Pistimme välit poikki parhaan kaverini kanssa noin 3 vuotta sitten aika riitaisissa ja tulenkatkuisissa merkeissä, olimme tunteneet ex-bestikseni kanssa noin 17 vuotta jo, mutta emme nähneet kovin usein useaan vuoteen välimatkamme takia.
Olen alkanut nähdä unia, missä hän esiintyy tosi usein. Unessa olemme ystäviä taas, mikä ärsyttää minua suuresti, koska en halua enää olla tekemisissä hänen kanssaan. Unet eivät ole niin kauhean erikoisia, vaan liittyvät normaaliin elämään. Yhdessä unista jopa asuimme kämppiksinä saman katon alla. Unien jälkeen olen ahdistunut ja vihainen. En ymmärrä miksi näen hänestä unia, koska minä se olin joka päätti lopettaa sen ystävyyssuhteen, minä poltin sillat takanani. Miksi ihmeessä alitajuntani on päättänyt ruveta kiusaamaan minua nyt asiasta?
Vainoava
Unenuhri-74
1
157
Vastaukset
- kaikkien ystävä
Olet se osapuoli joka ei näe metsää puilta.
Etkö vielä ole oppinut elämässä anteeksi antoa ja anteeksi saantia.
Etkö tiedä että rakkaus ja anteeksi pyyntö ovat sama asia.
Kaikkien ihmisten täytyy hyväksyä toisensa huonotpuoletkin.
Emme voi käyttäytyä niin kuin olisimme itse pyhimyksiä. Ota yhteys tuohon ystävääsi hänellä voi olla hyvin vaikeaa nyt et ollenkaan voi toietää kuinka vaikeeta. Jos et nyt kiireesti ota yhteyttä niin saatat joutua katumaan sitä loppu-ikäsi. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814