Mitenkähän vm. -99 Xsaraan vaihdetaan mittarivalot? Siis uudet hehkut.
Citroen Xsara
6
371
Vastaukset
- PÖ
mutta itse mietin, miten vaihdan samallaiseen xsaraan uuden ulkolämpömittarin anturin... kuulemma on jommassa kummassa sivupeilissä?! Näyttää tällä hetkellä, että olis pakkasen puolella ja oikeasti n. 15 astetta...
- 14
Ne on niitä sitikka asteita, elikkä aiwan perushuttua.
- tuolta löytyy
apumiehen puolen peilin sisältä, kun avaa sen taustakuoren. ulkopuolella, peilin allapinnalla näkyy sen kiinnitys nasta, kun katsot ulkopuolelta.
No, olettepas te asiantuntematonta porukkaa! Enkä minä kysynyt mistään lämpömittarin anturista, vaan mittarivalojen vaihtamisesta!
Vastaukseksi ei kelpaa, ettethän sinä itsekään tiedä.
Pitääkö se perkele purkaa koko kojelauta atomeiksi, että saa ne lamput vaihdettua? Hä?- Valoa yöhön
bruunoeemeli kirjoitti:
No, olettepas te asiantuntematonta porukkaa! Enkä minä kysynyt mistään lämpömittarin anturista, vaan mittarivalojen vaihtamisesta!
Vastaukseksi ei kelpaa, ettethän sinä itsekään tiedä.
Pitääkö se perkele purkaa koko kojelauta atomeiksi, että saa ne lamput vaihdettua? Hä?Kyllä se pitää purkaa, Citroen -foorumilla muistaakseni ollut ohjeet. Mittaristossa minulla oli 28 polttimoa, jotka vaihdoin kaikki samalla kerralla.
- 14
Älä vaihda sen vähemmän on karnevaalivaloja vilkkumassa talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491