Biletyskohde nuorille!

nupulii

Osaatteko suositella mitään biletyskohdetta 19-vuotiaille tytöille Euroopasta? Olemme lähdössä matkaan talven tienoilla.

Vaatimukset ovat:
- paljon yökerhoja ja kovaa biletystä (ei mitään suomihumppapubeja kaivata)
- rantaa ja lämmintä ilmaa
- nuoria ihmisiä

Olen ollut kesällä Sunny Beachillä ja haen jotakin sen tyylistä. Ibiza kiinnostaisi, mutta siellähän on sesonkiaika kesällä, joten sinnekkään ei viitsisi talvella lähteä. Mitenkäs, onko Mallorca hyvä bilemesta? Tai Playa del Inglesias?

18

2036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diiba

      ei ole biletystä talvella ja eikä myös lämmintä. Teille sopivia paikkoja Playa de las Americas tai Playa del Ingles.

    • jepsssssss

      Mallorca on kyllä ihan jees mut helvetti sentää, käytä nyt sitä omaa järkeäs myös. Ei missään euroopassa (paitsi ehkä kanariansaarilla) oo talvella lämmintä.

    • fuhrer

      kyllä näkee taas että moderaattoreita ei vaan kiinnosta...

      • nuoria.

        Ihmisiä...Tuskin yksikään euroopan maa, ei ole poistanut vanhoja ihmisiä. Ja talvella euroopassa on viileää joka paikassa. Nyt kannattaa pyytää vanhemmilta lisää rahaa ja matkustaa Austraaliaan.


    • hugooooo

      Play Del Ingles

      • hugooooo

        Playa del Ingles. :D


    • miiu56

      Eikun Turkkiin tai Espanjaan Kanarialle, talvi on vähän hankala.

    • 13+14

      Kanarillla Playa del Ingles (Gran Canarialla) tai Playa de las Americas (Teneriffalla) ovat 19-vuotiaille suomalaistytöille talvikaudella parhaat kohteet. Molemmat ovat sen verran isoja paikkoja, että tarjontaa ja seuraa löytyy - kuitenkin eurooppalaisia paikkoja, eli ei ole tunkeilevia arabimiehiä roikkumassa hamosesta.
      Muuten talvella ei ihan lähiseuduilta varsinaisia bilemestoja löydy, kesällä tarjontaa on runsaammin Välimeren ympäristössä (kuten mainittu Mallorca, mutta myös monta muuta - ja tasokkaampaa kuin Sunny Beach).

    • hki00140

      Talvella Euroopasta on vähän haastavaa aurinkoa löytää.
      Ibizan päätös bileet on syyskuussa ja samoin myös Mallorcalla.
      Sunny beach on hyvin kaukana kunnon biletyksestä ja yökerhoista. Se kenties kiinnostaa "juntteja", mutta ei oikeita bilettäjiä.
      Ehkä kanaria vois olla jonkunlainen vaihtoehto, tai sitten voisitte laajentaa reviiriä ja lähteä maaliskuussa Maiamiin, missä on talven kovimmat bileet http://www.miamiwmc.com/

    • hermot sulaa!

      Tässä taas näkee miten vajaata nykynuoriso on kun mikään muu ei kiinnosta kuin että pää on sekaisin ja huumeita ja seksiä 24/7! Ei ihme että yhteiskunta rappioituu kun nuoriso - tulevaisuuden rakentajat ja veronmaksajat - ovat alkoholisti-nistejä jo ennen täysi-ikää! Biletys ja muu vajakkien toiminta pitäisi kieltää lailla kunnon vankeusrangaistusten uhalla!

      • Sami30vKansalainen

        Minä 30v perheetön mies, painanut töitä hullunlailla edelliset 10kk ilman yhtään lomaa! Rakentanut tätä helvetin yhteiskuntaa jossa tuollaiset vähä-älyiset nipot ihmiset aiheuttavat suurimmaksi osaksi ongelmat tässäkin yhteiskunnassa! Aivan varmasti olen kantanut koko elämäni oman korteni kekoon jotta täällä kaikilla olisi hyvä olla mutta.... Nyt olen saanut vihdoinkin firmalta viikon loman bulgaariaan, palkintona hyvästä ja esimerkillisestä työskentelystä ja työilmapiirin parantamisesta! Ja tiedätkö mitä? Meinaan naida, ryypätä ja todennäköisesti hiukan pilveäkin poltella koko hemmetin viikon jotta sitten taas jaksan painaa orjanlailla töitä! Onko tämä susta väärin ja mitä huonoa tässä on? Itse todennäköisesti olet työtön kun tähän aikaan ehdit tänne kirjoitella vai onko niin että käytät työaikaasi täällä? Itse olet luuseri sanon minä


      • kuitenkin jo
        Sami30vKansalainen kirjoitti:

        Minä 30v perheetön mies, painanut töitä hullunlailla edelliset 10kk ilman yhtään lomaa! Rakentanut tätä helvetin yhteiskuntaa jossa tuollaiset vähä-älyiset nipot ihmiset aiheuttavat suurimmaksi osaksi ongelmat tässäkin yhteiskunnassa! Aivan varmasti olen kantanut koko elämäni oman korteni kekoon jotta täällä kaikilla olisi hyvä olla mutta.... Nyt olen saanut vihdoinkin firmalta viikon loman bulgaariaan, palkintona hyvästä ja esimerkillisestä työskentelystä ja työilmapiirin parantamisesta! Ja tiedätkö mitä? Meinaan naida, ryypätä ja todennäköisesti hiukan pilveäkin poltella koko hemmetin viikon jotta sitten taas jaksan painaa orjanlailla töitä! Onko tämä susta väärin ja mitä huonoa tässä on? Itse todennäköisesti olet työtön kun tähän aikaan ehdit tänne kirjoitella vai onko niin että käytät työaikaasi täällä? Itse olet luuseri sanon minä

        alkaa aikuistumaan. Ikäsi puolesta voisit olla jo kypsä siihen.


      • 30v perheellinen mie
        kuitenkin jo kirjoitti:

        alkaa aikuistumaan. Ikäsi puolesta voisit olla jo kypsä siihen.

        Saahan sitä päästellä höyryjä! Itseänikin välillä vituttaa ja rankasti...


    • thepropartyer

      Jos tytöt on niin kuumia, että kelillä ei ole väliä ja hilloa on isin taskussa tarpeeksi niin ehdottomasti Pietari tai Moskova.
      Kyseiset paikat tosin sitten vaatii kylmyyden kestävyyttä, järjettömästi massia ja kovan itsetunnon/ulkonäön (eli ei, teidän perässä tuskin tullaan roikkumaan, koska venäläisnaiset kilpailee itsekin mitä juntimman näkösistä jätkistä ja ne oikeesti täyttäis mallin mitat)

      Mitähän nyt muuta tulis mieleen... Playa des Ingles, Ibiza, Hampurin Tunnel- klubi, Miami.. ja hei, Las Vegas.

      Joo, kaks jälkimmäistä ei ollu Euroopassa.

      Kertokaas toki paljonko on laittaa hilloa pöytään niin aivan varmasti saan järjestettyä sen tasoset bileet, että oksat pois.

      Jos ihan omilla rahoilla (opiskelijabudjetti) ootte liikentees niin on ehkä parempi unohtaa se tajuton meininki ja mennä kiltisti siemaileen Onnelan alennuskaljaa, jota amisjuntit saattaa tarjota.

    • jepajee......

      mun sänky?

    • matkapekka

      18-22v suosittelen lämpimästi IOS:ta Kreikassa; halpa saari ja halvat drinkut, biletystä aamuun asti; jotkut baarit aukee vasta 2:00 aamulla :-). Rannat ovat myos tosi hienot! Tosin Ibizamaiset megaclubit puuttuvat, mutta pienempiä yökerhoja ja baareja riittää. Muihin suomalaisiin saarelle ei juuri törmää, mutta muualta Euroopasta ja Australiasta porukka tulee bilettamään.

      • matkapekka

        Lisään vielä, että talvikohde IOS ei ole....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe