Onko ruoka hyvää, onko seisova pöytä. Kiitos tiedoista.
Aamiainen&Illalinen hotelli Kantassa
3
314
Vastaukset
- kaksiviikkoasitten
Meillä oli huoneistohotelli Kanta, mutta valitsimme pakettiin lisämaksusta aamiaisen Hotelli Kantan puolella. Aamiainen oli hyvä. Pöytiin tarjoiltiin kahvi sekä tee, muut juomat ja ruuat haettiin itse. Aamiaispöydässä oli mm. munia, leipiä, hedelmiä, jugurttia, nakkeja sekä juustoja ja "lihaleikkeleitä". Niin ja lisäksi oli makeita leivoksia.
Itse olisin kaivannut eurooppalaisia leikkeleitä leivälle. Hotellin leikkeleet oli hiukan epämääräisen näkösiä, paksuja ja muistutti koostumukseltaan maksamakkaraa. Sama juttu oli juustojen kohdalla. Lisäksi olisin kaivannu vihanneksia kuten tomaattia ja kurkkua. Hmm. Itseasiassa kurkkua olikin kerran, mutta siivut olivat ihan kuivia.
Illallisesta minulla ei ole tietoa.
Kannattaa muuten huomioida, että Hotelli Kantaan (eikä muihinkaan hotelleihin) ei saa viedä omia syötäviä tai juomia. Se koskee myös vesipulloja. Toki vesipullot ja snaksit saa vietyä repussa, mutta jos ne on muovipussissa niin Kanta porttivahti voi kysellä oletteko huoneistohotellin vai hotellin asiakkaita. Huoneistohotelliin siis tietysti saa viedä juotavaa ja syötävää.
Kokemukset perustuu kahden viikon takaiseen matkaan.- tyhmähän olet
olit egyptissä ja haluat lauantaimakkaraa. tyhmähän olet kun sitten lähdet sinne saakk. ei kannata mennä, pysy vain kotona
- kaksiviikkoasitten
tyhmähän olet kirjoitti:
olit egyptissä ja haluat lauantaimakkaraa. tyhmähän olet kun sitten lähdet sinne saakk. ei kannata mennä, pysy vain kotona
Nimenomaan en halua lauantaimakkaraa. Tiedätkö millaista lauantaimakkara edes on? Sanoin selkeästi suomeksi, että leikkeleitä. Saakai sitä hemmetti kaivat jotain eurooppalaisia tuotteita? Vai pitäisikö tunisiassa juoda kokiksen sijaan jotain paikallista juomaa? Egypti ja Tunisia on eri maita! Hel*etti mikä pässi olet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882