kenet haluaisit PYSYVÄKSI asukkaaksi?

bb_fann_091

6

273

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Joo kävin, kaikki miehet ovat ylivoimaisessa johdossa.

• NIKOSNINO

NIKO S ja NINO!!!!! TALOON!!!

Henna on jo niin nähty, Marianna ja toinen Niko on taas niin mitäänsanomattomia nyssyjä!

• Nikot taloon

Mun mielestä taas kummatkin Nikot voisivat mennä taloon.

• Olen samaa mieltä, että niko s ja nino taloon, kun muut ovat niin turhia, mutta olen myöskin sitä mieltä että näiden uusien asukkaiden ei pitäisi taistella voitosta koska se on niin epäreilua alkuperäisasukkeja kohtaan.
        Sillä niko n;ällä on niin laaja kannatus joukko jo ennestään, että se tietää vähintään neljässä seuraavassa äänestyksessä sitä, että ne alkuperäisasukkaat jotka joutuvat häntä vastaan äänestykseen, tulevat putoamaan automaattisesti vailla mitään mahiksia voittaa, ellei muut fanit satu liittoutumaan yhdessä ja äänestävät sitten miinusta ihan helvetisti tuolle tyypille, tai vastaavasti plussaa toiselle.

• ninopuis
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että niko s ja nino taloon, kun muut ovat niin turhia, mutta olen myöskin sitä mieltä että näiden uusien asukkaiden ei pitäisi taistella voitosta koska se on niin epäreilua alkuperäisasukkeja kohtaan.
        Sillä niko n;ällä on niin laaja kannatus joukko jo ennestään, että se tietää vähintään neljässä seuraavassa äänestyksessä sitä, että ne alkuperäisasukkaat jotka joutuvat häntä vastaan äänestykseen, tulevat putoamaan automaattisesti vailla mitään mahiksia voittaa, ellei muut fanit satu liittoutumaan yhdessä ja äänestävät sitten miinusta ihan helvetisti tuolle tyypille, tai vastaavasti plussaa toiselle.

adhd läskiä taloon kiitos
        hinttapulit roviolle

• Riittää jo...
        ninopuis kirjoitti:

adhd läskiä taloon kiitos
        hinttapulit roviolle

liian tylsä ja äijyyntynytkin. Ei toisi taloon enää samanlaista durasel-meininkiä kuin nuorempana. Mysteeri-Marianna toisi taloon varmaan "kissatappeluita" ja draamaa. Jompikumpi homoista tois myös temperamenttistä väriä taloon. Henna on ollu niin paljon esillä, että siihen on täysin kyllästynyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe