Huawei 1820

lanka yhteys toimii

Ihmettelen miten nykypäivänä tuodaan keskeneräisiä tuotteita markkinoille. Tilasin saunalahdelta mokkulan joka toimii hyvin entisessä läppärissä,(windows xp) Mutta ostettuani uuden läppärin jossa windows7, yhteys toimii 2G :nä eli käytännössä eiollenkaan. Kun näin maatiaisesta tuntuu että kun molemmat tuotteet on vasta hankittu eli uusia,pitäisi niitten toimia. Eikä se saunalahden myyjä kysellyt mokkulaa myydessään mikä järjestelmä sinulla on. No mokkula on 14 päivän koe ajalla ja luultavasti palautuu lähettäjälle.

6

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raja-alueella

Ongelma voi lla fyysinen, eli uuden läppärin usb-portin virta ei riitä, jos ollaan
      juuri-ja-juuri 3g-kentässä. Tai sitten tikun asento (90 astetta eri kulmassa?)
      voi vaikuttaaa - kaikki ei aina ole MS:n vika.

• 7+21+8=38

Itsellä sama tikku W7 ja Saunis, mutta kaikki toimii, niin seiskan oma 3G yhteys kuin tikun mobiiliyhteysohjelmakin. Jos sun 3G on katveessa?

• Huawei1820

Ainakin aikaisemmin kyseisellä mokkulalla piti asentaa Windows7:aan sopivat ajurit mm. Elisan tukisivulta löytyvällä ZTEDrvSetup-ohjelmalla.

• hua wei rahat

Moi ei tarvii ihmetellä,tässä on yks juju joka menee näin:Hei oletko jo soittanut omaguru numeroon, Tää HUAWEI touhu näyttää tekaistulta rahastukselta joka menee näin;; tilaat saunalahdelta tikun se on halpa, ehkä ilmainenkin, laitat mööpelin kiinni koneeseesi, kas kummaa se ei asennu tai ei ainakaan toimi...rahastus ja tikun maksu alkaa tässä vaiheessa, nyt tarkkana,, soitat tietysti sl,n asiakaspalveluun, kuulet ilosen opastus henkilon kertovan että asiakaspalvelumme on nyt tilapäisesti ruuhkautunut jonotusaika on arvioitu...5 min tai 15 min tjs...odottelet kiltisti ja kuuntelet musaa ppm verkko juoksee kokoajan,,maksat tikkua...asiakaspalvelu vastaa... ylensä puhelu päättyy tamän asiantuntijan tarjoukseen antaa sinulle omaguru palvelunumero jossa ongelma varmasti selviää,,,hintaan 1,97€/min,....maksat tikkua, jonka hinta kasvaa hävyttömän rankasti....joku neropatti sl.ä on varmasti saanut aloitepalkinnon hyvästä ideasta,millä firma tekee rahaa,, ihan laillisesti,mikäs siinä saahsan soittaa tai olla soittamatta,..heheehh menkää langattomaan

• paska mokkula

joo mun käskivät kans soittaa omaguruun annoin oman numeron että omaguru voi mulle soittaa tai soitan kuluttajaasiamiehelle paska mikä paska

• kldfsvlcfkvm-cx,.

Saunalahti on paska! Ei ikinä enää niiden asiakaspalvelun tyyppien haukuttavaksi ja uhkailtavaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      89
      3738
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1969
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1783
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1652
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1483
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      98
      1463
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1412
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1334
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1287
    Aihe