önko järki hankinta vm07 aj 90tkm suomi auto ja onko kallis ylläpitää..(pensa kone) vikoja mitä näissä yleensä on vai onko? kun lukee näitä artikkeleita nin ei hyvältä näytä jos totta pulisevat.
volvo s60
2
574
Vastaukset
- 6v.tyytyväisyyttä
S60 on hyvä auto ja liikenteessä vielä pitkään verrattuna näiden provoilijoiden omistamia autoja.
Raskas keulaisessa autossa voi noita koiranluita joskus mennä, mutta ne maksavat joitain kymppejä ja ovat helppo itsekkin vaihtaa. Kyyti on todella mukavaa ja tukevaa, mutta jos etsit jotain teinirassia ramppi kiihdyttelyyn niin siihen tällainen raskas auto ei ole suunniteltu. - kokemusta**
Minulla on automaatti diesel 07. Varmasti hyvä suomen talvioloihin, on lämmin ja yleensä näissä vakiona webasto. Ja nämä 07 vm on viimeisin muutospäivitys, jossa jotain pieniä' muutoksia tehty alustaan ja sivupeileihin tuli vilkut. vm.07:ssa ei ole enää lapsentauteja joita oli 00 alkuvuosien malleissa. Esim tukivarsia ei mene niin tiheään koska näihin on laitettu jotain rajoja kääntösäteeseen. Auto on kestävä ja toimintavarma. Ja maantiajossa suuremmillakin nopeuksilla parhaimmillaan. On hiljainen, se on hyvä.
Mutta sitten miinuksiin joita on. Jousitus ei ole hyvä. Kuoppaisella tiellä palauttaa kuin jossain 70 luvun autoissa.Eli Llian pehmeä jousitus kaikenkaikkeaan. Auto on kömpelö oloinen kaupunki ajossa. Ohjaus on tunnoton ja tahmea, esim saksalaisiin verrattuna. Ei kulje suoraa, vaan hakee koko ajan maantiellä. Ehkä rangasvalinnoilla on merkitystä.
Diesel moottorina tuntuu vanhanaikaiselta ja pitää itsestään ääntä. Takana istuville ei kunnon jalkatilaa. Ei sovi perheautoksi, sopii kahdelle aikuiselle. Automaattina en suosittele. Töksähtelevä ja epämukava automaattilodju, vertailuna esim. volkkariryhmän automaattiin.
tällaisia tuntemuksia tullut 30 000 km jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1484872- 1843943
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1203619Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia442926- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?601360Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231223