http://www.freewebs.com/bbvarjoaanestys/
käykäähä klikkailee nousiaisen poikaa! =)
kenet haluaisit PYSYVÄKSI asukkaaksi?
6
214
Vastaukset
- ................
Joo kävin, kaikki miehet ovat ylivoimaisessa johdossa.
- NIKOSNINO
NIKO S ja NINO!!!!! TALOON!!!
Henna on jo niin nähty, Marianna ja toinen Niko on taas niin mitäänsanomattomia nyssyjä!- Nikot taloon
Mun mielestä taas kummatkin Nikot voisivat mennä taloon.
Olen samaa mieltä, että niko s ja nino taloon, kun muut ovat niin turhia, mutta olen myöskin sitä mieltä että näiden uusien asukkaiden ei pitäisi taistella voitosta koska se on niin epäreilua alkuperäisasukkeja kohtaan.
Sillä niko n;ällä on niin laaja kannatus joukko jo ennestään, että se tietää vähintään neljässä seuraavassa äänestyksessä sitä, että ne alkuperäisasukkaat jotka joutuvat häntä vastaan äänestykseen, tulevat putoamaan automaattisesti vailla mitään mahiksia voittaa, ellei muut fanit satu liittoutumaan yhdessä ja äänestävät sitten miinusta ihan helvetisti tuolle tyypille, tai vastaavasti plussaa toiselle.- ninopuis
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että niko s ja nino taloon, kun muut ovat niin turhia, mutta olen myöskin sitä mieltä että näiden uusien asukkaiden ei pitäisi taistella voitosta koska se on niin epäreilua alkuperäisasukkeja kohtaan.
Sillä niko n;ällä on niin laaja kannatus joukko jo ennestään, että se tietää vähintään neljässä seuraavassa äänestyksessä sitä, että ne alkuperäisasukkaat jotka joutuvat häntä vastaan äänestykseen, tulevat putoamaan automaattisesti vailla mitään mahiksia voittaa, ellei muut fanit satu liittoutumaan yhdessä ja äänestävät sitten miinusta ihan helvetisti tuolle tyypille, tai vastaavasti plussaa toiselle.adhd läskiä taloon kiitos
hinttapulit roviolle - Riittää jo...
ninopuis kirjoitti:
adhd läskiä taloon kiitos
hinttapulit roviolleliian tylsä ja äijyyntynytkin. Ei toisi taloon enää samanlaista durasel-meininkiä kuin nuorempana. Mysteeri-Marianna toisi taloon varmaan "kissatappeluita" ja draamaa. Jompikumpi homoista tois myös temperamenttistä väriä taloon. Henna on ollu niin paljon esillä, että siihen on täysin kyllästynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244