Dos ja lääkäriaseman tarjonta

"vaikuttavuustieto"

NLP-, NVC-, Hypnoosi- ym.hoitoja tarjoava lääkäriasema on ollut esillä dos. Myllykankaan blogissa laajasti luetussa portaalissa.

http://tinyurl.com/vaikuttavuustieto

60

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cee dee

      Hyvä Myllys! Sitaatin sitaatti Plokkarista: "Jos vaikuttavuustieto otettaisiin tosissaan, yksikään lääkäri ei toimisi puoskarina ja hoitaisi potilaita homeopatialla. Tai lukemattomilla muilla tehottomilla terapiahoidoilla. Helsingissä päämajaansa pitävä lääkärikeskus Sofianova Oy on pöyristyttävä esimerkki puoskaroinnin mielettömyydestä ja lääkäreiden sotkeutumisesta siihen (http://www.sofianova.fi/index.php?pageid=11).
      Käy kurkkaamassa!"

      Valittavuustieto ei vaikuta Lääkäriportaali/Hoitoportaali
      Kirjoitettu: 29.06.10

      • vaikuttavuustieto

        Myllykangas ei kuvia eikä ammattikuntaintressejä kumartele. Hän vaatii samaa tieteellistä näyttöä kaikilta lääkäriasemilta ja hoito-opeilta.


      • linkkikin!

        Lääkäriasemien ja terveydenhuoltoväen sekaantumista "tehottomiin terapiahoitoihin" pidetään siis tiedepuolella vakavana asiana. Myllykangas laittoi varmemmaksi vakuudeksi vielä Sofianovan linkinkin esille. Lääkäriportaali ja Hoitoportaali ovat luettuja palstoja. Esim. kaikki Tehyn 145.000 jäsentä pääsevät Hoitoportaaliin.


      • äkäläö
        vaikuttavuustieto kirjoitti:

        Myllykangas ei kuvia eikä ammattikuntaintressejä kumartele. Hän vaatii samaa tieteellistä näyttöä kaikilta lääkäriasemilta ja hoito-opeilta.

        Eikös täältä "poistettu" jokin aika sitten tätä lääkäriasema UuttaViisautta käsittelevä ketju? Myllykangas jaksaa vääntää "tehottomista terapiahoidoista". Sitkeä sälli.


      • Eräs Omainen
        vaikuttavuustieto kirjoitti:

        Myllykangas ei kuvia eikä ammattikuntaintressejä kumartele. Hän vaatii samaa tieteellistä näyttöä kaikilta lääkäriasemilta ja hoito-opeilta.

        Lukekaa myös Myllykankaan uusin "pokkari" Pharmageddon. Sofianovan tarjoomukset aikas värikkäitä. Hyvä että tutkijat seuraa.


      • lukulistalle
        Eräs Omainen kirjoitti:

        Lukekaa myös Myllykankaan uusin "pokkari" Pharmageddon. Sofianovan tarjoomukset aikas värikkäitä. Hyvä että tutkijat seuraa.

        Pharmageddon luettu. Markkinointiesimerkit sopivat myös huuhaahoitopuoleen. Ehkä joittekin hypnologienkin sivuilta löytyy vastaavia. Suosittelen: lukekaa.


      • +0´9+in
        Eräs Omainen kirjoitti:

        Lukekaa myös Myllykankaan uusin "pokkari" Pharmageddon. Sofianovan tarjoomukset aikas värikkäitä. Hyvä että tutkijat seuraa.

        Myllykankaan ja Tuomisen Pharmageddonin arvioi viime viikolle YLE PUHEEN Viikon tietokirjana Lääkäriliiton Risto Ihalainen. Ihalainen kiitteli kirjaa, ihmetteli esimerkkejä lääkäriasemien mainoksista ja oli samaa mieltä kavereiden teeseistä. Tosin joku viikko aiemmin oli just puolustellut Helsingin terkkareiden yksityistämistä. Että näin.


      • terveydenhuolto"
        Eräs Omainen kirjoitti:

        Lukekaa myös Myllykankaan uusin "pokkari" Pharmageddon. Sofianovan tarjoomukset aikas värikkäitä. Hyvä että tutkijat seuraa.

        Tässä arvio edellisestä pamfletista "Rahan raiskaama terveydenhuolto". Siinä Myllys veti kehiin myös koulutushuijaukset ja vapaan sivistyksen puoskarikurssit. Potilasjärjeistö ovat muutamat (Osteoporoosi- ym somaattisten tautien lafkat) menneet kimppaan lääkefirmojen kanssa. Sitäkin Myllys arvostelee - ja ennen kaikkea terveydenhuollon ammattilaisten rahastuksia ja huuhaata.

        http://www.mediuutiset.fi/keskustelutjamielipiteet/kolumnit/article290370.ece


      • $$$$$$
        Eräs Omainen kirjoitti:

        Lukekaa myös Myllykankaan uusin "pokkari" Pharmageddon. Sofianovan tarjoomukset aikas värikkäitä. Hyvä että tutkijat seuraa.

        http://www.raimotuomainen.fi/paramedikalisaatio.htm

        Paramedikalisaatio
        Duodecim
        2003;119(19):1874-80
        Olli-Pekka Ryynänen ja Markku Myllykangas
        Teema: Medikalisaatio

        Viholliset ja aseveljet
        Uskonnoksi uskonnon paikalle
        Mikä vetää puoleensa?
        Onni ja terveys myytävänä
        Virallisen lääketieteen paramedikalisaatio
        Lopuksi
        Kirjallisuutta


      • ££££££
        +0´9+in kirjoitti:

        Myllykankaan ja Tuomisen Pharmageddonin arvioi viime viikolle YLE PUHEEN Viikon tietokirjana Lääkäriliiton Risto Ihalainen. Ihalainen kiitteli kirjaa, ihmetteli esimerkkejä lääkäriasemien mainoksista ja oli samaa mieltä kavereiden teeseistä. Tosin joku viikko aiemmin oli just puolustellut Helsingin terkkareiden yksityistämistä. Että näin.

        Paholaisen asianajajassa Pharmageddon

        http://paholaisen-asianajaja.blogspot.com/2010/06/pharmageddon.html


    • poika.tuntureilta

      Väiskihän se siellä räpeltää koston ja vainon hengessä.

      Että pitää ihmisen vajota todella alas. Sitä todistaa myös tämän foorumin Väiskin hännystelijät - ongelmatapauksia laidasta laitaan.

      • jo entinen

        "Ongelmatapauksia laidasta laitaan" oli Leksan kommentti. Itse käyn mm.säännöllisessä työnohjauksessa, joten hulluuteni olisi todennäköisesti huomattu. Mutta entäpä itse Leksa. Olet tässäkin ketjussa havainnut "Väiskin koston". Itse en sellaista voi mitenkän havaita. Oletkohan ehkä hieman harhainen?


      • Butler
        jo entinen kirjoitti:

        "Ongelmatapauksia laidasta laitaan" oli Leksan kommentti. Itse käyn mm.säännöllisessä työnohjauksessa, joten hulluuteni olisi todennäköisesti huomattu. Mutta entäpä itse Leksa. Olet tässäkin ketjussa havainnut "Väiskin koston". Itse en sellaista voi mitenkän havaita. Oletkohan ehkä hieman harhainen?

        juttuja ei saa lukea vuoteen, kun ei se tänne kirjoittele, niinkuin lupasi. kyseessä on joku, joka ottanut lekun persoonan


      • poika.tuntureilta
        jo entinen kirjoitti:

        "Ongelmatapauksia laidasta laitaan" oli Leksan kommentti. Itse käyn mm.säännöllisessä työnohjauksessa, joten hulluuteni olisi todennäköisesti huomattu. Mutta entäpä itse Leksa. Olet tässäkin ketjussa havainnut "Väiskin koston". Itse en sellaista voi mitenkän havaita. Oletkohan ehkä hieman harhainen?

        kun keskustelin tällä foorumilla Väiskin tilanteesta ja ymmärrän hänen tilanteensa erittäin hyvin.

        Mutta.

        Jos hänellä on todella jotain tälle ahdistetulle kansalle annettavana, hänen pitäisi paneutua uusien visioiden ja ratkaisumallien esilläpitämiseen ja lopettaa tuo jo vuosia jatkunut Shy:n morkkaaminen.

        Väiski tietää senkin, että olen itsekin eronnut paikallisesta helluntaiseurakunnasta ja ollut jo kolmekymmentä vuotta jatkuvan helluntailaisten taholta tapantuneen parjauksen ja mustamaalaamisen kohteena - Helsingistä aina Käsivarteen saakka eikä ole pitkääkän aika kun joku helluntailainen oli Enontekiöllä tiennyt, että Leo Salmela on itse pääperkele.

        Omalta kohdaltani annan piut paut heidän parjaamiselleen. Minulla on oma tieni ja tehtäväni eikä minulla ole kiinnostusta ruveta jaastamaan heidän kanssaan mistään asiasta. Eläköön he miten lystäävät ja olen henkisesti vapaa kaikista heidän vaikutuksistaan ja näin pitäisi Väiskinkin päästä - todelliseen vapauteen ja unohtaa koko Shy.


      • väiskistä

        poika tuntureilta kirjoittaa totisinta totta ja näkee totuuden, voi ja sääliksi käy koston hengessä toimivaa, koittakoon joskus rauha hänen sielulleen .....


      • kampanja???
        jo entinen kirjoitti:

        "Ongelmatapauksia laidasta laitaan" oli Leksan kommentti. Itse käyn mm.säännöllisessä työnohjauksessa, joten hulluuteni olisi todennäköisesti huomattu. Mutta entäpä itse Leksa. Olet tässäkin ketjussa havainnut "Väiskin koston". Itse en sellaista voi mitenkän havaita. Oletkohan ehkä hieman harhainen?

        Miten Myllykangas liittyy Leksan Väiski-kampanjaan? Osaako kukaan selittää mistä tunturien SHY-aktivistin kostohimo SHY:ssä ajoissa riskeistä varoittanutta kohtaan johtuu?


      • ja toisin
        Butler kirjoitti:

        juttuja ei saa lukea vuoteen, kun ei se tänne kirjoittele, niinkuin lupasi. kyseessä on joku, joka ottanut lekun persoonan

        Joku käy kampanjaansa tajunnantaidon epäilijöitä tai "Yhteisöstä" irrottautuneita vastaan, joku jankkaa "paranoidikoista" ja "hypnoosikammoisista". Toinen pampattaa samoja aretalogisia hypnoevankeliumejaa vuodesta toiseen, toinen toistelee samaa stooria vuoden poissaololupauksesta.


      • kasvaa
        väiskistä kirjoitti:

        poika tuntureilta kirjoittaa totisinta totta ja näkee totuuden, voi ja sääliksi käy koston hengessä toimivaa, koittakoon joskus rauha hänen sielulleen .....

        Bloggarin suosio sen kuin kasvaa mitä enemmän aretalogit ja tajuntalaiset kampanjoi "loikkareita", "irrottautijia" tai Väiskiä vastaan...
        http://tinyurl.com/vaikuttavuustieto


      • poika.tuntureilta
        kampanja??? kirjoitti:

        Miten Myllykangas liittyy Leksan Väiski-kampanjaan? Osaako kukaan selittää mistä tunturien SHY-aktivistin kostohimo SHY:ssä ajoissa riskeistä varoittanutta kohtaan johtuu?

        viestiketjun avauksessa olleesta linkistä avautui Väiskin blogi, joka oli täynnään samaa jauhamistaan, jota hän on jo vuosia sivuillaan ja tällä foorumilla jauhanut. Eli suoraa Shy:n ja nimeltä mainittujen henkilöiden parjaamista.

        Toiseksi. Minä en kuulu enää Shy:n jäsenistöön. Erosin itse omien henkilkohtaisten syiden vuoksi. Sen sijaan Shy:stä minulla ei ole mitään kielteistä sanottavaa. Ellei syyksi mainita sitä, että täällä Lapin perukoilla Shy:llä ei ole minkäänlaista aktiivista toimintaa.

        Shy:ssä olen saanut pyörätuolikaverinakin ihmisarvoisen kohtelun, toisin kuin tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät, ja tämän foorumin väen rinnalla Shy:n porukka on suoranaista aatelia.

        Mitä vielä Shy:n toimintaan tulee, niin kyseinen yhdistys päättää suvereenisti omasta toiminnastaan eikä siihen ole ulkopuolisilla nokan koputtamista. Yksilön osana on sopeutua joukkoon joukon ehdoilla tai olla ulkona. Näin yksinkertaista se on.


      • Butler
        kasvaa kirjoitti:

        Bloggarin suosio sen kuin kasvaa mitä enemmän aretalogit ja tajuntalaiset kampanjoi "loikkareita", "irrottautijia" tai Väiskiä vastaan...
        http://tinyurl.com/vaikuttavuustieto

        suureen shy:n alamäkeen osallisena tämä ajojahti VP:tä kohtaan. VP:n varoitteli jo ennen ajojahtia näistä enkelihömppäterapioista, joihin ko. yhdistys oli ajautumassa. Oltiin unohdettu koko hypnoosi. Mutta jos shy:n linjaus jatkuu samanlaisena, niin eipä sinne suurta tunkua ole ja koko yhdistys luokitellaan ns. huuhaa yhdistykseksi, kuten jokin rajatiedon yhdistys.
        Mutta näitä asioita on jauhettu täällä jo niin kauan, että ei oikein jaksa...enään..


      • poika.tuntureilta
        ja toisin kirjoitti:

        Joku käy kampanjaansa tajunnantaidon epäilijöitä tai "Yhteisöstä" irrottautuneita vastaan, joku jankkaa "paranoidikoista" ja "hypnoosikammoisista". Toinen pampattaa samoja aretalogisia hypnoevankeliumejaa vuodesta toiseen, toinen toistelee samaa stooria vuoden poissaololupauksesta.

        sinunkin pollasi.

        Jos sinä vähänkään vaivautuisit paneutumaan asioihin, sinä tietäisit ja tajuaisit mistä on kysymys etkä tollaisia päättömyyksiä täällä pampattaisi.

        Toiseksi. Jos sinulla, tai tällä foorumilla yleensäkään, olisi vähänkään terapeutin vikaa, sinä tajuaisit, että elämällä pitää olla tarkoitus; ja silloin kun fyysinen terveys on mennyt lopullisesti, elämää on elettävä elämän ehdoilla ja tehtävä sitä, mitä vielä pystyy tekemään. Eli kirjallinen ja sähköinen viestintä.

        Huhkikuussa 1984 kuulin Käpylässä senkin, että itsemurhat ovat vaikeasti vammautuneiden yleisin kuolinsyy maassamme. Ilmeisesti tästä johtuen minua evästettiin kotiuttamisvaiheessa moneen kertaan: "Sinun pitää löytää elämälle tarkoitus... Sinun pitää olla aktiivinen ja puolustaa itse omia oikeuksiasi.." Jne. Jne.

        Samoin syyskuulla 1992 moni Lapin keskussairaalassa esitti sen toivomuksen, että kirjoittaisin mahdollisimman paljon uskon ja hypnoosin alueilta ja opettaisin näitä taitoja ihmisille. Ja näin olen myös tehnyt ja sekös sinua ja tämän foorumin rupusakkia korventaa.


      • Butler
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        sinunkin pollasi.

        Jos sinä vähänkään vaivautuisit paneutumaan asioihin, sinä tietäisit ja tajuaisit mistä on kysymys etkä tollaisia päättömyyksiä täällä pampattaisi.

        Toiseksi. Jos sinulla, tai tällä foorumilla yleensäkään, olisi vähänkään terapeutin vikaa, sinä tajuaisit, että elämällä pitää olla tarkoitus; ja silloin kun fyysinen terveys on mennyt lopullisesti, elämää on elettävä elämän ehdoilla ja tehtävä sitä, mitä vielä pystyy tekemään. Eli kirjallinen ja sähköinen viestintä.

        Huhkikuussa 1984 kuulin Käpylässä senkin, että itsemurhat ovat vaikeasti vammautuneiden yleisin kuolinsyy maassamme. Ilmeisesti tästä johtuen minua evästettiin kotiuttamisvaiheessa moneen kertaan: "Sinun pitää löytää elämälle tarkoitus... Sinun pitää olla aktiivinen ja puolustaa itse omia oikeuksiasi.." Jne. Jne.

        Samoin syyskuulla 1992 moni Lapin keskussairaalassa esitti sen toivomuksen, että kirjoittaisin mahdollisimman paljon uskon ja hypnoosin alueilta ja opettaisin näitä taitoja ihmisille. Ja näin olen myös tehnyt ja sekös sinua ja tämän foorumin rupusakkia korventaa.

        kritisoit Väiskin blogeja, että pitäisi jo unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Samoin sinä olet jäänyt noihin samoihin fraaseihin. Unohda jo ja keksi uutta.. esim pitäisit lupauksesi..sein olisi jo uutta.


      • ad infinitum
        Butler kirjoitti:

        suureen shy:n alamäkeen osallisena tämä ajojahti VP:tä kohtaan. VP:n varoitteli jo ennen ajojahtia näistä enkelihömppäterapioista, joihin ko. yhdistys oli ajautumassa. Oltiin unohdettu koko hypnoosi. Mutta jos shy:n linjaus jatkuu samanlaisena, niin eipä sinne suurta tunkua ole ja koko yhdistys luokitellaan ns. huuhaa yhdistykseksi, kuten jokin rajatiedon yhdistys.
        Mutta näitä asioita on jauhettu täällä jo niin kauan, että ei oikein jaksa...enään..

        Huuhaaleima jää pysyväksi. Hypnoosiliittoakin on tajunnallistettu. Prosessia ei voi enää kääntää. Asiat tulevat pikku hiljaa julki. Hypnoosikriisi jatkuu.


      • aretalogilta
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        viestiketjun avauksessa olleesta linkistä avautui Väiskin blogi, joka oli täynnään samaa jauhamistaan, jota hän on jo vuosia sivuillaan ja tällä foorumilla jauhanut. Eli suoraa Shy:n ja nimeltä mainittujen henkilöiden parjaamista.

        Toiseksi. Minä en kuulu enää Shy:n jäsenistöön. Erosin itse omien henkilkohtaisten syiden vuoksi. Sen sijaan Shy:stä minulla ei ole mitään kielteistä sanottavaa. Ellei syyksi mainita sitä, että täällä Lapin perukoilla Shy:llä ei ole minkäänlaista aktiivista toimintaa.

        Shy:ssä olen saanut pyörätuolikaverinakin ihmisarvoisen kohtelun, toisin kuin tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät, ja tämän foorumin väen rinnalla Shy:n porukka on suoranaista aatelia.

        Mitä vielä Shy:n toimintaan tulee, niin kyseinen yhdistys päättää suvereenisti omasta toiminnastaan eikä siihen ole ulkopuolisilla nokan koputtamista. Yksilön osana on sopeutua joukkoon joukon ehdoilla tai olla ulkona. Näin yksinkertaista se on.

        Outo väite: >"viestiketjun avauksessa olleesta linkistä avautui Väiskin blogi..."

        Avautui Myllykankaan sitaatti: "Jos vaikuttavuustieto otettaisiin tosissaan, yksikään lääkäri ei toimisi puoskarina ja hoitaisi potilaita homeopatialla. Tai lukemattomilla muilla tehottomilla terapiahoidoilla. Helsingissä päämajaansa pitävä lääkärikeskus Sofianova Oy on pöyristyttävä esimerkki puoskaroinnin mielettömyydestä ja lääkäreiden sotkeutumisesta siihen (http://www.sofianova.fi/index.php?pageid=11).
        Käy kurkkaamassa!"

        lähde: Myllykangas: Valittavuustieto ei vaikuta Lääkäriportaali/Hoitoportaali Kirjoitettu: 29.06.10

        Outoa leimaamista: >"tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät,".

        Ketkä ovat "mielenvikaisia"?

        Outo ajatus sananvapaudesta: >"Mitä vielä Shy:n toimintaan tulee, niin kyseinen yhdistys päättää suvereenisti omasta toiminnastaan eikä siihen ole ulkopuolisilla nokan koputtamista."

        Heikko kritiikinsieto? Sananvapauden ja avoimuuden pelisäännöt hukassà?


      • ennenkin
        Butler kirjoitti:

        kritisoit Väiskin blogeja, että pitäisi jo unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Samoin sinä olet jäänyt noihin samoihin fraaseihin. Unohda jo ja keksi uutta.. esim pitäisit lupauksesi..sein olisi jo uutta.

        Niin, kaverilla on ollut ongelmia oikeuslaitoksen kanssa kampanjoinneistaan. Poliisimieskö joutui samanlaisen ajojahdin kohteeksi kuin "Bloggari" nyt.


      • poika.tuntureilta
        ad infinitum kirjoitti:

        Huuhaaleima jää pysyväksi. Hypnoosiliittoakin on tajunnallistettu. Prosessia ei voi enää kääntää. Asiat tulevat pikku hiljaa julki. Hypnoosikriisi jatkuu.

        mitään hypnoosikriisiä.

        Hypnoosi toimii eri muodoissaan erittäin hyvin ja tajoaa ratkaisuja kovimpienkin elämäntilanteiden voittaiseen.

        Kriisi on vain niiden korvien välissä, joiden aivokapasiteetti ei riitä käsittämään hypnoosin syvintä olemusta ja toimivaa voimaa ja parjaavat just kuten kettu pihlajanmarjoja.


      • poika.tuntureilta
        ennenkin kirjoitti:

        Niin, kaverilla on ollut ongelmia oikeuslaitoksen kanssa kampanjoinneistaan. Poliisimieskö joutui samanlaisen ajojahdin kohteeksi kuin "Bloggari" nyt.

        mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi.


      • poika.tuntureilta
        aretalogilta kirjoitti:

        Outo väite: >"viestiketjun avauksessa olleesta linkistä avautui Väiskin blogi..."

        Avautui Myllykankaan sitaatti: "Jos vaikuttavuustieto otettaisiin tosissaan, yksikään lääkäri ei toimisi puoskarina ja hoitaisi potilaita homeopatialla. Tai lukemattomilla muilla tehottomilla terapiahoidoilla. Helsingissä päämajaansa pitävä lääkärikeskus Sofianova Oy on pöyristyttävä esimerkki puoskaroinnin mielettömyydestä ja lääkäreiden sotkeutumisesta siihen (http://www.sofianova.fi/index.php?pageid=11).
        Käy kurkkaamassa!"

        lähde: Myllykangas: Valittavuustieto ei vaikuta Lääkäriportaali/Hoitoportaali Kirjoitettu: 29.06.10

        Outoa leimaamista: >"tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät,".

        Ketkä ovat "mielenvikaisia"?

        Outo ajatus sananvapaudesta: >"Mitä vielä Shy:n toimintaan tulee, niin kyseinen yhdistys päättää suvereenisti omasta toiminnastaan eikä siihen ole ulkopuolisilla nokan koputtamista."

