eli, tie jonka vierellä kotini on, on rakennettu vanhan kaivos junaraiteen päälle. Joskus iltaisin 00:00 jälkeen saattaa kuulla kuinka juna viheltää kimakasti ja korkealta, sekä kolistelevia vaunuja,
(rautatieasema on kodistamme yli 20 kilsan päässä)
serkkuni naapurissa on kummitustalo ja traktori. tasan puol 12 yöllä kummitustraktori ajaa serkkuni talon ohi. Ja joskus kun kurkistaa kummitustalon ikkunoista saattaa nähdä kummituksen elelevän pölyisessä talossaan.
meilläpäin kulkee aavejuna
ja traktori
4
714
Vastaukset
- .
Meilläkin kulkee kummitusjuna. Terveisin Linnanmäen lipunmyyjä.
- Anonyymi
Myös Loviisan rautatieasemalla on aikanaan ''nähty'' aavejuna. Tässäpä pieni kertomus. https://www.youtube.com/watch?v=u4ZvWfKDvfc
- Anonyymi
Avuton tekele! "tunnelmamusiikki" pilaa vähäisenkin uskottavuuden, 30 sekuntia tätä riitti oikein hyvin...
- Anonyymi
Minua käy kummitus naimassa minua harvase yö, herään vasta siihen kun lähtiessään pieraisee kimakasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132406Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912216- 981882
- 4531829
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1221713- 71474
- 2361095
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.12990Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41872No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla
OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk117744