Minkälaisia kokemuksia tämän palstan lukijoilla on kuivaavista pyykinpesukoneista, olen ajatellut Candy GOW465 kuivaavaavaa pyykinpesukonetta. Siinä on 1400 kierroksen linko ja 6 kilon pesukapasiteetti ja kuivauskapasiteetti on 5 kg joka hinta Gigantissa on 549 €.
Meille tuollainen riittäisi hyvin sillä jokaisesta pesukerrasta tulisi osa pestyistä vaatteista kuivattua ilman koneelista kuivausta, eikä näin ollen se kilon verran pienempi kuivauskapasiteettikaan haittaisi.
Kuivaava pyykinpesukone
vaatetiskari
1
1053
Vastaukset
- vaatetiskari
Keskusteluketjusta löytyikin aiemmin samasta aiheesta tehty kysymys johon oli tullut hyviä vastauksia. Sieltä sainkin vastaukset kysymyksiini.
Minulle oli uutta että kuivaavat pesukoneet käyttävät vettä vaatteiden kuivauksessa syntyvän höyryn jäähdytykseen, kun taas kuivausrummut kondensoivat kuivauksessa erottuvan höyryn ilman avulla vedeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2368014
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455670- 594862
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564182- 893754
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322081Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391727