Eilen viiden aikaan alkoi melko säännöllisille tuntuvat supistukset. Tosin itse supistus oli melko pitkä, about 8 minuuttia kerrallaan, jonka jälkeen tuli kymmenen minuutin tauko. Supistukset tuntuivat menkkamaiselta jomotukselta alavatsalla, kun olin etukumarassa asennossa istumassa, mutta ylösnoustessa tuntuivat vain vatsan kovetteluilta. Odottelin puoleen yöhön asti, että supistukset muuttuisivat kivuliaimmiksi, tai ainakin seisoaltaan tunnettaviksi, mutta ei.
Tänään sitä taas herättiin tähän aamuun, isäntä jäi töistä pois varmuudeksi, koska ikinä ennen ei ole tullut noin pitkään ja noin säännöllisesti supistuksia. Odotimme kovasti lähtöä! Isäntä tekee 16 tunnin työpäiviä ja ky varalta nyt kotiin jäi, niin ei vauva tahdokkaan tulla. Kamala pettymys jotenkin omaa kehoa kohtaan, että saikin minut uskomaan ja toivomaan kaikkea.
Miten usein tämmöisiä näinkin pitkiä supistusjaksoja tulee ennen synnytystä sitä käynnistämättä? Uskaltaisiko unelmoida vauvan saapuvan viikonlopun aikana?
40+2 ja pitkät kivuttomat supistukset
4
937
Vastaukset
- -
vielä se parikin viikkoa..
- k
alkoi supistukset yöllä klo 2. heti oli kipeitä ja napakoita. lko3-5 kellotin supistuksia tuli 3-7 min välein. soitin sairaalaan ja sano että odota viellä vaan että on ihan säännöllisiä esim 3-5 min välein ja tietenkin saa tulla jos kipua ei enää kestä.
en lähtenyt mihinkään vaan yritin levätä ja odotella säännölisyyttä. mies lähti viemään esikoista päiväkotiin ja meni töihin. ( on ihan lähellä töissä ja halusin nukkua)
klo 8 jälkeen supistukset alkoi harventua ja sain nukuttua niiden välissä.
nyt supistelee kipeästikin noin 15min välein. olen ihan loppu mutta pakko vaan sinnitellä.
hiukan olen kanssa pettynyt kun ei heti lähtenyt kunnolla käyntiin mutta minkäs teet.
voi kun olisikin se kristallipallo joka kertos koska alkaa oikeasti tapahtua. varmaan taas yöllä. olen viikolla 39 2 - turhautunut odottaja
k kirjoitti:
alkoi supistukset yöllä klo 2. heti oli kipeitä ja napakoita. lko3-5 kellotin supistuksia tuli 3-7 min välein. soitin sairaalaan ja sano että odota viellä vaan että on ihan säännöllisiä esim 3-5 min välein ja tietenkin saa tulla jos kipua ei enää kestä.
en lähtenyt mihinkään vaan yritin levätä ja odotella säännölisyyttä. mies lähti viemään esikoista päiväkotiin ja meni töihin. ( on ihan lähellä töissä ja halusin nukkua)
klo 8 jälkeen supistukset alkoi harventua ja sain nukuttua niiden välissä.
nyt supistelee kipeästikin noin 15min välein. olen ihan loppu mutta pakko vaan sinnitellä.
hiukan olen kanssa pettynyt kun ei heti lähtenyt kunnolla käyntiin mutta minkäs teet.
voi kun olisikin se kristallipallo joka kertos koska alkaa oikeasti tapahtua. varmaan taas yöllä. olen viikolla 39 2Voi, olisi minulla edes napakoita, mutta on vaan tosiaan tuota kovettelua. Tänään tuli yksi melko napakka, mutta sitä ei seurannut toista :(. Nyt lenkin jälkeen kovistelee taas, mutta kun ei satu, niin en jaksa kellottaakkaan..
- juupajuuni
turhautunut odottaja kirjoitti:
Voi, olisi minulla edes napakoita, mutta on vaan tosiaan tuota kovettelua. Tänään tuli yksi melko napakka, mutta sitä ei seurannut toista :(. Nyt lenkin jälkeen kovistelee taas, mutta kun ei satu, niin en jaksa kellottaakkaan..
Mulla synnytys alkoi supistuksilla, jotka eivät sattuneet yhtään. Niitä tuli pari tuntia ja pikku hiljaa alkoi vähän jossain tuntumaan. Kuusi tuntia supisusten alusta niin lähdettiin sairaalaan, vaikka kipua olisi vielä kestänytkin. Limatulppa irtosi vähän ennen sairaalaanlähtöä. Reilu kaksi tuntia ehdittiin sairaalassa olla kun vauva oli maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214