http://www.freewebs.com/bbvarjoaanestys/
käykäähä klikkailee nousiaisen poikaa! =)
kenet haluaisit PYSYVÄKSI asukkaaksi?
6
273
Vastaukset
- ................
Joo kävin, kaikki miehet ovat ylivoimaisessa johdossa.
- NIKOSNINO
NIKO S ja NINO!!!!! TALOON!!!
Henna on jo niin nähty, Marianna ja toinen Niko on taas niin mitäänsanomattomia nyssyjä!- Nikot taloon
Mun mielestä taas kummatkin Nikot voisivat mennä taloon.
Olen samaa mieltä, että niko s ja nino taloon, kun muut ovat niin turhia, mutta olen myöskin sitä mieltä että näiden uusien asukkaiden ei pitäisi taistella voitosta koska se on niin epäreilua alkuperäisasukkeja kohtaan.
Sillä niko n;ällä on niin laaja kannatus joukko jo ennestään, että se tietää vähintään neljässä seuraavassa äänestyksessä sitä, että ne alkuperäisasukkaat jotka joutuvat häntä vastaan äänestykseen, tulevat putoamaan automaattisesti vailla mitään mahiksia voittaa, ellei muut fanit satu liittoutumaan yhdessä ja äänestävät sitten miinusta ihan helvetisti tuolle tyypille, tai vastaavasti plussaa toiselle.- ninopuis
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että niko s ja nino taloon, kun muut ovat niin turhia, mutta olen myöskin sitä mieltä että näiden uusien asukkaiden ei pitäisi taistella voitosta koska se on niin epäreilua alkuperäisasukkeja kohtaan.
Sillä niko n;ällä on niin laaja kannatus joukko jo ennestään, että se tietää vähintään neljässä seuraavassa äänestyksessä sitä, että ne alkuperäisasukkaat jotka joutuvat häntä vastaan äänestykseen, tulevat putoamaan automaattisesti vailla mitään mahiksia voittaa, ellei muut fanit satu liittoutumaan yhdessä ja äänestävät sitten miinusta ihan helvetisti tuolle tyypille, tai vastaavasti plussaa toiselle.adhd läskiä taloon kiitos
hinttapulit roviolle - Riittää jo...
ninopuis kirjoitti:
adhd läskiä taloon kiitos
hinttapulit roviolleliian tylsä ja äijyyntynytkin. Ei toisi taloon enää samanlaista durasel-meininkiä kuin nuorempana. Mysteeri-Marianna toisi taloon varmaan "kissatappeluita" ja draamaa. Jompikumpi homoista tois myös temperamenttistä väriä taloon. Henna on ollu niin paljon esillä, että siihen on täysin kyllästynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625