kuuluvuuskartta

testailijat

miksi ihmeessä saunalahden ja elisan kuuluvuuskartat näyttävät aivan eri tavalla 3G alueen? saunalahden kartta ei näytä oikein. monessa paikkaa näyttäisi että alueella ei ole lainkaan 3G:tä ja sitten kun katsoo elisan karttaa niin se näyttää että kyllä siellä on. olen kierrellyt ympäri ja todennut että elisan kartta näyttää oikein. oletteko muut huomanneet saman asian?

3

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siao

elisa ja saunalahti käyttävät molemmat elisan karttaa, mutta saunalahden sivuilla on elisan antama vanhempi kartta jossa tiedot eivät ole ajantasalla. saunalahden sivuilla olevaa karttaa päivitetään erittäin harvoin ja näin ollen tiedot ovat siellä väärät.

• daskos

elisan ja saunalahden kartat eivät pidä paikkaansa sillä minulla on RANDOM-SIM ja olen testaillut operaattoreiden kuuluvuutta sekä huomannut että UMTS päivityksen jälkeen myös kartat näyttävät väärin sillä mm. elisan kuuluvuuskarttaan on merkattu GPRS vaikka alueelle toimii 3G ja kartalla missä on 3G niin onkin vaan oikeasti GPRS. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja sanovat sieltä että kaikkia katvealueita ei karttaa ole merkattu vaan kartta voi näyttää 3G:n vaikka todellisuudessa olisi EDGE tai GPRS. sanoivat minulle että jos olen joutunut kartta väärinkäsityksen kohteeksi niin saan irtisanoa sopimuksen kesken kauden.

• hyvän tekijä
        daskos kirjoitti:

elisan ja saunalahden kartat eivät pidä paikkaansa sillä minulla on RANDOM-SIM ja olen testaillut operaattoreiden kuuluvuutta sekä huomannut että UMTS päivityksen jälkeen myös kartat näyttävät väärin sillä mm. elisan kuuluvuuskarttaan on merkattu GPRS vaikka alueelle toimii 3G ja kartalla missä on 3G niin onkin vaan oikeasti GPRS. olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja sanovat sieltä että kaikkia katvealueita ei karttaa ole merkattu vaan kartta voi näyttää 3G:n vaikka todellisuudessa olisi EDGE tai GPRS. sanoivat minulle että jos olen joutunut kartta väärinkäsityksen kohteeksi niin saan irtisanoa sopimuksen kesken kauden.

minä saunalahden asiakas tein sopimuksen Porin elisa shopetissa 14.2.2010. minulle sanottiin että kotini on 3G alueella ja kun laitoin tikun yhteysohjelmaan niin ruohon vihreä valo paloi tikussa ja nopeus oli 20-40 kbps. asiakaspalvelusta sanottiin että kotini on 2G verkon alueella ja että 3G peiton piiriin on noin 40km. syyksi selvisi että elisa shopitin myyjä oli katsonut kuuluvuuskarttaa joka oli eri kuin asiakaspalvelussa. jos arvon Porin elisa shopetin myyjä sattuu tämän lukemaan niin täyttä sympatiaa et minulta saa, mutta onneksi sain sentään palauttaa tuotteen ja sain rahat takaisin. minä en tehnyt asiasta tutkintapyyntöä kuluttajasuojaan, mutta joku varmasti tekee jos tälläinen jatkuu ja silloin operaattori on korvaus velvollinen enemmän kuin vain pelkän sopimuksen purkamisen arvosta sillä asiakasta kusetetaan rankemmalla kädellä jos se kaikkein tärkein mokkula yhteyden motiivi eli KUULUVUUS ei ole luvatun kaltainen ja kun minulle luvattiin että kotonani on 3G niin silloin on tapahtunut palvelussa virhe ja tällöin asiakkaalla on oikeus korvauksiin kuluttajaehtojen mukaan.

" mikäli tuote viivästyy ja ei ole luvatun kaltainen tahon tai operaattorin toimesta on asiakkaalla oikeus saada korvauksia"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3317
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1889
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1723
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1581
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1443
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      94
      1365
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1351
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1304
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1257
    Aihe