Haluaisin kovasti ottaa mieheltä suihin. En ole koskaan ottanut.
Miten otetaan suihin? Penistä vain imetään ja nuollaan? Ikään kuin hyvällään huulilla, kielellä, suulla? Käsiä suihinotossa ei käytetä ollenkaan?
Miehet, onko suihinotossa jokin tietty, mikä tuntuu hyvältä? Naispuolisena ja peniksettömänä minun on hyvin vaikea sitä tietää. Kertokaa.
Te miehistä, jotka pidätte suihinotosta: miksi pidätte siitä? Vissiin kaikki miehet eivät pidä siitä, että nainen ottaisi suihin.
Haluaisin kovasti ottaa suihin. Mistähän sellaisen miehen löytäisin, jolta voisin ottaa suihin?
Olenkohan jotenkin epänormaali, koska tunnen voimakasta halua ottaa suihin? Miksi tälllaista haluan...
Miten otetaan mieheltä suihin?
142
49353
Vastaukset
- ncngdgnf
Vain miehen päässä syntyy tollanen viesti
- Haluaisin!
Olen nainen! Ihan tavallinen, kiltti nainen. Paitsi jos se, että tuntee halua ottaa suihin sitten tekee minut pahaksi tai suorastaan mieheksi...
Miksi ihmeessä ajattelet, että olisin mies? - mies sivusta
Haluaisin! kirjoitti:
Olen nainen! Ihan tavallinen, kiltti nainen. Paitsi jos se, että tuntee halua ottaa suihin sitten tekee minut pahaksi tai suorastaan mieheksi...
Miksi ihmeessä ajattelet, että olisin mies?että koska jotkut tätä palstaa lukevat naiset ei tykkää ottaa suihin, niin ne kuvittelee että kaikki muutkin naiset vihaa sitä ja jos joku nainen ottaakin suihin niin sen on oltava jonkun vähintään puolipakon edessä. Täällä siis suikkarin antamista himoitsevan naisen on pakko olla mies.
Mut pari vinkkiä tohon suikkariin.
1. Varo hampaita. Se on ihan ykkösjuttu ettei hampaat koske munaan ja saat kuitenkin suulla napakan imun kullin ympärille.
2. Käytä käsiä. Suulla ja kielellä hyväilet terskaa eli kyrvän päätä samalla kun hyväilet käsillä kiveksiä ja runkkaat esaria pään liikkeiden tahdissa. Jos haluat alkaa oikein kunnianhimoiseksi niin otat kyrvän niin syvälle suuhun kuin saat. Alussa voi tuntua et tulee oksennus mut siihen tottuu kyllä. Se on kuin kirsikka kakun päälle jos saat suikkarissa otettua munan juuriaan myöten suuhun.
3. Anna laueta suhun. Tästä pitää varmasti moni mies. Ei oo ees välttämättä pakko niellä, mut silloin kun mies laukee niin juuri silloin imeminen tuntuu erityisen hyvältä. Spermat voit käydä sylkemässä vaikka vessanpönttöön tai johonkin paperiin. Tosin joitain kiihottaa erityisesti sekin että nielet koko lastin.
4. Asenne ratkaisee. Näytä ja vaikuta siltä että nautit suihin ottamisesta. Jo yksistään sellainen asenne kiihottaa jossa nainen ottaa housut pois ja nappaa kiimaisena kullin suuhunsa kyselemättä mitään. Jos mies välittää oikeasti susta niin pahimpia fiiliksen pilaajia on se että näytät siltä ettet halua ottaa suihin tai pidät sitä jonain velvollisuutena ja välttämättömänä pahana johon on pakko alentua jos haluat miehen nuolevan sua. Ei kukaan susta välittävä mies halua teetättää sulla semmosia asioita seksissä joita sä teet itku kurkussa ja pakon edessä. Suikkarin antamisesta nauttiva nainen tietää tuplanautintoa.
Noilla pääset jo aika pitkälle vaikka nää asiat onkin yksilöllisiä.
Teitä sais olla enemmän. - kielipollari
Haluaisin! kirjoitti:
Miksi ihmeessä ajattelet, että olisin mies?Kirjoitustyylisi paljastaa sinut samaksi hassuksi hepuksi, joka kirjoittelee liki päivittäin naisena
- ruuskanenpertti
Haluaisin! kirjoitti:
Miksi ihmeessä ajattelet, että olisin mies?jos haluat ottaa suihin soita videopuhelu 0465506243
- pitäkää homppelimiii
seksi palstalla on 98% miehiä ja niistäkin 90% on kiinnostunut toisen miehen kulleista. näin kertoo nimetön selvitys.
- Anonyymi
mies sivusta kirjoitti:
että koska jotkut tätä palstaa lukevat naiset ei tykkää ottaa suihin, niin ne kuvittelee että kaikki muutkin naiset vihaa sitä ja jos joku nainen ottaakin suihin niin sen on oltava jonkun vähintään puolipakon edessä. Täällä siis suikkarin antamista himoitsevan naisen on pakko olla mies.
Mut pari vinkkiä tohon suikkariin.
1. Varo hampaita. Se on ihan ykkösjuttu ettei hampaat koske munaan ja saat kuitenkin suulla napakan imun kullin ympärille.
2. Käytä käsiä. Suulla ja kielellä hyväilet terskaa eli kyrvän päätä samalla kun hyväilet käsillä kiveksiä ja runkkaat esaria pään liikkeiden tahdissa. Jos haluat alkaa oikein kunnianhimoiseksi niin otat kyrvän niin syvälle suuhun kuin saat. Alussa voi tuntua et tulee oksennus mut siihen tottuu kyllä. Se on kuin kirsikka kakun päälle jos saat suikkarissa otettua munan juuriaan myöten suuhun.
3. Anna laueta suhun. Tästä pitää varmasti moni mies. Ei oo ees välttämättä pakko niellä, mut silloin kun mies laukee niin juuri silloin imeminen tuntuu erityisen hyvältä. Spermat voit käydä sylkemässä vaikka vessanpönttöön tai johonkin paperiin. Tosin joitain kiihottaa erityisesti sekin että nielet koko lastin.
4. Asenne ratkaisee. Näytä ja vaikuta siltä että nautit suihin ottamisesta. Jo yksistään sellainen asenne kiihottaa jossa nainen ottaa housut pois ja nappaa kiimaisena kullin suuhunsa kyselemättä mitään. Jos mies välittää oikeasti susta niin pahimpia fiiliksen pilaajia on se että näytät siltä ettet halua ottaa suihin tai pidät sitä jonain velvollisuutena ja välttämättömänä pahana johon on pakko alentua jos haluat miehen nuolevan sua. Ei kukaan susta välittävä mies halua teetättää sulla semmosia asioita seksissä joita sä teet itku kurkussa ja pakon edessä. Suikkarin antamisesta nauttiva nainen tietää tuplanautintoa.
Noilla pääset jo aika pitkälle vaikka nää asiat onkin yksilöllisiä.
Teitä sais olla enemmän.Kas kun idiootti osaa kertoa omista unelmistaan, totuutta ei sulla runkulla ole
- Anonyymi
kielipollari kirjoitti:
Kirjoitustyylisi paljastaa sinut samaksi hassuksi hepuksi, joka kirjoittelee liki päivittäin naisena
Älä muuta sano. Toi "nainen" on oikeasti runkkaa juoppoäijä!!
- imuli
Tunnen aina kunnon paineen kun nainen ottaa suihin ja sen jälkeen kunnon panoa eli lasti tulee imettäessä munaa ja vähän alkuun hellästi nuolien ja ottaen kokonaan suihin tunne on ihana ja tulee aina ja saa kiihkon kun ei pure vaan imee ja imee ja nauttii niin pitkään että lasti tulee naisen suuhun...
- ja miksi?
Miten otetaan suihin?
- otetaan penis suuhun, työnnellään sisään-ulos, imetään ja nuollaan.
Käsillä ei oteta suuhun, niillä runkataan
mikä tuntuu hyvältä?
- se, että nainen haluaa ja pitää siitä
miksi pidätte siitä?
- haluan miellyttää naista, tuntuu hyvälle, lisää halua
Miksi tälllaista haluan...
– suoritin pikakyselyn viideltä viimeiseltä jotka …
Kaikkien vastauksen voinee pelkistää: ”se on niin palkitsevaa”
enpä siis saanut kysykykseesi vastaavaa vastausta. - Haluaisin!
Ei hampaita! Se pitää muistaa.
Ja että on tärkeää, että minä, nainen, haluan sitä, siis suihinottoa ja nauttisin omalla tavallani.- ja siksi
käytetään aina meillä tämä ainakin toimii näin, äijä on rapajuoppo, siitä ei ole koskaan ollut mihinkään. Ei laki kiellä hampaita
- ja miksi?
”minä, nainen, haluan sitä”
—osuit oppimisen ytimeen, jos haluat pystyt oppimaan vaikka huippuhyväksi.
Muista hygienia, vie poika pesulle ensin, kondomit ei kuulu suihinottoon
Kannattaa opetella nielemään (asennekysymys).
Älä painosta, älä hätaile, molempien pitää haluta ja saada nauttia.
”omalla tavallani” ???????????? - Haluaisin!
ja miksi? kirjoitti:
”omalla tavallani” ????????????”omalla tavallani ????????????"
- Tarkoitin sitä, ettei nainen tietenkään nauti suihinotosta samalla tavalla kuin mies, mutta voi silti nauttia, eri tavalla. Itse nautinnon määrähän voi olla sama, jos sitä nyt voi mitata... - imu rrrrrrrrrrrro
Haluaisin! kirjoitti:
”omalla tavallani ????????????"
- Tarkoitin sitä, ettei nainen tietenkään nauti suihinotosta samalla tavalla kuin mies, mutta voi silti nauttia, eri tavalla. Itse nautinnon määrähän voi olla sama, jos sitä nyt voi mitata...hyvin pienellä imulla vastaa suihin ottoa, suosittelen voitelemaan saippualla putken sisältä. Imuri löytyy jokaisesta kotitaloudesta.
- ja miksi?
Haluaisin! kirjoitti:
”omalla tavallani ????????????"
- Tarkoitin sitä, ettei nainen tietenkään nauti suihinotosta samalla tavalla kuin mies, mutta voi silti nauttia, eri tavalla. Itse nautinnon määrähän voi olla sama, jos sitä nyt voi mitata...—no fyysisesti joo tuntuuhan se klitoris miehen suussa tietty pienemmältä kuin miehen kalu naisen suussa
”… nainen tietenkään nauti suihinotosta samalla tavalla kuin mies”
Enpä usko, että nauttiminen on suupuolisidonnaista yhtä hyvin voisi sanoa, että nainen tietenkään nauti suihinotosta samalla tavalla kuin toinen nainen.
Onko tavalla jotain merkitystä sinulle?
Suunnitteletko siis maksullisia suorituksia? - Haluaisin!
ja miksi? kirjoitti:
—no fyysisesti joo tuntuuhan se klitoris miehen suussa tietty pienemmältä kuin miehen kalu naisen suussa
”… nainen tietenkään nauti suihinotosta samalla tavalla kuin mies”
Enpä usko, että nauttiminen on suupuolisidonnaista yhtä hyvin voisi sanoa, että nainen tietenkään nauti suihinotosta samalla tavalla kuin toinen nainen.
Onko tavalla jotain merkitystä sinulle?
Suunnitteletko siis maksullisia suorituksia?Ei suuseksistä pitäminen tarkoita välttämättä sitä, että olisi maksullinen nainen.
Tarkoitin sillä, että mies ja nainen nauttivat suuseksistä eri tavalla, suuseksitilannetta, jossa nainen ottaa mieheltä suihin. Eikö tämä ole nyt ihan maalaisjärjellä tajuttavissa, että kokemukset ovat erit - mutta silti molemmat voivat nauttia. - ja miksi?
Haluaisin! kirjoitti:
Ei suuseksistä pitäminen tarkoita välttämättä sitä, että olisi maksullinen nainen.
Tarkoitin sillä, että mies ja nainen nauttivat suuseksistä eri tavalla, suuseksitilannetta, jossa nainen ottaa mieheltä suihin. Eikö tämä ole nyt ihan maalaisjärjellä tajuttavissa, että kokemukset ovat erit - mutta silti molemmat voivat nauttia.”… mies ja nainen nauttivat suuseksistä eri tavalla.
Mahtaisiko tuo erilaisuus koskea jotakin muutakin kuin suuseksiä, ”Eikö tämä ole nyt ihan maalaisjärjellä tajuttavissa”? - yökoksennus
ja miksi? kirjoitti:
”… mies ja nainen nauttivat suuseksistä eri tavalla.
Mahtaisiko tuo erilaisuus koskea jotakin muutakin kuin suuseksiä, ”Eikö tämä ole nyt ihan maalaisjärjellä tajuttavissa”?oikeesti haluu napata kullin himokkaasti suuhun ja imee? on varmaan 1000 kivempaa ja kiihottavampaa juttua. miehen makkara on ruma!
- ihana suu
yökoksennus kirjoitti:
oikeesti haluu napata kullin himokkaasti suuhun ja imee? on varmaan 1000 kivempaa ja kiihottavampaa juttua. miehen makkara on ruma!
Mikä kumma suihinotosta puhumisessa saa monet naiset kiivastumaan ja jopa vihaisiksi? On sellaisiakin naisia, jotka aidosti pitävät siitä, varsinkin jos kyseessä on läheinen ja rakas mies.
Onko syynä kataeus? Tieto siitä, että on olemassa naisia, jotka OIKEASTI nauttivat suuseksistä, ja katkeruus siitä, ettei pysty itse siitä nauttimaan? Heti on pakko joko a) ilmaista vihaa ja katkeruutta tai b) mitätöidä suuseksistä pitävät naiset leimaamalla heidät huoriksi, vaikka mistään sellaisesta ei olisi kyse.
Antakaa niiden nauttia jotka nauttivat ja älkää itse harrastako suuseksiä - eihän se ole pakollista. - Siiri40
ihana suu kirjoitti:
Mikä kumma suihinotosta puhumisessa saa monet naiset kiivastumaan ja jopa vihaisiksi? On sellaisiakin naisia, jotka aidosti pitävät siitä, varsinkin jos kyseessä on läheinen ja rakas mies.
Onko syynä kataeus? Tieto siitä, että on olemassa naisia, jotka OIKEASTI nauttivat suuseksistä, ja katkeruus siitä, ettei pysty itse siitä nauttimaan? Heti on pakko joko a) ilmaista vihaa ja katkeruutta tai b) mitätöidä suuseksistä pitävät naiset leimaamalla heidät huoriksi, vaikka mistään sellaisesta ei olisi kyse.
Antakaa niiden nauttia jotka nauttivat ja älkää itse harrastako suuseksiä - eihän se ole pakollista.Suuseksin antaminen on todella kiihottavaa ja mukavaa! Ei kaikkien siitä ole pakko tykätä, mutta joidenkin kommentit menee pahasti yli. Miehen puhdas, kova kulli on äärimmäisen seksikäs ja kiihottava ja suihinotto parasta mitä voin miehelle antaa, miksi en sitä siis antaisi? Se kuuluu liki jokaiseen sekstailukertaan, ihan samoin kuin miehen mulle antama suuseksi. Enkä tajua joidenkin naisten vinkumistä siitä miten nainen on alistettuna kun ottaa mieheltä suihin, sehän on ihan päinvastoin, silloin mulla on hyvinkin suuri valta mitä teen, miten ja mitä annan tapahtua! Enkä tee sitä siksi että odotan mitään vastapalvelusta, teen sen siksi että se on minusta ihan hemmetin kivaa ja tiedän sen olevan myös miehestäni ihan hemmetin kivaa. Suhde on aika tuore ja täytyy myöntää että mies alkuunsa yllättyi kun saatoin ottaa suihin esim. saunasta jäähdytellessä tai muuten aika yllättäin ja yllättävässä paikassa =) Ja ihan loppuun astikin homman hoidan, oman miehen laukeaminen mun suuhun on niin uuuuuhhhhhh...
- venla1986
Siiri40 kirjoitti:
Suuseksin antaminen on todella kiihottavaa ja mukavaa! Ei kaikkien siitä ole pakko tykätä, mutta joidenkin kommentit menee pahasti yli. Miehen puhdas, kova kulli on äärimmäisen seksikäs ja kiihottava ja suihinotto parasta mitä voin miehelle antaa, miksi en sitä siis antaisi? Se kuuluu liki jokaiseen sekstailukertaan, ihan samoin kuin miehen mulle antama suuseksi. Enkä tajua joidenkin naisten vinkumistä siitä miten nainen on alistettuna kun ottaa mieheltä suihin, sehän on ihan päinvastoin, silloin mulla on hyvinkin suuri valta mitä teen, miten ja mitä annan tapahtua! Enkä tee sitä siksi että odotan mitään vastapalvelusta, teen sen siksi että se on minusta ihan hemmetin kivaa ja tiedän sen olevan myös miehestäni ihan hemmetin kivaa. Suhde on aika tuore ja täytyy myöntää että mies alkuunsa yllättyi kun saatoin ottaa suihin esim. saunasta jäähdytellessä tai muuten aika yllättäin ja yllättävässä paikassa =) Ja ihan loppuun astikin homman hoidan, oman miehen laukeaminen mun suuhun on niin uuuuuhhhhhh...
