunperin suomalainen. Olen käyttänyt jo pari kk Biovean Puerariaa, eikä siinä ole samaa vaikutusta, kuin Ainterolissa. Tuntuu ihan kuin olis jotain ihan muuta kapselissa, kuin mitä pitäis:(


      • 7462
        tasapainoisempi kirjoitti:

        Tilasin Bioveasta 500mg Puerariaa. Ei sisällä Dimiä. Tilaa Iherbistä Dimiä. Hyvin tuli perille ja vielä postilaatikkoon. Pelkäsin kyllä ekaks, kun luin netistä huonoja juttuja Bioveasta, mutta turhaan. Vitanherbistä ei kantsi tilata, itse en saanut koskaan tilamaani ja maksamaani tavaraa.


        Olen ottanut nyt reilun kuukauden 1kps Biovean 500mg aamulla ja illalla 1kps Iherbin Pueraria Estro Balancea(se sisältää myös Dimiä). V-vaivat pysyneet aika hyvin kurissa.

        Kiitos tiedoista :) Tilasinkin jo iherbistä dimiä ja sain sähköpostia, että on jo matkalla. Sieltä saa muuten taas puerariaa.


      • Kysyn 2013
        kospa59 kirjoitti:

        Moi.Kyselin asiaa elintarvikeviraston ylitarkastajalta ja hän kertoi että yksityishenkilö saa omaan käyttöönsä tilata sitä EU:n ulkopuolisista maista jos se on siellä laillisesti myyynnissä kuten USA.Tullin ei pitäisi puuttua asiaan koska on jokaisen omalla vastuulla syökö tuotetta jota ei ole Suomessa tutkittu ja jos ei tilaa niin suuria määriä että epäilevät että myy sitä.Jos haluat niin voin laittaa lausunnon sinulle sähköpostiin jos saan osoitteen.

        Onko näin?


    • iHerbistä on taas saatavissa Estro Balancea.

    • Hei "Hyötykäyttö"

      Onko teillä kelle Pueraria mirifica myynnissä? Vai tilatteko te ulkomailta? Lisää tietoa voitte lähettä minulle spostiin: [email protected]

    • uskaltaako?

      Hei, tilasin itse easybustilta tuotetta, joka sisältää pueraria mirificaa. olen kolme viikoa kapseleita syönyt ja käyttänyt lisäksi rintoihin voidetta. nyt aloin tutkiskelemaan tietoa tuotteesta (ihan hyvä näin jälkikäteen, kun on jo alkanu kapseleita syömään). ensin iski paniikki, kun huomasin ettei ko. luonnontuotteita saa myydä suomessa, ja että siitä voisi olla jotain haittaa. sitten helpotti hieman, kun löysin tämän ja huomasin, että sitä edelleen myös suomalaiset kyselevät ja käyttävät. hakutulokseen, kun tuli kirjoituksia vuodelta 2009.

      onko joku käyttänyt easybustin tuotteita? mietin itse käytänkö kuurin loppuun vai en... menkkoja ei ole kuulunut, tosin kiertonikin on epäsäännöllinen. luin, että joillain jäänyt vuodot pois ja saattaneet olla sitten lopetettua runsaat ja kivuliaat.

      tuntuu, kuin kynnet ja hiukset olisivat hieman vahvistuneet. sen sijaan ihoni on ollut huono. eikä rintani ole kasvaneet ainakaan tähän mennessä, mutta vaikutus alkaakin vasta 4-8kk jälkeen. sen sijaan aivan kuin rintojen iho olisi hitusen kiinteytynyt.

      • Puerarian käyttäjä

        Tuon firman tuotteesta ei ole mitään kokemusta. Kapselit näyttivät tuoteselosteeltaan sisältävän paljon, paljon muuta yrttiä, kuin Puerariaa. Itse käytän vaihdevuosi vaivoihin Ainterolin 100% Pueraria jauhetta. Hikoiluun auttaa tosi hyvin ja hiukset pysyvät puhtaana pidempään, eikä iho rasvoitu, eikä kiillä. Rintojen kasvuun en ole ajatellutkaan sitä. Alussa kyllä kun käytin max annostusta ekoina viikkoina, niin rinnat kyllä kipeytyivät ja hiukan kasvoivatkin ja tulivat vähän kiinteimmiksi. Kun sain hikoilun hallintaan niin pienensin annostusta ottamalla joka toinen pv neljännes max määrästä. Kaikkea ei saa samassa paketissa, eli miinuksena saan edelleen kuukautivuotoja, kun Pueraria pitää hormoonitoimintani yllä. Eli kyllä se on aika vahvaa luontaista hormoonia ja siksipä otettiinkin Suomesta pois. Luultavasti lääkefirmat lanseedaa sen pian apteekkiin:D Olen kokeillut hormoonihoitoja, mutta niistä saan niin paljon sivu vaikutuksia.

