Kun pitäis toisten tietojen mukaan kuivauksessa tauko ja
toiset sanoo ei taukoa . Oma kokemus kaksi n 220 hl
kuivurillista toisessa taukoa 8 h ja toinen kuivaus kerralla
loppuun ja tossa laskettiin tauvotetun kuivauksen ajat yhteen
niin kuivaus aika oli 25% pidempi ja samaan loppu kosteus
% päädyttiin .
Miksiköhän mikähän on tämän pavun todelinen oikea kuivaus
tapa . Ihmetyttää toi miksi käsketään tauvotta ja kuivatuissa
pavuissa EI silminnähden näe eroa .
Härkäpavun kuivusta
huiputustakos
2
1509
Vastaukset
- ex- luomu.
On täysin turhaa on oma mielipiteeni olen kokeilut sitä herneellä
ja härkäpavulla lisää vaan kuivaus aikaa ei vaikuta itävyyteen
ei vaikuta syöntiin itsellä syöjinä mulleja n .60 kpl ja syötet sikoja
n.200 kpl . Herneellä saattaa elintarvike käytössä olla haittaa
halkinaisista herneistä esteetisistä syistä , halkinaisia saa
kuitenkin estettyä parhaiten alentamalla kuivaus lämpö 60 -70 *c .
ainakin kuivauksen alkuna . - härkäpavun?
Missä kosteus-% säilyy, ettei tarvii kuivata? Meillä oli puintikosteus 13,2% ja ei ole vielä kuivattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816