Mikä alistettu se nainen muka on suihinotossa: onhan meillä hampaat (yleensä).
Suihinotto vaan on nii...in ihanaa (nainen olen). Suulla koskettelu, kielellä, nuoleminen, imeminen. Erittäin intiimiä.
Mutta vain omasta tahdosta ja halusta, että tykkää miehestä ja ehdottomasti namimakkaran pitää olla puhdas. - kataeus?
ihana suu kirjoitti:
Antakaa niiden nauttia jotka nauttivat ja älkää itse harrastako suuseksiä - eihän se ole pakollista.”Mikä kumma suihinotosta puhumisessa saa monet naiset kiivastumaan ja jopa vihaisiksi?”
—no eiköhän tuo liene kateus niminen tauti, kukaan ei saisi nauttia sellaisesta mihin en itse kykene! - Pidän kyllä
Siiri40 kirjoitti:
Suuseksin antaminen on todella kiihottavaa ja mukavaa! Ei kaikkien siitä ole pakko tykätä, mutta joidenkin kommentit menee pahasti yli. Miehen puhdas, kova kulli on äärimmäisen seksikäs ja kiihottava ja suihinotto parasta mitä voin miehelle antaa, miksi en sitä siis antaisi? Se kuuluu liki jokaiseen sekstailukertaan, ihan samoin kuin miehen mulle antama suuseksi. Enkä tajua joidenkin naisten vinkumistä siitä miten nainen on alistettuna kun ottaa mieheltä suihin, sehän on ihan päinvastoin, silloin mulla on hyvinkin suuri valta mitä teen, miten ja mitä annan tapahtua! Enkä tee sitä siksi että odotan mitään vastapalvelusta, teen sen siksi että se on minusta ihan hemmetin kivaa ja tiedän sen olevan myös miehestäni ihan hemmetin kivaa. Suhde on aika tuore ja täytyy myöntää että mies alkuunsa yllättyi kun saatoin ottaa suihin esim. saunasta jäähdytellessä tai muuten aika yllättäin ja yllättävässä paikassa =) Ja ihan loppuun astikin homman hoidan, oman miehen laukeaminen mun suuhun on niin uuuuuhhhhhh...
Tuohon en voi muuta todeta kuin, että mistäs löytäisin kaltaisesi Naisen, jolla juuri samanlainen "maailmankuva" suuseksistä...? =)
- menee
venla1986 kirjoitti:
Suihinotto vaan on nii...in ihanaa (nainen olen). Suulla koskettelu, kielellä, nuoleminen, imeminen. Erittäin intiimiä.
Mutta vain omasta tahdosta ja halusta, että tykkää miehestä ja ehdottomasti namimakkaran pitää olla puhdas.niin, että bimbot ei ymmärrä mikä ero on alistumistaidolla ja alistetuksi joutumisella
- aviomies29
kataeus? kirjoitti:
”Mikä kumma suihinotosta puhumisessa saa monet naiset kiivastumaan ja jopa vihaisiksi?”
—no eiköhän tuo liene kateus niminen tauti, kukaan ei saisi nauttia sellaisesta mihin en itse kykene!on mutta itse nuolin naiselleni pyynnöstäni orgun mutta kyllä saa todella oottaa että oma alotteisesti tekis mulle. kyllä se pyytää pitää. ja usein kun nuolen ensin hän sanoo että munko pitäs imee sun kikkeliä. vttaa kuunnella kun aina se on hälle pakko. 3 kertaa vuodessa innostuu niin että tulee 69iin automaatisesti
- nuori nainen
yökoksennus kirjoitti:
oikeesti haluu napata kullin himokkaasti suuhun ja imee? on varmaan 1000 kivempaa ja kiihottavampaa juttua. miehen makkara on ruma!
minä ainaki haluan :)
- ei ilman kumia!!!
ja miksi? kirjoitti:
”omalla tavallani” ????????????Kyllä kondomit kuuluu suihinottoon jos ei ole yhdessä käyty testeissä ja tulkoset puhtaita. Suojaamattomasta suuseksistä voi saada samat taudit kuin suojaamattomasta yhdynnästäkin. Eli makukortsuja peliin tai sitten suuseksi kieltoon ennen kuin testitulokset on puhtaat.
- nainen50v
Siiri40 kirjoitti:
Juuri näin. Suuseksi on yksi tapa osoittaa rakkauttaan rakastamalleen.
Mutta on myös miehiä jotka eivät halua tyydyttää naistaan suullaan, saattavat silti ottaa vastaan suuseksiä. Se vaan yksipuolisesti tehtynä ei ole niin kiihottavaa kuin yhteisymmärryksessä... - 5+9
ei ilman kumia!!! kirjoitti:
Kyllä kondomit kuuluu suihinottoon jos ei ole yhdessä käyty testeissä ja tulkoset puhtaita. Suojaamattomasta suuseksistä voi saada samat taudit kuin suojaamattomasta yhdynnästäkin. Eli makukortsuja peliin tai sitten suuseksi kieltoon ennen kuin testitulokset on puhtaat.
Joo tiedetään - mutta ylempänä kirjoittanut todennäköisesti tarkoittaa sitä, että kumin kanssa samaa nautintoa on turha odottaa saavansa.
- vähän vanhempi
nuori nainen kirjoitti:
minä ainaki haluan :)
se on oikea asenne !
- Anonyymi
ihana suu kirjoitti:
Antakaa niiden nauttia jotka nauttivat ja älkää itse harrastako suuseksiä - eihän se ole pakollista.jos minä haluan vaimolta suihin oton minusta velvollisuuteni on saada vaimoni myös nauttimaan kielestä huulistani sormista orkkuun asti katson nuo nautinnon väreet jotka saan aikaiseksi seksi ei saa olla yks puolista vaan molempien nautinnon hakua yhdessä leikkien
- Anonyymi
venla1986 kirjoitti:
Mutta vain omasta tahdosta ja halusta, että tykkää miehestä ja ehdottomasti namimakkaran pitää olla puhdas.nainen saattaa jopa kiduttaa miestä keskeyttämällä ja pitkittämällä laukeamista kauan kunnes mies vaikeroi
- Anonyymi
nainen50v kirjoitti:
Juuri näin. Suuseksi on yksi tapa osoittaa rakkauttaan rakastamalleen.
Mutta on myös miehiä jotka eivät halua tyydyttää naistaan suullaan, saattavat silti ottaa vastaan suuseksiä. Se vaan yksipuolisesti tehtynä ei ole niin kiihottavaa kuin yhteisymmärryksessä...minä kyllä aloitan aina vaimon hyväilemisen saunan jälkeen on mukavaa nuolla lämmintä tavaraa hitaasti ei ole kiire eka orkun jälkeen jatkan sitten hänellä jo kiire saada sisäänsä panon jälkeen yleensä imee minutkin uuteen leikkiin ihanaa lauantai iltaa
- ammamies
Alistu miehellesi täysin. Tärkeintä on, että sinä et pysty millään tavalla vaikuttamaan siihen, kuinka syvälle ja kuinka pitkäksi aikaa kerrallaan kulli työntyy kurkkuusi. Ainoa tehtäväsi on pitää suusi auki ja varoa ettet koske kyrpään hampaillasi. Makaa esimerkiksi sängyllä tai pöydällä selälläsi, roikuttaen päätäsi sängyn reunan yli. Näin miehesi voi helposti nussia suutasi. Myös esimerkiksi kyljellään maaten tuo onnistuu varsin mukavasti.
- 9
Bumbattava barabaran miehiä on siis ammamies :) Onko kiva nukke? Maksoiko paljon?
- sfgdfxcb
9 kirjoitti:
Bumbattava barabaran miehiä on siis ammamies :) Onko kiva nukke? Maksoiko paljon?
ei se ainakaan kunnon poskihoidosta ymmärrä mitään. Sellaisesta, jossa himokas nainen lutkuttaa posket lommolla nautiskellen maaliin saakka niin, että tuntuu varpaista kynnetkin irtoavan...
- Neuvoja taidoton
... näitä viehättäviä videolinkkejä:
Eli naisen ohjeet miehen suhteen:
http://www.empflix.com/view.php?id=29784
ja vice versa:
http://www.empflix.com/view.php?id=20169- kiusattuna
itse en pidä loppukiihdytyksestä vaan hidastetusta lopusta eli "juodaan" tyhjiksi
http://xhamster.com/movies/208551/cum_in_her_mouth_and_she_shows_it.html
- kullia sulle
Jos haluat suihin ottaa niin täältä löytyy iso kyrpä mitä saat imeskellä ihan miten haluat, kaikessa rauhassa. Hieroa kädellä, nuolla terskaa ja ottaa kokonaan suuhun. Ilmottele jos innostaa.
[email protected] - imuli
aika normaali kun annan sulle vinkin imua koko yö muna suussa läpi yö ja tuntuu heti aamulla sinun imu kun herää ihanaan suihin ottoon ja lentää lasti suuhusi vielä veltosta munasta imua jäykäksi kulli ja uudelleen uudelleen niin pitkään että tuntuu ja alkaa uni nukahda vielä kulli suussa ja herätä imemällä vielä...
- spermanjuottaja
niin helppoa on ottaa suihin
- ymmärtäväinen
Olet ihan varmasti joku feikki joka on täällä leikkimässä erilaisten asioiden kanssa, mutta typerä sellainen. Ei kukaan nainen voi olla niin tyhmä, että kysyy täällä " Mistähän sellaisen miehen löytäisin, jolta voisin ottaa suihin? " Joten lähdeppä pois täältä muita häiritsemästä.
- assi-aamurusko
just niin,tyhmä kysymys!! menköön vaikka jonku baarin kulmille kyselemään
- unto.ranta
Hei!
Kerro missäpäin asut? - carlos54
nää suihinotot ouheet ja haluamiset on tässä keskustelussa
ja iskurin ja muiden ilmotuksissa järjestään feikkejä.
halutaan vaan saada juttu aikaseks.
mä ainakin haluan imeä naiselle orkun,mut en vaadi sitä kaveriltani
vaikka itse sitä haluaisinkin saada.
ota vaan rohkesti ens vaikka miehen kanssa puheeksi mitä
ja miten hän haluaisi sitä sun tekevän.
olen mies vm54 eikä multa ole kukaan ikinä ottanut suihin.
sillä siihen ei saa naista pakottaa eikä vaatia.- Neito-74
joka todella haluaa ottaa mieheltä suihin. Minusta se on äärimmäisen kiihottavaa ja luonnollista.
- carlos54
Neito-74 kirjoitti:
joka todella haluaa ottaa mieheltä suihin. Minusta se on äärimmäisen kiihottavaa ja luonnollista.
osuispa mun kohdelle tuollainen neitokainen.taitaisin mennä sanattomaks
joksikin aikaa;)
mut mä lopetin seuran hakemisen ja nyt elelen päivän kerrallaan.
eiköhän se sit tule kohdalle jos on tullakseen??????
- Ympärileikattukalu
Osta pitkulainen tikkukaramelli ja ala imemään sitä, imiessäsi tee havaintoja siitä mitä suusi/kielesi tekee jotta saat karkista makuja tehokkaasti. Siinä se on.
Jotkut miehet eivät kestä hampaiden kosketusta terskassa, toiset kestää sitä enemmänkin. Näin se menee. - sanna-bella
Itse olen ottanut muutamia kertoja poikaystävältäni suihin, ja joka kerta hän on tullut, ja nielen aina kaiken, mutta silti minulla on epävarma tunne siitä mitä teen.. luulen ettei kaikki edes opi nauttimaan siitä, mutta itse otan suihin miehen sitä pyytäessä. Kai se on harjottelun tulos, eihän kukaan ole mestari aloittaessaan, mutta sanon että kannattaa heti alusta alkaen opetella nielemään, mun poikaystävä ainakin nauttii siitä. =)
- likka 82
Olen nainen ja nautin todella paljon suihin otosta. Soitin tässä kerran yhelle miehelle kun halusin baarista kyydin pois. Emme olleet aikasemmin mitään puuhanneet, mutta melkein saman tien kun pääsin autoon aloin siinä matkalla ottamaan suihin. Kyllä oli äijä ihmeissään, sanoi et oli eka kerta ku tämmöstä tapahtu. Mä otan ihan joka kerta suihin, mä nautin siitä ja voin tehä sitä kauan. Mut täytyy sanoa et on myös kehuttu että oon siinä hyvä. Mut johtuuko se siitä kun tossa aikasemmin joku kirjotti, että se tuntuu vielä paremmalta jos nainen nauttii siitä.
- Anonyymi
Olet ihana
- woude1966
jos mies ja mies ois parhaita suihinottajia kumminkin....mitä luulette.olen mies joka haluaa naisen ottavan suihin.
- Na1nenkloih
Itse tykkään ottaa mieheltä suihin ja huomata kuinka se nauttii, huokailee ja meinaa laueta kun kiusaan kielelläni.
- ruuskanenpertti
soita videopuhelu haluan että otat suihin 0465506243 haluan laueta
- uuhh.
Tuolta löytyy halukkaita miehiä;
http://www.nakupalat.net/ - ;)
Opettele, se on jalo taito siinä missä muutkin. Itsekään en aloittelevana seksin harrastajana sitä osannut, mutta harjoitus teki mestarin, kaikki joille olen sitä antanut, ovat kehuneet hyväksi. Siinä käytetään myös käsiä, hyväile peniksen vartta, kiveksiä ja joillekin (kannattaa kysyä mieheltä etukäteen mistä tykkää) laitan sormea vähän anuksesta sisään. Jos miehellä on esinahkaa, sitä näykitään hellästi hampailla ja sitä "syödään" kuin puikkojäätelöä. Olen myös käyttänyt ruoka-aineita hyväilyssä; kermavaahtoa, jäätelöä, suklaata jne. käytä mielikuvitustasi varsinkin jos olet vakituisessa parisuhteessa, sillä jos miehesi ei saa sitä sinulta hän takuuvarmasti saa sitä joltain toiselta, olen sen kuullut monelta mieheltä itseltään; vaimo pitää sitä likaisena touhuna jne. Ei kait tuo oo sen likaisempaa kuin mitä mies tekee vastaavasti naiselle? Ja näitä suuseksin haluajia löytyy takuuvarmasti. Etkä ole epänormaali, tämä on vain yksi alkuleikin osatekijä.
- Kohta vaari
Jotkut naiset todella nauttivat, kun saavat ottaa kalun suuhun, ja heidän kanssaan se on on todella nautinnollista. Minulla oli joskus vuosien varrella pari sellaista naista, jotka eivät antaneet naidakkaan, ennenkuin olivat imeneet kullia. Nämä siis tietty eri ajankohtina, ei tälläisiä kahta jaksa samanaikaisesti pitääkkään.
- opettelemalla oppii
hei! seksiasioista voi kysyä ja tarkat ohjeetkin pyytää www.sexdeitti.fi
- kuvaesimerkkiq
http://www.imagefap.com/photo/2062173638/509675409.jpg
hyvä asento ja hyvin suukin kunhan mahd syvältä ja hiljaa tekee ei mitään kovia imuja- dick'
Elävä kuva on kyllä paljon valaisevampi, jos empii tekniikan kanssa.
- thc77
Täält löydät miehen keneltä saat ottaa poskee........
- n22..
”Mikä kumma suihinotosta puhumisessa saa monet naiset kiivastumaan ja jopa vihaisiksi?”
varmaan siksi koska monet miehet vaatimalla vaatii sitä, mutta itse eivät anna samaa naiselle ja joillain saattaa olla tulehduskin, josta ei mainita ja se saattaa sitten aiheuttaa kurkkutulehduksen ja myöhemmin jopa kurkkusyöpää niin onko se ihmekään että naiset suuttuu..
tietysti jos on hyvässä ja luotettavassa suhteessa siihen voi suostua helpommin, mutta jos mies yhtään valehtelee ja pettää homma on liian likaista. - gummagugga
Suihinotto on just parasta, ja ihan helvetin kiihottavaa. Tykkään tehdä sitä.
Ja olen nainen. terve haluatko suihin ottaa ps haluatko videopuheluna opetella ottmaan suhun asti siinä näet kullin aivan oikeesti 0465506243 saathaluan kovasti suihin antaa
- suulla? Käsiä
esileikkinä sen voit tehdä vaikka noin:
http://www.tnaflix.com/hardcore-porn/X-Art-Mutual-Orgasm-Tiffany/video148802?ref=mr - vanha1
Otat munan suuhun ja imet ja kielellä voit hyväillä terkan päätä ja samalla runkkaat niin eiköhän ala mälli lentää jonka tietysti nielet viimeiseen pisaraan saakka. Tämä tuntuu hyvältä tiedän kokemuksesta, ja tietysti suihin ottaja voi olla myös mies niinkuin minun kohdalla.
- ertsijee
musta tuntuu välillä et mu muija haluu enemmä imee mu munaa ku mää sitä et se imee sitä jos se on ees mahollista XD menkää suihkuu
- syvälle laueten
munan runkkaajat ei tiedämiten otetaansuuhun ilman käsiä.kokekaa sekin lutkutus kohti tyveä joskus eläissänne.
- fdwgfd
Joku kirjoitti että kondoomi ei kuulu suihinottoon, mutta muistakaa hyvät ihmiset, että taudit tarttuu suihinotostakin! Suosittelen kondoomia!!
- ruuskanenpertti
terve jos haluat ottaa suihin soita videopuhelu 0465506243 siinä saat opetella suihin ottamaan haluan että nainen imee mun kullia
- herkkukyrpä
mailaa [email protected]
löydät sellaisen kullin suustasi millaista et tule enään myöhemmin saamaan. - kokjep
Minulta mieluiten näin
http://www.tnaflix.com/interracial-porn/The-Fine-Art-of-Fellatio/video52205?ref=rel- päivitysaika
Jebou !
- palstalla silti
oNpa ptemisen tarve. pellkääktö että jätkät jättää? minkä helkaritin takii pitää joka päiv avata uus ketju tästä samansta aiheesta. typirin maailmassa kyyysyyy ohjeita tommoseen. niinkö tärkein asia? sulle
- ota multa suihin:)
Moi oon vaalea varattu 40v mies.haluisin suuseksiä kanssasi.mun s-posti 48600kotka@gmail tai .mun mitat on 178/83 17.kuvia saat jos vastaat mulle.
- Peniksen imijä
taidat olla avuton aatu ku ruinaat siin...jessus, et te miehet ootte tyhmii!!!
- holmes ei sherlock
Peniksen imijä kirjoitti:
taidat olla avuton aatu ku ruinaat siin...jessus, et te miehet ootte tyhmii!!!
no ette työ naisetkaa sherlockkeja oo ku kateellisena huudatte ku joku saa munaa
- sankkeri-seppo
holmes ei sherlock kirjoitti:
no ette työ naisetkaa sherlockkeja oo ku kateellisena huudatte ku joku saa munaa
x-hamster on turvallisin vaihtoehto, ei tule tuateja.
- Seppo Sapeli
pientä harjottelua
ja esileikkiä niin saa himon
mulkkuun. spermat ja
mehut tulee naamalle
mutta se on kestettävä.
mulkku on ihan mukava leikki-
kalu ja saahan siitä hormooneja
elimistöön. - nananini
Haluaisin minäkin kokeilla muutakin kuin vain kielellä hyväilyä! Pelkään vain, että suuni on liian pieni ja leuat loksahtavat, heh! :) Edellinen kuvioissa ollut mies ei halunnut (?), joten ei oikein ole ollut mahdollisuutta harjoitella. Ihmettelenpä vain moista, luulisi joka miehen pitävän siitä...
- virolaisen_nainen
Katso vain että suu on riittävän auki ja että huulesi ottavat kalun vastaan niin ei sinun hampaat kolahda =)
- nainen 20
Minä koen suihinoton erittäin mielekkääksi. Rakastan katsoa sitä kun saan toisen nauttimaan. Suihinottaessa on myös helppo kiusoitella miestä katseilla, hidastuksilla, aivan oman mielensä mukaan.
Huhhuh, Sain jo pelkästä ajattelemisesta näköjään panetuksen päälle... :D - 69system
missä on suomen villeimmät naiset ja milloin? perj iltana pitääkö lähtee hkiin asti?
- mika 3
tuu tänne
- intreserad
hakutoiminnon päivitys tarpeellinen oli taas.
- rapu
Olen kyllä nuollut pillua ja se on todella kiihottavaa..... mutta vaimoni ei suostu ottaan suihin. Ja haluaisin sen kyllä todella kokea joskus. olisi tosi makeeta kokea kun kuuma naisen kieli tekee työtä kaluni ympärillä.....
- virolaisen_nainen
Anteeksi, mutta sinulla on tylsä nainen, miesparka ;) Minä kyllä hoidan mieheni kalua hyvin
- kuusijapuu
väittäisin että vanhemman ikäpolven naiset pitävät suihinottoa siveettömänä, se kun olisi sitä aikaa kun asia näin oli. tosin on näitä ketä se oikeasti ällöttää. mutta on näitä ketkä nauttivat siitä. itse ainakin tykkään ottaa suihin jos mies siitä oikeasti tykkää. mutta ehkä erikoista on että itse taas en ihmeemmin välitä siittä että mies nuolee. se jotenkin tasaa sitä miehisyyttä ja naisellisuutta ;D kyllä mies vähän käskeä saa seksin aikana ;)
- sthymmm m
olen 18v. muija. oon seurustellu vuoden ajan ja otan kyllä jätkältä suihin aina kun pyytää. ja oon oppinu hyvin ottaa suihin ku aikasemmin vaan kännipanoja, ni en oo aikasemmin kokenu.....
kyllä mä otan suihin, ja tavallaan innoissaan sen teenkin ja pyrin tekemään sen täydellisesti. mutta kerran vahingossa satutin jätkääni ja sen jälkeen ottanu muutaman kerran ja innolla juu, mutta silti salaa piilossa mieli paha. koska mä tiiän että ku annan suuhoidon jätkälleni ni se on pois mun nautinnosta. saanhan mäki suuhoitoa mut ei se tunnu niin hyvältä..... musta on muutenki tullu semmone että kadun seksiä vaikka siitä tykkäänkin. paha mieli iskee, kun oon kaikista innoissani et pääsee panee ja sitten annankin suuhoidon ja innostus menikin kun itse ei saakaan mitään.... - kuusijapuu
sthymmm m kirjoitti:
olen 18v. muija. oon seurustellu vuoden ajan ja otan kyllä jätkältä suihin aina kun pyytää. ja oon oppinu hyvin ottaa suihin ku aikasemmin vaan kännipanoja, ni en oo aikasemmin kokenu.....
kyllä mä otan suihin, ja tavallaan innoissaan sen teenkin ja pyrin tekemään sen täydellisesti. mutta kerran vahingossa satutin jätkääni ja sen jälkeen ottanu muutaman kerran ja innolla juu, mutta silti salaa piilossa mieli paha. koska mä tiiän että ku annan suuhoidon jätkälleni ni se on pois mun nautinnosta. saanhan mäki suuhoitoa mut ei se tunnu niin hyvältä..... musta on muutenki tullu semmone että kadun seksiä vaikka siitä tykkäänkin. paha mieli iskee, kun oon kaikista innoissani et pääsee panee ja sitten annankin suuhoidon ja innostus menikin kun itse ei saakaan mitään....hmm... eikö miehesi voisi vaikka sormettaa sua samalla ku otat siltä suihin. Silloin molemmat sais jotain. Tai voithan ottaa siltä aluksi suihin ja kun huomaat että mies on jo aika herkillä ja kohta tulossa, niin hidastat tahtia tai pidät lopetat ja sitten voisitte jatkaa normaalisti pannen. ja ehkä vielä ennen loppua, jos vaikka ite oot tullu, ni ottaa taas lopuks mieleltä suihin, semmone käännekohta loppuun ;D
- virolaisen_nainen
sthymmm m kirjoitti:
kyllä mä otan suihin, ja tavallaan innoissaan sen teenkin ja pyrin tekemään sen täydellisesti. mutta kerran vahingossa satutin jätkääni ja sen jälkeen ottanu muutaman kerran ja innolla juu, mutta silti salaa piilossa mieli paha. koska mä tiiän että ku annan suuhoidon jätkälleni ni se on pois mun nautinnosta. saanhan mäki suuhoitoa mut ei se tunnu niin hyvältä..... musta on muutenki tullu semmone että kadun seksiä vaikka siitä tykkäänkin. paha mieli iskee, kun oon kaikista innoissani et pääsee panee ja sitten annankin suuhoidon ja innostus menikin kun itse ei saakaan mitään....Me tehdään yleensä vaihdellen ja vuorotellen. Se hoitaa ensin mutt sillein perinteisesti ja sitten mä saatan tehdä sille loppujutut suulla. Kokeilkaa? =)
- keinomunakas
virolaisen_nainen kirjoitti:
Me tehdään yleensä vaihdellen ja vuorotellen. Se hoitaa ensin mutt sillein perinteisesti ja sitten mä saatan tehdä sille loppujutut suulla. Kokeilkaa? =)
jep vuoronperään ja väliin katko, monta kertaa kun puhtia riittää.
yx hyvä on 69 ja pari dildoa naiselle. ja miehellekin saa yhden jos sellaisesta tykkää.
- Mukkel
miehen kannattaa laittaa sormensa omaan hanuriinsa ja etsiä g-pistettä, kun nainen lipoo hänen mukkeliansa.
- change~^
Ja toinen sormi suuhun ja vaihtaa viiden minuutin välein.
- Anonyymi
vielä parempi jos nainen laittas sauvansa miehen peppuun se vasta on jotain ja vielä vibralla
- imuri
Minä annan mielelläni miehelle suuseksiä. En voi sanoa, että se kiihottaisi minua itseäni mitenkään erityisesti, mutta haluan antaa miehelle nautinnon.
Minä yleensä imen, kiusoittelen keilellä ja runkkaan kalun vartta kädellä. Välillä hyväilen kädellä kiveksiä.
Minusta on tyhmää kysellä mieheltä, että tuntuiko hyvältä, jotan olisi ihan kiva saada palautetta.Täällä on vilkasta keskustelua, mutta ei oikeen ole miesten toiveita.
Naisena on vaikea arvioida onko imu sopivan kovaa, vai voisiko imaista välillä kovempaakin, samoin mietin runkatessa onko ote riittävän tiukka.
Ei suuseksin antaminen ole ollut yhtä kivaa kaikille seksikumppaneilleni. Toisten kanssa se tuntuu mukavemmalta kuin toisten. Miestenkin kannattaa pitää paikat puhtaana ;) - johanna-86-
Paljon keskeustelua siitä että naiset ei tykkää ottaa suihin.. No, mä ainakin tykkään ja syykin on ihan looginen; koska olen niin hyvä siinä. No, tuskinmpa nyt mikään maailman paras, mutta juttu onkin siinä että nykyinen mieheni kehuu aina minua kuinka hyvä olen ja kuinka hyvältä tuntuu. Entiseltä mieheltäni en tykännyt ottaa suihin koska vaikka hän siitä aina nautti luultavasti niin ei sanonut sitä ikinä kuitenkaan ääneen.
Eli miehet, jos haluatte suihinottoja niin kehukaa siippojanne kuinka hyviä he ovat siinä ja kuinka juuri hän antaa maailman parhaita suihinottoja... Toimii ainakin muhun:)- ibis'
Olet aivan oikeassa. Kannustava, jopa kiihottava puhe on aina hyväksi ja parantaa vaan suoritusta molemminpuolisesti. Jos makaa kuin mykkä lahna, niin kummallakaan ei ole kivaa.
- pikaoje aloittajalle
Pikaohje:
1. liikkuvat taakse
2. suuhun
3. ala imeä ja nieleskellä - yksimies
saisit otta suuhusimunpeniksenijuuriamyötenmyöskivespussitmyös
- Välilyönti
Muuten hyvä toi sun tekstis on mutta hei välkkärit jääpi tekstitäsi.
- Wilbur vm 56
Normitapaus sanoisin,ole hellä äläanna hampaittesi koskea terskaan imuta voimalla harkiten upota kalu ensin kolmannes suuhusi ja sitten niin syvään kuin pystyt
Jokamies nauttii hyvästä suuseksistä- extreme'
sextynine and all is fine.
- pena k
Ite tykkään jos suihinottajana on läski kääpiö, mielellään yli 60v ikäinen mies. Mielestäni myöskin hampaita pitää käyttää kunnolla, niin että kulli melkein irtoaa, ja lastit mieluiten putkea pitkin anukseen. ( putki pitää olla asettettuna valmiiksi, siihen soveltuu esim 32mm pesukoneen poistoputki )
- Winkkivwinkki
Luin tän sun juttusi useampi päivä sitten, muistui eilen mieleen ja palasin vastaamaan sulle...
Timanttinen vikki: Kun otat suihin olit sitten polvillaan edessä tai muuten niin katso aina välillä miestä silmiin samalla, kun sykkivällä suullasi kalua hyväilet... Se on todella kiihottavaa ku nainen vilkaise kiihkeästi välillä silmiin... - virolaisen_nainen
Olet varmasti vain utelias =) Kaikki miehet tykkäävät varmasti vähän erinlaisesta käsittelystä mutta esim ihan simppelisti ottaa kalu siihun ja katsoa että suussa on paljon sylkeä joka pitää homman märkänä ja samalla kielellä hyväillä päätä.. Ja sitten liikuttaa sormilla nahkaa edes takaisin =P Kyllä mies neuvvoo =D
- Blow Job Academy
- Mikään nainen ole!
Joko sulta homo tuli?
- Suussa hyvää munaa
Meni kymmenen kuukautta tuosta sun kysymyksestä.
Viettelin ovasiippani makkariin pistin hänet pitkälleen.
Hieroin hänen kaluaan housujen päällä.
Näin kuinka teltta alkoi nousta.
Pian teltta jo olikin melko pinnikkaasti siesokissa.
Vedin housut tapin päältä se sojotti suoraan päin näköö.
Katselin sitä ja kysyin haluut sä et otan ton kitaani.
Aloin nuolla häntä pitkin rintaa himot vain kasvoi.
Tulin pallien luo maiskutin ja imin niitä.
Kyrpä sojotti yhä terhaakammin.
Sitten läksin nuolemaan vartta märäksi.
Kiusoittelin nuoleksin silloin tällöin katsahdin siipaani.
Otin melan suihin aloin rytmillä panemaan hänen sukkulaansa suussani.
Pain se syksi mehuksta lämmintä spermaa suuhun työnsin peremmälle vehkeen.
Nyt oli panoväline koko suun täydeltä sisällä.
Spermaa syöksyi kitaan suraan nieluun.
Se maistui hyvälle lämpimälle mällille.
Nielaisin kaiken. - mika4
Suussa hyvää munaa kirjoitti:
Meni kymmenen kuukautta tuosta sun kysymyksestä.
Viettelin ovasiippani makkariin pistin hänet pitkälleen.
Hieroin hänen kaluaan housujen päällä.
Näin kuinka teltta alkoi nousta.
Pian teltta jo olikin melko pinnikkaasti siesokissa.
Vedin housut tapin päältä se sojotti suoraan päin näköö.
Katselin sitä ja kysyin haluut sä et otan ton kitaani.
Aloin nuolla häntä pitkin rintaa himot vain kasvoi.
Tulin pallien luo maiskutin ja imin niitä.
Kyrpä sojotti yhä terhaakammin.
Sitten läksin nuolemaan vartta märäksi.
Kiusoittelin nuoleksin silloin tällöin katsahdin siipaani.
Otin melan suihin aloin rytmillä panemaan hänen sukkulaansa suussani.
Pain se syksi mehuksta lämmintä spermaa suuhun työnsin peremmälle vehkeen.
Nyt oli panoväline koko suun täydeltä sisällä.
Spermaa syöksyi kitaan suraan nieluun.
Se maistui hyvälle lämpimälle mällille.
Nielaisin kaiken.yes
- biljard25
Hei itse tykkään siitä että nainen ottaa suihin, ja myös itse tykkään ottaa naiselta suihin.Jotta molemmat saavat nautintoa. Minulta ainakin voisit ottaa suihin jos haluat ? Minulla jopa seisokki kestää pitkään vaikka nainen ottaa suihin minulta. Harmikseen kukaan ei ole ottanut loppuun saakka =(
- tytöt tahtoo
Tätä kyseltiin kovasti.
- mununuaisetkurkussa
asiallisesti, peniksessä on kolme osaa suihinoton kannalta.terskan pää antaa mukavasti nautintoa mutta ei välttämättä saa laukeamaa. sillä on hyvä pitkittää. varsi on varma keino laukeamiseen.
terskan alaosa ja varren yläosa yhdistää nämä mutta nautinto ei ole niin suuri, koska viimeistään lauetessa homma loppuu.
pikkuvinkki: pelkkä munan lutkuttaminen eestaas suulla ei ole suihinotto, se on suupano.
vaihtelua pitää olla ja kestoa. - pussihousumies
oisko mukavaa tiukkoja farkkuasuja pitävää neitiä joka haluaa näyttää ja antaa katsella asujaan ja haluaa imeä pussihousumiehen kullia. Paikka on Pohjois Savossa
- kasiansa
Ensin sun saada Se seisomaan.sitten otat sen suuhun.alat työntämään edes takas.soita mulle.olis helpompaa,tai tekstaa
- ite kun vielä sais..
Tapoja on niin monia, ja toinen tykkää toisenlaisesta suuseksistä, kun toinen... Vain kysymällä mieheltä, saat tietää, mistä hän pitää...
Oma mieheni on opettanut minut mieleisekseen ja muistaa aina kehua homman aikana ja jälkeen. :)
Et ole ap siis lähellekkään ainoa nainen, joka tykkää antaa suuseksiä! - jutkautustilanne
Täältähän löytyy heti alusta riittävästi opastusta kaikille erilaisille ryhmille.
- aikuinen miessss
http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=1088982441 tuossa hyvää mallia ;)
- Anonyymi
olen mies ja etsin miestä olen neitsyt
Minä tykkään antaa suihin on siitä monet tykännyt
- Anonyymi
Kaikkea pitää kokeilla eikä siinä mitään pahaa! Harva vaan pystyy vaikka olisikin jutellut asiasta.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://1705555.com/H/sH2W 👈
- Anonyymi
Ihan tuohon 2010 tehtyyn aloitukseen!
Suihinotto on kaikkea muuta kuin pornofilmin teot! Eiks se ole mielumin munan nuolemista? Hyvässä hetkessä otetaan muna käteen ja saadaan se edestakoisella liikkeellä kovaksi ja sitten mennään nuolemaan ja otetaan ehkä nupista suuhun ja pyöritetään kielellä..... Ei mitään syväkurkkua ainakaan 10 minuutiksi...
Antaako laueta? Se on ihan oma juttunsa antaako lauetta suuhun! Jos itse saisin toivoa suihinottoa, niin haluaisin edes lauetta naisen käsille. Siihen pitää varautua jotenkin. Se on noloa että tahmaisten käsien vuoksi juostaan heti pesulle, koska siihen voi varautua!
Asioihin voi vain oppia ja ne joko oppii tai ei. Niistä ei opi välttämättä heti ja vaikka vaikka oppii, niin tykkääminen ei ole ikuista! - Anonyymi
Ei kantsi, ei siit mitää oikee saa, mut nii kait kuuluu tehdä, mut pimpistä mä saan tajuttomat orkut, kun se lypsää kulliani ja imee, sitä mahtavaa tunnetta ei suihinotolla tuu eikä saa, en oikeen tajuu miks nii pitää tehdä, mut jotku muijat haluu sitä, varmaan kattonu vaa liikaa pornoo ja luulee et nii vaa pitää tehdä.
- Anonyymi
Ehkä olet vain katsonu pornoa ja olet saanut siitä jonkinlaisen pakkomielteen, itselleni se on vain sama kuin käteenveto tai paremminkin sen korvike. Porno vaikuttaa erilailla eri ihmisiin, olen katsonut jonkin verran pornoa ja blowjob ja sen toisto on mennyt aivan överiksi tai on siis ollut sitä koko ajan 70 luvulta asti, kun vasemmisto käynnisti seksuaalisen vallankumouksen. Pornolla on siis hyvin vahva poliittinen tausta ja sillä on syynsä, USA'ssa 70 luvulla tytöillä 10v. kurkunpääsyöpä tapaukset alkoivat yleistyä nopeasti, jotkut virukset, kuten papillooma, herpes, tarttuivat nielun limakalvoihin miehiltä suihinotossa.
Aikaisemmin pienten tyttöjen kurkunpääsyöpä tapaukset olivat hyvin harvinaisia. Syfilis, gonorhea, HIV, papillooma etc. tarttuvat hyvin nieluun ja siitä keuhkoihin ja aivoihin. Infektiot leviävät sydämeen ja voivat johtaa sen lamautumiseen ja kuolemaan.
Bj ei siis ole vaaratonta, syfilis, gonorhea etc, hoidetaan antibiooteilla, tosin antibiootti resistenssi vaikeuttaa paranemista, siis antibiootti joka tehosi viisi vuotta sitten ei välttämättä tehoa tänään ja uusia antibiootteja on kehitettävä jatkuvasti, on siis kilpajuoksu kuoleman kanssa.
Virusinfektiot eivät parane helposti jos koskaan ja monet ovat sitten seurana lopun elämääsi ja oireilevat usein, HIV tarvitsee elinikäisen lääkityksen pysyäkseen kurissa. Jos olet ottanut suihin, niin terveyskeskukseen tai sukupuolitautiklinikalle testeihin viikon sisällä. Kondomi ei ole 100% suoja tauteja vastaan.
Pornon poliittinen tausta:
Toistuvuus on aivopesun A ja O. Muuan Josef Goebbels totesi "Kerro riittävän suuri valhe, toista sitä riittävän usein niin siitä tulee yleisesti hyväksytty totuus". Pornolla on hyvin tuhoisa vaikutus niin yksilö kuin yhteiskunnallisella tasolla ja sen teesejä on toistettu 90 luvulta tehokkaasti kun PC ja internet saapui yleiseen käyttöön.
Porno kuvaa naisen riettaana, himokkaana ja saastaisena oliona, jonka olemassa olon tarkoitus on Bj, Anal, Vagina ja Lesbian. Tämän tarkoitus on murskata naisen itsetunto ja tuntemaan itsensä likaiseksi, huonoksi, syylliseksi, huoraksi, psykiatrit saavat asiakkaan ja lääketehtaat tilauksensa mt-lääkkeille. Porno toisaalta korottaa miehistä ylemmyyttä, halveksuntaa naiseen. Vasemmiston operaatio kotia ja perhettä vastaan toimii.
Pornon vaikutukset vasemmisto propagoi "patriarkaalisista naista sortavista rakenteista" johtuviksi. Yhteiskunta on puu ja puulla on juuret. Länsimainen yhteiskunnan juuret ovat olleet kristinuskossa, katkomalla juuret vasemmisto tuhoaa vähitellen yhteiskunnan ja sen rakenteet.
Perheet ja kodit hajalle, ihmiset pinnallisiksi, juurettomiksi, moraalittomiksi, hedonistisiksi ja lapset vasemmistolaiseen tehokkaampaan aivopesuun. Vasemmisto on edistyksellinen loissieni yhteiskunnan puussa. Vasemmistolaiset virkanimitykset kirkon piispoiksi, papeiksi, diakoneiksi etc. tuovat kirkkoon edistyksellisen antikristillisen mallin, LGBTQPN.., Pride, homo ja lesboparien vihkimiset "pyhään kristilliseen avioliittoon" etc.
Yhteiskuntapuun ravintovirta, logistiikka toimii dieselillä, vasemmisto on juntannut yhteiskuntaan mediansa kautta propagandaa "ilmastonmuutoskriisistä" ja se verukkeena nostaa dieselin hintaa vähitellen enemmän ja enemmän ja näin tukahduttaa vähitellen yhteiskunnan ravintovirran ja saa näin keinotekoisesti yhteiskunnan kaaokseen, vallankumoukselliseen tilaan ja tuhottua totaalisesti ja lopulta veriseen, epäinhimillisen raakaan vasemmistolaiseen "proletariaatin diktatuuriin".
Vallankumoukseen ohjaavia muita säikeitä evoluutio, kaikki uskonnot ja kultit, vaihtoehtolääketiede mm. Vasemmisto on räikeän antikristiillinen ja antisemitistinen uskonnollisideologinen systeemi. Aito kristinusko ei hyväksy ihmisen tai muunkaan kuin Yhden Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen palvonnan. Kaikki muu on mahdotonta. Kaikki Raamatut, kristillinen media on siis riistettävä kansalta ja tuhottava, koska kristityt eivät tule koskaan tunnustamaan ihmistä jumalaksi, ei luontoa, ei krisnahaaroja, ei marxia, ei stalinia, ei buddhia, ei planeettoja eikä tähtiä, aurinkoa, kuuta, eikä edes heidän spagettilihapullahirviötä.
Suunnilleen samasta syystä Israel on tuhottava, koska se on judeokristillisyyden kehto ja juutalaiset vielä sitten erikseen a complete genocide. Israel vastainen propaganda on toistanut yli viiskytvuotta Israelin "miehittävän palestiinaa" ja "sortavan palestiinalaisia" liikuttavin ja tunteisiin vetoavin sanankääntein ja kuvin.
Toisto on kaiken aivopesun A ja O, kuten J. G. "Kerro riittävän suuri valhe, toista sitä riittävän usein, niin siitä tulee yleisesti hyväksytty totuus". Israel ei vain ole koskaan "valloittanut ja miehittänyt palestiinaa". Vasemmisto on juntannut disinformaatioistaan dogmin, kuten "evoluutiosta", "ilmastonmuutoskriisistä" ja niistä ei sitten keskustella eikä niitä kyseenalaisteta "tieteenvastaisina". - Anonyymi
"koska tunnen voimakasta halua" ja "Miksi tälllaista haluan... "
Vaikuttaa vahvasti siltä ettet ole oma itsesi ja olet huomannut sen ja kyseenalaistat sen halun. Katsotko pornoa vähän, usein vai paljon. Pornossa Bj on hyvin agressiivisesti päälle käyvää, niin että se vaikuttaa sinussa outoja ajatuksia ja haluja jotka eivät selvästikään ole sinun omiasi.
Älä missään nimessä tee niin, sillä on vakavat seurauksensa, niin henkisesti, psyykkisesti kuin fyysisesti ja se tuhoaa sinut vähitellen. Jos esim, poikaystäväsi tai porukka painostaa ja manipuloi sinua siihen, sanot tiukasti vain "ei" älä alistu, he eivät ole kavereitasi, eikä poikaystäväsi ole sinun ystäväsi.
Mutta jos niin teet, niin itsetuntosi laskee ja lopulta romahtaa, syvenevät masennukset, uupumus, tunne likaisuudestasi, syyllisyydestä, itseinhosta, itsetuhoiset ajatukset tulevat päällesi. Joudut käyttämään mt-palveluja, lääkkeitä selvitäksesi joten kuten mutta väsyneenä elämässä etiäpäin.
Älä siis hyvä tyttö mee tekeen sellasta. Jos katsot pornoa, lopeta se, siinä on taustalla sinulle hyvin vihamieliset itsariin manipuloivat voimat ja olet hyvin heikoilla.
Mutta, näin ei välttämättä tarvi olla, on suurempi Voima, Hänen nimensä on Jeesus Kristus. Me kaikki olemme syntiä tehneet, synnin palkka on kuolema, tämä tarkoittaa toista kuolemaa Helvettiä. Ensimmäisessä kuolemassa ruumiisi kuolee, sinä et, kun sinä erkanet siitä seuraa tuomiosi, niin näet elottoman ruumiisi, sinun ympärilläsi voi olla muitakin, liikkuvia varjoja. Nämä tarraavat sinuun ja vievät alas pimeyteen ja polttavaan kuumuuteen, näet liekkejä, kuulet miljardien sielujen loputonta tuskaisaa vaikerrusta, palelet ja vapiset, kaikki sinun syntisi ovat matoina jäytämässä sinua sisältäsi, pakopaikkaa ei ole, tiedät miksi olet siellä. Olet unohtanut sen nimen, jossa olisit pelastunut siitä niin syvästä toivottomuudesta, tiedät kaiken olevan ohi lopullisesti. Tämä on Tuonela, ei Helvetti. Odotat kauhulla armotonta Tuomiopäivää, kuoleman ylösnousemusta, jossa saat takaisin ruumiisi täsmälleen sellaisena kuin se oli kun jätit sen. Tämä on syntisen ihmisen osa, Tuomioistuimella istuu Jeesus Kristus, sinä saat sen mukaan kuin elit maailmassa, oli se hyvä eli paha joka on kirjoitettu tekojen kirjaan. On toinen kirja, Karitsan Elämän Kirja, josta tarkistetaan onko nimesi siellä, jos ei löydy, on lopullinen paikkasi Helvetissä joka tulta ja tulikiveä palaa, siellä on Saatana, Antikristus ja Väärä Profeetta sekä kaikki pimeyden henkivallat ja voimat.
Alussa loi Jumala maan ja taivaan.
.
Ja Jumala sanoi "tehkäämme ihminen, kuvaksemme ja kaltaiseksemme"
Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen ja kaltaisekseen, mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät". ja asetti Adamin luomakunnan valtiaaksi ja asetti hänet Edenin Paratiisiin ja sanoi kaikista puista ja ruohoista sinä saat syödä, mutta Hyvän ja Pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä kuin sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman, Mutta Adamilla ei ollut apua ja Jumala vaivutti Adamin syvään uneen, otti yhden hänen kylkiluistaan ja täytti sen paikan lihalla ja loi naisen. Adam antoi naiselle nimen, Eva. Jumala asetti heidät ja siunasi heidät "lisääntykää ja täyttäkää maa".
.
Käärme oli kavalin kaikista luoduista ja seurasi tiiviisti mitä tapahtui ja päätti että Adamiin oli ehkä turha tuhlata ruutia ja tarkasteli Evaa, kun siis Adam ja Eva käyskentelivät Edenissä ja tulivat Hyvän ja Pahan tiedon puun lähettyville, käärme aloitti dialogin, jonka tulos oli se että Eva otti puusta hedelmän ja antoi Adamille ja he söivät. Silloin heidän silmänsä aukeni ja he huomasivat olevansa alasti, seurasi käräjät ja heidät karkotettiin Paratiisista. Siitä lähtien kuolema, sairaudet, sodat, kyyneleet ovat olleet ihmisen osa.
Olet ehkä kuullut "Jumala on Rakkaus", Hän on luonut Helvetin Saatanalle ja hänen enkeleilleen, ei ihmistä varten.
Ewankelium:
Pyhän Johanneksen Ewankeliumi:
3. Luku,
16. Sillä niin on Jumalaa maailmaa rakastanut että Hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo Hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan, tuomitsemaan maailmaa, mutta että maailma pitää Hänen kauttansa wapahdettaman.
18. Joka Hänen päällensä uskoo, ei häntä tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu; sillä ei hän uskonut Jumalan ainoan Pojan päälle.
Tunnusta ja hylkää kaikki syntisi Jeesukselle, niin sinä saat Kaikki syntisi anteeksi ja Jeesuksen Kristuksen Pyhä Veri pesee sinut puhtaaksi kaikesta synnistä ja saastasta ja Armon uudestisyntyä Jumalan Valtakunnan lapseksi. Jeesus Kristus otti sinun kuolemantuomiosi päälleen sinun sijaisena ja kuoli sinun tähtesi Golgatan keskimmäisellä ristillä.
Hän rakastaa sinua iankaikkisella Rakkaudella ja uhrautui sinun puolesta. Olet vapaa, kun ruumiisi kuolee, toisella kuolemalla ei ole sinuun oikeutta ja Jumalan enkelit ovat luonasi kun jätät tämän maan ja saavut Kirkkauden maahan.
Tyttö, anna Elämäsi Jeesukselle, ei Saatanalle. - Anonyymi
Otat "suihin" ja puret sen poies
- Anonyymi
Käyn muutaman kerran kuukaudessa ainoastaan nuolemassa pillua (100 euroa/puoli tuntia) Olen tullut huomaamaan että glitoris paisuu nuollessa aivan kuin se olisi kulli!!
- Anonyymi
Kertoisiko joku kuinka naiselta otetaan oikeaoppisesti suihin? Tarkoitan että ei tunne kipua ja saa orgasmia!!
- Anonyymi
Nolottaa kertoa mutta kun mulla ei seiso enää, siitä huolimatta haluan nuolla naisen pillua ja pyllyä. Onko mussa jotain vikaa?
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://gomerapidepi.cf/H/E1vFS 👈
- Anonyymi
Me olimme aikoinaan vaimoni kanssa seurusteltu jo useampi kuukausi, kun kerran sängyssä otin puheeksi, että hän ei ole koskaan ottanut minulta suihin. Kävi ilmi, ettei hän ollut koskaan ottanut keneltäkään suihin. Pyysin sitten suoraan ottamaan suihin ja minusta oli vain kiihottavaa, kun hän ensimmäistä kertaa ihan vain otti kalun suuhunsa. Suihinotosta tuli sitten osa esileikkiä kunnes kerran pyysin ottamaan loppuun asti ja sanoin, että voin varoittaa, niin voi lopettaa ennen kuin laukean. Pikkuhiljaa aloin neuvoa ja antaa ohjeita, pyysin ottamaan niin syvälle kuin saa, nuolemaan terskaa, imemään kunnolla jne. Jossain vaiheessa pyysin, josko voisin laueta suuhun ja hän otti suihin siihen saakka kunnes ensimmäisen ruiskaus spermaa tuli. Kun vihjasi, että voisi kokeilla niellä, niin ei halunnut, mutta suostui kokeilemaan pitämään kalua suussa niin kauan, että kaikki spermat tulee. Olen kysynyt, voisiko joskus edes kerran niellä spermani ja vaimo sanonut, että ehkä joskus. Sitä päivää odotellessa...
- Anonyymi
minä tykkää että nainen ottaa suihin.
- Anonyymi
Parempi jättää ne miesten väliseksi jutuksi ja pornotähtien työksi, jos oot nainen, mutta jos oot homohtava nuori mies niin eiköhän se lähin gay klubi oo ihan sua varten.
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3892918Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944402729- 1221566
- 461325
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo911168Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26911- 56883
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39855Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121832En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30819