kenet haluaisit PYSYVÄKSI asukkaaksi?

bb_fann_091

6

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Joo kävin, kaikki miehet ovat ylivoimaisessa johdossa.

• NIKOSNINO

NIKO S ja NINO!!!!! TALOON!!!

Henna on jo niin nähty, Marianna ja toinen Niko on taas niin mitäänsanomattomia nyssyjä!

• Nikot taloon

Mun mielestä taas kummatkin Nikot voisivat mennä taloon.

• Olen samaa mieltä, että niko s ja nino taloon, kun muut ovat niin turhia, mutta olen myöskin sitä mieltä että näiden uusien asukkaiden ei pitäisi taistella voitosta koska se on niin epäreilua alkuperäisasukkeja kohtaan.
        Sillä niko n;ällä on niin laaja kannatus joukko jo ennestään, että se tietää vähintään neljässä seuraavassa äänestyksessä sitä, että ne alkuperäisasukkaat jotka joutuvat häntä vastaan äänestykseen, tulevat putoamaan automaattisesti vailla mitään mahiksia voittaa, ellei muut fanit satu liittoutumaan yhdessä ja äänestävät sitten miinusta ihan helvetisti tuolle tyypille, tai vastaavasti plussaa toiselle.

• ninopuis
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että niko s ja nino taloon, kun muut ovat niin turhia, mutta olen myöskin sitä mieltä että näiden uusien asukkaiden ei pitäisi taistella voitosta koska se on niin epäreilua alkuperäisasukkeja kohtaan.
        Sillä niko n;ällä on niin laaja kannatus joukko jo ennestään, että se tietää vähintään neljässä seuraavassa äänestyksessä sitä, että ne alkuperäisasukkaat jotka joutuvat häntä vastaan äänestykseen, tulevat putoamaan automaattisesti vailla mitään mahiksia voittaa, ellei muut fanit satu liittoutumaan yhdessä ja äänestävät sitten miinusta ihan helvetisti tuolle tyypille, tai vastaavasti plussaa toiselle.

adhd läskiä taloon kiitos
        hinttapulit roviolle

• Riittää jo...
        ninopuis kirjoitti:

adhd läskiä taloon kiitos
        hinttapulit roviolle

liian tylsä ja äijyyntynytkin. Ei toisi taloon enää samanlaista durasel-meininkiä kuin nuorempana. Mysteeri-Marianna toisi taloon varmaan "kissatappeluita" ja draamaa. Jompikumpi homoista tois myös temperamenttistä väriä taloon. Henna on ollu niin paljon esillä, että siihen on täysin kyllästynyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6168
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5637
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1798
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1287
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1058
    Aihe