Moro!
Mulla on ollu tässä viime aikoina tällainen jännä tapaus, eräänä iltana oli kuumeinen olo joten päätin seuraavana aamuna lähteä varuskuntasairaalaan, intissä kun olen. No, aamulla ei ollut enää kuumeinen olo, mutta menin sairaalaan kuitenkin, kuume mitattiin: mittari näytti 38,7. Siinä oli ittellä ihmettelemistä. Olo oli kaikin puolin ihan terve, kuumetta ei tuntunut olevan eikä mitään flunssan oireita mutta silti mittari näytti moista lukemaa. Päivän aikana lepäsin ja söin särkylääkkeitä. Illalla mittari näytti 37,7. Seuraavana aamuna mittari näytti taas 38! Tulehdusarvot olivat normaalit. No, 2pv päästä menin uudestaan veksiin kaiken varalta, olo oli siis terve, mittari näytti silti 38! Tulehdusarvotkin olivat ihan normaalit! Lääkärilläkin oli siinä ihmettelemistä :D
Nyt en oo sen jälkeen mitannu kuumetta, olo on yhä terve, tosin välillä tulee sellaisia paleluvärystyksiä, mutta eivät nekään tunnu pahalta. Särkylääkkeitä olen siis ottanut välillä (Panadolia) ja vettä juonut runsaasti.
Osaako kukaan sanoa mikä tällainen tapaus ompi? Kellään muilla samanlaisia kokemuksia?
Korkea kuume, silti terve olo?
2
1449
Vastaukset
- piipaaveksi
Noh sitä sanotaan kuumeeksi :D Vilunväristykset nyt kuuluvat myös kuumeeseen, jolloin kuume yleensä kohoaa.
Tjaa-a se pitää selvittää mistä se johtuu. Kuumehan ei ole sairaus! Ehkä se on joku virustulehdus.
Vältä nyt ainakin liikaa rehkimistä saati urheilua. Tai kohta voi olla sydän lihastulehdus. Vaikka olisi kuinka terve olo. - Oh damn this flu Fin
Moi,
Minun siskoni ihmetteli kun hänelllä oli korkea kuume yllä ilman flunssaa, sitten se kuume lähti jossain vaiheessa pois. Nyt on kuulemma ollut monta erillaista flunssa liikkeellä.
Itselläni tänään kesken työpäivän ääni meni käheeksi ihan yhtäkkiä ja kun minä pääsin töistä kotiin, niin rupesi niin pirusti palelemaan ja nenä hieman vuoti - menin lepäämään. Sitten käväsin kuumassa suikussa kun karvat oli pystössä ja palelin pirusti - Kyllä oli kuuma suihku ihanaa.
Nyt on taas huono olo ja tarvis mennä nukkumaan kun kellokin on jo nuin paljon ja tuntuu kuin kuume nousisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658