        Itse et varmaan ole vaihtari- ikäinen, vaan haluat vain kasvattaa rintojasi? Kyllähän uskallat nuo tilamasi tuotteet käyttää, mutta itse kyllä tilaisin ainterol.co.uk sieltä saa 100%Pueraria Mirifica tuotteita ja jauheena voi toimittaa Suomeen. Olen käyttänyt Puerariaa jo kolmisen vuotta.


    • uskaltaako?

      okei... no siis joo, nuo käyttämäni kapselit sisältävät muitakin aineita, mutta kyljessä lukee 100% natural ingredients whit pueraria mirifica.
      atooppinen ihottumani on parantunut, kynnet vahvistuneet ja tuntuu kuin hiukset voisivat hieman paremmin. rinnat ovat nyt reilu kolmen viikon jälkeen pinkeämmät. MUTTA, menkat eivät ole alkaneet! mietinkin pitäisikö kuuri lopettaa. joko kokonaan tai niin kauaksi, että vuoto tulisi ja alottaisi sitten viimeisen purnukan.

      terveyskeskukseen soitin ja kyselin pueriasta, niin sanoi ettei kyllä suosittele syömään, jos on kerran suomesta poistettu myynnistä. eli ei ole riittävästi tietoa sen mahdollisesti aiheuttamista haitoista.

      • paula59

        Mulla olis pari pussia pueraria mirifica jauhetta jos joku tarvitsee.Itse käytin sitä hyvällä menestyksellä 3 vuotta mutta nyt ei ole enää vaihdevuosi ongelmia joten pussit jäi käyttämättä.


      • kokeilija2lk
        paula59 kirjoitti:

        Mulla olis pari pussia pueraria mirifica jauhetta jos joku tarvitsee.Itse käytin sitä hyvällä menestyksellä 3 vuotta mutta nyt ei ole enää vaihdevuosi ongelmia joten pussit jäi käyttämättä.

        Tää on aika vanha viestiketju, mutta vastaan nyt kuitenkin. Vieläkö sulla on tuota jauhetta ja onko siinä tuota Dimiä, josta tällä palstalla on puhuttu?


    • pitkään käyttänyt

      Olen käyttänyt yhtäjaksoisesti pueraria mirificaa 500mg jo viisi vuotta ja olen edelleen erittäin tyytyväinen ja vaihdevuosioireeton, Olen 60v. käytän edelleen 1tbl aamuisin ja se riittää.

      • kokeilija2lk

        Mistä olet saanut Puerariaa tabletteina, koska Suomestahan sitä ei saa ja tilaamalla Suomeen ei toimiteta kuin jauheena?
        Ja onko Sinulla kohtu jäljellä vai ei? Olen kuullut että Puerarian käytössä pitää pitää taukoa, jos kohtu on jäljellä ja tauon aikana jotain progesteronia..

        tiedosta kiitollinen


      • rullaati3
        kokeilija2lk kirjoitti:

        Mistä olet saanut Puerariaa tabletteina, koska Suomestahan sitä ei saa ja tilaamalla Suomeen ei toimiteta kuin jauheena?
        Ja onko Sinulla kohtu jäljellä vai ei? Olen kuullut että Puerarian käytössä pitää pitää taukoa, jos kohtu on jäljellä ja tauon aikana jotain progesteronia..

        tiedosta kiitollinen

        Minä laitoin juuri tablettipurkkia koskevan tilaukseni menemään tässä viestiketjussa aiemmin olleen linkin kautta:
        http://www.iherb.com/Nature-s-Answer-Pueraria-Mirifica-Estro-Balance-60-Veggie-Caps/23374?at=0

        Toiveet ovat korkealla, vaikka pillerinsyönti arveluttaakin. Mutta arveluttaa myös se, että unta ei nykyään voi oikein uneksi kutsua.


      • rullaati3

        Näin auktoriteetttiuskovaisena kysyn, mitä on gynekologisi sanonut puerarian käytöstäsi.


      • rullaati3
        rullaati3 kirjoitti:

        Näin auktoriteetttiuskovaisena kysyn, mitä on gynekologisi sanonut puerarian käytöstäsi.

        Lisäys äskeiseen: kysymys tarkoitettiin Pitkään käyttäneelle.


      • Kotimaiset vaihtoehd

      • mielivaltaisuus
        rullaati3 kirjoitti:

        Minä laitoin juuri tablettipurkkia koskevan tilaukseni menemään tässä viestiketjussa aiemmin olleen linkin kautta:
        http://www.iherb.com/Nature-s-Answer-Pueraria-Mirifica-Estro-Balance-60-Veggie-Caps/23374?at=0

        Toiveet ovat korkealla, vaikka pillerinsyönti arveluttaakin. Mutta arveluttaa myös se, että unta ei nykyään voi oikein uneksi kutsua.

        Hei... kyseisen linkin tuote ON niin tehokas ja hyvä, että sitä ei enään saa iherbiltä koska Suomen viranomaiset ovat puuttuneet asiaan. Itselläni kyseinen tuote tehosi jopa niin hyvin että runsas hiustenlähtö loppui kuin seinään ja olin erittäin hyvävointinen muutenkin. Hikoilu loppui ja vireystaso nousi.... Suomen lääkefirmat poikottiin!!!!! itse hankin kaikki mitä tarvitsen ulkomaanmatkoiltani. Suomi on aikaansa jäljessä ja rajusti, jo lääketieteellisestä näkökulmastakin!


    • Unito

      Saako E-EPA ja NAC tilata jenkeistä lailliseti omaan käyttöön?

    • Dermatomyosiitti

      Tässä varoituksia Pueraria Mirificasta:
      http://www.tauti.biz/fi/terveys/201307/100409.html#.U1Af1Vf-p3k

      Ei siis suositella, jos voi olla sydänongelmia.

      Itsellä soitti kelloja se, että kyseinen kasvi on papukasveja. Esim. härkäpapu on myrkkyä ihmisille, joilla on autoimmuunisairaus, esim. SLE, härkäpapu voi siis laukaista sen, kuten alfa alfa, eli sinimailasen idut. Mikäli tuo Pueraria Mirifica on noille sukua, en koskisi pitkällä tikullakaan.

    • Kiinnostunut2016

      Hei kaikki! Tuoreita kokemuksia Pm:n käytöstä kaivataan! :)

    • Hilima

      Minä myös kyselisin kokemuksia, löytyykö vielä puerarian käyttäjiä? Itsellä alkaneet vaihtarit ilmeisesti...nukuttua ei saa ja jos uneen pääsee, niin aamuyöllä herää ja sitten uni tulisikin vasta siinä vaiheessa kun pitää nousta ylös. Päivät menee sitten unenpöpperössä ja mitään ei saa aikaiseksi, työtkin tahtoo jäädä tekemättä. Mikään ei huvita, kaikkein vähiten seksi ja limakalvot kuivuu. Menkat muuttuneet epäsäännöllisiksi ja runsaiksi. Kaikki tuntuu niin tympeältä, olen ärtynyt ja itkuinen. Jotain apua pitäisi saada ja hormoneja en halua alkaa syömään.

      Törmäsin ulkomaisilla sivuilla tähän puerariaan ja sitä tunnutaan paljon käyttävän vv-oireisiin ja hyvällä menestyksellä. Haluaisin niin kokeilla, mutta mitä kannattaisi tilata ja mistä? Olen todella kiitollinen, jos joku osaa auttaa!

      • mielivaltaisuus

        Kyseinen tuote on huipputuote, johon Suomen viranomanomaiset ovat puuttuneet. Kirjoitin jo aiheesta aiemmin. Saat sitä vain ulkomailta ihan vapaasti, täällä takapajulassa se on kielletty vain siksi, koska näin pakotetaan ostamaan vain suomen lääkefirman tuotteita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe