www.anupekonen.com, ai kuinka kauniita kuvia lihaksikkaasta ja iso tissisestä brunetesta...
Anu Pekonen - tulevan kesän kuuma nimi?
6
5543
Vastaukset
- Jari
Jos kesällä tulee kuuma, hakeudu varjoon.
- mää
lopeta anu (tai anun mies?) jo tuo mainostaminen joka foorumilla :)
- body82
Olispa mukava jos asianlaita olisi just noin kuin joku yllä esitti. Kyllä meidän pirttiin moinen emäntä mahtus hienosti..;)
Pakkotoistosta ton linkin bongasin..ja olihan se uusimmas bodauslehdessäkin.
- Peedu
Mikä mielenterveysongelma on kysymyksessä kun tuollaiset rinnat joku ottaa ja vielä niistä maksaa? Uskomatonta miten rumaksi voi itsensä tehdä! Muutenhan mimmi on ihan jees mutta rinnat kyllä toudella syvältä...
- Speedy
Hey come oon. Ootteko ihan homoja koko porukka. Siis jumalauta, en ota kantaa silikoniasiaan, mutta ompahan jumalainen amatsooni ja joku vielä viittii haukkua!
Ilmeisen kateellista porukkaa vai mistä lie johtuu. No voihan makujakin olla monia.
Rohkeutta tältä tytöltä ei näköjään puutu, minnehän vielä päätyykään!
Täydet pojot! - aku
Miellyttämisen tarve on suuri kun pitää omaa ruumistaan silpoa. Vastahan oli tutkimus, että silikonit hankkineet tekevät varsin paljon itsemurhia. Kertoo itsetunnon alhaisesta tasosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274