kuuluvuuskartta

testailijat

miksi ihmeessä saunalahden ja elisan kuuluvuuskartat näyttävät aivan eri tavalla 3G alueen? saunalahden kartta ei näytä oikein. monessa paikkaa näyttäisi että alueella ei ole lainkaan 3G:tä ja sitten kun katsoo elisan karttaa niin se näyttää että kyllä siellä on. olen kierrellyt ympäri ja todennut että elisan kartta näyttää oikein. oletteko muut huomanneet saman asian?

3

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siao

      elisa ja saunalahti käyttävät molemmat elisan karttaa, mutta saunalahden sivuilla on elisan antama vanhempi kartta jossa tiedot eivät ole ajantasalla. saunalahden sivuilla olevaa karttaa päivitetään erittäin harvoin ja näin ollen tiedot ovat siellä väärät.

      • daskos

        elisan ja saunalahden kartat eivät pidä paikkaansa sillä minulla on RANDOM-SIM ja olen testaillut operaattoreiden kuuluvuutta sekä huomannut että UMTS päivityksen jälkeen myös kartat näyttävät väärin sillä mm. elisan kuuluvuuskarttaan on merkattu GPRS vaikka alueelle toimii 3G ja kartalla missä on 3G niin onkin vaan oikeasti GPRS. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja sanovat sieltä että kaikkia katvealueita ei karttaa ole merkattu vaan kartta voi näyttää 3G:n vaikka todellisuudessa olisi EDGE tai GPRS. sanoivat minulle että jos olen joutunut kartta väärinkäsityksen kohteeksi niin saan irtisanoa sopimuksen kesken kauden.


      • hyvän tekijä
        daskos kirjoitti:

        elisan ja saunalahden kartat eivät pidä paikkaansa sillä minulla on RANDOM-SIM ja olen testaillut operaattoreiden kuuluvuutta sekä huomannut että UMTS päivityksen jälkeen myös kartat näyttävät väärin sillä mm. elisan kuuluvuuskarttaan on merkattu GPRS vaikka alueelle toimii 3G ja kartalla missä on 3G niin onkin vaan oikeasti GPRS. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja sanovat sieltä että kaikkia katvealueita ei karttaa ole merkattu vaan kartta voi näyttää 3G:n vaikka todellisuudessa olisi EDGE tai GPRS. sanoivat minulle että jos olen joutunut kartta väärinkäsityksen kohteeksi niin saan irtisanoa sopimuksen kesken kauden.

        minä saunalahden asiakas tein sopimuksen Porin elisa shopetissa 14.2.2010. minulle sanottiin että kotini on 3G alueella ja kun laitoin tikun yhteysohjelmaan niin ruohon vihreä valo paloi tikussa ja nopeus oli 20-40 kbps. asiakaspalvelusta sanottiin että kotini on 2G verkon alueella ja että 3G peiton piiriin on noin 40km. syyksi selvisi että elisa shopitin myyjä oli katsonut kuuluvuuskarttaa joka oli eri kuin asiakaspalvelussa. jos arvon Porin elisa shopetin myyjä sattuu tämän lukemaan niin täyttä sympatiaa et minulta saa, mutta onneksi sain sentään palauttaa tuotteen ja sain rahat takaisin. minä en tehnyt asiasta tutkintapyyntöä kuluttajasuojaan, mutta joku varmasti tekee jos tälläinen jatkuu ja silloin operaattori on korvaus velvollinen enemmän kuin vain pelkän sopimuksen purkamisen arvosta sillä asiakasta kusetetaan rankemmalla kädellä jos se kaikkein tärkein mokkula yhteyden motiivi eli KUULUVUUS ei ole luvatun kaltainen ja kun minulle luvattiin että kotonani on 3G niin silloin on tapahtunut palvelussa virhe ja tällöin asiakkaalla on oikeus korvauksiin kuluttajaehtojen mukaan.

        " mikäli tuote viivästyy ja ei ole luvatun kaltainen tahon tai operaattorin toimesta on asiakkaalla oikeus saada korvauksia"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      90
      1182
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1102
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      991
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      907
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      771
    Aihe