Hei!
Onko kokemuksia Kreikassa lomaosakkeita- ja pisteitä myyvästä yhtiöstä AEGEAN BLUE? Paljon suomalaisia myyjiä ko. firmassa. Linkki firman sivuille: http://www.aegeanbluevacations.com/
AEGEAN BLUE kuuluu RCI-järjestelmään. Olenkin miettinyt (puolitutun suosittelemana) ko. firmasta pelkkien pisteiden ostamista ilman osaketta. Tämähän tapa lomailla pelkillä pisteillä ilman omistamaansa lomaosaketta on suomessa vieras asia. En halua niskoilleni osaketta, mutta haluan pelkät pisteet. Onko viisasta ostaa Kreikkalaiselta firmalta pistejäsenyyttä? Suomessa, kun tunnutaan suosivan Holiday club:ia. Itsekin olen käynyt Holiday clubin myyntipuheita kuuntelemassa ja siellä jo totesin, että ei osaketta vaan pelkät pisteet ja tämähän ei Holiday clubilal onnistu.
Mielipiteitä ja kokemuksia, kiitos!
AEGEAN BLUE - pistelomailu
7
864
Vastaukset
- Tonttu2
En suosittele ostamista ulkomailta ollenkaan. Syynä on sinun kuluttajanturvasi, sitä ei ole!
Tämä flotings points systeemi on monasti raskaampi kuin omistaa oma osakkeesi, siinäkin sitoudut maksamaan "vastiketta" joka monasti on suomen vastikkeita korkeampi ja "jäsenyyttä." Jostakin osakkeesta ne pisteet tulevat kumminkin! Johonkin sitoudut jokatapauksessa. Ota selvää joko suomeksi tai englanniksi
"kelluvat pisteet" "Floting points"
Minulle on näitä tarjottu Portugalissa ja Meksikossa enkä pitänyt tätä järkevänä ja holidayclub osaa varmasti auttaa jos kysyt mielipidettä myyjiltä. Minä niillä tiedoilla mitä minulla käyttäjänä on, en suosittele. Mutta kun tiedät laita meille muillekin palautetta että me tullaan viisaamiksi!- lue paperit
Ottakaa lakimies mukaan näihin myyntitapahtumiin,niin ette sitten kotimaassa pety.
- 18765
lue paperit kirjoitti:
Ottakaa lakimies mukaan näihin myyntitapahtumiin,niin ette sitten kotimaassa pety.
pitääkö se lakimies ottaa mukaan sinne eaegean blueen ja maksaa sille myös matkat ja asuminen. sitten se kyllä maksaa en osta kyllä kelluvia pisteitä.
- Lakikies
18765 kirjoitti:
pitääkö se lakimies ottaa mukaan sinne eaegean blueen ja maksaa sille myös matkat ja asuminen. sitten se kyllä maksaa en osta kyllä kelluvia pisteitä.
Myös lomaosake esittelyssä on hyvä olla lakimies.
- syrt7
Lakikies kirjoitti:
Myös lomaosake esittelyssä on hyvä olla lakimies.
olen ostanut kolme osaketta esittelystä,siis useamista ja monen vuoden ajalta.enkä ole vielä tähän mennessä tarvinnut kaupantekoon lakimiestä,koska olen itse päättävä ja omat rahani halitseva,ei siis ole virkaholhoojaa.voihan jollain olla huono tuuri,jos päättääkin 15:tsa päivänä perua kaupan,kun yleinen ehto on 14 päivän kuluessa.meinaan käydä jatkossakin esittelyssä ja en ota enkä tarvihe lakimiestä siihen.
- fhhffh
syrt7 kirjoitti:
olen ostanut kolme osaketta esittelystä,siis useamista ja monen vuoden ajalta.enkä ole vielä tähän mennessä tarvinnut kaupantekoon lakimiestä,koska olen itse päättävä ja omat rahani halitseva,ei siis ole virkaholhoojaa.voihan jollain olla huono tuuri,jos päättääkin 15:tsa päivänä perua kaupan,kun yleinen ehto on 14 päivän kuluessa.meinaan käydä jatkossakin esittelyssä ja en ota enkä tarvihe lakimiestä siihen.
Ilmeisesti kuitenkin taitaisit olla holhouksen tarpeessa kun olet niin tyhmä että lomaosakkeen olet ostanut
- +4+påpl4+04+
fhhffh kirjoitti:
Ilmeisesti kuitenkin taitaisit olla holhouksen tarpeessa kun olet niin tyhmä että lomaosakkeen olet ostanut
mä olen myynyt viikko osakkeen 9 vuotiaalle jonka nimiin se tuli vanhemmat oli tietysti siinä kauppa hommassa mukana. Pojalla oli rahaa mutta vanhemmilla ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412