Olen siis vasta vähän aikaa sitten 18-vuotta täyttänyt nuori nainen. En enne juonut paljon ollenkaan mutta nyt kun voin ostaa omat juomat niin juon noin joka toinen ilta joskus enemmän joskus vähemmän. Välillä vaan tuntuu että kroppa ei kestä kun olen kumminkin näin pienikokoinen ihminen.
Mistä tunnistaa alkoholismin? Onko teillä juominen koko ajan mielessä? Minusta ainakin tuntuu ettää välillä koulussa ollessani ajattelen vain sitä että vittu kun pääsis taas juomaan. Tuntuu että juominen tuo sentään jotain sisältöä tylsään elämääni. Onko minusta tulossa alkoholisti?
Tuleva alkoholisti?
7
400
Vastaukset
Hienoa, että kerrot rehellisesti miettiväsi suhdettasi alkoholiin. Mutta- mene hyvä ihminen puhumaan asiantuntijalle, ennen kuin on myöhäistä. Viina on pirullinen tappaja. Se vie kaiken. Päähäsi ei kohta mahdu mitään muuta, kuin viina! Se syrjäyttää kaiken. Järjellä ei ole tässä vaiheessa enää mitään tekemistä. Olet vielä niin nuorikin.
- alkkaritpersvaossa
töistä kun tuun niin pakko joku 6 kaljaa ostaa että saa sisältöä tylsään elämään viikonloppuisin sitte enemmän. oon ite 24v ja varma alkoholisti tapaus jos en ryhdistäydy... voitas joskus juoda yhdessä niin ei olis niin tylsä elämä. ;) ollan sitte 20 vuoden päästä vanha pariskunta... no vitsi vitsi, mutta sama vika on itselläni varmaan jos lotossa voittais kerran se miljoona niin sitä keksis parempaakin tekemistä kun juominen!
- kuoppa ja kumpu
hautaan miljoonalla.
- tiuku6
Totta tuo, että rahanpuutekkin edistää alkohlisoitumista.. Kun ei ole varaa suurempaan niin paukku(t) antaa elämälle edes vähän glamourin tunnetta,, Tietty myös yksinäisyys tekee sen ja totta on ett vain alkoholistista saa pitkäaikaisen ystävän ilman muita kriteereita kuin että et ole perso viinalle.
voin vakuuttaa, että olisin joissakin juoponelämäni vaiheissa maksanut paljon, (jos siis olisi ollut rahaa) jos olisin saanut elämäni tylsäksi.
Vastaus kysymykseesi on, että kyllä, sinusta on tulossa alkoholisti ja olet ikäiseksesi jo hyvässä liu´ussa.- Silja.AA77
Itse olen yli 30-vuotias nainen, juon 3-6 ploa siideriä lähes joka ilta. En edes muista milloin olisin ollut hiprakkaa pahemmassa humalassa, mutta ajattelen alkoholia päivittäin. Olen yrittänyt lopettaa lukemattomia kertoja siinä onnistumatta. Itse lasken itseni alkoholistiksi. En ymmärrä miksi en sitä myöntäisi, kun fakta on, että alkoholilla on minusta vahvempi ote kuin minulla siitä. Ja mitä tuohon erään kommentoijan miljoonaan voin sanoa, olen varma, että itse jos miljoonan voittaisin, joisin sen kaikista viisaista suunnitelmista huolimatta kurkusta alas.
- kuis menee??
Olet alkoholisoitumassa kovaa vauhtia. Mites tänään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174146
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104860
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810