Meillä on varattu Ryanairilla matkat ja edukas hotelli saatiin keskustan tuntumasta. Millaista ilmaa Milanossa on syyskuun lopussa ja esim. hyviä ravintoloita ja nähtävyyksiä oiskos ehdottaa? Ollaan 4 pv reissu, että ihan hirveesti ei tietty ehdi. Mitenkäs Bergamon kentältä pääsee parhaiten keskustaan ja minkä hintaista?
Onko vesi hyvä ostaa marketista ? ym. Raskaana ollessa pitää miettiä kaikki tarkkaan.
Kiitos taas.
Milanoon 22-22.9 -2010
aries8333333333
1
679
Vastaukset
- kohta mennään taaas
olimme viime vuonna ja oli huomattavasti paremmat kelit kuin Suomessa- n. 20. Emme menneet tosin Milanoon saakka, vaan jäimme Bergamoon. Tutustumisen arvoinen kaupunki! Kävimme myös edullisella paikalliskunareissulla Como -järven rannalla Lecco-nimisessä paikassa. Kannattaa todella tutustua! Juna kulki Alppien juurta myöten. Samalla junalla olisi päässyt Sveitsiin saakka, mutta ei ollut enempää aikaa. Kandee kokeilla! Milanon jätimme väliin, kun sitä emme ole kuulleet niin kovinkaan hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882