        Heikko kritiikinsieto? Sananvapauden ja avoimuuden pelisäännöt hukassà?

        foorumi on ollut jo vuosia täysin hakoteillä. Rypee todella pimeässä ja synkeässä korvessa just kuten eksynyt lammas ilman paimenta ja johdattajaa.

        Tällä foorumilla pitäisi keskustella hypnoosista MAHDOLLISUUTENA, mutta mitä täällä tehdään? Parjataan ja mustamaalataan; ja juuri niiden taholta, jotka eivät tajua mistään mitään. Ja kaikkein vähiten hypnoosista - mahdollisuutena. Eli kaikkein pahimpia puoskaeita ovat juuri tämän foorumin älykääpiöt.


      • ilmaisuvarantoa?
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi.

        hypnoosialan suggestiivista kieltä: "Ja sinä olet mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi."

        Onko poikatuntureilta myös Samadhi ja sama hemmo, joka on kirjoitellut hypnologia.com-keskustelualueelle?


      • hypnoalalla
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        mitään hypnoosikriisiä.

        Hypnoosi toimii eri muodoissaan erittäin hyvin ja tajoaa ratkaisuja kovimpienkin elämäntilanteiden voittaiseen.

        Kriisi on vain niiden korvien välissä, joiden aivokapasiteetti ei riitä käsittämään hypnoosin syvintä olemusta ja toimivaa voimaa ja parjaavat just kuten kettu pihlajanmarjoja.

        Puolustan Sinunkin sananvapauttasi. Mutta kriisitunnelmiinne: Avustuksenne ovat jäissä. Kansalaisjärjestöistä joudutte ulos. Puoskarilakityöryhmä perkaa lieveilmiöitänne. Eri mieltä olevia haukutaan alakulttuureissanne. Esim: "Ja sinä olet mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi" kirjoitti poika.tuntureilta 4.9.2010 12:25.

        Toistan vielä että puolustan kaikkien sananvapautta. Myös Sinunkin.

        PS Olet myös Samadhi eli Leksa?


      • reflektoiden
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        foorumi on ollut jo vuosia täysin hakoteillä. Rypee todella pimeässä ja synkeässä korvessa just kuten eksynyt lammas ilman paimenta ja johdattajaa.

        Tällä foorumilla pitäisi keskustella hypnoosista MAHDOLLISUUTENA, mutta mitä täällä tehdään? Parjataan ja mustamaalataan; ja juuri niiden taholta, jotka eivät tajua mistään mitään. Ja kaikkein vähiten hypnoosista - mahdollisuutena. Eli kaikkein pahimpia puoskaeita ovat juuri tämän foorumin älykääpiöt.

        poikatuntureilta: >" pahimpia puoskareita ovat juuri tämän foorumin älykääpiöt."

        Kiitos SHY-liikkeen merkitystä, yleisesti ihmisarvoa ja toisten sananvapautta sinulle ominaisella tavalla "kunnioittavista" sanoistasi. Ne piirtävät tietynlaista kuvaa hypnoosin avaamasta viisaudesta.


      • poika.tuntureilta
        hypnoalalla kirjoitti:

        Puolustan Sinunkin sananvapauttasi. Mutta kriisitunnelmiinne: Avustuksenne ovat jäissä. Kansalaisjärjestöistä joudutte ulos. Puoskarilakityöryhmä perkaa lieveilmiöitänne. Eri mieltä olevia haukutaan alakulttuureissanne. Esim: "Ja sinä olet mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi" kirjoitti poika.tuntureilta 4.9.2010 12:25.

        Toistan vielä että puolustan kaikkien sananvapautta. Myös Sinunkin.

        PS Olet myös Samadhi eli Leksa?

        ongelmia eikä minulta ole jäädytetty mitään avustuksia.

        Itse kaiken kokeneena tiedän just tarkkaan, että usko ja hypnoosi ovat korvaamattomia avuja elämän kovissa realiteeteissa; ja että ilman hypnoosiasiantuntemustani en olisi tästä elämästä ikinä selvinnyt enkä tapahtuneen kolarin ja neliraajahalvauksen jälkeen uudelleen jaloilleni ja auton rattiin noussut.

        Nyt se, minkä itse olen oppinut ja itseäni nuoruusvuosinani kehittänyt, olisi useimpien suomalaisten opittavissa ja kehitettävissä mikäli vähänkään vaivautuisivat paneutumaan asiaan - itsensä ja elämänsä voittamiseen. Mutta kun ei niin ei. Mukavampaa on puhua jossain kapakassa pehmeitä kunhan on tarpeeksi promilleja veressä sekä räpeltää tälläkin foorumilla just kuin päättömät kanat ymmärtämättä mistään mitään.

        Sosiaali- ja terveysministeri Sinikka Mönkäreen minulle lähettämä kirje osoitteessa
        http://www.aretalogia.fi/spiritus/spirit.3.html

        (Ei muuten mainita puoskaroinnista mitään - päin vastoin)


      • Simahti
        hypnoalalla kirjoitti:

        Puolustan Sinunkin sananvapauttasi. Mutta kriisitunnelmiinne: Avustuksenne ovat jäissä. Kansalaisjärjestöistä joudutte ulos. Puoskarilakityöryhmä perkaa lieveilmiöitänne. Eri mieltä olevia haukutaan alakulttuureissanne. Esim: "Ja sinä olet mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi" kirjoitti poika.tuntureilta 4.9.2010 12:25.

        Toistan vielä että puolustan kaikkien sananvapautta. Myös Sinunkin.

        PS Olet myös Samadhi eli Leksa?

        kyseessä kaksijakoinen persoona, jota voisi sanoa myös erääksi ja lupasi kadota vuodeksi, mutta yhä edelleen levittää tätä omaa uskontoa. Minkähän kuvan antaa itsestään. Miettikää sitä.


      • tuo tajunnanoppi
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        ongelmia eikä minulta ole jäädytetty mitään avustuksia.

        Itse kaiken kokeneena tiedän just tarkkaan, että usko ja hypnoosi ovat korvaamattomia avuja elämän kovissa realiteeteissa; ja että ilman hypnoosiasiantuntemustani en olisi tästä elämästä ikinä selvinnyt enkä tapahtuneen kolarin ja neliraajahalvauksen jälkeen uudelleen jaloilleni ja auton rattiin noussut.

        Nyt se, minkä itse olen oppinut ja itseäni nuoruusvuosinani kehittänyt, olisi useimpien suomalaisten opittavissa ja kehitettävissä mikäli vähänkään vaivautuisivat paneutumaan asiaan - itsensä ja elämänsä voittamiseen. Mutta kun ei niin ei. Mukavampaa on puhua jossain kapakassa pehmeitä kunhan on tarpeeksi promilleja veressä sekä räpeltää tälläkin foorumilla just kuin päättömät kanat ymmärtämättä mistään mitään.

        Sosiaali- ja terveysministeri Sinikka Mönkäreen minulle lähettämä kirje osoitteessa
        http://www.aretalogia.fi/spiritus/spirit.3.html

        (Ei muuten mainita puoskaroinnista mitään - päin vastoin)

        poikatuntureilta 4.9.2010: >"Ja sinä olet mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät, ja tämän foorumin väen rinnalla Shy:n porukka on suoranaista aatelia."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"Yksilön osana on sopeutua joukkoon joukon ehdoilla"
        poikatuntureilta 4.9.2010: >" pahimpia puoskareita ovat juuri tämän foorumin älykääpiöt."


      • hmmm...
        Simahti kirjoitti:

        kyseessä kaksijakoinen persoona, jota voisi sanoa myös erääksi ja lupasi kadota vuodeksi, mutta yhä edelleen levittää tätä omaa uskontoa. Minkähän kuvan antaa itsestään. Miettikää sitä.

        Katoamislupaus on siis unohdettu, jotta voi jatkaa tätä kampanjointiaan. Pitääkö alkaa huolestua tästä Väiskin vastaisesta kampanjoinnista ja Shy-henkisyyden intensiteetistä?

        poikatuntureilta 3.9.2010: >"Väiskihän se siellä räpeltää koston ja vainon hengessä."


      • jo entinen
        poika.tuntureilta kirjoitti:

        viestiketjun avauksessa olleesta linkistä avautui Väiskin blogi, joka oli täynnään samaa jauhamistaan, jota hän on jo vuosia sivuillaan ja tällä foorumilla jauhanut. Eli suoraa Shy:n ja nimeltä mainittujen henkilöiden parjaamista.

        Toiseksi. Minä en kuulu enää Shy:n jäsenistöön. Erosin itse omien henkilkohtaisten syiden vuoksi. Sen sijaan Shy:stä minulla ei ole mitään kielteistä sanottavaa. Ellei syyksi mainita sitä, että täällä Lapin perukoilla Shy:llä ei ole minkäänlaista aktiivista toimintaa.

        Shy:ssä olen saanut pyörätuolikaverinakin ihmisarvoisen kohtelun, toisin kuin tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät, ja tämän foorumin väen rinnalla Shy:n porukka on suoranaista aatelia.

        Mitä vielä Shy:n toimintaan tulee, niin kyseinen yhdistys päättää suvereenisti omasta toiminnastaan eikä siihen ole ulkopuolisilla nokan koputtamista. Yksilön osana on sopeutua joukkoon joukon ehdoilla tai olla ulkona. Näin yksinkertaista se on.

        Kirjoitit Leksa
        "Mitä vielä Shy:n toimintaan tulee, niin kyseinen yhdistys päättää suvereenisti omasta toiminnastaan eikä siihen ole ulkopuolisilla nokan koputtamista."
        Mutta näinhän asia ei ole. Jos yhdistys kouluttaa henkilöitä terapeuteiksi asiakastyöhön ja esiintyy hypnoosin auktoriteettina, niin kyllä silloin on pakko olla vuorovaikutuksessa yhteiskuntaan ja sen normeihin. On olemassa myös sellainen termi kuin yhteiskuntavastuu johon sisältyy mm. vastuu asiakkaista ja heidän oikeuksista.
        Jos yhdistys puuhaa vaikkapa pitsinnypläystä niin asia on ihan toinen.


      • samaa mieltä
        jo entinen kirjoitti:

        Kirjoitit Leksa
        "Mitä vielä Shy:n toimintaan tulee, niin kyseinen yhdistys päättää suvereenisti omasta toiminnastaan eikä siihen ole ulkopuolisilla nokan koputtamista."
        Mutta näinhän asia ei ole. Jos yhdistys kouluttaa henkilöitä terapeuteiksi asiakastyöhön ja esiintyy hypnoosin auktoriteettina, niin kyllä silloin on pakko olla vuorovaikutuksessa yhteiskuntaan ja sen normeihin. On olemassa myös sellainen termi kuin yhteiskuntavastuu johon sisältyy mm. vastuu asiakkaista ja heidän oikeuksista.
        Jos yhdistys puuhaa vaikkapa pitsinnypläystä niin asia on ihan toinen.

        Hyvä kommentti! Alan pitää kantaa vastuunsa koulutustensa, terapioidensa, terapeuttilistojensa ja hypnoosin (onko sitä enää?) seurauksista. Ne kai voi olla laaja-alaisiakin. Alan pitää myös noudattaa sivistyneen yhteiskunnan pelisääntöjä: sensuurivimmat ja erimieltä olevien leimaamiset ja puhdistukset eivät kuulu niihin. Panitko merkille miten sutjakkaasti "Yhteisön" edunvalvoja käänsi jutun pois Sofianovasta ja Myllykankaan kirjoituksesta Bloggarin leimaamiseen.


      • Samadhi
        jo entinen kirjoitti:

        Kirjoitit Leksa
        "Mitä vielä Shy:n toimintaan tulee, niin kyseinen yhdistys päättää suvereenisti omasta toiminnastaan eikä siihen ole ulkopuolisilla nokan koputtamista."
        Mutta näinhän asia ei ole. Jos yhdistys kouluttaa henkilöitä terapeuteiksi asiakastyöhön ja esiintyy hypnoosin auktoriteettina, niin kyllä silloin on pakko olla vuorovaikutuksessa yhteiskuntaan ja sen normeihin. On olemassa myös sellainen termi kuin yhteiskuntavastuu johon sisältyy mm. vastuu asiakkaista ja heidän oikeuksista.
        Jos yhdistys puuhaa vaikkapa pitsinnypläystä niin asia on ihan toinen.

        Ensinnäkin. Mesmerin jälkeen hypnoosi on ollut erittäin merkittävä tekijä terveydenhuollon alalla. Ennen nykyistä anestesialääketiedettä maailmassa suoritettiin paljon suuriakin kirurgisia opetraatioita täysin kivuttomasti pelkästään hypnoosissa aikaansaatua tunnottomuutta hyväksikäyttäen. Samoin tiedossani on, että 1960-luvula Amerikassa oli yli 2000 hammaslääkäriä ja sulmäkirurgia, jotka käyttivät hypnoosia jokapäiväisessä praktiikassaan. Sitten kävi niin, että anestesialääketieteen kehittymisen myötä hypnoosi anestesiakeinona menetti merkityksensä nopeampien ja takuuvarmojen nukutuskeinojen tultua käyttöön. (Hypnoosi kun ei tehoa kaikkiin).

        Eli hypnoosi on ollut; ja olisi edelleenkin varteenotettava tekijä, mutta. Tämän pivän hypnoosipiirejä vaivaa sama käpertyneisyys, joka on nähtävissä mm. lahkolaisten piirissä. Eli jostain hyvin suppeasta opinkohdasta tulee "ainoan oikean" tunnusmekki ja siihen käpertyneisyyteen pitäisi kaikki alistaa ja karsinoida.

        Shy:n periaatteita oli "jatkuvan oppimisen periaate" . Tarkoittaa mm. sitä, että tulee seurata aikaa ja tunnistaa ajan tarpeet ja pyrkiä vastaamaan niihin. Nyt kun tämän ajan ihmisten tarpeet ja ajan haasteet ovat jotain muuta kuin kivuttomat kirurgiset operaatiot ja vastaavat, myös hypnoosin toimintamuotoja tulee kehittää ajan haasteita vastaavaksi. Eli tarvitaan hyvin paljon muutakin kuin syvähypnoosi ja tässä suhteessa Shy tekee erittäin arvokasta työtä uusien ratkaisumallien löytämiseksi.

        Eli kaikki kunnia ja luottamus Shy:lle, vaikka itse en enää siihen kuulukaan.


      • Butler
        Samadhi kirjoitti:

        Ensinnäkin. Mesmerin jälkeen hypnoosi on ollut erittäin merkittävä tekijä terveydenhuollon alalla. Ennen nykyistä anestesialääketiedettä maailmassa suoritettiin paljon suuriakin kirurgisia opetraatioita täysin kivuttomasti pelkästään hypnoosissa aikaansaatua tunnottomuutta hyväksikäyttäen. Samoin tiedossani on, että 1960-luvula Amerikassa oli yli 2000 hammaslääkäriä ja sulmäkirurgia, jotka käyttivät hypnoosia jokapäiväisessä praktiikassaan. Sitten kävi niin, että anestesialääketieteen kehittymisen myötä hypnoosi anestesiakeinona menetti merkityksensä nopeampien ja takuuvarmojen nukutuskeinojen tultua käyttöön. (Hypnoosi kun ei tehoa kaikkiin).

        Eli hypnoosi on ollut; ja olisi edelleenkin varteenotettava tekijä, mutta. Tämän pivän hypnoosipiirejä vaivaa sama käpertyneisyys, joka on nähtävissä mm. lahkolaisten piirissä. Eli jostain hyvin suppeasta opinkohdasta tulee "ainoan oikean" tunnusmekki ja siihen käpertyneisyyteen pitäisi kaikki alistaa ja karsinoida.

        Shy:n periaatteita oli "jatkuvan oppimisen periaate" . Tarkoittaa mm. sitä, että tulee seurata aikaa ja tunnistaa ajan tarpeet ja pyrkiä vastaamaan niihin. Nyt kun tämän ajan ihmisten tarpeet ja ajan haasteet ovat jotain muuta kuin kivuttomat kirurgiset operaatiot ja vastaavat, myös hypnoosin toimintamuotoja tulee kehittää ajan haasteita vastaavaksi. Eli tarvitaan hyvin paljon muutakin kuin syvähypnoosi ja tässä suhteessa Shy tekee erittäin arvokasta työtä uusien ratkaisumallien löytämiseksi.

        Eli kaikki kunnia ja luottamus Shy:lle, vaikka itse en enää siihen kuulukaan.

        puhuu se toinen persoona kait. Onko kyseessä komedia "Me kaksi ja Irene" vai onko se toinen poissa vuoden ???


      • Samadhi
        Samadhi kirjoitti:

        Ensinnäkin. Mesmerin jälkeen hypnoosi on ollut erittäin merkittävä tekijä terveydenhuollon alalla. Ennen nykyistä anestesialääketiedettä maailmassa suoritettiin paljon suuriakin kirurgisia opetraatioita täysin kivuttomasti pelkästään hypnoosissa aikaansaatua tunnottomuutta hyväksikäyttäen. Samoin tiedossani on, että 1960-luvula Amerikassa oli yli 2000 hammaslääkäriä ja sulmäkirurgia, jotka käyttivät hypnoosia jokapäiväisessä praktiikassaan. Sitten kävi niin, että anestesialääketieteen kehittymisen myötä hypnoosi anestesiakeinona menetti merkityksensä nopeampien ja takuuvarmojen nukutuskeinojen tultua käyttöön. (Hypnoosi kun ei tehoa kaikkiin).

        Eli hypnoosi on ollut; ja olisi edelleenkin varteenotettava tekijä, mutta. Tämän pivän hypnoosipiirejä vaivaa sama käpertyneisyys, joka on nähtävissä mm. lahkolaisten piirissä. Eli jostain hyvin suppeasta opinkohdasta tulee "ainoan oikean" tunnusmekki ja siihen käpertyneisyyteen pitäisi kaikki alistaa ja karsinoida.

        Shy:n periaatteita oli "jatkuvan oppimisen periaate" . Tarkoittaa mm. sitä, että tulee seurata aikaa ja tunnistaa ajan tarpeet ja pyrkiä vastaamaan niihin. Nyt kun tämän ajan ihmisten tarpeet ja ajan haasteet ovat jotain muuta kuin kivuttomat kirurgiset operaatiot ja vastaavat, myös hypnoosin toimintamuotoja tulee kehittää ajan haasteita vastaavaksi. Eli tarvitaan hyvin paljon muutakin kuin syvähypnoosi ja tässä suhteessa Shy tekee erittäin arvokasta työtä uusien ratkaisumallien löytämiseksi.

        Eli kaikki kunnia ja luottamus Shy:lle, vaikka itse en enää siihen kuulukaan.

        Lisättäköön vielä, että minä en lue enkä kommentoi mielenvikaisten viestejä.

        Tälle foorumille tarvitaan asiallista ja tervejärkistä keskustelua.


      • Butler
        Samadhi kirjoitti:

        Lisättäköön vielä, että minä en lue enkä kommentoi mielenvikaisten viestejä.

        Tälle foorumille tarvitaan asiallista ja tervejärkistä keskustelua.

        mielenvikainen vaan olen puuttunut sinun yhteen kirjoitukseen, jossa lupasit vetäytyä tältä palstalta vuodeksi. Et kuitenkaan ole pitänyt lupaustasi vaan olet kirjoitellut toisella nimmarilla. Teot ja sanat pitää aina olla samansuuntaisia. Kuka uskoo ns. takinkääntajiin ???


      • outo juttu
        Samadhi kirjoitti:

        Ensinnäkin. Mesmerin jälkeen hypnoosi on ollut erittäin merkittävä tekijä terveydenhuollon alalla. Ennen nykyistä anestesialääketiedettä maailmassa suoritettiin paljon suuriakin kirurgisia opetraatioita täysin kivuttomasti pelkästään hypnoosissa aikaansaatua tunnottomuutta hyväksikäyttäen. Samoin tiedossani on, että 1960-luvula Amerikassa oli yli 2000 hammaslääkäriä ja sulmäkirurgia, jotka käyttivät hypnoosia jokapäiväisessä praktiikassaan. Sitten kävi niin, että anestesialääketieteen kehittymisen myötä hypnoosi anestesiakeinona menetti merkityksensä nopeampien ja takuuvarmojen nukutuskeinojen tultua käyttöön. (Hypnoosi kun ei tehoa kaikkiin).

        Eli hypnoosi on ollut; ja olisi edelleenkin varteenotettava tekijä, mutta. Tämän pivän hypnoosipiirejä vaivaa sama käpertyneisyys, joka on nähtävissä mm. lahkolaisten piirissä. Eli jostain hyvin suppeasta opinkohdasta tulee "ainoan oikean" tunnusmekki ja siihen käpertyneisyyteen pitäisi kaikki alistaa ja karsinoida.

        Shy:n periaatteita oli "jatkuvan oppimisen periaate" . Tarkoittaa mm. sitä, että tulee seurata aikaa ja tunnistaa ajan tarpeet ja pyrkiä vastaamaan niihin. Nyt kun tämän ajan ihmisten tarpeet ja ajan haasteet ovat jotain muuta kuin kivuttomat kirurgiset operaatiot ja vastaavat, myös hypnoosin toimintamuotoja tulee kehittää ajan haasteita vastaavaksi. Eli tarvitaan hyvin paljon muutakin kuin syvähypnoosi ja tässä suhteessa Shy tekee erittäin arvokasta työtä uusien ratkaisumallien löytämiseksi.

        Eli kaikki kunnia ja luottamus Shy:lle, vaikka itse en enää siihen kuulukaan.

        "tunturipojalta" kysytään, mutta Samdhi vastaa. Todellisuuden taju ja tosiasioiden tuntemus on "Yhteisöstä" tai sitten trolli asialla.

        Samadhi: >"Mesmerin jälkeen hypnoosi on ollut erittäin merkittävä tekijä terveydenhuollon alalla."
        Samadhi: >"Shy:n periaatteita oli "jatkuvan oppimisen periaate"
        Samadhi: >"Eli kaikki kunnia ja luottamus Shy:lle, vaikka itse en enää siihen kuulukaan."


      • outoa tosiaan
        Samadhi kirjoitti:

        Lisättäköön vielä, että minä en lue enkä kommentoi mielenvikaisten viestejä.

        Tälle foorumille tarvitaan asiallista ja tervejärkistä keskustelua.

        Eikö ketjun aiheena ollutkaan Myllykankaan kommentti Sofianovasta? Onko Samadhi sama kuin SHY-Leksa ja "poikatuntureilta"? Onko Sinulla "Yhteisössä" oma "työnohjaaja", ikään kuin Führungsoffizier, jota konsultointi tässä Väiskin vastaisessa ja "Yhteisöä" puoltavassa kampanjassasi?

        Samadhi 7.9.> "minä en lue enkä kommentoi mielenvikaisten viestejä."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"Ja sinä olet mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät, ja tämän foorumin väen rinnalla Shy:n porukka on suoranaista aatelia."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"Yksilön osana on sopeutua joukkoon joukon ehdoilla"
        poikatuntureilta 4.9.2010: >" pahimpia puoskareita ovat juuri tämän foorumin älykääpiöt."


      • Samadhi
        outo juttu kirjoitti:

        "tunturipojalta" kysytään, mutta Samdhi vastaa. Todellisuuden taju ja tosiasioiden tuntemus on "Yhteisöstä" tai sitten trolli asialla.

        Samadhi: >"Mesmerin jälkeen hypnoosi on ollut erittäin merkittävä tekijä terveydenhuollon alalla."
        Samadhi: >"Shy:n periaatteita oli "jatkuvan oppimisen periaate"
        Samadhi: >"Eli kaikki kunnia ja luottamus Shy:lle, vaikka itse en enää siihen kuulukaan."

        Olen jo viikkoja sitten selittänyt tällä foorumilla, että heinäkuussa tapahtuneen Windowsin päivityksen jälkeen tästä koneesta tuli äärimmäisen hidas.

        Tämän lisäksi nyt kun olen muuttamassa tekstejä PDF-tiedostoiksi ja koneellani on avoinna jopa yli 79.000 kilotavua käsittävä Open-tiedosto, tämä kone on vieläkin hitaampi. Eli tälle foorumille sisäänkirjautuminen vaatii niin paljon aikaa, että käytän ajan säästämiseksi toisinaan myös Samadhi-nimimerkkiä.

        Eli mitä ihmeellistä tässä muka on?


      • sidokset!??
        outoa tosiaan kirjoitti:

        Eikö ketjun aiheena ollutkaan Myllykankaan kommentti Sofianovasta? Onko Samadhi sama kuin SHY-Leksa ja "poikatuntureilta"? Onko Sinulla "Yhteisössä" oma "työnohjaaja", ikään kuin Führungsoffizier, jota konsultointi tässä Väiskin vastaisessa ja "Yhteisöä" puoltavassa kampanjassasi?

        Samadhi 7.9.> "minä en lue enkä kommentoi mielenvikaisten viestejä."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"Ja sinä olet mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät, ja tämän foorumin väen rinnalla Shy:n porukka on suoranaista aatelia."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"Yksilön osana on sopeutua joukkoon joukon ehdoilla"
        poikatuntureilta 4.9.2010: >" pahimpia puoskareita ovat juuri tämän foorumin älykääpiöt."

        "Führungsoffizier" ;-)))) ei tää nyt sentään mitään Stasi-touhuja oo. Vaikka pelailu on aikamoista ja kritiikin sieto uupuu. Eiköhän sidokset ole psyykkisiä, posthypnoottisia, utopioita, taloudellisia odotuksia???


      • puolustaa
        Samadhi kirjoitti:

        Olen jo viikkoja sitten selittänyt tällä foorumilla, että heinäkuussa tapahtuneen Windowsin päivityksen jälkeen tästä koneesta tuli äärimmäisen hidas.

        Tämän lisäksi nyt kun olen muuttamassa tekstejä PDF-tiedostoiksi ja koneellani on avoinna jopa yli 79.000 kilotavua käsittävä Open-tiedosto, tämä kone on vieläkin hitaampi. Eli tälle foorumille sisäänkirjautuminen vaatii niin paljon aikaa, että käytän ajan säästämiseksi toisinaan myös Samadhi-nimimerkkiä.

        Eli mitä ihmeellistä tässä muka on?

        Eli oletko Samadhi myös poikatuntureilta ja SHY-Leksa? Eikö sinun pitänyt olla vuosi pois palstalta? Miksiköhän sinun sananvapauttasi ja ilmaisunoikeuttasi on enää niin vaikea puolustaa????

        Samadhi 7.9.> "minä en lue enkä kommentoi mielenvikaisten viestejä."
        poikatuntureilta 3.9.2010: >"Väiskihän se siellä räpeltää koston ja vainon hengessä."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"Ja sinä olet mitään tietämätön ja käsittämätön täys pöpi."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät, ja tämän foorumin väen rinnalla Shy:n porukka on suoranaista aatelia."
        poikatuntureilta 4.9.2010: >"Yksilön osana on sopeutua joukkoon joukon ehdoilla"
        poikatuntureilta 4.9.2010: >" pahimpia puoskareita ovat juuri tämän foorumin älykääpiöt."


      • 4556747u
        väiskistä kirjoitti:

        poika tuntureilta kirjoittaa totisinta totta ja näkee totuuden, voi ja sääliksi käy koston hengessä toimivaa, koittakoon joskus rauha hänen sielulleen .....

        " poika tuntureilta kirjoittaa totisinta totta ja näkee totuuden, voi ja sääliksi käy koston hengessä toimivaa, koittakoon joskus rauha hänen sielulleen ..... "
        Nyt löytyi ilmeisesti henkilö joka tietää mitten asiat shy:ssä oikeasti on. Olisi mukavaa jos kumoaisit Väiskin väitteet tässä palstalla kohta kohdalta.


      • uhitelko
        4556747u kirjoitti:

        " poika tuntureilta kirjoittaa totisinta totta ja näkee totuuden, voi ja sääliksi käy koston hengessä toimivaa, koittakoon joskus rauha hänen sielulleen ..... "
        Nyt löytyi ilmeisesti henkilö joka tietää mitten asiat shy:ssä oikeasti on. Olisi mukavaa jos kumoaisit Väiskin väitteet tässä palstalla kohta kohdalta.

        Samaa mieltä, mutta kuitenkin toisessa ketjussa tai Blogissa. Tämän ketjun piti käsitellä hypnoosina tarjoiltuja "juttuja" ja vaihtoehtohoitoja lääkäriasemalla, mitä Kuopijjon dosenttikin on arvostellut. Oikaiskoot Bloggarin faktat "tajunnantaitajien Yhteisöstä" ja asiakritiikin faktoilla, mutta älkööt nimitelkö, uhitelko, uhkailko tai sensuroiko. Räyhäkkyys ja hypno- ja järjestöfanaattisuus vieraannuttaa.


      • samaa settiä
        aretalogilta kirjoitti:

        Outo väite: >"viestiketjun avauksessa olleesta linkistä avautui Väiskin blogi..."

        Avautui Myllykankaan sitaatti: "Jos vaikuttavuustieto otettaisiin tosissaan, yksikään lääkäri ei toimisi puoskarina ja hoitaisi potilaita homeopatialla. Tai lukemattomilla muilla tehottomilla terapiahoidoilla. Helsingissä päämajaansa pitävä lääkärikeskus Sofianova Oy on pöyristyttävä esimerkki puoskaroinnin mielettömyydestä ja lääkäreiden sotkeutumisesta siihen (http://www.sofianova.fi/index.php?pageid=11).
        Käy kurkkaamassa!"

        lähde: Myllykangas: Valittavuustieto ei vaikuta Lääkäriportaali/Hoitoportaali Kirjoitettu: 29.06.10

        Outoa leimaamista: >"tämän foorumin mielenvikaiset räkyttäjät,".

        Ketkä ovat "mielenvikaisia"?

        Outo ajatus sananvapaudesta: >"Mitä vielä Shy:n toimintaan tulee, niin kyseinen yhdistys päättää suvereenisti omasta toiminnastaan eikä siihen ole ulkopuolisilla nokan koputtamista."

        Heikko kritiikinsieto? Sananvapauden ja avoimuuden pelisäännöt hukassà?

        Myllykankaan sitaatti: "Jos vaikuttavuustieto otettaisiin tosissaan, yksikään lääkäri ei toimisi puoskarina ja hoitaisi potilaita homeopatialla. Tai lukemattomilla muilla tehottomilla terapiahoidoilla. Helsingissä päämajaansa pitävä lääkärikeskus Sofianova Oy on pöyristyttävä esimerkki puoskaroinnin mielettömyydestä ja lääkäreiden sotkeutumisesta siihen (http://www.sofianova.fi/index.php?pageid=11)
        Käy kurkkaamassa!" lähde: Myllykangas: Valittavuustieto ei vaikuta Lääkäriportaali/Hoitoportaali Kirjoitettu: 29.06.10

        Saas nähdä tuleeko Myllykankaalta uutta blogia Sofianovasta tai vastaavista. Joitakin nimiä on hävinnut kuten nyt Peter von Harpe. Joitakin hoitoja on poistunut kuten nyt SHY-hoidot. Mutta uusia nimiä ja "hoitomuotoja" on tullut tilalle.

        SHY:n eettisten sääntöjen esilläpiti oli todella outoa lääkäriasemalta.


      • shyssä
        reflektoiden kirjoitti:

        poikatuntureilta: >" pahimpia puoskareita ovat juuri tämän foorumin älykääpiöt."

        Kiitos SHY-liikkeen merkitystä, yleisesti ihmisarvoa ja toisten sananvapautta sinulle ominaisella tavalla "kunnioittavista" sanoistasi. Ne piirtävät tietynlaista kuvaa hypnoosin avaamasta viisaudesta.

        Shy onko vielä olemassa?


    • kiperä???

      Miksi tosiaan tuosta jutusta ei haluta keskustella? Vaan käydään jotain kummia kampanjoita asiakritiikkiä esittäneitä kohtaan? Onko sekaantuminen huuhaahan näin arka asia...?

    • vaan kommentoi

      Ongelma selvästi hankala, koska varsinaitta aihetta ei kommentoida, vaan "kampanjoidaan" lähinnä Bloggaria vastaan.

      • aika selvää

        "Ongelma selvästi hankala, koska varsinaitta aihetta ei kommentoida, vaan "kampanjoidaan" lähinnä Bloggaria vastaan."

        Pari vuottako ovat yrittäneet kieltää Bloggarin faktoja
        - sättimällä Bloggaria
        - jankuttamalla katkeraa-kaunaa-vihaa...?

        Jankuttajat unohtaa senkin, että "joulunpyhien puhdistus" ei mennyt yhdistyslain mukaan.

        Sättimisen ja lollotuksen syy on selvä ulkopuolisillekin: SHY-Hypnoosiliitto on nyt pahoissa vaikeuksissa. Omasta syystään.


    • mitämitämitä
      • ipopp

        ei kai sentään? onks jotain meneillään?


      • tietäskö moilanen?
        ipopp kirjoitti:

        ei kai sentään? onks jotain meneillään?

        varrotaan että teo-tapsa ilmoittautuu. kaverilla vois olla tietoa ja värikästä tekstiä siitä mitä on meneillään: hypnotisoivan hierojan sivut häviää netistä, kouluttaja-terapeutti (sstl-shy) poistuu lääkäriasemalta, viittauksetkin shy:hyn pyyhitään pois...

        toimiiko viranomaiset? varaudutaanko puoskaripykäliin? tehdääkö peten johtamasta sstl r.y.:stä shyn/koivuslaisliiton seuraaja?

        eiköhän moilanen tiedä.


      • ökököjkljkk
        tietäskö moilanen? kirjoitti:

        varrotaan että teo-tapsa ilmoittautuu. kaverilla vois olla tietoa ja värikästä tekstiä siitä mitä on meneillään: hypnotisoivan hierojan sivut häviää netistä, kouluttaja-terapeutti (sstl-shy) poistuu lääkäriasemalta, viittauksetkin shy:hyn pyyhitään pois...

        toimiiko viranomaiset? varaudutaanko puoskaripykäliin? tehdääkö peten johtamasta sstl r.y.:stä shyn/koivuslaisliiton seuraaja?

        eiköhän moilanen tiedä.

        Ei taida ilmoittautua vähään aikaan. Jopo näet keuli.

        Todnäk. "koivuslainen"(?) oli pari päivää sitten täydessä Bloggarin viimeisen kirjoituksen kommenteissa. SHY:n tuotteistuskoulutuksia ja Hypnoosiliiton "valviiralaisia" piti puolustaa niin kauhialla kiihkolla, että piti vainajat ja rikosuhritkin kaivaa esille. Mitäs nyt omaisista välittämään? Plus tutunoloiset pampatukset katkeruuksista ja Lauerman sättimiset. Mitään asiallista asiaa ei H-liiton/Shy-kurssien puoltajalla ollut Pertamon blogista, taaskaan. Maltillisena herrasmiehenä ja sananvapauden kannattajanakin, Pertamo oli sitten pakotettu poistamaan kaikkein primitiivisimmät purkaukset.

        Tietäskö joku muu mitä Sofianovassa on tapahtunut (maallikko)hypnoosille?


      • taas kehissä
        tietäskö moilanen? kirjoitti:

        varrotaan että teo-tapsa ilmoittautuu. kaverilla vois olla tietoa ja värikästä tekstiä siitä mitä on meneillään: hypnotisoivan hierojan sivut häviää netistä, kouluttaja-terapeutti (sstl-shy) poistuu lääkäriasemalta, viittauksetkin shy:hyn pyyhitään pois...

        toimiiko viranomaiset? varaudutaanko puoskaripykäliin? tehdääkö peten johtamasta sstl r.y.:stä shyn/koivuslaisliiton seuraaja?

        eiköhän moilanen tiedä.

        moilanen eli teo-tapsa on ilmoittautunut riviin.
        avaa ryhtiliike- ja virkavalta -ketjussa hypnotisoivan hierojan mainoscasea.


    • talk-back

      ökököjkljkk : >"Todnäk....(?) oli pari päivää sitten täydessä vauhdissa Bloggarin viimeisen kirjoituksen kommenteissa. SHY:n tuotteistuskoulutuksia ja Hypnoosiliiton "valviiralaisia" piti puolustaa niin kauhialla kiihkolla, että piti vainajat ja rikosuhritkin kaivaa esille. Mitäs nyt omaisista välittämään? Plus tutunoloiset pampatukset katkeruuksista ja Lauerman sättimiset. Mitään asiallista asiaa ei H-liiton/Shy-kurssien puoltajalla ollut Pertamon blogista, taaskaan. Maltillisena herrasmiehenä ja sananvapauden kannattajanakin, Pertamo oli sitten pakotettu poistamaan kaikkein primitiivisimmät purkaukset."

      Ehdin lukaiste ne. Hyvä että Pertamo poisti. Jokin on nyt herkistänyt SHY/Hypnoosiliiton intomielistä edunvalvojaa. En ole varma liittyykö poistoihin Sofianovan sivuilta.

      Ehkä tuleva SHY/Hypnoosiliiton yhteinen koulutusviikonloppu on laittanut myös tunteita liikkeelle.

      • +0+0+0+

        viime yönäkin oli Blogiin suollettua tuttua vuodatusta, purkausta. kovin on kiihkeää, nyt ei ollu kovin pahoja ylilyöntejä. pertamo suvaitsevaisena herrasmiehenä varnaan antaa purkauksen olla.

        onpahan todiste miten herkkänä ja hermostuneina nyt ollaan shy/h-liiton ympärillä.

        onko tosiaan nyt jotain tapahtumassa? viranomaispuolella? jos ovat noin vihaisina/pelokkaina...

        täällä on valettu kannuja poistoista sofianovan sivuilta. pitäisi saada faktaa miten ja kenen alotteesta ne on tehty... jäitä hattuun kannunvalantaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe