Autooni on tehty jokunen vuosi sitten erään valmistajan ruostesuojaus. Nyt kannattaisi varmaan ottaa jatkokäsittely, mutta paikkakunnalta on lopettanut ko. valmistajan edustaja. Onko eri valmistajien tuotteissa sellaisia eroja, että vanhan käsittelyn jatkoksi ei kannata ottaa toisen valmistajan käsittelyä?
Kysymys
Hm
2
418
Vastaukset
- Vastausta...
Ei siinä pitäis mitään olla kun ne pesee alustan ja suojattavat osat, ja sitten suihkuttaa sen litkun. Kyllä ne tietää sitten miten asia on mutta ei pitäis olla mitään ongelmaa. Mee jonnekki suojaamolle vaan ei oo hätää.
- Huomiotavaa
Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon ettei alkuperäisen ruostesuojauksen tehneen firman antama takuu säily, jos jatkokäsittely / tarkastus tehdään eri ketjun liikkeessä. Takuu voi olla käsittelystä riippuen jopa 12-vuotta (ohjelmakäsittely)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838