Huumegallup

muija

Elikä ihan vain mielenkiinnolla kysyisin pari kysymystä,et näkee millasta porukkaa tääl käy. Asiallisii vastauksii kiitos.

1. Ikäsi?
2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
Kuinka usein?
4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
suhteen?

198

10386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • douppari

      1.Kolmekymmentä
      2. Kyllä. Kannabis, amfetamiini, kokaiini, Lsd, heroiini, Crack, lääkkeet (esim. Diapam), sienet, extasy, mdma,jne..
      3. En enää
      4. Tilanne on hyvä.

      • jujujujuhyhygtg

        1. 16v
        2. Pari kertaa oon kannabista.
        3. En käytä säännöllisesti
        4. Tilanne hyvä.


      • Läpi?

        "...sienet, extasy, mdma,..."

        Ei tullut mieleen varmaan, että MDMA on ekstaasin kemiallinen nimi? :/


    • Eräsmies

      1. 50v

      2. Aloitin 13 vuotiaana teknisillä liuottimilla eli alkoholi ja heti perään tinneri. 17 vuotiaana tutustuin vankilassa psyykenlääkkeisiin ja cannabikseen jota poltin tuomioni viimeiset 10kk aamusta iltaan. Parikymppisenä morfiiniriippuvuus, ja sen jälkeen amfetamiini ... väliin mahtuu kokeiluja LSD:llä.

      3. Käytän päivittäin kahvia ja tupakkaa, niiden koukku istuu lujemmassa kuin minkään muun aineen jota olen kokeillut/käyttänyt.

      4. Kohdassa 3 mainitsemistani huumeista olisi hyvä päästä irti, kummallakaan kun ei ole haittojensa vastapainoksi mitään hyödyllisiä ominaisuuksia.

    • Tinppa

      1. 22

      2. Olen. Kannabista, Amfetamiinia ja ekstaasia.

      3. Käytän. Tupakkia. Päivittäin.

      4. Ihan hyvä, kohta kuukausi viime käyttökerrasta. Viinakaan ei nykyisin juuri maistu, kun huumeet on parasta elämää vai miten se menikään.

    • Mie

      1. 23 nainen, puoli vuotta kokeillu
      2. kannabis, ekstaasi, kokaiini
      3.tupakkia poltan päivittäin, huumeita viimeksi kk:si sit
      4. viina ei ole mulle ikinä maistunut- kokemukset ollet tähän astia ehkä liianki hyviä aineista

    • vAsTaAjA

      1. 19V Mies

      2. Kokeiltu kannabis (hasis) ja lääkkeitä

      3. En käytä säännöllisesti. Hasista viimeksi ehkä 2kk sitten. Ei enään juurikaan lääkkeiden väärinkäyttöä.

      4. Tilanne on hyvä. Käytän jos on saatavilla/tekee mieli, en käytä jos ei saatavana. Ei tarvitse hakea kiven alta, jos ei ole saatavilla

    • nimeni on

      1. Ikäsi?
      19v

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      Kannabista, alkoholia ja tupakkaa

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      En käytä mitään edellämainituista säännöllisesti.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      Huomattavasti terveellisempää elämää elän kuin esim. ne kaverini, jotka polttavat säännöllisesti.

    • Maria*

      1. 17
      2. Olen.Alkoholi, Cannabis, Pirii, kokkelii ja lääkkeet..
      3. Ainoastaan alkoholia,cannabista ja lääkkeitä.piriä sillon tällön kokkelin lopetin ku lähti käsistä niinkun pirikin..
      4.ei nyt voi kehua! jättäisn ekan kerrankin ottamatta jos voisin!

    • Anonyymi

      1. Ikäsi?

      30
      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?

      Kannabis, amfetamiini, diapam, kofeiini, tupakka, alkoholi.

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?

      Tupakkaa päivittäin, kahvia lähes päivittäin, alkoholia päivittäin (ei paljoa), diapamia lähes päivittäin, kannabista hyvin harvoin.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?

      Tuon viinan tissuttelun voisi jättää vähemmälle ja tupakasta haluaisin kokonaan eroon.

      • Lax....

        Huumeet ovat Suomessa kiellettyjä,mutta alkoholi ei ole eli alkoholi EI ole huume....


      • psfh
        Lax.... kirjoitti:

        Huumeet ovat Suomessa kiellettyjä,mutta alkoholi ei ole eli alkoholi EI ole huume....

        oletko oikeasti noin lapsellinen?

        alkoholi huumaa voimakkaasti ja tappaakin suomessa tuhansia vuosittain, joten kyllä se siihen huumekategoriaan menee ominaisuuksiensa pohjalta.

        se kun on kiinni aineen oikeista vaikutuksista, eikä siitä mihin näennäiseen lainsäädännölliseen lokeroon se on tungettu.

        huume siis.

        lapsettaako?


      • Alko rules...
        psfh kirjoitti:

        oletko oikeasti noin lapsellinen?

        alkoholi huumaa voimakkaasti ja tappaakin suomessa tuhansia vuosittain, joten kyllä se siihen huumekategoriaan menee ominaisuuksiensa pohjalta.

        se kun on kiinni aineen oikeista vaikutuksista, eikä siitä mihin näennäiseen lainsäädännölliseen lokeroon se on tungettu.

        huume siis.

        lapsettaako?

        Sillä huumausaineet ovat kiellettyjä SUOMESSA ja alkoholi EI ole KIELLETTY :)

        Narkkarit saunan taakse ja nappi otsaan ;)


      • ronettaja
        Alko rules... kirjoitti:

        Sillä huumausaineet ovat kiellettyjä SUOMESSA ja alkoholi EI ole KIELLETTY :)

        Narkkarit saunan taakse ja nappi otsaan ;)

        huume se alkoholikin on. Huumekategoriaan pääsee vaikutuksiensa mukaan, huumausaineet taas on keinotekoinen lajittelu.

        Päihdelinkki: "[Alkoholin] Addiktiopotentiaali on vähintään kannabiksen luokkaa, todennäköisesti suurempi. Voi aiheuttaa voimakasta fyysistä ja psyykkistä riippuvuutta. Vieroitusoireet voivat olla voimakkaita ja jopa hengenvaarallisia."

        "Akuutti päihtymys heikentää ajattelua ja havaintotoimintoja, muun muassa muistia täydelliseen muistinmenetykseen saakka. Suuret alkoholiannokset ovat hengenvaarallisia."

        "Juoppohulluudelle ovat ominaisia mm. lihasvapina, motorinen levottomuus, kouristukset, autonomisen hermoston voimakas ärsytystila, keskittymis-, ajatus-, havainto-, muisti- ja orientaatiohäiriöt, uni-valverytmin häiriöt, pelottavat ja ahdistavat näkö- ja kuuloharhat ja mahdollisesti kuolema."

        "Alkoholismin lisäksi myös alkoholin raju kertakäyttö johtaa usein aivojen vahingoittumiseen. Alkoholi voi aiheuttaa ohimeneviä dementiaoireita. Runsas kertakäyttö voi aiheuttaa haimatulehduksen. Sen kuolleisuus on noin 10%. Alkoholin ja väkivallan yhteydestä on vahva näyttö."


      • -alkoholilaki-
        Lax.... kirjoitti:

        Huumeet ovat Suomessa kiellettyjä,mutta alkoholi ei ole eli alkoholi EI ole huume....

        miten sen nyt ottaa.etpä tässä valtiossa paljon pontikkaa keittele.


      • tsiripti
        ronettaja kirjoitti:

        huume se alkoholikin on. Huumekategoriaan pääsee vaikutuksiensa mukaan, huumausaineet taas on keinotekoinen lajittelu.

        Päihdelinkki: "[Alkoholin] Addiktiopotentiaali on vähintään kannabiksen luokkaa, todennäköisesti suurempi. Voi aiheuttaa voimakasta fyysistä ja psyykkistä riippuvuutta. Vieroitusoireet voivat olla voimakkaita ja jopa hengenvaarallisia."

        "Akuutti päihtymys heikentää ajattelua ja havaintotoimintoja, muun muassa muistia täydelliseen muistinmenetykseen saakka. Suuret alkoholiannokset ovat hengenvaarallisia."

        "Juoppohulluudelle ovat ominaisia mm. lihasvapina, motorinen levottomuus, kouristukset, autonomisen hermoston voimakas ärsytystila, keskittymis-, ajatus-, havainto-, muisti- ja orientaatiohäiriöt, uni-valverytmin häiriöt, pelottavat ja ahdistavat näkö- ja kuuloharhat ja mahdollisesti kuolema."

        "Alkoholismin lisäksi myös alkoholin raju kertakäyttö johtaa usein aivojen vahingoittumiseen. Alkoholi voi aiheuttaa ohimeneviä dementiaoireita. Runsas kertakäyttö voi aiheuttaa haimatulehduksen. Sen kuolleisuus on noin 10%. Alkoholin ja väkivallan yhteydestä on vahva näyttö."

        Miten määritellään huumausaine?

        Huumausaine on laiton päihde, joka näin ollen löytyy huumausainelistalta. Alkoholi on päihde, muttei laiton. Alkoholi EI siis ole huume.

        "Huume (lat. narcoticum) on 1960-luvun lopussa suomen kieleen yleistynyt lyhyempi muoto termistä huumausaine. Suomessa huumeiksi luokitellaan sellaiset aineet, joita käytetään lamauttavien, päihdyttävien tai harhoja tuottavien keskushermostovaikutusten vuoksi ja jotka ovat mainittu huumausainelaissa."


      • ronettaja
        tsiripti kirjoitti:

        Miten määritellään huumausaine?

        Huumausaine on laiton päihde, joka näin ollen löytyy huumausainelistalta. Alkoholi on päihde, muttei laiton. Alkoholi EI siis ole huume.

        "Huume (lat. narcoticum) on 1960-luvun lopussa suomen kieleen yleistynyt lyhyempi muoto termistä huumausaine. Suomessa huumeiksi luokitellaan sellaiset aineet, joita käytetään lamauttavien, päihdyttävien tai harhoja tuottavien keskushermostovaikutusten vuoksi ja jotka ovat mainittu huumausainelaissa."

        kuitenkin sanoo: "Suomessa huumeiksi luokitellaan sellaiset aineet, joita käytetään lamauttavien, päihdyttävien tai harhoja tuottavien keskushermostovaikutusten vuoksi ja jotka ovat mainittu huumausainelaissa."

        Eli kuten sanoin, huumausaineen ja päihteen ero on lainsäädännöllinen, eikä perustu itse päihteen ominaisuuksiin. On olemassa alkoholia vaarallisempia, mutta myös vähähaittaisempia laittomia päihteitä. Ja tämä oli alkuperäisen viestini pointti.


      • jep jep
        ronettaja kirjoitti:

        huume se alkoholikin on. Huumekategoriaan pääsee vaikutuksiensa mukaan, huumausaineet taas on keinotekoinen lajittelu.

        Päihdelinkki: "[Alkoholin] Addiktiopotentiaali on vähintään kannabiksen luokkaa, todennäköisesti suurempi. Voi aiheuttaa voimakasta fyysistä ja psyykkistä riippuvuutta. Vieroitusoireet voivat olla voimakkaita ja jopa hengenvaarallisia."

        "Akuutti päihtymys heikentää ajattelua ja havaintotoimintoja, muun muassa muistia täydelliseen muistinmenetykseen saakka. Suuret alkoholiannokset ovat hengenvaarallisia."

        "Juoppohulluudelle ovat ominaisia mm. lihasvapina, motorinen levottomuus, kouristukset, autonomisen hermoston voimakas ärsytystila, keskittymis-, ajatus-, havainto-, muisti- ja orientaatiohäiriöt, uni-valverytmin häiriöt, pelottavat ja ahdistavat näkö- ja kuuloharhat ja mahdollisesti kuolema."

        "Alkoholismin lisäksi myös alkoholin raju kertakäyttö johtaa usein aivojen vahingoittumiseen. Alkoholi voi aiheuttaa ohimeneviä dementiaoireita. Runsas kertakäyttö voi aiheuttaa haimatulehduksen. Sen kuolleisuus on noin 10%. Alkoholin ja väkivallan yhteydestä on vahva näyttö."

        alkoholi on päihde siinä missä huumeetkin, aiheuttaa yhtälailla riippuvuutta ja fyysiset tuhot ovat yhtä pahoja ellei pahempia..sama pätee myös tupakkaan ainoa ero ns.huumeisiin on että ne ovat sallittuja suomessa.alkoholi on kuitenki luokiteltu päihteeksi ei huumeeksi.


      • entinen narkkari
        Lax.... kirjoitti:

        Huumeet ovat Suomessa kiellettyjä,mutta alkoholi ei ole eli alkoholi EI ole huume....

        kyllä vaan se alkoholikin on huume


    • Akka

      1. Ikäsi?
      - 23

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      - Laillisten päihtymisaineiden lisäksi en mitään. Eli en ole kokeillut mitään huumeita.

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      - Alkoholia 1-3 kertaa viikossa, josta kerran juon päihtymiseen asti. Kahvia 2-5 kuppia päivässä, tupakkaa joskus harvoin bileissä.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      - Ihan ok, se oli pahempi muutama vuosi sitten, opiskelujen alussa, nyt tilanne näyttää jo paremmalta. Ei jää luentoja väliin krapulan takia ja rahatilannekin on parempi.

    • HraHuu

      1. Mies 29v
      2. Kahvi -> Alkoholi -> tupakka -> kannabis -> ecstacy -> amfetamiini -> 2ct7 -> lsd -> kokaiini
      3. Kannabista päivittäin. Alkoholia satunnaisesti ja pienissä määrin.Tupakoin vielä valitettavasti(kovasti yrittänyt lopettaa).
      4. Ainoastaan kannabis on antanut minulle jotakin. Muut tuli kokeiltua, mutta en koskaan pitänyt niistä. Olisi saanut jäädä kokeilemattakin, yhtään viisaammaksi niistä ei tullut.

      • eihajuakaan

        Tuo 2CT7 pistää aika huonon olon, mutta esim 2CB on hellempi vatsalle. Siis pienempi huono olo tulee ja menee äkkiä pois. Oraalisesti nautittuna 2CB ei anna juurikaan huonoa oloa, nuuskattuna pienen lyhytkestoisen. (10min, sen jälkee tulee hyvänolon aalto koko kropan läpi ja sit ei enää oo se huono olo ja nenän polte katoaa aallon myötä - mut sit onkin kaikki nestemmäistä seuraavat 4h.) 2CT7 pistää halailemaan valkoista alttaria.

        Mutta jos et vedä noita, niin älä koita. Ei ole sen arvoista jos kerran jo tiedät mitä 2CT7 on.

        En tiiä mitä erowid aiheesta sanoo, mut kokemukset kertoo mulle näin.


    • osteri

      1. 29v
      2. Alkoholi, tupakka, kannabis, (kahvi)
      3. Kannabista 1-2 kertaa viikossa, alkoholia 5-10 kertaa vuodessa, tupakkaa 1-10 kpl vuodessa, kahvia 3 kuppia kymmenessä vuodessa.
      4. Tilanne on hallinassa

      • hhnljb

        se on vitun hyvä


    • nimimerkki

      1. 18 vee
      2. Kyllä. alkoholi, nikotiini, marijuana, hasis, lsa, dxm, lsd, amfetamiini, tramadol
      3. Käytän, alkoholia. Ehkä joka toinen viikonloppu
      4. Tupakasta ja viinasta on tähän asti ollut vaikein päästä eroon, en ole siis vieläkään päässyt.

    • Itseensä pettynyt taas

      1. 25
      2. mari,hasis,piri,kokaiini,polle,subu,lsd,essot
      3. Nykyään subutexia,joka päivä
      4. Pelottaa,ahdistaa kun alan miettimään mihin olen taas itseni ajanut.Pelottaa myös vieroitusoireet kun ei ole tietoa millaisia subutex tuo tullessaan=(

      • tyttönen_20

        Oon nyt kolmatta päivä ilman, vuoden oon hihaan heitelly, pieniä, korkeintaan 5 pvän taukoja on ollut (kuivuus). Pelolla odottelen huomista ja ens yötä.( kouristukset, kuume, paha olo, päänsärky,ripuli, hermostuneisuus, levottomuus) Ei ne viekkarit viäl parin pvän sisään tuu, riippuu kauanko oot käyttäny?Ja riippuu tottakai myös tosta tolesta? Koita jaksaa, paskaa tää on, mut ei tätä loputtomiin voi jatkaa. Hyppää kelkasta viäl ku voit.. Oikeesti. Tätä ei moni usko jos on vaan pari kertaa kokeillu, mut helvetinj koukuttavaa paskaa tää on. Ei tuu mtn säväreitäkä enää mut tuntee vaan olonsa suht normaaliks ja rauhalliseks. Hetken.
        Monet subu nistit perustelee käyttöönsä sillä et vetää sen takii et pystyy toimimaan normaalisti. käymään kaupassa yms asioilla. et naurun asia tää ei oo. Tää paska (Subu on levinny ku kulovalkee koko Suomeen)Heroiiniä ei juurikaan kaduilla enää näy sen huonolaatuisuuden vuoks. Vaikka ei näitä kahta oikee voi verrata


      • spinp

        mitä subu tuo aikaan..pitkät ja vitun kamalat reflat.lääkärissä just kävin hakees lääkkeitä mut nekään ei kauheesti auta..ja kuitenki sanos menevän joku pari kolme kuukautta..mulla ku vaihdetaan tä riippuvuus subusta kodeiiniin ni siitä kodeiinistaki pitäs sitte päästä..ja prkl ku sitä ei voi i.v:nä.sekin vielä.


      • spinp
        spinp kirjoitti:

        mitä subu tuo aikaan..pitkät ja vitun kamalat reflat.lääkärissä just kävin hakees lääkkeitä mut nekään ei kauheesti auta..ja kuitenki sanos menevän joku pari kolme kuukautta..mulla ku vaihdetaan tä riippuvuus subusta kodeiiniin ni siitä kodeiinistaki pitäs sitte päästä..ja prkl ku sitä ei voi i.v:nä.sekin vielä.

        nii piti vielä jatkaa että aika nihkeesti ne mitää lääkkeitä antaa..luulenpa että oo aika pirun toimintakyvytön vaikka noita artoja kuin söis..


    • slkfaö

      1. Ikäsi? 16v

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      Kannabis, lääkkeet.. niin ja alkoholi sekä tupakka tietysti, tosin huumeiksi niitä en lue.

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      Tupakkaa päivittäin, kannabista viikonloppuisin ja lääkkeitä joskus

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      Ei mtn ongelmaa.

    • moku

      1. 20

      2. Kyllä olen. Kannabis, hasis, amfetamiini, ekstaasi.

      3. Pottelen noin kerran viikossa.

      4. Olen itse ihan tyytyväinen. Koukkuun en ole mihinkään jäänyt, eikä koskaan ole ollut "hinkuakaan" mihkään. Mielestäni tupakka on tappavampi ja siinä olen pahasti koukussa.

      • jake

        1. 21 vuotta
        2. olen alkoholia ja tupakkaa
        3. kannabista käytän kerran-pari viikossa
        4. ei ongelmaa


    • Akateemikko

      1. 21 vuotta
      2. Neljää huumetta olen kokeillut. Tässä ne ovat kovuusjärjestyksessä. Kofeiinia, kannabista, tupakkaa, alkoholia. En ole varma, että kumpi on kovempi kofeiini vai kannabis.
      3. Kannabista käytän pari kertaa viikossa. Muut listan tuotteet on niin vaarallisia ja koukuttavia,että olen luopunut niiden käytöstä. No kofeiini ei ole vaarallinen, mutta siihen on helppo jäädä koukkuun.
      4. Tilanteeni on sekä huumeiden,että muiden elämän osa-alueiden suhteen erinomaisen hyvä. En ole koukussa mihinkään huumeeseen ja muutenkin elämä on mukavaa.

      • leagalize it

        1. 27 vuotta

        2. alkoholi, tupakka, kannabis, amfetamiini, heroiini, kokaiini, lsd, sienet, ketamiini, meskaliini ja ekstaasi.

        3. Kannabista säännöllisesti, alkoholia silloin tällöin, tupakkaa poltan myös.

        4. Kannabiksen polton vähentämistä olen harkinnut. Muita huumeita en käytä ellen satunnaisesti kerran vuodessa syö lsd:tä. Muitakin huumeita tuli pääsääntöisesti vain kokeiltua, joitain useammankin kerran. Työtä teen 5 päivää viikossa ja veroni kiltisti maksan, samoin kuin huumeeni. En tosin pidä sanasta huume koska kaikki aineet pitäis käsitellä ihan omina juttuinaan. Nautintoaine on ainoa yhdistävä tekijä ja siihen listaan kuuluu myös alkoholi, kahvi jne... Lsd ei tosin välttämättä siihen listaan kuulu, se aine ei ole tarkoitettu leikkimistä varten.


    • 2000-luvun ihminen

      1. 23v

      2. Olen kokeillut kannabista, ekstaasia, amfetamiinia, PCP:tä, gammaa, LSD:tä, kokaiinia, rauhoittavia lääkkeitä,

      3. Käytän kannabista n. 2krt/viikko

      4. Ehdoton EI kaikille muille huumausainelle (myös rauhoittavat lääkeet) paitsi kannabikselle. Olen ollut nyt erossa kovista huumeista 2vuotta.

    • Todellisuus

      1.Ikä: 21v
      2. Huumeista olen kokeillut alkoholia, tupakkaa ja kanabista
      3. Mikäli n. kerta/kk lasketaan säännölliseksi, niin kyllä
      4. Olen kaikkia päihteitä, paitsi puhtaita kannabistuotteita vastaan.

    • typykkä

      1. Ikäsi? -- 22 v.

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      -- Kannabistuotteita eri muodoissa ( alkoholia ja tupakkaa)

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      -- En polta tupakkaa, en juo kahvia enkä alkoholia. Ainoastaan satunnaisesti kannabis-tuotteita.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      -- Olen kaikin tavoin kannabiksen kotikasvattelun laillistamisen puolesta, mutta koviin aineisiin en koskisi koskaan.

    • kungfupoliisi

      1. 21 v.
      2. Kannabis, Ekstaasi, Amfetamiini, Psilocybiini Sienet, Salvia D
      3. Vihreä Tee, noin kaksi kuppia päivässä hunajan kera. Myös alkoholia menee noin sikspäkin verran viikossa vähintään.
      4. Teinivuosien (16-19v)kokeilu innostuksen laannuttua on tullut käytettyä vain noin kerran kuussa joko sieniä tai pilveä. Ja vähenemään päin. Joten voisin sanoa että täysin hallinnassa.

    • pingu

      1.20
      2.kahvi, tupakka, viina, essot, rauhottavia, hasis.
      3.säännöllisesti kahvia.
      4.tilanne on ihan ok, tosin vuoden tauon jälkeen repsahdin nuihin essuihin....muut aineet kuten alkoholi on tosi vähällä kulutuksella, ehkä kerran kuussa.

    • ert

      1. 18
      2. Kyllä. Alkoholia, kannabista, ekstaasia, amfetamiinia, kokaiinia, sieniä, LSA:ta, lääkkeistä Xanor, Tramadol, Tenox, Diapam, Rivatril, Oxepam
      3. 2 vuotta olen käyttänyt kannabista 1-3krt/vko, 2 vuotta amfetamiinia ja sen johdannaisia (ekstaasi), niitä vuoden säännöllisesti 1-3yötä/vko
      4. Käytän vähän liikaa piriä, viime aikoina ollut tuo tahti 3 yötä/vko. Eipä se sitten oo kumma ku selvin päin ahdistaa.

      • spinp

        mulle kans ;D sitä swimbaa siis..


    • spinp

      1.22
      2.kannabista.piriä.eemeleitä.tutkimuskemikaaleja (2ce).konia.subua.nojaa ja ryynejä.
      3.valitettavasti subutex päivittäin monet monet vedot päivässä.
      4.kova halu lopettaa mut hirveä reflapelko ja tulee ihan kamala ikävä kaikkia dousseja ja enitetn ehkä piikittämistä.

    • kko

      1. 19v
      2.Alkoholi, Rööki, Amfetamiini, Kannabis tuotteet(kukka, hasis), Benzodiazepamit, MDMA
      3.Röökiä menee melkeen askillinen päivässä ja bissee 6 - 12 viikossa, muuta sillon tällön.
      4. Hanskassa on ja kokoajan opiskelen lisää aineista joita en ole kokeillut ja saatan kokeilla.

    • TeroSepalus(nimimuutettu

      1. Ikäni: 18

      2. Huumeet, jota olen kokeillut:
      -Kannabis
      -DXM/resilar (ei oikee jekannu)
      -Psilosybiini-sienet (nääkää ei oikee jekannu)
      -Ruskokärpäsienet (kuulemma toimi, itse olin niin sekaisin, että en tiedä. Alkoholilla saattoi olla vaikutusta asiaan. :D)
      -Muskottipähkinä (Huoh. Ei kummosta vaikutusta)
      (-Etyylialkoholi)

      3. Mitä käytän säännöllisesti: Alkoholia menee pariin otteeseen viikossa, viikoloppuisin. Ja kannabista muutamaan otteeseen viikossa. Yleensä viikonloppuisin viinan ohella. Pyrin olemaan arkisin selvinpäin (ei siis ongelmaa tämän kannsa), mutta joskus tulee poltettua arkenaki.

      4. Tilanteeni huumeiden(päihteiden) suhteen: Tähän asti homma ihan hallussa, kiljut käymässä ja rahaa pilveen :D. Psykedeelejä aikomus kokeilla joskus enemmän.

    • ...........

      1. 22
      2.olen kannabista, amfetamiiniä. pillereitä.
      3.juu kannabisa ja joskus vauhtia.
      4. ihan jees duunit pystyy hoitaan se riittää mulle

    • mutta menköön!

      1. 36

      2. Olen kokeillut (tässä järjestyksessä): kofeiinia, alkoholia, tupakkaa, kannabista. Myös Amfetamiinia ja ekstasia nuorena muutaman kerran.

      3. Tupakoinut olen säännöllisesti ja siitä olen ollut eniten riippuvainenm, juuri nyt yritän lopettaa taas. Alkoholia menee noin 14 olutpulloa viikossa. Kannabista silloin tällöin, kun sopivasti yllättäin tulee jointti vastaan. Teetä menee päivittäin.

      4. Tilanne on suht ok, mutta alkoholin käyttöä olisi hyvä hieman vähentää, vaikken kännääkään. Silti menee yhteensä se 10-20 pulloa viikossa pubissa. Kannabista käyttäisin mielummin, mutta ei jaksa säätää sitä itselleen. Kannatan kannabiksen myymistä laillisesti, se on itselleni ja monelle muullekin paljon sopivampi päihde kuin alkoholi. Alkoholin voisin vähentää alle kymmeneen olueeseen viikossa. Kaikenmaailman kemikaalit ja muut syntetisoidut aineet on mielestäni perseestä eikä ne kiinnosta pätkääkään. Mitä nyt nuorempana uteliaisuudesta tuli jotain piripaskaakin pari kertaa maistettua (yök!!). Pilvi on ihan jees kohtuudella.

    • HUUMEgalluppiin

      1) Ikä : 37v.

      2) Olen, kannabista ja alkoholia.

      3) käytän. kannabista, vaihtelevissa määrin.

      4) Helvetin hyvin noin muuten menee ylipäänsä mutta kyllä tämän systeemin mm. tuosta kotikasvatuksesta on muututtava ja äkkiä, muuten meikäkin on yksi niistä kansalaisista jotka aiheuttavat hirmuisat kulut yhteiskunnalle ja se ei ole hyvä asia ollenkaan kun valtiolla on perse auki jo valmiiksi vai mitä.

      • sjryksyjys

        1. 21
        2. alkoholi, tupakka/nuuska, kahvi, kannabis, piri, ekstaasi, subu, kodeiini, tramadoli, lakka, dxm, lsa, bromo-dragonfly, salvia, kratom, bentsoja ja muita lääkkeitä.
        3. tupakkaa, kahvia ja kannabista. myös muita satunnaisesti esim. alkoholi, stimut, psykedeelit.
        4. Ainut johon koukussa on tupakka. Kannabis is da best!


    • dijodfijodf

      1. Ikäsi?
      27

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      Tupakkaa, alkoholia, kannabista, heroiinia, ekstaasia, LSD:tä, sieniä, amfetamiinia, kokaiinia, GHB:ta, lääkkeitä (ketamiini, buprenorfiini, DXM, morfiini...), tutkareita (2C-B, 2C-T-7, 5-MeO-DIPT, 2C-B-fly, 2C-E, 2C-I...) ja kasvipohjaisia (oopium, LSA-kasvit, salvia...)

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä? Kuinka usein?
      En juurikaan laittomia. Jos joku tarjoaisi ja sopisi tilanteeseen niin mikä ettei.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten suhteen?
      Ei valittamista. Ei vaan meinaa aika riittää huumailuun nykyään, mutta mikäpäs siinä.

    • juujuu

      1. 19
      2. kyllä. kannabis, ekstaasi, LSD, lääkkeet, sienet ja amfetamiini. nii ja alkoholi ja tupakka...
      3. kannabista muutaman kerran viikossa, amfetamiinia ja alkoholia n. pari kertaa kuukaudessa... tupakkaa päivittäin.
      4. Tilanteeni on hyvä. vähentänyt olen, eikä ole pakonomaista tarvetta hankkia jos ei löydy tai ei tilanteeseen sovi, paitsi tupakointi, joka ois hyvä lopettaa...

      • Seministi

        1. 19
        2.Alkoholi,kofeiini,nikotiini,Kannabis,amfetamiini, metamfetamiini,mdma,2-ce,ayahuasca,lsa,lsd,erilaiset bentzot,dxm,metyylifenidaatti,bromo dragonfly,subutex,oxycontin joitain muita voi olla mut en muista.
        3. Käytän kannabista nykyään melkein päivittäin, muita aineita olen kokeillut vain kerran tai pari.
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen? Vituttaa että olen ikinä mennyt mitään muuta vetämään kuin noita laillisia ja kannabista. Muuta en käytä nykyään kuin teetä ja kannabista.


    • killing yourself to live

      1. Ikäsi? 28

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      Sienet, kannabis, sage, alkohool

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      Salviaa ja sieniä. Sieniä ehkä 4-8 krt vuodessa.. Salviaa 3-4 krt vuodessa.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      Yksi tärkeä asia elämään lisää (deelit siis).

    • MissJJ

      1. Ikäsi?

      -kohta 25v.

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?

      -mitä en ole kokeillut...olisi helpompi vastata...

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?

      - käytän, lähes tulkoon joka päivä, yritän pitää 2 vuorokauden mittaisen paussin joka viikko, joskus se onnistuu joskus ei.... amfetamiinia
      lisäksi tupakoin ja vedän kahvia jos näitä nyt voi laskea mukaan...

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?

      - toistaiseksi vielä hallinnassa, joskus voi olla huonomminkin ja on ollutkin...
      käyttäjä historiani alkaa teini-iästä, jonka jälkeen pisin kuiva kausi on ollut 4 vuotta...

    • Niinpä ja Näinpä

      1. 27
      2. Olen. Kofeiinia, nikotiinia, etanolia, kannabista, theobromiinia (suklaa)
      3. Päivittäin nikotiinia ja kofeiinia. Alkoholipitoisia juomia ehkä annoksen tai kaksi viikossa, suht tasaisesti
      4. Olen riippuvainen nikotiinista ja kofeiinista.

      • tace care of yourself

        !.27
        2. alkoholia melko harvoin, tupakanpolton lopetin
        3. alkoholia melko harvoin, tupakanpolton lopetin
        4. en voi sanoa olevani riippuvainen


    • roaar

      1. 19 vuotias
      2. Olen. Kannabista, amfetamiinia, ekstaasia, kokaiinia, lääkkeitä.
      3. No tupakkaa ja kannabista tulee aika usein polteltua.
      4. ei ongelmaa.. kiva on nappailla, mutta ilmankin pärjää.

    • afasaeg

      1. Ikäsi?

      18v

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?

      Kannabis, sienet, LSD, salvia, xtc, kodeiini, lääkkeet (bentsot), piri muutama tutkari

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?

      Säännöllisesti en käytä, mutta kannabista poltan aika paljon. Muut huumeet ovat jääneet yhteen-kahteen kokeiluun paitsi psykedeelit.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?

      Mikään huume ei ole aiheuttanut minulle erityistä riippuvuutta.

    • tilannekuva

      1. Ikä 52v

      2. Viinaa päihtymykseen ja bentsoja lääkkeellisesti

      3. Nykyään vain kahvia käytössä

      4. Nykytilanteeni on hyvä,


      mutta tuttavani tilanne on huolestuttava, siksi etsin täältä hieman tietoa. Vähitellen on tullut käsitys, että terve ja elämästä kiinnostunut ihminen ei tarvitse päihteitä.

    • issue

      1. Ikäsi?
      24

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      Olen. Kannabis, kokaiini, amfetamiini.

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      En käytä mitään säännöllisesti. Kokaiinia ehkä tekee mieli vähän turhan usein... Muuten käytän silloin kun huvittaa, jos on tarjolla. Aina en kyllä ota vaikka olisi tarjollakin. Savut ehkä pari kertaa kuussa.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      Kaikki hallinnassa. En edes halua käyttää tämän useammin.

    • ..................

      1.19

      2.Kannabis, subutex, amfetamiini, (bentsot)

      3.Kannabista tulee polteltua enemmän ja vähemmän säännöllisesti.

      4. Viime aikoina ylipäänsä kaikkien päihteitten käyttö on mennyt kohdallani överiksi, johtuen osittain stressaavasta elämäntilanteestani.

    • Hamppua kaikille

      Moi!

      Oikein mukava seurata ihmisten kokemuksia, ihan näin pienenkin tutkimuksen nimissä!

      1. 26

      2. Olen kokeillut: Alkoholi, Kannabis, Amfetamiini, Ecstasy, MDMA, Kokaiini, Sienet, Salvia, Tupakka, Kahvi.

      3. Nykyään aika kova kahvikoukku, tupakanpolton lopetin 3kk sitten(poltin 11 vuotiaasta lähtien), Kannabista palaa päivittäin. Alkoholia nauttien ehkä joka toinen päivä, kunnon nollaukset 2 kertaa vuodessa.

      4. Tilanteeni on erittäin ok, hamppua poltan silloin kun sitä on jossakin lähistöllä, metsästämään en ole lähtenyt enää yhdeksään vuoteen. Jos hamppua ei ole, en sitä käytä, enkä kärsi vieroitusoireista. Viihde/kovien aineiden suhteen opin nuorempana hillitsemään, niitä en ole vuosiin käyttänyt(tosin Prodigyn keikka on tulossa, ja olisi mukava ehkä fiilistellä hieman e:n ja loputtoman rakkauden jakamisen ja tuntemisen kera, tämä on vielä pohdinnan alla:). Alkoholin voisin jättää kokonaan, mutta kun "se on niin syvällä suomalaisten juurissa" :)

      Tunnen silti voivani hyvin, teen työtäni vastuullisessa ammatissa, sekä toimin yrittäjänä. Aamusta iltaan polttelua en kuitenkaan suosittele, sillä se on nuoruudessani tuonut kyllä aika kovaa motivaation puutetta. Suosittelen perehtymään eri kannabislajikkeiden toimivuuteen ja sopivuuteen eri tilanteissa, tietoa on jaossa todella suuret määrät! Suosittelen myös kasvattamaan itse hamppua, jotta tiedät tarkkaan, mitä poltat, ja mitä menetelmiä sen kasvatukseen on käytetty. -Eikä tarvitse rahaa sotkea muuten kuin laitteiston ja muun materiaalin ostoon.

      • sinbad merenkulkija

        1. 36v
        2. Kannabista syötynä ja poltettuna, vauhti (jauheena tahnana), essoja, mdma, kokaiini, taikasienet ja kärpässienet, salvia, kava kava, kaikenmaailman huumaavia yrtteja, rohtoraunioyrtti niistä vaikuttavin, tai siitä tehty tahna, opioideja ainakin kodeiini, oxycodeiini, oopiumi, morfiini, fentalyyni. efedra ja efedriini. nappeja vino pino, barbituraatti, pamit, alpratsolaami, imovane ja mikä klo_ joku_paami.

        3. tällä hetkellä käytän kannabista ja alkoholia. Kannabista useina päivinä viikossa, josksu taas sattuu menenään useita viikkoja ilmankin.. Tramal ja kodediini kipulääkkeinä joka päivä., sieniä syön mielelläni varsinkin pieniä annoksia jopa baari-iltana.

        4: Tunnen voivani hyvin, yhdenkään aineen vuoksi en ole joutunut kamppailemaan paitsi tupakan ja alkoholin lopettamisen kohdalla, ne olivat vaikeimpia lopettaa, mutta alkoholin olen aloittanut uudestaan. Tupakkaa en ole polttanut, enkä ihan heti aio uusiks aloilttaa, noin viisitoista vuotta ollut ilman sitä :) ja olen tosi tyytyväinen.

        rahallista asemaani huumeet eivät ole ikinä edes horjuttaneet, niin paljoa ei mieli tee ja jos tekee, hommaan kunnon setin.


    • eihajuakaan

      1. Reilu 30.
      2. Olen. Vähän kaikkea. En kerro mitä kaikkee. Oon lopettanu noi hommat. Ja lista saattaisi pelottaa. Itseänikin.
      3. Kyllä. Kannabista. (My drug of choice.) Alkoholia joskus. Nikotiinia päivittäin. Psykedeelejä kerran pari vuodessa. (Sieniä tai DMT:tä mieluiten, mutta riippuu siitä mikä on tripin tarkoitus.) Kofeiinia kupillinen - kaksi aamukahvin muodossa arkiaamuisin.
      4. Menee paremmin kun niiden mömmöjen ja alkoholin kanssa leikkiessä. Alkoholin saan pidettyy kannabiksen avulla aika minimissä, että ei tuu mieleen vetää kännejä parin bissen jälkeen enää, vaan saa parin bissen jälkee jäädä juomiset siihen.

      • p0tta

        1. alle 18

        2. tukappa, alkoholi, tetrahydrokannabinoli eri tavoin nautittuna, psilosybiini, salvia divinorum, lisäksi joitain lääkkeitä (xanor, oxycont, diatsepameja).

        3. tupakkaa noin 19 päivänä 20:stä, kannabista viikonloppuisin. alkoholia kerran kuussa. tatteja ehkä joka toinen kuukausi. salvialla trippi tai pari vuodessa.

        4. tilanne on huomattavasti paremmin hallinassa kuin esim. muutamilla ystävilläni. lisäksi olen 11 vuotiaasta asti tupakoinut joten sen haluaisin jättää. myös alkoholin käytön aion jättää pariin saunabisseen tässä lähiaikoina. tilanne siis ok


      • eihajuakaan

        Kaks ekaa pysyy samana.

        3. Kyllä. Alkoholia ja nikotiinia. Ei kofeiinia, kannabista tai psykedeelejä. :(
        4. Vituttaa toi viinan juonti. Tulee juotuu ihan liikaa viinaa ja poltettuu ketjussa röökiä. Laillistakaa kannabis jo. Ei tulis poltettuu röökii ketjussa ja viinanjuontiki jäis taka-alalle. Viime vuonna kun vielä polttelin joku perjantaibisse saatto väljähtyä pöydälle, tänä vuonna bissen huurre ei kerkee edes haihtuu pois. Alkoholi on paskin huume.


      • eihajuakaan
        eihajuakaan kirjoitti:

        Kaks ekaa pysyy samana.

        3. Kyllä. Alkoholia ja nikotiinia. Ei kofeiinia, kannabista tai psykedeelejä. :(
        4. Vituttaa toi viinan juonti. Tulee juotuu ihan liikaa viinaa ja poltettuu ketjussa röökiä. Laillistakaa kannabis jo. Ei tulis poltettuu röökii ketjussa ja viinanjuontiki jäis taka-alalle. Viime vuonna kun vielä polttelin joku perjantaibisse saatto väljähtyä pöydälle, tänä vuonna bissen huurre ei kerkee edes haihtuu pois. Alkoholi on paskin huume.

        Kappas. Joku kaivo vanhan listan esiin toisella palstalla ja huomasin, että vois vielä päivittää.

        Eli kohtaa 4: Ei muuta ku kannabiksen laillistamista odotellaan. Viinanjuontikin (tai no, bissee juon lähinnä) väheni kun kesä meni ohi. Eipä tuu juotua enää paria enempää. Röökii menee edelleen. Näemmä se bissenjuontiharppaus oli semmonen lämpimän kesän yllättävä sivuoire.

        Perhana. Jääkö mulla paheet pois pikkuhiljaa? Ei pian oo ku rööki jäljellä. Mitä mä sit teen jos mä senkin lopetan? Pitää sitä ihmisellä jotain paheita olla.


    • Jeez..

      1) 22

      2) Kannabis, Amfetamiini, Ekstaasi, MDMA, Pepsi light (testikemikaali), Subutex, Sieniä (meksikolaisia), Benzoja, salvia, alkoholi sekä tupakka (jos nuo kaksi viimeista edes lasketaan päihteeksi)

      3) alkoholia 1-3krt kk, kannabista 3-10krt kk

      4) tilanne hyvä, pystyn olla vetämättäkin jos haluan

      • p0tta

        Vai että ollaan sitä ekstaasia ja MDMA vedelty.. kummasta tykkäsit enemmän? Ei tarvi vastata jos oli liian arka kysymys - ovat nimittäin täsmälleen sama aine! Ekstaasi=MDMA


      • jeez..
        p0tta kirjoitti:

        Vai että ollaan sitä ekstaasia ja MDMA vedelty.. kummasta tykkäsit enemmän? Ei tarvi vastata jos oli liian arka kysymys - ovat nimittäin täsmälleen sama aine! Ekstaasi=MDMA

        olisi pitänyt laittaa puhdasta MDMA:ta, kristallimaista aika kovaa jauhetta.


    • Melegim

      1. 19, kaman käyttö alkoi joskus 15 vuotiaana.

      2. Kyllä. Varmaankin kaikkea mahdollista.

      3. Kyllä. Piriä monesti päivässä, suoneen.

      4. Kunhan itse pärjään niin kaikki ok.

    • J

      24
      Kyllä, kokaiini, lsd, amfetamiini, sienet, salvia, lääkkeet, 2c-sarja, kannabis
      Kyllä, kannabista lähes päivittäin. Muuta n 6kk välein
      Tilanne on oikein hyvä, kannabiksella on lähes pelkästään positiivisia vaikutuksia minuun. (Vähentää unettomuutta, paniikkihäiriöitä, yleistä levottomuuttani ja auttaa minua pysymään erossa tupakasta ja alkoholista.

    • Mr. Niceguy

      1. 28 v.
      2. Joo, melkein kaikee.
      3. Kannabista päivittäin.
      4. No problem. Usean vuoden kannabiksen käytöstä ei ole ollut minun kohdalla mitään haittaa. Olen hyvässä työssä, hyvässä fyysisessä kunnossa ja perheellinen mies.

    • Katuva

      1. Ikäsi?
      20v nainen

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      Pilvi(useita kertoja),piri(2x),esso(1x),alko(useita kertoja),lääkkeet Xanor,pamit(useita keroja)....ym ja kaikki kokeeltu saman vuoden aikana...

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      Käytän säännöllisesti vain alkoholia,tupakkaa ja kahvia

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      Alokoholia menee liikaa 1-2 kertaa viikos ja aina rankalla kädellä. Päättänyt oon etten enää koske muihin aineisiin kuin alko,tupakka,kahvi ja kannabis.... Piristä sen verran tuli traumoja tai niistä laskuista, 4 pv:n fyysinen ja henkinen helvetti.... Luulin tulevani hulluksi ihan oikeasti.... Ja essot ei vaa ollu mun juttu....

    • tällasta täällä

      1. Ikäsi?
      31

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      Alkoholi, joitakin bentsoja ja tupakkaa

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      Alkoholia 1-3 kertaa viikossa, bentsoa melkein päivittäin (lääkärin määräämänä ahdistukseen), epäsäännöllisesti kahvia (joskus kuppikaupalla päivässä, joskus viikkoja ilman kupillistakaan)

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      Alkoholin käyttöä pitäisi vähentää ja rankasti. Ja olisihan se kivaa, ettei noita bentsojakaan tarvitsisi napsia.

    • Okars

      1. 19
      2. Hasista
      3. Röökiä päivittäin, hasista korkeintaan kerran pari viikossa.
      4. Ihan jees.

    • Nainen!

      1. 18v.
      2. Tupakka, alkoholi.
      3. En. En käytä enää tupakkaa tai alkoholia.
      4. Olen ylpeä siitä, etten ole tupakkakoukussa ollut aikoihin. En osaa kuvitella, että jäisinkään.

    • B-keeper

      1. 88,48

      2. maistoin kerran kahvia.ärsykkeet puskivat silmille ja hermosto värisi.melkein tuli oksennus.
      käsittääkseni kaikki stimulantit ovat samaa kategoriaa. - tuntuu erilaiselta kun hermostoa ärsytetään.
      tuloksena tärinä ja unettomuus.

      3. en käytä.

      4.
      Huhuh kun tulee paha olo jengin huumelistoista.

      Miksi? koska sydämeeni sattuu kun samaan litaniaan psykedeelisten entheogeenien kanssa laitetaan
      ällöttävää kamaa.

      Se että psykedeelit on laissa rinnastettu "kamaan" on suuri erehdys. Älkää tehkä samaa erehdystä.
      Maailman menosta kertoo paljon jo foorumien nimet kuten "päihdelinkki" .. voiko joku keksiä ällöttävämmän kuullosta nimeä sivustolle?? Kamalinta on että sen nimisellä sivulla puhutaan pyhistä kasveista ja yhdisteistä kuin mistä tahansa fiiliksiä aiheuttavasta paskasta.

      Mietin onko siitä löydettävissä mitään hyvää puolta että pyhät entheogeenit on junttien mielestä samassa "päihde" kategoriassa kuin piri,lääkkeet,herska,koksu, ym.paska?

      No parhaassa tapauksessa joku joka vetää jotain tuhoavaa ja addiktoivaa kamaa voisi törmätä itseensä psykedeelien avulla ja saada valoa pimeään.

      Psykedeelit ovat itsetutkiskeluvälineitä jotka pyyhkivät automaattisesti toimivan mielemme väliaikaisesti "pois".
      Kukaan joka entheogeeniä kokeilee ei voi olla törmäämättä asioihin jotka on hautautuneena mielen kerrosten alle. Psykedeelit voivat olla siksi todella parantavia ja vaiketa kokemuksia. Useimmiten ne ovat enemmänkin vaiketa kuin viihteellisiä kokemuksia. Onko terapiassa käynti viihteelistä? ehkä.

      Koulujen huumevalistuksessa tulisi ehdottomasti kertoa enemmän psykedeelien luonteesta verrattuna "kamaan".
      Se että näin ei tehdä voi aiheuttaa suurta vahinkoa.

      On varsin terve reaktio olla jonkin verran kiinnostunut yhdisteistä joiden kerrotaan tuottavan joskus "mystisiä kokemuksia". verrattuna että olisi kiinnostunut viinasta ja tupakasta joiden kerrotaan tuottavan krapulan,väkivaltaa,ja keuhkosyövän.

    • B-keeper

      Huumevalituksessa tulisi kertoa että entheogeenejä on käytetty tuhansia vuosia ja että ne ovat pyhiä.
      Jos jotain pitäisi nuorille kertoa niin se mitä pyhä tarkoittaa,ja mitä se on tarkoittanut vanhoille kulttuureille.

      Pyhään ei noin vain kajota vaan sitä kunnioitetaan. Pyhästä lääkkeestä saatetaan hakea tietoa ja hake hengellistä opastusta.Vanhimmat tietävät milloin sitä tulisi lähestyä - jos ollenkaan!
      Pyhän lähestyminen vaatii äärimmäistä nöyryyttä. Pyhää on mahdotonta käyttää hyväksi.Idioottimainen asenne läimäistään sen omaavan naamalle alta aikayksikön jos hän lähestyy pyhää väärällä asenteella.

      Psykedeelinen kokemus on usein vaikea. se olisi kerrottava huumevalistuksessa.
      Jos kokemusta lähestyy sekavalla asenteella eikä ole valmis kohtaamaan egonsa rumuutta vaan yrittää torjua näkemäänsä - voi seuraukset olla vielä vaikeampia.

      Kenenkään ei tulisi nauttia psykedeelejä jotka tahtovat vain hyviä fiiliksiä.
      Psykedeelistä/hengellistä kokemusta on jälkeenpäin hyvä tarkastella ja pohtia kauan. Jos ei ole valmis nöyrtynään,oppimaan ja parantumaan vaan ottaa lisää entheogeeniä voi saada hyvin,hyvin vaikean ja nöyrryyttävän kokemuksen.

      Ainut mihin psykedeelin vaikutuksessa tulee törmäämään on omat pelot ja omat negatiiviset tunteet.
      Suurin näistä peloista on useimmiten kuolema.

      Egomme ja pelkojen takana on rauha ja todellinen universaali minämme joka on yhtä kuin rakkaus.
      Sitä kohti matkatessamme on meille näytetty monia hengellisiä polkuja ja harjoituksia jotka pitävät meidät oikealla polulla ja oikessa ymmärryksessä.

      Näen että entheogeenit ovat yksi pyhä lahja joka ihmisille on annettu. Ne ovat vahva suuntaviitta viisaalle elämän polulla. Hölmölle ne ovat yksi outoja viboja ja hallusinaatioita aiheuttava "kama" muiden joukossa.

      Tätä suuntaviittaa ei voi eikä tulisi yrittää käyttää liian usein - sillä ne (entheogeenit) eivät ole päämäärä vaan harvinainen salainen lääke tietoisuuden salojen tutkimiseen.

      Viisaat ihmiset - sydämeni pohjasta toivon että ette sekoittaisi entheogeeneja ja huumeita toisiinsa!

      Se on suuri erehdys. älkää elämän lahjan saaneet riuduttako sieluanne ja kehoanne fiilisten perässä vetämällä kamaa.

      Negatiivisten tunteiden ja tekojen riepottavat ihmiset - universaali rakkaus ja myötötunto ovat suuri opeus joka hengelliset tietäjät ovat kertoneet. Entheogeenit ovat vain lääkettä vaikeisiin asioihin jotka meidän tulisi käsitellä ja ymmärtää ihmisenä ollessamme. nämä lääkkeet eivät missään tapauksessa sovi mieleltään epävakaille ja suurimmalle osalle ihmisistä vain hyvin pieninä annoksina.

      Psykedeelejä kokeillut ihminen voi huomata kokevansa vetoa hengellisiin harjoituksiin ja väkivallatomuuteen.
      Miten ihminen ei näin kokisi jos hän on nähnyt universumin äärettömyyden ja maailmojen kauneuden omin silmin? Sielussaan tuntenut hengellisten tietäjien olevan oikessa elämän tarkoituksen suhteen.

      Meditaatiota tai entheogeeneja kokeillut ihminen saattaa huomata kokevansa huonoja olotiloja - jopa mielisaurauteen verrattavaa - jos hän hautoo tai antautuu negatiivisille tunteille ja teoille. Oikeaa lääkettä nauttinut ei voi ottaa vihaa sydämeensä. Sen taakka on liian raskas kuoleman hetkellä. Oikeaa lääkettä nauttinut tietää että kuoleman hetki on milloin vain.
      Kuoleman hetkellä hyvät teot tuntuvat äärimmäisen hyvältä.

      :::''''' ''''':::

      :::::::::..........::::::::

      Tilanteeni huumeiden eli kaman suhteen on selkeä. ne kiinnostavat yhtäpaljon kuin formulat,nationalismi,idiotismi,maailman tuhoaminen ja itsensä pettäminen. Eli ei tippaakaan.

      Luonnon lääkkeet ovat asia erikseen.

      Yhdysvalloissa on ollut lähiaikoina ollut yliopistotason tutkimuksia aiheesta:

      http://www.youtube.com/watch?v=xT4Wgn5OBq0

      http://www.youtube.com/watch?v=u7yKpvBQhTw

    • Herras mies

      1. 30
      2. En ole kokeillut huumeita
      3. "aineita" siis huumeita en käytä. Alkoholia viikottain mutta se ei ole huumetta.
      4. Tillanne on optimaalien

      • seppo.m.k

        1. Ikäsi?
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein?
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen?

        1. 23v

        2. Kyllä. Alkoholia,tupakkaa,kahvia ja kannabista

        3. Kyllä. Kahvia päivittäin ja kannabista noin 2-3 kertaa viikossa. Alkoholia sitten suurimpina juhlina max. 6pulloa olutta, viimeksi juhannuksena.

        4. Hyvä. Kannabis on tuonut pelkästään hyviä puolia elämääni, mitä nyt karkkia ehkä menee hiukan enemmän kuin aikaisemmin.


      • Budimen
        seppo.m.k kirjoitti:

        1. Ikäsi?
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein?
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen?

        1. 23v

        2. Kyllä. Alkoholia,tupakkaa,kahvia ja kannabista

        3. Kyllä. Kahvia päivittäin ja kannabista noin 2-3 kertaa viikossa. Alkoholia sitten suurimpina juhlina max. 6pulloa olutta, viimeksi juhannuksena.

        4. Hyvä. Kannabis on tuonut pelkästään hyviä puolia elämääni, mitä nyt karkkia ehkä menee hiukan enemmän kuin aikaisemmin.

        IKÄ : 29v

        Kokeiltu:Budia only...

        Käytän päivittäin tupakkia ja kahvia ja nuuskaa :)

        En ole mitenkään riippuvainen huumeisiiin...


      • JKLPJ
        Budimen kirjoitti:

        IKÄ : 29v

        Kokeiltu:Budia only...

        Käytän päivittäin tupakkia ja kahvia ja nuuskaa :)

        En ole mitenkään riippuvainen huumeisiiin...

        1. 19


        2. Canja,sienet,vauhti,salvia,jukatan fire, lääkkeet, DXM, poppers, tupakka, viina

        3. Tupakkaa päivittäin, saattaa olla 2 viikoa ettei paja pala ollenkaan,sitten saattaa olla 4 viikoa että poltan joka päivä enemmän tai vähemmän. sieniä 1-15 kertaa per vuosi. Alkoholia ihan känni tarkotuksessa aika harvoin,en nytten sen tarkemmin osaa sanoa.

        4. en näe riippuvuutta muutakuin tupakkaan. joskus saattaa alkaa tekee mieli pilvee kun ei ole polttanut vähään aikaan, mutta se on ohimenevää jos on jotain tekemistä. sama on tupakalla jos on jotain tekemistä.


    • catha

      1. Ikäsi?
      - 24-vuotta

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      - Kofeiini, nikotiini, etanoli, kannabis, efedriini, metyylifenidaatti, amfetamiini, ekstaasi, lsd, psilocybe sienet, punakärpässieni, salvia divinorum, 2c-e, amt, 4-ho-mipt, 4-ho-dipt, 5-meo-dipt, dmt, dxm, kodeiini, etyylimorfiini, oopium, oksikodoni, kratom, syklitsiini (marzine) sekä melkolailla kaikki suomessa "lailliset" bentsodiatsepiinit.

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      - Kofeiinia ja nikotiinia päivittäin riippuvuuden takia. Kannabista yhdestä seitsemään iltaan viikossa lähinnä itse lääkityksenä levottomuuteen ja ahdistukseen (jotka siis olivat läsnä joka päiväisessä elämässäni jo ennen kannabikseen tutustumistani). Kannabis on tähän parempi kuin lääkärin määräämät bentsodiatsepiinit, koska se ei menetä nopeasti tehoaan eikä aiheuta vieroitusoireita jälkeenpäin jos on tarvetta pariksi viikoksi tiheämmälle käytölle.
      Käytän myös satunnaisen säännöllisesti sieniä ja opiaatteja muutaman kerran vuodessa ja alkoholia noin kerran kuukaudessa.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?

      - Toisinaan kahvin käytön näen ongelmana, koska se aiheuttaa osaltaan myös levottomuutta ja ahdistuneisuutta varsinkin silloin kun sitä kuluu litra kaupalla. Ongelman näen myös siinä, että mitään on vaikea toteuttaa ilman että ennen sitä juon kahvia. Lisäksi näen ongelmana tuskaisen ja väsyneen olon joka seuraa jos en saa kahvia heräämisen jälkeen. Nikotiini riippuvuuden näen myös ongelmana mm. kroonisen liman erityksen ja ajoittaisen tupakka yskän takia.

    • taikurityttö

      2.Alkoholi,speed,tupakka,pilvi
      3.Käytän spiidiä päivittäin
      4.Oma tilanteeni on hyvä.Tiedän miten käsitellä vauhtia 25 vuoden käytön jäälkeen

      • pallihärkä

        2 alkoholi,tupakka,lääkkeet.

        3.ainakin kerran viikossa joko lääkkeitä tai alkoholia tai molempia.

        4.tilanteeni on hyvä.


    • V

      1. 23
      2. Kofeiinia, alkoholia, tupakkaa ja kannabista.
      3. Kahvia lähes päivittäin. Kannabista silloin tällöin. Alkoholia hyvin harvoin.
      4. Kahvin juontia voisi yrittää vähentää.

      • 2young2die

        1. Ikäsi?

        11v

        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?

        Kristallispiidi ja HERSKA(just paras ;)

        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein?

        Herskaa 5 kertaa päivässä, spiidiä lähes päivittäin.


        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen?

        Liian vaikea saada (PERSUKSIIN)

        EN OLE KOUKUSSA PAITSI HERSKAAN JA METAMFETAMIININ JOTEN HAISTAKAA VITTU KAIKKI PIRIHUORAT FOOUMILLA!!!!!


    • Perusjanteri

      1. 23
      2. Kofeiinia muita "energiajuomapiristeitä", alkoholia, tupakkaa, kannabista,
      3. Kofeiinia päivittäin kahvin muodossa. Tästä on todella vaikea päästä eroon kovien vieroitusoireiden ja huumeen "ei huume" -statuksesta johtuvan sallittavuuden ja yleisyyden vuoksi. Kannabista ja alkoholia säännöllisen epäsäännöllisesti. Kannabiksen laillistuttua jättäisin alkoholin kokonaan pois.
      4. Ainoastaan kofeiini itsessään tuottaa minulle ongelmia, joskaan ei maailmaamullistavia.

    • Top Dawg

      17

      Alkoholi, Tupakka, Kannabis ja hiljattain Salvia divinorumia.

      En, ei fyysistä eikä henkistä riippuvuutta mihinkään

      En ole käyttänyt mitään päihteitä (tupakkaa lukuun ottamatta) nyt yli 2 kuukauteen.

    • esamatti14

      1. 18
      2. Kannabis, oksikodoni, kodeiini, morfiini, salvia, lsd, silokit, dxm, piri, xtc, jwh-018, bentsodiatsepiinit, mephedrone... Melkein kaikkea kokeillut, paitsi subua, heroiinia ja kokaiinia.
      3. Kannabista lähes päivittäin, bentsoja silloin tällöin ja lsd/silokit muutaman kerran vuodessa
      4. Olen riippuvainen kannabiksesta ja nikotiinista. Yhtä voimakkaan riippuvuuden ovat mulle aiheuttaneet kumpikin.

    • minulta

      1. 29v
      2. En ole kokeillut
      3. En käytä mitään huumeita
      4. Tilanteeni huumeiden suhteen on hyvä, olen itsestäni ylpeä. Olen hyvä ihminen, kun moisesta roskasta olen voinut pitää itseni erossa.

    • markus B

      1. 15 v
      2. tupakka
      3. en käytä
      4. en tiedä minkä huumeen otan käyttöön tulevaisuudessa, mutta pastan keskustelujen perusteella ehkä kannabiksen

      • a.s.d.

        1. Ikäsi? 18

        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
        alkoholi, kannabis, buprenorfiini, kodeiini, tramadoli, morfiini(unikkotee), metyylifenidaatti, efedriini, amfetamiini(vain kerran), dxm, bentsoja/niiden johdannaisia ym. pkv-lääkkeitä(xanor,rivatril,diapam,opamox,risolid,dormicum,imovane,sirdalud...)
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein?
        Buprea menee päivittäin. Pysyy toimintakykysenä. Viimekesänä koukutin itseni hitaisiin unikkoteen, tramadolin ja kodeiinin avulla. Savuja polttelen aika usein, välillä päivittäin, joskus taas harvemmin. Bentsoja joskus buustaamaan subua jos pala alkaa olla lopussa ja sit tarvittaessa kovaan ahdistukseen xanoria. Yritän välttää koukkua. Alkoholia en käytä enää kuin tosi harvoin. Joskus harvoin käytän jotain muuta esim. dxm.
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen? Opioidien kanssa oon aika kusessa, mutta menossa parempaan suuntaan. Oon ton buprenorfiinin avulla onnistunut itse vieroittautumaan laskemalla annosta todella hitaasti.Kolmen kuukauden sisään aion saada annoksen niin alas, että voi lopettaa kertaheitolla. Aineen hyviä puolia on pitkä ja tasainen vaikutus ja nykyisin en hae siitä enää viihdettä, koska mulle riittää se, että voin olla normaalisti koulussa ja ihmisten ilmoilla. Kannabista käytän päihtymiseen ja se on erittäin hyvä päihde.

        Vielä lopuksi haluun sanoa etten suosittele minkään opiaatin viihdekäyttöä, koska käyttö lähtee ennemmin tai myöhemmin käsistä. Tietysti poikkeuksiakin varmasti on.
        Jos silti haluaa kokeilla, niin kodeiini on turvallinen vaihtoehto ja tuottaa silti toleranssittomalle klassisia opiaattivaikutuksia; euforiaa, valveunia ym. ja riippuvuusriski on kuitenkin pieni.


      • HashHack
        a.s.d. kirjoitti:

        1. Ikäsi? 18

        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
        alkoholi, kannabis, buprenorfiini, kodeiini, tramadoli, morfiini(unikkotee), metyylifenidaatti, efedriini, amfetamiini(vain kerran), dxm, bentsoja/niiden johdannaisia ym. pkv-lääkkeitä(xanor,rivatril,diapam,opamox,risolid,dormicum,imovane,sirdalud...)
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein?
        Buprea menee päivittäin. Pysyy toimintakykysenä. Viimekesänä koukutin itseni hitaisiin unikkoteen, tramadolin ja kodeiinin avulla. Savuja polttelen aika usein, välillä päivittäin, joskus taas harvemmin. Bentsoja joskus buustaamaan subua jos pala alkaa olla lopussa ja sit tarvittaessa kovaan ahdistukseen xanoria. Yritän välttää koukkua. Alkoholia en käytä enää kuin tosi harvoin. Joskus harvoin käytän jotain muuta esim. dxm.
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen? Opioidien kanssa oon aika kusessa, mutta menossa parempaan suuntaan. Oon ton buprenorfiinin avulla onnistunut itse vieroittautumaan laskemalla annosta todella hitaasti.Kolmen kuukauden sisään aion saada annoksen niin alas, että voi lopettaa kertaheitolla. Aineen hyviä puolia on pitkä ja tasainen vaikutus ja nykyisin en hae siitä enää viihdettä, koska mulle riittää se, että voin olla normaalisti koulussa ja ihmisten ilmoilla. Kannabista käytän päihtymiseen ja se on erittäin hyvä päihde.

        Vielä lopuksi haluun sanoa etten suosittele minkään opiaatin viihdekäyttöä, koska käyttö lähtee ennemmin tai myöhemmin käsistä. Tietysti poikkeuksiakin varmasti on.
        Jos silti haluaa kokeilla, niin kodeiini on turvallinen vaihtoehto ja tuottaa silti toleranssittomalle klassisia opiaattivaikutuksia; euforiaa, valveunia ym. ja riippuvuusriski on kuitenkin pieni.

        1. 20v.

        2. Kannabista

        3. Tupakkaa poltan.

        4. Tyytyäinen. Kannabista poltan muutaman kerran vuodessa(jos edes sitä), jos on stressiä/uni vaikeuksia tms.
        Ja edelliseen viestiin sanon että todellakin on poikkeuksia, ekan kerran poltin palaa 7-luokalla, eli yli 6vuotta sitten. Eikä ole ikinä lähtenyt käsistä,vaikka on ollut kasvatettavanakin.
        Itselle ainakin sopii savut paljon paremmin kuin alkoholi. Mutta tottahan se on että ihmisiä on erilaisia. Eka kokeilu oli kanssa "tää on siistii" pohjalta,mutta kun tajus että siitä voi olla apua moniin ongelmiin niin sitä oppi arvostamaan ihan eri tavalla.


    • pompom.

      1. Ikäsi?
      -23
      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      -alkoholia, kahvia, tupakkaa, kannabista, joitain psykoaktiivisia ainesosia, kokeillut piriä ja pari kertaa lääkkeitäkin väärinkäyttänyt joskus typerässä nuoruudessa
      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      -kahvia, aika säännöllisesti kerran kuussa tai kahdessa käyn myös pupissa = olutta
      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      -ihan hyvä, pienen lapsen äitinä ei paljon kiinnosta

      • nisti...

        1. Ikäsi?
        - 18

        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
        - Buprenorfiini, kodeiini, tramadoli, metadoni, oksikodoni, morfiini, mdma, amfetamiini, metamfetamiini, kannabis, lsd, psilosybiini, dxm, metyylifenidaatti, efedriini, nikotiini, kofeiini, alkoholi, rauhottavat lääkkeet laidasta laitaan

        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein?
        - Nyt n. 3 vuoden ajan mennyt buprenorfiinia päivittäin, annokset on, riippuen rahatilanteesta, 4-8mg päivässä.

        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen?

        - Erittäin huono. Liian nuorena aloittanut huumeiden käytön, että se on jättänyt todennäköisesti pysyviäkin vaurioita aivojenkehitykseen sekä kehoon. Esimerkiksi en luultavasti tule koskaan saamaan lapsia.


    • Naapurin äijä

      1 36
      2.kannabista, kahvia, tupakkaa,alkoholia
      3. ennen käytin kannabista, nykyään alkoholia
      4. luovuttuani kannabikssta ja löydettyäni uuden elämänkumppanin, elämäni muuttui paremmaksi

      • Naapurin mummo

        Sinulla on varmaan joku vakioviesti kirjoitettuna, jossa kerrot ylläpidolle kuinka kuulut esimerkiksi seksuaaliseen vähemmistöön eli olet siis ns. homo ja kuinka sinua jatkuvasti ahdistellaan netissä.

        Valitettavasti olet kuitenkin ainoastaan vain pelkkä toisen ihmisen vuosia vanhaa nimimerkkiä tietoisesti käyttävä nettihäirikkö, joka toiminnallaan haluaa ainoastaan pilkata alkuperäistä nimimerkkiä "naapurin äijä", joka oli oikeasti fiksu ihminen.

        Sinä et ole, koska olet vain pelkkä lapsellinen ja toisten ihmisten nimimerkeillä kirjoittava nettihäirikkö, jolla on pahoja mielenterveysongelmia.

        Kun et koskaan pärjännyt alkuperäiselle nimimerkille "Naapurin äijä" yhdessäkään keskustelussa, aloit kirjoittamaan hänen nimimerkillään kunnes hän kyllästyi sairauteesi. Teit näin, koska vihasit häntä, kuten vihaat täällä monia muitakin nimimerkkejä.

        Ja näin olet tehnyt kymmenille muillekin kirjoittajille täällä, jopa siinä määrin, että olet vaivautunut rekisteröimäänkin toisten käyttämiä nimimerkkejä - varmuuden ja tulevaisuuden varalta.

        Nyt leikit ahkerasti taas vanhaa nimimerkki "Naapurin äijää", mutta olet tehnyt hänestä kuitenkin sairaan irvikuvan, joka leikit olevasi. Ilmeisesti saat siitä jotain tyydytystä.

        Tässä taas sinulle yksi viesti, jonka voi ilmoittaa poistettavaksi.


      • Naapurin mummo
        Naapurin mummo kirjoitti:

        Sinulla on varmaan joku vakioviesti kirjoitettuna, jossa kerrot ylläpidolle kuinka kuulut esimerkiksi seksuaaliseen vähemmistöön eli olet siis ns. homo ja kuinka sinua jatkuvasti ahdistellaan netissä.

        Valitettavasti olet kuitenkin ainoastaan vain pelkkä toisen ihmisen vuosia vanhaa nimimerkkiä tietoisesti käyttävä nettihäirikkö, joka toiminnallaan haluaa ainoastaan pilkata alkuperäistä nimimerkkiä "naapurin äijä", joka oli oikeasti fiksu ihminen.

        Sinä et ole, koska olet vain pelkkä lapsellinen ja toisten ihmisten nimimerkeillä kirjoittava nettihäirikkö, jolla on pahoja mielenterveysongelmia.

        Kun et koskaan pärjännyt alkuperäiselle nimimerkille "Naapurin äijä" yhdessäkään keskustelussa, aloit kirjoittamaan hänen nimimerkillään kunnes hän kyllästyi sairauteesi. Teit näin, koska vihasit häntä, kuten vihaat täällä monia muitakin nimimerkkejä.

        Ja näin olet tehnyt kymmenille muillekin kirjoittajille täällä, jopa siinä määrin, että olet vaivautunut rekisteröimäänkin toisten käyttämiä nimimerkkejä - varmuuden ja tulevaisuuden varalta.

        Nyt leikit ahkerasti taas vanhaa nimimerkki "Naapurin äijää", mutta olet tehnyt hänestä kuitenkin sairaan irvikuvan, joka leikit olevasi. Ilmeisesti saat siitä jotain tyydytystä.

        Tässä taas sinulle yksi viesti, jonka voi ilmoittaa poistettavaksi.

        Minulla on varmaan joku vakioviesti kirjoitettuna, jossa kerron ylläpidolle kuinka kuulun esimerkiksi seksuaaliseen vähemmistöön eli olen siis ns. homo ja kuinka minua jatkuvasti ahdistellaan netissä.

        Valitettavasti olen kuitenkin ainoastaan vain pelkkä toisen ihmisen vuosia vanhaa nimimerkkiä tietoisesti käyttävä nettihäirikkö, joka toiminnallaan haluaa ainoastaan pilkata alkuperäistä nimimerkkiä "naapurin äijä", joka oli oikeasti fiksu ihminen.

        Minä en ole, koska olen vain pelkkä lapsellinen ja toisten ihmisten nimimerkeillä kirjoittava nettihäirikkö, jolla on pahoja mielenterveysongelmia.

        Kun en koskaan pärjännyt alkuperäiselle nimimerkille "Naapurin äijä" yhdessäkään keskustelussa, aloin kirjoittamaan hänen nimimerkillään kunnes hän kyllästyi sairauteeni. Tein näin, koska vihasin häntä, kuten vihaan täällä monia muitakin nimimerkkejä.

        Ja näin olen tehnyt kymmenille muillekin kirjoittajille täällä, jopa siinä määrin, että olen vaivautunut rekisteröimäänkin toisten käyttämiä nimimerkkejä - varmuuden ja tulevaisuuden varalta.

        Nyt leikin ahkerasti taas vanhaa nimimerkki "Naapurin äijää", mutta olen tehnyt hänestä kuitenkin sairaan irvikuvan, joka leikin olevasi. Ilmeisesti saan siitä jotain tyydytystä.

        Tässä taas minulle yksi viesti, jonka voin ilmoittaa poistettavaksi.


      • Sipulipipari
        Naapurin mummo kirjoitti:

        Minulla on varmaan joku vakioviesti kirjoitettuna, jossa kerron ylläpidolle kuinka kuulun esimerkiksi seksuaaliseen vähemmistöön eli olen siis ns. homo ja kuinka minua jatkuvasti ahdistellaan netissä.

        Valitettavasti olen kuitenkin ainoastaan vain pelkkä toisen ihmisen vuosia vanhaa nimimerkkiä tietoisesti käyttävä nettihäirikkö, joka toiminnallaan haluaa ainoastaan pilkata alkuperäistä nimimerkkiä "naapurin äijä", joka oli oikeasti fiksu ihminen.

        Minä en ole, koska olen vain pelkkä lapsellinen ja toisten ihmisten nimimerkeillä kirjoittava nettihäirikkö, jolla on pahoja mielenterveysongelmia.

        Kun en koskaan pärjännyt alkuperäiselle nimimerkille "Naapurin äijä" yhdessäkään keskustelussa, aloin kirjoittamaan hänen nimimerkillään kunnes hän kyllästyi sairauteeni. Tein näin, koska vihasin häntä, kuten vihaan täällä monia muitakin nimimerkkejä.

        Ja näin olen tehnyt kymmenille muillekin kirjoittajille täällä, jopa siinä määrin, että olen vaivautunut rekisteröimäänkin toisten käyttämiä nimimerkkejä - varmuuden ja tulevaisuuden varalta.

        Nyt leikin ahkerasti taas vanhaa nimimerkki "Naapurin äijää", mutta olen tehnyt hänestä kuitenkin sairaan irvikuvan, joka leikin olevasi. Ilmeisesti saan siitä jotain tyydytystä.

        Tässä taas minulle yksi viesti, jonka voin ilmoittaa poistettavaksi.

        Totuus sinun kirjoittamanasi itsestäsi oli hieno. Mutta jäikö viesti ylläpidolle ilmoittamatta?


      • kuhghbo

        tyyppi kirjoittaa ensin viestin ja seuraavaksi muuttaa sanamuotoa jakirjottaa sen uudelleen ja sitten vielä kommentoi omia kiroituksiaan. se on hyvin sairasta


      • hasismatti

        Eikö ylläpito enää nöyristelekään edessäsi, feikki-naapurin-äijä?


      • mirkka c
        kuhghbo kirjoitti:

        tyyppi kirjoittaa ensin viestin ja seuraavaksi muuttaa sanamuotoa jakirjottaa sen uudelleen ja sitten vielä kommentoi omia kiroituksiaan. se on hyvin sairasta

        saatiinkohan tuota häirikköä kiinni?

        Mahtaa hänen vanhempansa olla vihaisia hänelle ja hävetä hänen puolestansa paljon, säälittää jotenkin tuon kohtalo.


      • nicrequired
        hasismatti kirjoitti:

        Eikö ylläpito enää nöyristelekään edessäsi, feikki-naapurin-äijä?

        Lähetä nyt Hassismatti se valitusviestisi ylläpitoon, jossa IP-osoitteet tiedetään


      • nicrequired
        mirkka c kirjoitti:

        saatiinkohan tuota häirikköä kiinni?

        Mahtaa hänen vanhempansa olla vihaisia hänelle ja hävetä hänen puolestansa paljon, säälittää jotenkin tuon kohtalo.

        oko tässä tapahtunut uusi käänne? onko syyllinen saatu kiinni?


      • Hasismatti
        nicrequired kirjoitti:

        Lähetä nyt Hassismatti se valitusviestisi ylläpitoon, jossa IP-osoitteet tiedetään

        Ei minulla ole mitään valitettavaa. Toisen nimimerkillä kirjoittavalla "naapurinhomolla" sen sijaan tuntuu olevan koko ajan, kun hänen nettihäiriköintiään häiritään. Valitettavaa.


      • jy6nd
        Hasismatti kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään valitettavaa. Toisen nimimerkillä kirjoittavalla "naapurinhomolla" sen sijaan tuntuu olevan koko ajan, kun hänen nettihäiriköintiään häiritään. Valitettavaa.

        sinulla ja sivupersoonallasi tuntuu olevan kovasti asiaa.
        Tuntuuko, että vanne kiertää päätäsi?
        Sorry, en voi auttaa.


      • Hasismatti
        jy6nd kirjoitti:

        sinulla ja sivupersoonallasi tuntuu olevan kovasti asiaa.
        Tuntuuko, että vanne kiertää päätäsi?
        Sorry, en voi auttaa.

        Uskon, että et voi, koska kyvyttömiltä ei apua koskaan saa mihinkään. Sikäli, jos sitä siis joskus tarvitsisi jossain.

        Onneksi ei ole tarve kyvyttömien avulle, mutta ota Joukoon yhteyttä, hän arvostaa apuasi. Olisi kaksi avutonta toisiaan auttamassa ja tukemassa.


      • naapurin mummo
        Hasismatti kirjoitti:

        Uskon, että et voi, koska kyvyttömiltä ei apua koskaan saa mihinkään. Sikäli, jos sitä siis joskus tarvitsisi jossain.

        Onneksi ei ole tarve kyvyttömien avulle, mutta ota Joukoon yhteyttä, hän arvostaa apuasi. Olisi kaksi avutonta toisiaan auttamassa ja tukemassa.

        no ei voi sille sitten voi mitään jos sivupersoonasi Jouko kiristää vannetta pääsi ympärillä.


      • Hasismatti
        naapurin mummo kirjoitti:

        no ei voi sille sitten voi mitään jos sivupersoonasi Jouko kiristää vannetta pääsi ympärillä.

        mun täytyy hakea apua


      • naapurin mumma
        Hasismatti kirjoitti:

        mun täytyy hakea apua

        hyvä, kun vihdoin myönnät asian. Se on ensimmäinen askel parantumisessasi!


      • Hasismatti
        naapurin mumma kirjoitti:

        hyvä, kun vihdoin myönnät asian. Se on ensimmäinen askel parantumisessasi!

        Täällä ei näköjään voi kolmea päivää kauempaa pitää samaa nimimerkkiä. Hyvin säälittävällä tasolla on huumeiden vastustajien moraali, mutta kun ei muuta ole enää kuin valheita tarjota, niin eihän sille mitään voi.

        Eikä koskaan ole muuta ollutkaan tarjota.

        Mutta hei, ilmoita ylläpidolle taas, että nettihäiriköintiäsi häiritään törkeästi. Vai eikö ne enää sinua pokkuroikaan, kun et saa viestejä poistettua enää?


      • Hasismatti
        Hasismatti kirjoitti:

        Täällä ei näköjään voi kolmea päivää kauempaa pitää samaa nimimerkkiä. Hyvin säälittävällä tasolla on huumeiden vastustajien moraali, mutta kun ei muuta ole enää kuin valheita tarjota, niin eihän sille mitään voi.

        Eikä koskaan ole muuta ollutkaan tarjota.

        Mutta hei, ilmoita ylläpidolle taas, että nettihäiriköintiäsi häiritään törkeästi. Vai eikö ne enää sinua pokkuroikaan, kun et saa viestejä poistettua enää?

        siis minun piti laittaa "huumeiden puolustajien moraali".
        Alan jo kohta seota lopullisesti :)


      • Hasismatti

        joskus minusta tuntuu, että olen valehteleva paskakasa ja ehkä hankkiudun itsestä'ni joskus eroon.


      • Hasismatti
        Hasismatti kirjoitti:

        siis minun piti laittaa "huumeiden puolustajien moraali".
        Alan jo kohta seota lopullisesti :)

        joskus minusta tuntuu, että olen valehteleva paskakasa ja ehkä hankkiudun itsestä'ni joskus eroon.


      • Hasismtti
        naapurin mumma kirjoitti:

        hyvä, kun vihdoin myönnät asian. Se on ensimmäinen askel parantumisessasi!

        joskus minusta tuntuu, että olen valehteleva paskakasa ja ehkä hankkiudun itsestäni joskus eroon.


      • Tonzer
        Hasismtti kirjoitti:

        joskus minusta tuntuu, että olen valehteleva paskakasa ja ehkä hankkiudun itsestäni joskus eroon.

        Voisi olla oikeasti suotavaa hankkiutua ittestäs eroon. Nimittäin ei toi sun juttu ainakaan ihan terveellä pohjalla ole. Oletan, että sä olet takana jokaisessa nimimerkkihäiriköinnissä tällä palstalla.


      • sanotaan vaikka Anni
        Hasismatti kirjoitti:

        siis minun piti laittaa "huumeiden puolustajien moraali".
        Alan jo kohta seota lopullisesti :)

        hae apua! Olet se tarpeessa, sillä olet ilmeisesti kadottanut todellisuudentajusi monologiassasi.
        Rukoile vaikka Jeesusta tai juttele koulussa terveydenhoitajalle (hänellä on vaitiolovelvollisuus). Pidä taukoa netistä. äläkä juo keskiolutta - käy esim. hiihtämässä ja yritä hakeutua ikäistesi seuraan.
        Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla, Matti!


      • Naapurin äijä
        Tonzer kirjoitti:

        Voisi olla oikeasti suotavaa hankkiutua ittestäs eroon. Nimittäin ei toi sun juttu ainakaan ihan terveellä pohjalla ole. Oletan, että sä olet takana jokaisessa nimimerkkihäiriköinnissä tällä palstalla.

        muutaman kerran seriffille ilmoituksen hänen asiattomista häirikköviesteistään, joissa ala-arvoista tekstiä. Olen antanut hänelle myös mahdollisuuden pyytää anteeksi käyttäytymistään. Hän on selvästi viestiensä perusteella hyvin lapsellinen ja on huomionkipeydessään fanaattinen. Toivoisin kuitenkin tästä huolimatta ettet kuitenkaan vihjaa, että hänen kannattaa hankkiutua itsestään eroon - sen voi ymmärtää jopa itsensä vahingoittamisena. Osoittakaamme aikuisuutemme ja jätetään häirikkö huomiotta. Se on paras tapa saada hänet hiljenemään ja hänen viesteihins kommentoiminen lisää vain hänen intoaan.


      • kijiojioj
        Hasismatti kirjoitti:

        siis minun piti laittaa "huumeiden puolustajien moraali".
        Alan jo kohta seota lopullisesti :)

        hyvä, että korjasit. "Huumeiden puolustajien moraali" ei kuulosta kovin loogiselta.

        You know vähän sama kuin se elinkautista istuva murhaaja telvision "Dr Philissä" sanoi "rakastavansa lastaa lähes yhtä paljon kuin itseään" - Yleisö röhähti nauruun.


      • hasismatti
        Naapurin äijä kirjoitti:

        muutaman kerran seriffille ilmoituksen hänen asiattomista häirikköviesteistään, joissa ala-arvoista tekstiä. Olen antanut hänelle myös mahdollisuuden pyytää anteeksi käyttäytymistään. Hän on selvästi viestiensä perusteella hyvin lapsellinen ja on huomionkipeydessään fanaattinen. Toivoisin kuitenkin tästä huolimatta ettet kuitenkaan vihjaa, että hänen kannattaa hankkiutua itsestään eroon - sen voi ymmärtää jopa itsensä vahingoittamisena. Osoittakaamme aikuisuutemme ja jätetään häirikkö huomiotta. Se on paras tapa saada hänet hiljenemään ja hänen viesteihins kommentoiminen lisää vain hänen intoaan.

        en vaan jaksa enää tätä huumeista elämääni, auttakaa minua!!


      • pipariripippurli
        hasismatti kirjoitti:

        en vaan jaksa enää tätä huumeista elämääni, auttakaa minua!!

        kannattaa jutella asiasta jonkun aikuisen kanssa.Koulussa on terveydenhoitaja-niminen henkilö, joka auttaa ja voi ohjata sinut paikkaa, missä saat lisää apua.


      • Hassismasa
        pipariripippurli kirjoitti:

        kannattaa jutella asiasta jonkun aikuisen kanssa.Koulussa on terveydenhoitaja-niminen henkilö, joka auttaa ja voi ohjata sinut paikkaa, missä saat lisää apua.

        mun täytyy lopettaa tämä netissä roikkuminen. meinaa jo läxytki unohtua tehdä ja aion pyrkiä lukioon.


      • k7t
        Hassismasa kirjoitti:

        mun täytyy lopettaa tämä netissä roikkuminen. meinaa jo läxytki unohtua tehdä ja aion pyrkiä lukioon.

        kannattaa hoitaa akne ja sielulliset ongelmat ensin kuntoon!


      • örmynkörmyn
        kijiojioj kirjoitti:

        hyvä, että korjasit. "Huumeiden puolustajien moraali" ei kuulosta kovin loogiselta.

        You know vähän sama kuin se elinkautista istuva murhaaja telvision "Dr Philissä" sanoi "rakastavansa lastaa lähes yhtä paljon kuin itseään" - Yleisö röhähti nauruun.

        rehellisyys on pelottavaa - eikö totta?


    • zippaduu

      1. 24

      2. Ekstaasi, Amfetamiini, MDPV, Subutex, Kannabis, Sienet, Ayahuasca, LSD, 2c-e, Salvia, Spice, erinäisiä lääkkeitä, sekä alkoholi/tupakka

      3. En säännöllisesti mitään, mutten yleensä kieltäydykään jos tarjotaan. Riippuu tilanteesta.

      4. Olen ylpeä siitä, etten ole jäänyt koukkuun mihinkään. Pidän tervettä kehoa/mieltä sen verran tärkeänä elämässä, etten ota haitallisia tapoja. Moni samoin ajatteleva ei koskaan kokeilekaan huumeita, mutta itse olen sen verran tutkimusmatkailija mieleltäni, että haluan kokea uusia tajunnantiloja. Ilman näitä kokemuksia (etenkin psykedeelit) olisin paljon putkinäköisempi ihminen.

      • mummu.

        1. 92v.

        2. Konjakkiryyppy iltaisin

        3. säännöllisesti

        4. En käytä huumeita


      • Pappana
        mummu. kirjoitti:

        1. 92v.

        2. Konjakkiryyppy iltaisin

        3. säännöllisesti

        4. En käytä huumeita

        1. 64v.

        2. yrttihöyryt iltaisin

        3. säännöllisesti

        4. En käytä huumeita, paitsi alkoholia pari kolme kertaa vuodessa.


    • tripla-P

      1. 12
      2 en ole kokeillut muuta ku tupakka
      3. en
      4 en ole päättänyt vielä mitä päidettä rupean käyttämään, varmaan kannabista, kun se on pastan juttujen mukaan jännintä

    • tweeku

      37
      en ole
      en käytä
      tilanne huolestuttaa minua

    • sekaisin77

      1. Ikäsi?
      32

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      Kannabis, extacy, amfetamiini, metamfetamiini, mdma, kokaiini, lääkkeet, sienet (tietenkin alkoholi, nikotiini ja kofeiini)

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä
      kaikki muut on jäänyt mutta lääkkeet jäljellä, damn!

      4. Mitä mieltä tilanteestasi huumeiden suhteen?
      Olen koukussa unilääkkeisiin.. ainakin lievässä koukussa. Muut huumeet ei oikein enää kiinnosta

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        perkeleen lääkkeeet!!!!!!!!!!!!!


      • Spiru
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        perkeleen lääkkeeet!!!!!!!!!!!!!

        1. Ikäsi? 16
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä? nikotiini, alkoholi, kannabis , kodeiini , rauhoittavia
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein? Tupakkaa menee päivittäin
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen? En ole riippuvainen mihinkää muuhun kun tupakkaan :)


      • 0oå
        Spiru kirjoitti:

        1. Ikäsi? 16
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä? nikotiini, alkoholi, kannabis , kodeiini , rauhoittavia
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein? Tupakkaa menee päivittäin
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen? En ole riippuvainen mihinkää muuhun kun tupakkaan :)

        e 6 vuotias saa polttaa tupakkaa!


      • Frozen-Corps
        Spiru kirjoitti:

        1. Ikäsi? 16
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä? nikotiini, alkoholi, kannabis , kodeiini , rauhoittavia
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein? Tupakkaa menee päivittäin
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen? En ole riippuvainen mihinkää muuhun kun tupakkaan :)

        "..1. Ikäsi? 16
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä? nikotiini, alkoholi, kannabis , kodeiini , rauhoittavia
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein? Tupakkaa menee päivittäin
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen? En ole riippuvainen mihinkää muuhun kun tupakkaan :).."

        Milloin tupakasta on tullut päihde? =D


      • Niin on on
        Frozen-Corps kirjoitti:

        "..1. Ikäsi? 16
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä? nikotiini, alkoholi, kannabis , kodeiini , rauhoittavia
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein? Tupakkaa menee päivittäin
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen? En ole riippuvainen mihinkää muuhun kun tupakkaan :).."

        Milloin tupakasta on tullut päihde? =D

        Se on ollut sitä koko ajan. Silloinkin, vaikka et enää muista niitä ensimmäisiä nikotiininousuja, jotka todella kolahtivat.

        Sen jälkeenhän se on vain vieroitusoireiden pakenemista. Päihdevaikutuksellinen aika jää sillä aineella vähäiseksi, vaikka moni jatkaakin vieroitusoireiden pakenemista loppuelämänsä. Hyvä ja tuottoisa huume.


    • Keskitysleirille

      NAAPURIN VASIKAA LÄHDETÄÄN JOKA AAMU VIEMÄÄN PIIKILLE.SE ON YHTEISKUNNAN ELÄTTI NARKOMAANI JOLLE VERORAHOILLA MAKSETAAN KALLIS VUOSIA VIEVÄ VIERROITUSHOITO......SAUNAN TAAKSE TUOLLAISET VASIKAT PITÄÄ TALUTAA.......PERKELE VIEKÖÖN.

      • Asian seuraaja

        Tällaisia viestejä Vierestäseuraaja kirjoittaa, kun ei käytä omaa nimimerkkiään, jonka takaa leikkii sivistynyttä.


      • sipuripipari
        Asian seuraaja kirjoitti:

        Tällaisia viestejä Vierestäseuraaja kirjoittaa, kun ei käytä omaa nimimerkkiään, jonka takaa leikkii sivistynyttä.

        Nythän on kuitenkin niin, että nuo molemmat viestit ovat jälleen palstan vakiopellen kirjoittamia.

        Eli nimimerkillä Hasismatti esiintyvän sairaan henkilö, joka pilaa meidän kannabismyönteisten maineen ja samalla pilaa palstan asiallisen keskustelun. 25 minutin aikana hänellä ehtii tuuliviiri kääntyä moneen otteeseen, eikö tämä ole jo täysin selvä merkki skitsofreniasta? Emmekö voi tehdä asaille mitään, että saisimme ko. henkilön vaiennettua??


        VS hoitoon Hasismatti21.3.2010 10:22 Pallarin voisi myös vielä johonkin psykiatriseen tutkimukseen, niin tulisi selväksi se, että ei ole kauas poikansa isänsä puusta pudonnut. Sen verran selviä mielenterveysongelmien indikaattoreita tämä VS:kin on täällä ja muualla esitellyt jo vuosien ajan, että ei häntä ns. normaalina ihmisenä voi pitää.


      • HasisVäinö
        sipuripipari kirjoitti:

        Nythän on kuitenkin niin, että nuo molemmat viestit ovat jälleen palstan vakiopellen kirjoittamia.

        Eli nimimerkillä Hasismatti esiintyvän sairaan henkilö, joka pilaa meidän kannabismyönteisten maineen ja samalla pilaa palstan asiallisen keskustelun. 25 minutin aikana hänellä ehtii tuuliviiri kääntyä moneen otteeseen, eikö tämä ole jo täysin selvä merkki skitsofreniasta? Emmekö voi tehdä asaille mitään, että saisimme ko. henkilön vaiennettua??


        VS hoitoon Hasismatti21.3.2010 10:22 Pallarin voisi myös vielä johonkin psykiatriseen tutkimukseen, niin tulisi selväksi se, että ei ole kauas poikansa isänsä puusta pudonnut. Sen verran selviä mielenterveysongelmien indikaattoreita tämä VS:kin on täällä ja muualla esitellyt jo vuosien ajan, että ei häntä ns. normaalina ihmisenä voi pitää.

        Ja ajattele, että sinäkin välillä kirjoitat nimimerkillä "Hasismatti". Se vasta jännää onkin.


      • sipulipipari
        HasisVäinö kirjoitti:

        Ja ajattele, että sinäkin välillä kirjoitat nimimerkillä "Hasismatti". Se vasta jännää onkin.

        mutta olet väärässä.

        Tässä on vastakkain vain minun sana ja sinun sana.


      • Hasisväinö
        sipulipipari kirjoitti:

        mutta olet väärässä.

        Tässä on vastakkain vain minun sana ja sinun sana.

        Sinun sanasi ei vaan asiassa paljon paina, kuten ei muidenkaan valehteiljoiden. VS mukaan lukien.


      • jvnr
        Hasisväinö kirjoitti:

        Sinun sanasi ei vaan asiassa paljon paina, kuten ei muidenkaan valehteiljoiden. VS mukaan lukien.

        olet jälleen väärässä ettei sana paina, sillä eihän tuossa tarvitse kuin vain katsoa kirjoituksen tyyliä, kellonaikoja ja sisältöä niin voi havaita, että sinä sielolet yksin kaiken takana.

        Eli kyllä sana painaa.

        Sinulla on varmasti hyvin paha olla itsesi kanssa ja yritän ymmärtää sinua. En siis ole mitenkään sinua vastaan vaan haluaisin auttaa sinua, koska sinulla on selvästi jokin psyykkinen ongelma.


      • HasisVäinö
        jvnr kirjoitti:

        olet jälleen väärässä ettei sana paina, sillä eihän tuossa tarvitse kuin vain katsoa kirjoituksen tyyliä, kellonaikoja ja sisältöä niin voi havaita, että sinä sielolet yksin kaiken takana.

        Eli kyllä sana painaa.

        Sinulla on varmasti hyvin paha olla itsesi kanssa ja yritän ymmärtää sinua. En siis ole mitenkään sinua vastaan vaan haluaisin auttaa sinua, koska sinulla on selvästi jokin psyykkinen ongelma.

        Panes vähän lisää valhetta peliin, valistuspalikka, kun olet alkuun kerran jo hyvin päässyt vuosia sitten. Ei siinä kasan päällä enää lisäpaska missään tunnu.

        Muista myös keksiä taas uusia "kannabishoito- ja ongelmatarinoita".


      • htrb td
        Hasisväinö kirjoitti:

        Sinun sanasi ei vaan asiassa paljon paina, kuten ei muidenkaan valehteiljoiden. VS mukaan lukien.

        sinä VS ja ystäväsi Jouko olette yksiä suuria kusipäitä, joiden suurin tavopite on pilata muiden keskustelu


      • sinä VS ja ystäväsi
        HasisVäinö kirjoitti:

        Panes vähän lisää valhetta peliin, valistuspalikka, kun olet alkuun kerran jo hyvin päässyt vuosia sitten. Ei siinä kasan päällä enää lisäpaska missään tunnu.

        Muista myös keksiä taas uusia "kannabishoito- ja ongelmatarinoita".

        sinä VS ja ystäväsi Jouko olette yksiä suuria kusipäitä, joiden suurin tavopite on pilata muiden keskustelu


    • dudezky

      1. 23
      2. kannabis, amfetamiini, ekstaasi, puhdasta mdma, light (testi-kemi), subutex, sienet, salvia, dxm, kokaiini, metadoni, eri benzoja, tietty alkoholi.
      3. en käytä enään, pari vuotta sitten vikkelää meni suhteellisesti ja useita vuosia polttelin savua joka pv ja rauhottavia meni myös.
      välillä tulee otettua vitutukseen/unettomuuteen bentsoi.
      4. enemmän kadun huumesekoilujani kuin että olisin ylpeä, huumeet kulutti aika vitusti psyykettä ja ulkonäköä.

    • Joni304

      1. 18
      2. Alkoholi, tupakka... (Juominen harinaista mutta humalahakuista, ja samalla polttelen röökiä jos juomassa olen)
      3. En käytä mitään säännöllisesti.
      4. Kaikki OK

      • pinppimattipinppimat

        1. 666 (persuksiin)

        2. pinppiä ja kakkosta (kuivana)

        3. herskaa

        4. nautin nautinnosta edelleen

        (extrakyssäri 666. : nautitko persusherskasta?)

        666. khyll


      • Kilroy pissed by
        pinppimattipinppimat kirjoitti:

        1. 666 (persuksiin)

        2. pinppiä ja kakkosta (kuivana)

        3. herskaa

        4. nautin nautinnosta edelleen

        (extrakyssäri 666. : nautitko persusherskasta?)

        666. khyll

        terve pelle ,laita se sykkivä kakkosnelonen uuurgh ...minun anukseen, urrhg. siellä ei ole porkkanaa, sillä käytän kannabista

        soidinhuuto kiiri ilmassa.


      • NArgg
        Kilroy pissed by kirjoitti:

        terve pelle ,laita se sykkivä kakkosnelonen uuurgh ...minun anukseen, urrhg. siellä ei ole porkkanaa, sillä käytän kannabista

        soidinhuuto kiiri ilmassa.

        20

        Tupakka
        Kofeiini
        Alkoholi

        Kannabis

        2c-e
        2c-t-2
        2c-p
        Ayahuasca
        LSA
        DOC
        DOI

        DXM

        Gamma/Lakka

        Morfiini
        Oopium
        Oxycodoni
        Tramadoli
        Buprenorfiini
        Kodeiini

        Amfetamiini
        Meta-amfetamiini
        mephedrone
        MDMA
        bk-mdma
        metyylifenidaatti

        Alpratsolaami
        Midatsolaami
        Diatsepaami
        Triatsolaami
        Klonatsepaami
        klooridiatsepoksidi
        Tematsepaami
        tsolpideemi
        tsopikloni

        pregabaliini


        Aika narkkari sekakäyttäjä olen ollut ja olen kyllä vieläkin rahatilanteen mukaan. Alkoholi,lääkkeet ja kannabis ovat pahimpia riippuvuutta aiheuttaneita minulle ja tietenkin tupakka.

        Nyt kuukauden melkeen kuivilla ollut paitsi tietenkin lääkärin määräämät mömmöt menee.


    • Entinen Narkki

      1) Ikäni on 23
      2) Olen kokeillut kannabista,piriä sekä lukuisia design huumeita
      3) Nykyään en käytä mitään mutta ennen käytin kannabista sekä design huumeita melki päivittäin ja niin paljon kuin sitä oli vaa saatavilla tai mieli teki.Piriä aika harvoin tuli otettua,keskimäärin kerran kuukaudessa.
      4) Tilanteeni nytten on hyvä siinä mielessä että en käytä mitään nykyään,en koskaan jostain syystä jäänyt koukkuun mihinkään vaikka noin 4 vuotta tuli vedettyä kaikkee.Huono asia tilanteeni kannalta on se että tuomiot on vielä tulossa käyttämisestä,ostamisesta sekä hallussapidosta(luultavasti ehdonalaista,sakkoa tai yhdyskuntapalvelua).

    • rauhallisesti

      1. 28v nainen
      2. Olen kokeillut kannabista (kymmeniä ja kymmeniä kertoja), hasista (muutaman kerran), amfetamiinia (voi laskea yhden käden sormilla), ekstaasia (voi laskea yhden käden sormilla), xanoreita (pari kertaa) ja sieniä (muutaman kerran)
      3. En käytä säännöllisesti mitään, enkä ole koskaan käyttänyt. Nykyään ainostaan muutaman kerran vuodessa kannabista.
      4. Ei kai tässä mitään. Ei ole tarvetta käyttää, mutta jos joskus tarjotaan ja sattuu huvittamaan niin voin savut kukkaa polttaa. Olen nähnyt vierestä kun huumeet pilasivat ystävän elämän. Jotkut ovat herkempiä käyttämään ja jäämään koukkuun. Mitään opiaatteja, laittomia lääkkeitä tai amfetamiinia en suosittele kenellekään.

    • 10+11

      1.26v.
      2.joo esim. kannabis, amfetamiini, metamfetamiini, ADHD lääkkeet (concerta), heroini, DXM, SSRI lääkkeet, iboteenihappo, tujoni (suurinta osaa noista olen vain kokeillut kerran pari..)
      3. En käytä mitään aineita tällä hetkellä, enkä ole koskaan käyttänyt mitään päivittäin.
      4. Hallitsen tilanteeni varsin hyvin, varsinkin tällä nykyisellä nolla käytölläni (12kk. ilman mitään)

    • Marika vm78

      Ikä 32
      Olen kokeillut kannabista ja psilocybe sieniä.
      En enää käytä mitään.
      Hyvä on tilanne.

    • -joniii-

      1. Ikäsi? 17
      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä? kannabis, amfetamiini, dxm, sekakäyttö.
      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein? alkoholi, tupakka, kannabis 1-10 kuukaudessa, pari tai muutaman kerran vuodes amfetamiinia.
      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen? kontrollissa on.

    • Shamaani?

      En ole ikinä käyttänyt mitään.Olen tylsä ihminen.

    • minämies

      1. oikein hyvä
      2. deelit, jarrut, benet, barbit, stimut, tutkarit, kannabistuotteet, alko
      3. bubrea, swimbaa ja benejä päivittäin, tosin 5-10 päivän välein nukun neurolepteillä n. 12-24h.
      pisin tauko 5 vuoden sisällä, etten mitään ottanut on ollut kuukausi katkolla (x2)
      4. katkolle kohta. älkää käyttäkö huumeita.

      paitsi et läppä, oikeesti oon raivoraitis.

      • acidtatti

        20v miÄs
        kokeiluhistoria: kofeiini, nikotiiini, etanoli, canabis, extacy, useat eri lääkkeet, A-vitamiini, dxm, tatteja, dmt, LSD, (lääke)kokaiini ja kivikova suomihassis!
        kannabista menee melkein päivittäin
        budin poltto vähemmälle muuten homma kortsussa ja kortsu perseessä.


    • :)

      1. Ikäsi?
      - 18-vuotias tyttö.

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      - Kannabis, DXM, sienet (semit ja punakärpässieni), ekstaasi, amfetamiini, LSD, salvia ja lukuisat suhteellisen miedot opiaatit joita en ala luettelemaan.

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      - Pilveä lähes päivittäin, ekstaasia olen lähiaikoina syönyt vähän liikaa mutta niistä pidän taukoa aivojen takia nyt. Sieniä etenkin näin sesonkiaikaan ehkä pyöristettynä viikoittain, lääkkeitä aina silloin tällöin kun eteen eksyy ja happoa ehkäpä kerran kuussa.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      - Käyn arvostettua lukiota, kirjoitin viime keväänä jo yhden aineen ja sain ällän. Tänä syksynä kahdet kokeet lisää ja menivät mukavasti, keväällä loput. Menestyn siis koulussa, kurssien keskiarvo huitelee tällä hetkellä yhdeksän pinnassa (peruskoulun päättötodistuksen ka 9,6) ja sosiaaliset suhteeni ovat mielestäni kunnossa, vaikkakin kaveripiirini koostuu hyvin pitkälti "samanhenkisistä" ihmisistä. Rahani menevät käytännössä kaikki päihteisiin, mutta hoidan laskuni silti aina ajallaan (muutin omilleni kaksi vuotta sitten) ja teen osa-aikatyötä koulun ohella. Myönnän, että en tykkää olla selvinpäin hirveän pitkään, mutta suoriudun silti arjestani kunniallisesti. En siis ole huolestunut käytöstäni. Alkoholiin kosken hyvin harvoin, koska en pidä sen vaikutuksista ainakaan jos kyse on selkeästä humalatilasta.

    • pikkusuoni

      1. 21
      2. kyllä, meta- ja amfetamiini, subutex ooppiumit, bentsot, cannabis, lakka, coka
      3. Aloitin ekaksi joskus 2 vuot sit polttelee säännöllisesti cannabista ja nyt 2kk olen vetänyt pirii noin kolme kertaa viikos semmoi 6g , ja laskuihin vedän 5 diapamii 10mg
      4. Sanon et cannabis on portti kovempii huumeisiin! Ja että vituille menee mut aina ku se veree piri menee ni tuntuu vitun hyvält mut jäljet saa morkkikset

      • pikkusuoni

        2. siit puuttui viel laput ja sit happot ja sit lsd-tipat ja sit on joskus kulauttanut yskänlääkettä sit dxm (tais sekin olla huume) ja sit on näit kaikkee muuta ihmeellisii shottei mitä kans voidaa luokitelle huumausaineiksi! :D


    • joopps

      1. 18
      2. alko,rööki,essot,sauhu,ryynit
      3. röökiä päivittäin, sauhua n. 5krt /vk (vaihtelee saatavuudesta), ryyneist pannarii eniten ja useiten
      4. joskus mietin et mahtaaks lähtee käsist, mut ei ainaskaa viel

      • joopps

        päivitys tähän: vauhdista tullut päivittäinen tapa tosta marraskuun alusta lähtien. ja hihaanhihaan. katkolla ollu jo kerran. yes hyvin menee!


    • aamupaukut

      1. 24v mies
      2. alkoholi, kannabis, amfetamiini, ekstaasi, lakka, gamma, bentsot muut lääkkeet
      3. lähiaikoina oon poltellu kukkaa melkein päivittäin, juonu ja tupakoin
      4. ryyppäilyä vois vähentää

    • walkerr

      1. Ikäsi? 17

      2. kannabis, ekstaasi, lääkkeet (diapam, xanor, rivatril ja tenox), piri, sienet, tupakka ja alkoholi

      3. tupakkaa päivittäin, alkoholia ja kannanbista 1-3 krt viikossa

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten suhteen?
      eipä tässä mitää ongelmaa ole

      • walkerr

        no menipä vituilleen :D


      • ijgeijgwij39393jg
        walkerr kirjoitti:

        no menipä vituilleen :D

        1. 22
        2.
        yleisimmät: -kofeiini, alkoholi, nikotiini, kannabis

        deelit/dissosiatiivit: -LSA, DXM, sienet, salvia divinorum, bromo-dragonfly

        opiaatit: -kodeiini, bupre, tramadoli, oksikodoni..
        muita hitaita: monia eri bentsoja ei jaksa luetella

        stimut: -piri, meta, mephedrone, flephedrone, butyloni, metyylifenidaatti, jotai piperatsiineja muistaakseni pfpp ja tfmpp!?

        ei voi kaikkia muistaa mut tässä mitä tulee mieleen.
        3. päivittäin kofeiini ja nikotiini. Muita päihteitä satunnaisesti. Lähinnä nyt kannabis tai alkoholi 1-2 kertaa kuukaudessa. Psykedeelit kiinnostaa jossain määrin niitä muutama kerta vuodessa.

        4. ei ongelmaa. Tupakasta jos vaan pääsis joskus eroon.


      • asdtyu
        ijgeijgwij39393jg kirjoitti:

        1. 22
        2.
        yleisimmät: -kofeiini, alkoholi, nikotiini, kannabis

        deelit/dissosiatiivit: -LSA, DXM, sienet, salvia divinorum, bromo-dragonfly

        opiaatit: -kodeiini, bupre, tramadoli, oksikodoni..
        muita hitaita: monia eri bentsoja ei jaksa luetella

        stimut: -piri, meta, mephedrone, flephedrone, butyloni, metyylifenidaatti, jotai piperatsiineja muistaakseni pfpp ja tfmpp!?

        ei voi kaikkia muistaa mut tässä mitä tulee mieleen.
        3. päivittäin kofeiini ja nikotiini. Muita päihteitä satunnaisesti. Lähinnä nyt kannabis tai alkoholi 1-2 kertaa kuukaudessa. Psykedeelit kiinnostaa jossain määrin niitä muutama kerta vuodessa.

        4. ei ongelmaa. Tupakasta jos vaan pääsis joskus eroon.

        1. Ikäsi? 25
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä? En ole koskaan kokeillut huumeita. Kukaan ei ole edes tarjonnut (outoa?). Tupakkaa olen polttanut aikaisemmin (jos sen joku haluaa laskea huumeeksi).
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä? En.
        Kuinka usein?
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen? En haluaisi koskaan kokeilla. Olen lukenut paljon narkomaanien elämänkertoja ja huumeiden haittavaikutuksista muutenkin. Uskon, että jo yksi kokeilukerta voi aiheuttaa aivovaurion tai ainakin mieliala ongelmia.


    • hullunisti

      1. 16
      2. Alkoholi, pilvi
      3. En
      4. Juon tai poltan aika harvakseltaan

    • gryyygryh

      1. Ikäsi?
      Olen nyt 19
      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      Olen kokeillut ja ollut riippuvainen sekä hoidossa.
      eniten piriä, lisäksi esim. essoja, subutexiä, koksua, pilveä, lääkkeitä,
      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      En enään käytä... joskus pirvedot tai viikonloppuna esson.. olen muuten lopettanut käytön
      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      hyvin menee.. alkoholia useammin, harvemmin jotai vedän

    • rumaurmas

      1. 27
      2. Tupakka, etanoli, kannabis, kodeiini, kahvi, bentsot, suklaa ja vahingossa kerran polyesterihartsin käryt.
      3. Kannabista käytän aamutoimien jälkeen ja iltapäivästä/alkuillasta 0.3-0,4g sativaa, sekä tarpeen vaatiessa (yleensä ei) vajaa puolisen grammaa tuhtia indicaa nukahtamisen apuna. Käyttöannos ollut nyt sama puolisen vuotta eli ei juurikaan päihtymystä enää noista tule. Tupakkaa poltan vaihtelevaan tahtiin. Lisäksi muutaman kerran vuodessa etanolia max kuusi olutta illan mittaan ja kerran kuukaudessa tai kahdessa päihdyn kannabiksella käyttämällä suurempaa annosta kuin normaalisti.
      4.Mielestäni tilanteeni on suorastaan loistava, koska alkoholin kanssa sekoilu on loppunut ja käyttö siirtynyt tiukkaan hallintaan.

      • pilvilinna.

        1. Ikäsi?
        -15
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
        -alkoholi, kannabis, tupakka, muskottipähkinät (kokonaiset)
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein?
        -alkoholia, kerran viikossa. tupakkaa, päivittäin.
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen?
        -Hallinassa.


    • biokemisti x

      1. 18
      2. Olen kokeillut alkoholia, kannabista ja kodeiini.
      3. Säännölisesti käytän sekä alkoholia että kannabista. Enemmän tulee varmasti polteltua.
      4. Tilanne on hyvä. Ei mitään ongelmaa nykistein aineiden kanssa. Joskus haluaisin kokeille LSD:tä ja ehkä sieniä.

      • adfs

        1. Ikäsi?
        -17
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
        -alkoholi, kannabis, tupakka, muskottipähkinät, kodeiini, buprenorfiini
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein?
        -pilveä poltan lähes viikottain
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen?
        -hallinnassa


      • ghyt
        adfs kirjoitti:

        1. Ikäsi?
        -17
        2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
        -alkoholi, kannabis, tupakka, muskottipähkinät, kodeiini, buprenorfiini
        3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
        Kuinka usein?
        -pilveä poltan lähes viikottain
        4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
        suhteen?
        -hallinnassa

        1. 17
        2.alkoholi, tupakka, kannabis, ekstaasi, lsd,piri
        3. aina kun tarjotaan, tai saan hankittua. kaikkea mahollista
        4. täysin hallinnassa vaikka sitä tahdonkin käyttää:)


      • Pajatso palaa
        ghyt kirjoitti:

        1. 17
        2.alkoholi, tupakka, kannabis, ekstaasi, lsd,piri
        3. aina kun tarjotaan, tai saan hankittua. kaikkea mahollista
        4. täysin hallinnassa vaikka sitä tahdonkin käyttää:)

        Löydyt 2 vuoden päästä katuojasta anaaliseti raiskattuna ja kuolleena, sinä räkänokka narkkari.


    • Highmobile

      1. Ikäsi?
      -16.
      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      -Tupakkaa, Alkoholi, Kahvi, Kannabis (En kutsuis huumeeksi, se on yrtti täi lääke :) ).
      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä? Kuinka usein?
      -Tupakkaa, aski kahes päiväs, juon pari kerta vuodes, Budii tällä hetkellä päivittäinen.
      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten suhteen?
      -Vitun jees :) budi auttoi mut pois mun masennuksesta ja elämä ei vois olla parempaa tällä hetkellä :)

    • Koulussa menestyvä

      1. 14
      2.Tupakka, alkoholi, kannabis
      3.Kannabista pari kertaa kuukaudessa.
      4.Olen ylpeä etten ole koskenut alkoholiin kuin muutaman kerran. Kannabiksen käytön voisin jättää myöhemmille ikävuosille.

      • Koulussa menestyvä

        Kakkoseen lisättäväksi poppersia olen haistellut moneen otteeseen.


    • elämä hymyilee

      1. 17
      2. Alkoholi, tupakka ja kannabis
      3. alkoholia kerran/pari kk, tupakkia kännissä ja joskus kun tarjotaan ja kannabiksen seassa, kannabista kesällä meni 2-3 kertaa viikossa mutta koulujen alkaessa vähentynyt ehkä pari kertaa kuukaudessa
      4. koitan pitää päihteiden käytön vähäisenä vielä nuori kun olen ja kannabiksen laittomuus tuo kanssa ongelmia kun en diilereitten kanssa haluaisi olla tekemisissä

    • Apua olen kala

      1. 13v poika
      2. Alkoholia senverran että sairaalassa 2pv, kannabista, sieniä, pilvee.
      3. Kannabista päivittäin, sieniä ehkä kerran viikossa ja alkoholia kerran/kaks viikossa.
      4. Haluaisin lopettaa.. Olen yrittänyt saada apua, mutta pistivät vaan sijaiskotiin...
      aineeni saan kavereilta, rahat varastan sijaisvanhemmilta. Jäin kylläkin viime viikolla kiinni, kun onnistuin aukaisemaan "perheen kassakaapin" jossa oli reilu 1200e seteleinä ja ostin koko rahalla pilveä..

    • vastaus kyselyyn

      1. Ikäsi?
      - 26

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      - Piri, subu, essut, kannabis, jotain tippoja, en muista mitä olivat

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?
      - Ikävä kyllä, subu koukussa olen. Päivittäin oon piikittänyt texiä reilu 2vuotta

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?
      - Huono on tilanne. Rahat menee, suonet kalkkeutuu jne. Tarkotus olis lopettaa, mut en tiedä miten, koska vihaan refloja... En tiedä miten selviin niistä.

    • narkki(ko)

      1. ikäsi?
      -21

      2. oletko kokeillut huumeita? mitä?
      -piriä, kannabista, oopiumia, psilosybiinipitoisia sieniä, salviaa, lsd sokeripalassa ja lappuina, meskaliiniä, kerran subutexiä ja tietty kunigas alkoholia, tupakkaa.

      3. käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? mitä?
      - ganja palaa melkein päivittäin. sieniä muutaman kerran vuodessa, alkoholia joskus harvoin. aika pitkälti kokeiluiks jääny kaikki edellämainitut päihteet... meskaliinille haluan antaa vielä toisen mahdollisuuden.

      4. mitä mieltä olet tilanteestasi huumeiden suhteen?
      -eipä tää pahalta näytä eikä tunnu. raha-asiat kunnossa, käyn duunissa ihan normaalisti. kasvatan hamppuni itse niin ei tule siitäkään mitään isoja kustannuksia. ainoo paskamainen juttu on viime syksynä saatu H merkintä, ei kato työnantajat kauheen hyvällä mutta oon saanut jatkaa samassa paikassa duunissa edelleen. muuten kaikki ok.

    • #1223233

      1. 17v
      2. kannabista, amfetamiinia, alkoholia ja bentsoi
      3. budi palaa sillon tällön
      4. hyvä, en ole koukussa mihinkään, ja tiedän riskit oikein hyvin

    • xxxxxxxxxxxxxxxx

      1. Ikäsi? 18

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä? Alkoholi, kannabis, ekstaasi, amfetamiini, metamfetamiini, kristalli mdma, sienet, bentsot, ghb, kodeiini, tramadoli, mdpv

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein? Tupakkia vakituisee, alkoholia ja kannabista viikonloppusin ja stimuja harvoin.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen? ei ongelmaa

    • herra huu

      18 kyllä oon käyttäny vähän kaikkee hävettää mut netissä voi myöntää
      kaikkia psykedeelejä esim otin just 2ce lappuja. mutta hiisii enemmän sillai se on vähän ku vanhan kasti äijillä viina eli sitä tulee niin sanotusti joka vkl joskus arkena otettuu


      ite oon hyvällä pohjalla huumeitten kanssa liikenteessä ostan jos on ylimäärästä rahaa ja jne ei oo haitannu missää muodossa mihinkää perhesuhteisii tai kouluu töihi tai mitää se on mun oma juttu ja toimii :)

    • Tässä mun

      Huumegallup:

      1. Ikäsi?

      29

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?

      Olen, kofeiinia, tupakkaa, alkoholia, haistellut liuottimia, kannabistuotteita, kärpässientä, muskottipähkinää, diapameja ja muita kolmiolääkkeitä, raakaooppiumia, DXM uutettuna yskänlääkkeestä.

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein?

      En nykyään käytä mitään, mutta kannabista vois jossain vaiheessa taas satunnaisesti nauttia koska se on mielestäni paras, sopivin ja turvallisin päihde jos haluaa päihtyä.

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen?

      Tilanne on erittäin hyvä ja siitä asti on elämänlaatu huomattavasti parantunut kun pääsin tupakasta ja varsinkin alkoholista eroon. Myös kofeiini on pidemmän päälle koukuttava ja turruttava. Kolmiolääkkeet ei toimineet mitenkään mukavasti, DXM on melko samantapaista kun alkoholi ja samalla psykedeelinen, mutta myrkkyä aivoille. Ooppiumi on voimakas ja mukava mutta liian koukuttava ja myös siksi vaarallinen. Ainut päihde josta olen saanut positiivisia kokemuksia on hyvä kannabiksen kukka. Suomesta saatava hasis on epämääräistä jatkettua p*skaa johon ei kannata koskea, oli myyjä kuka tahansa. Parasta on itse kasvatettu kannabiksen kukka.

    • elppu

      1. Ikäsi? 22

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä? alkoholi, kannabis, amfetamiini, lakka, essot, subu, lääkkkeiden väärinkäyttö

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      Kuinka usein? en käytä enää. olen toipuva addikti. ensin käytin runsaasti alkoholia jonka jälkeen päivittäin kannabista ja sitten päivittäin piriä ja välillä kokeilin muitakin

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen? olen tyytyväinen, että olen jälleen pystynyt lopettamaan ja elämäni parasta aikaa kun ei koske alkoholiin tai huumeisiin enää :)

      ps. blogini http://elpun-blogi.blogspot.com/

    • Nisti1

      1. 30
      2. Aika paljon erilaisia.
      3. Subua tulee päivittäin käytettyä, bentsoja ja piriä viikottain.
      4. Ihan Aasta koko touhu. Usko loppuu lopettamiseen...

    • skäpädäpä234

      1. 21
      2. Kannabis, amfetamiini, meta, mdma, bk-mdma, kokaiini, lsd, poppers, sienet ja erilaiset lääkkeet.
      3. Nykyisin menee vaan savuja kerran viikossa tai harvemmin.
      4. Homma hanskassa.

    • JustAgirll

      1. 23v

      2. kannabis (kukka ja hasa), sienet, piri, mdma, 25i nbome, bentsot (rivatril, xanor, diapam)

      3. En käytä enää, paitsi ihan laillista tupakkia päivittäin ja alkoholia välillä.

      4. Kaikki ok. olis tosin voinut parit jutut jättää väliin. Tupakan jos sais vielä jätettyä niin menis vielä paremmin. Ja bentsot.

    • hfh1

      1. 23v

      2. Kannabista, sieniä.

      3. Kannabista säännöllisen epäsäännöllisesti,sieniä pari kertaa kokeillut.

      4. Tuossa vähän aikaa sitten tuli stoppi kannabiksen käyttöön, nyt tauolla ja jatkossa aion käyttää vain viikonloppuisin/satunnaisesti. Päivittäinen käyttö ei ole pidemmän päälle hjuva.

    • lady.lyyra

      1. 28v.
      2. Olen, piri, bentsot, naksut, LSD, sienet, pilveä (PL, budi, lehteä), erilaisia lääkkeita, oxcontit, concerta, oxynormi, lyrica, neurotin, bubrenorfiini ym.
      3. Käytän, laillisesti. olen korvaushoidossa, päivä annokseni on 18mg suboxonea
      4. eteenpäin rämmitään, välillä menee hyvin ja välillä taas päin persettä. Hoidon aikana on tullut retkahdettua useimmiten bentsoihin mut on sitä tullu annettua piri seulojakin.. eli varsinaista vuoristorataa.

    • vihreällä linjalla

      1. Ikäsi? 21v.
      2. Oletko kokeillut huumeita? juu. kannabis, sienet, amfetamiini, tenox,
      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä? Kuinka usein? juu. kannabista käytän melkein viikottain.
      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten
      suhteen? ei ole ikinä ollut mitään päihdeongelmia. kannabista on kiva poltella aina silloin tällöin.

    • sticky green

      1. Ikäsi?
      18

      2. Oletko kokeillut huumeita? Mitä?
      alkoholi, kannabis, sienet, lääkkeet

      3. Käytätkö säännöllisesti jotain ainetta? Mitä?
      holia viikonloppuisin, kannabista muutama kerta viikossa, sieniä muutama kerta vuodessa ja lääkkeitä pari krt kuukaudessa

      4. Mitä mieltä olet tilanteestasi huumeitten suhteen?
      alkoholin ja lääkkeet haluaisin lopettaa kokonaan ja sekakäytön varsinkin. muuten jees

    • dontdodrugs

      1. 17

      2. Olen kokeillut kannabista, kodeiini liuksia ja pameja

      3. Alkoholia kyllä lähes joka viikonloppu ja samoin kannabista.

      4, kodeeini riippuvainen olen ja moni kaverini sanoo ,että se alkaa olla ongelma.

    • Anonyymi

      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/07/10/kokanviljely-osa-andien-intiaanien-kulttuuria

      Kokanviljely on osa Andien intiaanien kulttuuria

      JUHANA SÄILYNOJA

      JULKAISTU 10.07.2014 - 15:39. PÄIVITETTY 11.07.2014 - 13:21

      Andien intiaanit pureskelevat kokanlehtiä sen piristävien ja lääkinnällisten vaikutusten vuoksi. Se muun muassa auttaa vuoristotaudin oireisiin.

      Ulkomaiden puristuksessa kokanviljelijät järjestäytyivät ja vuonna 2006 Bolivian presidentiksikin nousi kokanviljelijöiden etua ajava Evo Morales.

      Jaana Kannisen toimittamassa Maailmanpolitiikan arkipäivää -ohjelmassa vuodelta 2008 tutustutaan niin kokanviljelyn historiaan kuin kulttuurisiin eroihin intiaanien ja eurooppalaisten valloittajien välillä.

      Kokapensas on Andien intiaanikansoille pyhä kasvi. Siitä valmistetaan lääkkeitä ja sitä käytetään pyhissä rituaaleissa. Sitä nautitaan joko pureskeltuna tai teenä. Vientiin tehdään myös erilaisia kokatuotteita, kuten saippuaa tai karkkia.

      Sen terveys- ja piristevaikutukset johtuvat alkaloideista, siinä on muun muassa pienissä määrin kokaiinia, jota kasvista myös valmistetaan. Eteläamerikkalainen Bolivia on maailman kolmanneksi suurin kokaiinin tuottajamaa.

      Ulkomaalaiset ovat aina yrittäneet kieltää kokapensaan viljelyä Andeilla. Espanjan katolinen kirkko halusi kieltää intiaaneilta kokan pureskelun, mutta kuningas esti pyrkimykset kuultuaan, että kaivoksessa työskentelevien intiaanien tuottavuus laskisi ilman kokanlehtiä.

      Myös YK yrittää löytää keinoja vähentää kokanviljelyä. Bolivialaisista ja perulaisista tuntuu epäoikeudenmukaiselta, että heiltä yritetään kieltää heidän kulttuuriperintöään, jota samaan aikaan sallitaan amerikkalaisille suuryrityksille. Coca-Colassa käytettiin kokanlehtiä mausteena, josta juoman nimikin tulee.

      Onkin noussut kysymys, kenellä on oikeus kokaan ja sen nimeen.

      Asia on niin tärkeä ja poliittinen, että Bolivian presidentti Morales nousi virkaansa kokanviljelijöiden äänillä heidän etujärjestön johtajan paikalta. Hän on myös ensimmäisiä Latinalaisen Amerikan valtionpäämiehiä, joka on taustaltaan intiaani. Hän on aymaraintiaani.

      YK yrittää vähentää viljelyä

      Toimittaja Mika Mäkeläinen tutustui vuonna 2000 Perussa Monzónin ja Tingo Marian kaupunkien lähellä kokanviljelijöihin. Alueella rehottaa myös kokaiinikauppa ja -valmistus.

      Alueen asukkaista suuri osa elää kokasta vaikka siitä ei saada kovinkaan paljon tuottoa. Kokan vahvuus on sen helppous viljelykasvina. Se tuottaa neljän kuukauden välein satoa ilman muuta työtä.

      YK:n tuella moni viljelijä on siirtynyt tuottavimpiin kasveihin. YK on maksanut tutkimuksen ja jopa lahjoittanut kasveja, jotta kokan viljely vähenisi alueella.

      Teksti: Juhana Säilynoja

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe