ja Amorellalla EI VAIHDETA KOLIKOITA???
Kyllä niitä peliautomaatteja on joka paikassa,mutta kun voittaa koneista rahaa,se ei kelpaa mihinkään maksuvälineeksi!
Tax-freessä ei oteta kolikoita maksuvälineeksi,Info ei vaihda kolikoita seteleiksi.
Miksi siis laivayhtiö pitää peliautomaatteja ympäri laivaa,kun asiakas ei saa niitä voittamiaan kolikoita hyödyntää laivalla.
Joo,se tiedetään,että viikkari saa hyvät rahat peliautomaateista,mutta pikkuisen voisi olla ystävällisempää palvelua laivojen Infossa ja Tax-freessä.
Onhan siellä ne kolikoiden rahanvaihtoautomaatit,joo,mutta miten vaikeeta se on Infon väen vaihtaa esim kärryrahaa,ei sitten millään onnistu,naamat norsunv******,kun kysyy...
Miksi Isabellalla
13
529
Vastaukset
- juhanajuhanajuhana
Kyllä minä olen ainakin saanut joka kerta kolikoilla maksetuksi. Olen myös vaihtanut niitä seteleiksi, siellähän on siihen tarkoitettu automaattikin.
- terveyskeskus auttaa
infotiskin vierestä. Ei muuallakaan vaihdeta kolikoita, mainitaan yleensä melko selvästi (kuten myös amorellalla ja isabellalla on asian laita), mitenköhän tulet yleensä toimeen. Lopeta pelaaminen, ongelmasikin poistuu samalla, tiesitkö peliongelmaisille olevan oikein hoitopaikkojakin.
- kiisseliä
terveyskeskus auttaa kirjoitti:
infotiskin vierestä. Ei muuallakaan vaihdeta kolikoita, mainitaan yleensä melko selvästi (kuten myös amorellalla ja isabellalla on asian laita), mitenköhän tulet yleensä toimeen. Lopeta pelaaminen, ongelmasikin poistuu samalla, tiesitkö peliongelmaisille olevan oikein hoitopaikkojakin.
vaan haluaisin joskus maksaa vaikka euron,50centin,20centin kolikoilla,koska niitä kertyy isot näärät kukkaroon,kun aina maksaa seteleillä ja saa kolikoita takaisin.
Kyllä laivassa pitää ottaa kaikki kolikot kassalla tai infossa vastaan,seuraavan kerran haluankin kysyä näiden pomolta,että jos kieltävä vastaus tulee,ettei rahoja oteta kummassakaan pisteessä vastaan,niin teen aika kovan reklamaation suoraan pomolle.
Cafeteria ja baari kyllä ottavat kolikoita vastaan,mutta ei myymälä eikä info. - kekekekee
kiisseliä kirjoitti:
vaan haluaisin joskus maksaa vaikka euron,50centin,20centin kolikoilla,koska niitä kertyy isot näärät kukkaroon,kun aina maksaa seteleillä ja saa kolikoita takaisin.
Kyllä laivassa pitää ottaa kaikki kolikot kassalla tai infossa vastaan,seuraavan kerran haluankin kysyä näiden pomolta,että jos kieltävä vastaus tulee,ettei rahoja oteta kummassakaan pisteessä vastaan,niin teen aika kovan reklamaation suoraan pomolle.
Cafeteria ja baari kyllä ottavat kolikoita vastaan,mutta ei myymälä eikä info.Tee reklamaatio johtokunnalle tai mieluummin suoraan Kekelle.
- tyhmähän olet
kiisseliä kirjoitti:
vaan haluaisin joskus maksaa vaikka euron,50centin,20centin kolikoilla,koska niitä kertyy isot näärät kukkaroon,kun aina maksaa seteleillä ja saa kolikoita takaisin.
Kyllä laivassa pitää ottaa kaikki kolikot kassalla tai infossa vastaan,seuraavan kerran haluankin kysyä näiden pomolta,että jos kieltävä vastaus tulee,ettei rahoja oteta kummassakaan pisteessä vastaan,niin teen aika kovan reklamaation suoraan pomolle.
Cafeteria ja baari kyllä ottavat kolikoita vastaan,mutta ei myymälä eikä info.vie rahat pankkiin. kaikki pankit ottavat rahaa vastaan, myös kolikoita. niiden laskeminen saataa vain maksaa jotain mutta siitähän ei ollut sinulla kysymys vaan vastaanotosta.
- voi kiesus!
kiisseliä kirjoitti:
vaan haluaisin joskus maksaa vaikka euron,50centin,20centin kolikoilla,koska niitä kertyy isot näärät kukkaroon,kun aina maksaa seteleillä ja saa kolikoita takaisin.
Kyllä laivassa pitää ottaa kaikki kolikot kassalla tai infossa vastaan,seuraavan kerran haluankin kysyä näiden pomolta,että jos kieltävä vastaus tulee,ettei rahoja oteta kummassakaan pisteessä vastaan,niin teen aika kovan reklamaation suoraan pomolle.
Cafeteria ja baari kyllä ottavat kolikoita vastaan,mutta ei myymälä eikä info.tiskin vieressä on automaatti johon syötät kolikkosi ja annat ystävällisesti saamasi kuitin infoon.
Info antaa sinulle rahat kuittia vastaan. Mikä tuossa on ylipääsemättömän vaikeaa sinulle?
Kyse on siis omatoimisuudesta, mietihän minkälaiset jonot olisivatkaan jos kaikki olisivat kaltaisiasi joilla ei ole mitään omatoimisuutta.
Muuten en ole koskaan kenenkään kuullut sanovan olevansa peliongelmainen, pois se sinusta. Ei sitä yleensä itse ymmärrä, ja tuskinpa ilman tuota ongelmaasi narisisit täällä omasta saamattomuudestasi! - piioille töitä
voi kiesus! kirjoitti:
tiskin vieressä on automaatti johon syötät kolikkosi ja annat ystävällisesti saamasi kuitin infoon.
Info antaa sinulle rahat kuittia vastaan. Mikä tuossa on ylipääsemättömän vaikeaa sinulle?
Kyse on siis omatoimisuudesta, mietihän minkälaiset jonot olisivatkaan jos kaikki olisivat kaltaisiasi joilla ei ole mitään omatoimisuutta.
Muuten en ole koskaan kenenkään kuullut sanovan olevansa peliongelmainen, pois se sinusta. Ei sitä yleensä itse ymmärrä, ja tuskinpa ilman tuota ongelmaasi narisisit täällä omasta saamattomuudestasi!MINUNKO MUKA PITÄISI TEHDÄ JOTAIN, VIEDÄ KOLIKOT KONEESEEN tms, kyllä kuule infon piiat on sitä varten. antaa akkojen tehdä töitä, siiten ne kait jotain taskurahaakin saavat
- miksi miksi miksi mi
voittoina saamiasi kolikoita vastaan, siinä lisää mietittävää sinulle
- Naas Uvuton
Kyllä on isot ongelmat, oletko harkinnut ammattiauttajaa?
- miksi on näin?
vaihda voittamiasi kolikoita, vaikka niissä yleensä on peliautomaatteja!
- fgjn
Hahahah Ookko vähän tyhmä kun tämmöstä potaskaa tänne laitat kyllä oottaa vastaan ja kyllä vaihtaakin ja onhan siä vaihto automaatitkin. IDIOOTTI
- rfewferwe
Onhan siinä infoa vastapäätä ulsokäynnin vieressä se kone, sielä saa kuitin kolikkoja vastaan, ja kuittia vastaan saa infosta rahaa
- TietäjäMan
Kolikkokoira on tämä laite joka laskee kolikkosi.
Se sijaitsee kummallakin laivalla metrin päässä infosta.
Käyttänyt molempia koiria usein ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483