AEGEAN BLUE - pistelomailu

Yöeläjä76

Hei!

Onko kokemuksia Kreikassa lomaosakkeita- ja pisteitä myyvästä yhtiöstä AEGEAN BLUE? Paljon suomalaisia myyjiä ko. firmassa. Linkki firman sivuille: http://www.aegeanbluevacations.com/
AEGEAN BLUE kuuluu RCI-järjestelmään. Olenkin miettinyt (puolitutun suosittelemana) ko. firmasta pelkkien pisteiden ostamista ilman osaketta. Tämähän tapa lomailla pelkillä pisteillä ilman omistamaansa lomaosaketta on suomessa vieras asia. En halua niskoilleni osaketta, mutta haluan pelkät pisteet. Onko viisasta ostaa Kreikkalaiselta firmalta pistejäsenyyttä? Suomessa, kun tunnutaan suosivan Holiday club:ia. Itsekin olen käynyt Holiday clubin myyntipuheita kuuntelemassa ja siellä jo totesin, että ei osaketta vaan pelkät pisteet ja tämähän ei Holiday clubilal onnistu.

Mielipiteitä ja kokemuksia, kiitos!

7

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonttu2

      En suosittele ostamista ulkomailta ollenkaan. Syynä on sinun kuluttajanturvasi, sitä ei ole!

      Tämä flotings points systeemi on monasti raskaampi kuin omistaa oma osakkeesi, siinäkin sitoudut maksamaan "vastiketta" joka monasti on suomen vastikkeita korkeampi ja "jäsenyyttä." Jostakin osakkeesta ne pisteet tulevat kumminkin! Johonkin sitoudut jokatapauksessa. Ota selvää joko suomeksi tai englanniksi

      "kelluvat pisteet" "Floting points"

      Minulle on näitä tarjottu Portugalissa ja Meksikossa enkä pitänyt tätä järkevänä ja holidayclub osaa varmasti auttaa jos kysyt mielipidettä myyjiltä. Minä niillä tiedoilla mitä minulla käyttäjänä on, en suosittele. Mutta kun tiedät laita meille muillekin palautetta että me tullaan viisaamiksi!

      • lue paperit

        Ottakaa lakimies mukaan näihin myyntitapahtumiin,niin ette sitten kotimaassa pety.


      • 18765
        lue paperit kirjoitti:

        Ottakaa lakimies mukaan näihin myyntitapahtumiin,niin ette sitten kotimaassa pety.

        pitääkö se lakimies ottaa mukaan sinne eaegean blueen ja maksaa sille myös matkat ja asuminen. sitten se kyllä maksaa en osta kyllä kelluvia pisteitä.


      • Lakikies
        18765 kirjoitti:

        pitääkö se lakimies ottaa mukaan sinne eaegean blueen ja maksaa sille myös matkat ja asuminen. sitten se kyllä maksaa en osta kyllä kelluvia pisteitä.

        Myös lomaosake esittelyssä on hyvä olla lakimies.


      • syrt7
        Lakikies kirjoitti:

        Myös lomaosake esittelyssä on hyvä olla lakimies.

        olen ostanut kolme osaketta esittelystä,siis useamista ja monen vuoden ajalta.enkä ole vielä tähän mennessä tarvinnut kaupantekoon lakimiestä,koska olen itse päättävä ja omat rahani halitseva,ei siis ole virkaholhoojaa.voihan jollain olla huono tuuri,jos päättääkin 15:tsa päivänä perua kaupan,kun yleinen ehto on 14 päivän kuluessa.meinaan käydä jatkossakin esittelyssä ja en ota enkä tarvihe lakimiestä siihen.


      • fhhffh
        syrt7 kirjoitti:

        olen ostanut kolme osaketta esittelystä,siis useamista ja monen vuoden ajalta.enkä ole vielä tähän mennessä tarvinnut kaupantekoon lakimiestä,koska olen itse päättävä ja omat rahani halitseva,ei siis ole virkaholhoojaa.voihan jollain olla huono tuuri,jos päättääkin 15:tsa päivänä perua kaupan,kun yleinen ehto on 14 päivän kuluessa.meinaan käydä jatkossakin esittelyssä ja en ota enkä tarvihe lakimiestä siihen.

        Ilmeisesti kuitenkin taitaisit olla holhouksen tarpeessa kun olet niin tyhmä että lomaosakkeen olet ostanut


      • +4+påpl4+04+
        fhhffh kirjoitti:

        Ilmeisesti kuitenkin taitaisit olla holhouksen tarpeessa kun olet niin tyhmä että lomaosakkeen olet ostanut

        mä olen myynyt viikko osakkeen 9 vuotiaalle jonka nimiin se tuli vanhemmat oli tietysti siinä kauppa hommassa mukana. Pojalla oli rahaa mutta vanhemmilla ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe