Neuvostoliitto takaisin

pro western

Neuvostoliiton romahdus on käytännössä luonut sen tilanteen, että islam katsoo nyt olevansa oikeutettu valloittamaan maailmaa, myös alistamaan länsimaat joissa islam ei perinteisesti ole koskaan ollut valtauskonto. Maailman rauhan ja vakauden kannalta olisi sinänsä siunaus, jos Venäjän federaatio kasvaisi uudelleen Neuvostoliitoksi ja ottaisi takaisin entisen asemansa USA:n vastapainona maailmassa.

Neuvostoliitto rauhoitti pelkällä olemassaolollaan ja valtavalla armeijallaan maailmaa ja piti muslimit visusti alistettuna sekä Neuvostoliiton itsensä että länsimaiden taloudellisen ja sotilasvoiman alla. Neuvostoliitto tarjosi muslimeillekin uskottavan uhan massiivisen ydinasevarastonsa kanssa sekä sen tiedon kanssa, että Neuvostoliitto voisi milloin tahansa hyökätä mihin tahansa muslimimaahan aivan kuten Neuvostoliitto teki Afganistanille ja USA myöhemmin perässä.

Kaikkiaan Neuvostoliiton aikana Suomikin oli turvallinen maa elää. Täällä ei ollut maahanmuuttajia eikä etenkään muslimeja. Suomessa käytiin töissä ja iltakaljalla baareissa kaikessa rauhassa. Kansa saunoi, nautti kesämökkielämästä ja rakensi rauhassa omaa maataan turvanaan valtavan kokoinen Neuvostoliitto. Ei täällä muslimit raiskanneet pikkutyttöjä Neuvostoliiton aikana. Ongelma syntyi vasta kun Neuvostoliitto hajosi, sen tilalle otettiin sitten kiireenvilkkaa suvaitsevaisuus ja maahanmuutto, jota ei saa arvostella kun se on Suomessa rikos.
Nykyisin ei voi käydä saunassa ilman, että joku muslimi suuttuu eikä voi vetää perjantai kännejäkään ilman, että joku muslimi on heti karjumassa että se on koraanin vastaista. Käytännössä valta on Suomessa siirtynyt jo vuosia sitten muslimi ählämeille. 80-luvulla KETÄÄN ei olisi voinut vähempää kiinnostaa jos muuan profeettaa vähän pilkataan julkisesti lehdissä.

Toivotaan siis, että Neuvostoliitto perustetaan Venäjällä uudelleen ja että tämä maahanmuuton ja islamisaation aika Suomessa päättyy. Tämä pohjoinen maa ei tarvitse yhtään maahanmuuttajaa eikä yhtään muslimia. Voimme sulkea rajamme ja keskittyä elämään omaa elämäämme omalla tavallamme. Tämä maa on tarpeeksi kaukana kaikesta, että emme tarvitse ketään. Meille riittää hyvät suhteet Ruotsiin ja itänaapuriin.

Aapo on siinä oikeassa, että asiat olivat oikeasti paremmin Neuvostoliiton päivinä. Neuvostoliitto piti olemassaolollaan tämänkin maan turvallisena ja rauhallisena.

3

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antimuslimi

      Sanokaa mun sanoneen... Venäjä tulee lopulta pysäyttämään Euroopan islamisoitumisen.

      • matti teikalainen

        ainoa toivo on neuvostoliitto..?
        Osalla on jo muslimiresidentti...niinkuin suomessakin..


    • Mr-x

      Minulla onkin ollut pikään nostalginen latauma..... Vimmatusti olet etsinyt sinkkiämpäreitä ja emalimukeja. Lienevät kaikki Nuudeassa....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe