kuuluvuuskartta

testailijat

miksi ihmeessä saunalahden ja elisan kuuluvuuskartat näyttävät aivan eri tavalla 3G alueen? saunalahden kartta ei näytä oikein. monessa paikkaa näyttäisi että alueella ei ole lainkaan 3G:tä ja sitten kun katsoo elisan karttaa niin se näyttää että kyllä siellä on. olen kierrellyt ympäri ja todennut että elisan kartta näyttää oikein. oletteko muut huomanneet saman asian?

3

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siao

elisa ja saunalahti käyttävät molemmat elisan karttaa, mutta saunalahden sivuilla on elisan antama vanhempi kartta jossa tiedot eivät ole ajantasalla. saunalahden sivuilla olevaa karttaa päivitetään erittäin harvoin ja näin ollen tiedot ovat siellä väärät.

• daskos

elisan ja saunalahden kartat eivät pidä paikkaansa sillä minulla on RANDOM-SIM ja olen testaillut operaattoreiden kuuluvuutta sekä huomannut että UMTS päivityksen jälkeen myös kartat näyttävät väärin sillä mm. elisan kuuluvuuskarttaan on merkattu GPRS vaikka alueelle toimii 3G ja kartalla missä on 3G niin onkin vaan oikeasti GPRS. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja sanovat sieltä että kaikkia katvealueita ei karttaa ole merkattu vaan kartta voi näyttää 3G:n vaikka todellisuudessa olisi EDGE tai GPRS. sanoivat minulle että jos olen joutunut kartta väärinkäsityksen kohteeksi niin saan irtisanoa sopimuksen kesken kauden.

• hyvän tekijä
        daskos kirjoitti:

elisan ja saunalahden kartat eivät pidä paikkaansa sillä minulla on RANDOM-SIM ja olen testaillut operaattoreiden kuuluvuutta sekä huomannut että UMTS päivityksen jälkeen myös kartat näyttävät väärin sillä mm. elisan kuuluvuuskarttaan on merkattu GPRS vaikka alueelle toimii 3G ja kartalla missä on 3G niin onkin vaan oikeasti GPRS. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja sanovat sieltä että kaikkia katvealueita ei karttaa ole merkattu vaan kartta voi näyttää 3G:n vaikka todellisuudessa olisi EDGE tai GPRS. sanoivat minulle että jos olen joutunut kartta väärinkäsityksen kohteeksi niin saan irtisanoa sopimuksen kesken kauden.

minä saunalahden asiakas tein sopimuksen Porin elisa shopetissa 14.2.2010. minulle sanottiin että kotini on 3G alueella ja kun laitoin tikun yhteysohjelmaan niin ruohon vihreä valo paloi tikussa ja nopeus oli 20-40 kbps. asiakaspalvelusta sanottiin että kotini on 2G verkon alueella ja että 3G peiton piiriin on noin 40km. syyksi selvisi että elisa shopitin myyjä oli katsonut kuuluvuuskarttaa joka oli eri kuin asiakaspalvelussa. jos arvon Porin elisa shopetin myyjä sattuu tämän lukemaan niin täyttä sympatiaa et minulta saa, mutta onneksi sain sentään palauttaa tuotteen ja sain rahat takaisin. minä en tehnyt asiasta tutkintapyyntöä kuluttajasuojaan, mutta joku varmasti tekee jos tälläinen jatkuu ja silloin operaattori on korvaus velvollinen enemmän kuin vain pelkän sopimuksen purkamisen arvosta sillä asiakasta kusetetaan rankemmalla kädellä jos se kaikkein tärkein mokkula yhteyden motiivi eli KUULUVUUS ei ole luvatun kaltainen ja kun minulle luvattiin että kotonani on 3G niin silloin on tapahtunut palvelussa virhe ja tällöin asiakkaalla on oikeus korvauksiin kuluttajaehtojen mukaan.

" mikäli tuote viivästyy ja ei ole luvatun kaltainen tahon tai operaattorin toimesta on asiakkaalla oikeus saada korvauksia"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      158
      6967
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4063
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2102
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1936
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      194
      1447
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe