Tuleva alkoholisti?

lonely_chick

Olen siis vasta vähän aikaa sitten 18-vuotta täyttänyt nuori nainen. En enne juonut paljon ollenkaan mutta nyt kun voin ostaa omat juomat niin juon noin joka toinen ilta joskus enemmän joskus vähemmän. Välillä vaan tuntuu että kroppa ei kestä kun olen kumminkin näin pienikokoinen ihminen.

Mistä tunnistaa alkoholismin? Onko teillä juominen koko ajan mielessä? Minusta ainakin tuntuu ettää välillä koulussa ollessani ajattelen vain sitä että vittu kun pääsis taas juomaan. Tuntuu että juominen tuo sentään jotain sisältöä tylsään elämääni. Onko minusta tulossa alkoholisti?

7

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa, että kerrot rehellisesti miettiväsi suhdettasi alkoholiin. Mutta- mene hyvä ihminen puhumaan asiantuntijalle, ennen kuin on myöhäistä. Viina on pirullinen tappaja. Se vie kaiken. Päähäsi ei kohta mahdu mitään muuta, kuin viina! Se syrjäyttää kaiken. Järjellä ei ole tässä vaiheessa enää mitään tekemistä. Olet vielä niin nuorikin.

    • alkkaritpersvaossa

      töistä kun tuun niin pakko joku 6 kaljaa ostaa että saa sisältöä tylsään elämään viikonloppuisin sitte enemmän. oon ite 24v ja varma alkoholisti tapaus jos en ryhdistäydy... voitas joskus juoda yhdessä niin ei olis niin tylsä elämä. ;) ollan sitte 20 vuoden päästä vanha pariskunta... no vitsi vitsi, mutta sama vika on itselläni varmaan jos lotossa voittais kerran se miljoona niin sitä keksis parempaakin tekemistä kun juominen!

      • kuoppa ja kumpu

        hautaan miljoonalla.


      • tiuku6

        Totta tuo, että rahanpuutekkin edistää alkohlisoitumista.. Kun ei ole varaa suurempaan niin paukku(t) antaa elämälle edes vähän glamourin tunnetta,, Tietty myös yksinäisyys tekee sen ja totta on ett vain alkoholistista saa pitkäaikaisen ystävän ilman muita kriteereita kuin että et ole perso viinalle.


    • voin vakuuttaa, että olisin joissakin juoponelämäni vaiheissa maksanut paljon, (jos siis olisi ollut rahaa) jos olisin saanut elämäni tylsäksi.

      Vastaus kysymykseesi on, että kyllä, sinusta on tulossa alkoholisti ja olet ikäiseksesi jo hyvässä liu´ussa.

    • Silja.AA77

      Itse olen yli 30-vuotias nainen, juon 3-6 ploa siideriä lähes joka ilta. En edes muista milloin olisin ollut hiprakkaa pahemmassa humalassa, mutta ajattelen alkoholia päivittäin. Olen yrittänyt lopettaa lukemattomia kertoja siinä onnistumatta. Itse lasken itseni alkoholistiksi. En ymmärrä miksi en sitä myöntäisi, kun fakta on, että alkoholilla on minusta vahvempi ote kuin minulla siitä. Ja mitä tuohon erään kommentoijan miljoonaan voin sanoa, olen varma, että itse jos miljoonan voittaisin, joisin sen kaikista viisaista suunnitelmista huolimatta kurkusta alas.

    • kuis menee??

      Olet alkoholisoitumassa kovaa vauhtia. Mites tänään?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe