Mitä porukkaa se tämä kyseinen "poikakerho" edustaa?
Pörsä Rebels???
173
14621
Vastaukset
- qqdqdqdddqd
Joo kuten eka viestissä luki poikakerho niin suurin osa on poikia ja nuorisoa jotka eivät ole mikään uhka kuten se homo-hornets ryhmä ;)
50 luvun muotiin pukeutuneita mopopoikia suurinosa pörsänmäen rebelssejä vaikka suurin osa tuskin edes asunee pörsänmäellä?- tiioton??
Minä oon käsittäny, ettei touhu liity pörsänmäkeen mitenkään..???
- wqfw
tiioton?? kirjoitti:
Minä oon käsittäny, ettei touhu liity pörsänmäkeen mitenkään..???
Minä yhen tämmösen näin eilen siilinjärvellä, nii nätisti näky käyttäytyvän. Tais viettää laatuaikaa emäntäsä kanssa?
- taas tietämättömät
wqfw kirjoitti:
Minä yhen tämmösen näin eilen siilinjärvellä, nii nätisti näky käyttäytyvän. Tais viettää laatuaikaa emäntäsä kanssa?
Nii sitä taas luullaan tietävämme kaikesta kaiken... rentoo sakkia ovat poijjat, tule ja tutustu! ;)
- Lapuan virkiä oy
Pörssänmäellä tie nimeltä Heinuksentie tai jotain. Kartassa eikä noissa kalkullaattoreissa , vai mitä ne on
Oli vaan kerran ilmoitus Jallussa. Vanharouva haluaa nuorta herraseuraa !
Saattoi olla provo ?
Kysyin muka asiantuntijalta , han arveli : Sinne pääsee vain pitkospuita pitkin!
Lieneekö totta. ? Kuka sattuis tietämään , asusteleeko sielläpäin ns. vihreitä leskiä ?
Minun Crhysler liikahtaa , jos innostun ja saan kutsun ja tarkan osoitteen ?
Mutta epäilen vieläkin ,että tämä viesti olikin provo !- el baboon
10% perustaja jäsenistä on kotoisin pörsänmäestä ja nimi kuulosti sen verra dyylikkäältä et six moenen nimi:) juu heinuksen tie on kyllä olemas mut meneekö jo lappetelän puolelle? ja jos sielä on himokkaita leskiä/yksinhuoltajia ni pillu-arska on varmaan koneistanu ne jo ylikokoon..?
- 2000-Luku!
el baboon kirjoitti:
10% perustaja jäsenistä on kotoisin pörsänmäestä ja nimi kuulosti sen verra dyylikkäältä et six moenen nimi:) juu heinuksen tie on kyllä olemas mut meneekö jo lappetelän puolelle? ja jos sielä on himokkaita leskiä/yksinhuoltajia ni pillu-arska on varmaan koneistanu ne jo ylikokoon..?
Eilenkin paloauto pyöri kylillä ja olihan taas urpo bileet pystyssä...mistä näitä juntteja oikein tulee..NO IISALMESTA(pörsänmäestä) hahaha..täällä vaan puolustelette itteenne ja itkette..hankkikaa vaikka vaihteex elämä ja ajakaa ne romunne mutelle..turhaa te tossa kylillä elvistelette sillä sekin on jo kuollut ja kuopattu. ja ps.Mutta jos kuitenkin on pakkomielle leikkiä rokki kukkoa ni opetelkaa ees ne tukkanne laittamaan :D hahahah etelässä ku näkee nimittäin ihan jotain muuta ku pörsä pellejä ni on pojat osannu tulla ihan 2000-luvulle eikä jämähtäny navetta pileisiin niinku TE iisalmen rokki pellet!
- V****u-mc
el baboon kirjoitti:
HeeNUS on jottaen Mankon puolta ja silleen mutta Pörsänmäkeen kait kuuluu ja silleen.
Ee siellä oon leskijä ja yksinhuoltajia enkä oon niitä työstäny.:) Tavan kottaraesia siellä on. - ..
2000-Luku! kirjoitti:
Eilenkin paloauto pyöri kylillä ja olihan taas urpo bileet pystyssä...mistä näitä juntteja oikein tulee..NO IISALMESTA(pörsänmäestä) hahaha..täällä vaan puolustelette itteenne ja itkette..hankkikaa vaikka vaihteex elämä ja ajakaa ne romunne mutelle..turhaa te tossa kylillä elvistelette sillä sekin on jo kuollut ja kuopattu. ja ps.Mutta jos kuitenkin on pakkomielle leikkiä rokki kukkoa ni opetelkaa ees ne tukkanne laittamaan :D hahahah etelässä ku näkee nimittäin ihan jotain muuta ku pörsä pellejä ni on pojat osannu tulla ihan 2000-luvulle eikä jämähtäny navetta pileisiin niinku TE iisalmen rokki pellet!
Tuo paloauto porukka ei tähän toimintaan liity millään tavalla.. Pojat sattuu vaan samaa tyyliä edustamaan..!!!
- ulkopuolinenhermooja
2000-Luku! kirjoitti:
ja miten olisi, 2000luku, ajele sinä vaan iskän mesellä, kyllä isi maksaa ja päätä silittää, ja auttaa varmaan runkkaamisessakin, ku mälläät sen tuolla jossain elvistelemällä ja kopsahdatkin, hups, vaikka jonkun navetan seinään! hahahahahaaaa!
- saatanan pyllynaamat
Ihme itkemistä tässäkin keskustelussa. En oikein näitä Pörsä-rebelssejä tunne, eikä sinänsä kiinnostakaan, mutta sen tiedän että suht harmitonta porukkaa on. Joitain tissiposkisia jannuja saattaa vain kismittää, kun todennäköisesti ovat näiltä harmittomilta harrastajilta joskus saaneet pataan (vieläpä omaa syytään).
Antaa tyyppien harrastaa autoiluaan ja elää kuten huvittaa, niissä puitteissa kun eivät kellekään mitään haittaa tee. Ei kaikkien tarvitse olla joitain elämäänsä kyllästyneitä pikkuporvareita vammaset tuulipuvut niskassa.- ku ei oo
Syntyny kulta lusikka suussa,sillon pitää ajaa sillä minkä sosku kustantaa ;) (niinku esim.nämä pörsä homot)
- ...
Tässä nähdään taas miten pienisielusta porukkaa Iisalmessa on. Jos ryhmä ihmisiä haluaa pitää keskenään hauskaa tekemättä muille vahinkoa, niin mitä pahaa siinä on?? Heti pitää olla arvostelemassa. Yhtälailla kai hekin on juntteja jotka sitä heidän mielestään junttien ihmisten touhua täällä Iisalmessa katselee. Helvetin hienoperseet on hyviä ja pakkaa juppibemarinsa ja pikkurillinsä ja painuu sinne etelään jos ei passaa paikallisia autoja ja tukkatyylejä katella! Ja mitä näihin huumeisiin, porukalla pieksämisiin ja akanhakkaamisiin tulee niin jos asian laita todella on näin eiköhän näin pienellä kylällä asia mene poliisille tietoon aika äkkiä ja nämä henkilöt varmaan saa rangaistuksensa. Jos kerran joku osaa nimetä tämmöisiä henkilöitä niin voi varmaan ilmottaa heistä poliisille eikä itkeä täällä palstoilla. Epäilempä vaan että pelkkää kateellisten panettelua taas tämäkin homma...
- että sossu kustantaa
ku ei oo kirjoitti:
Syntyny kulta lusikka suussa,sillon pitää ajaa sillä minkä sosku kustantaa ;) (niinku esim.nämä pörsä homot)
Kyllä ovat pojat tainneet ihan omalla rahalla kamppeensa maksaa. ;) Ja kalliiks tulis soskun akoilla ylläpitää tuommonen harrastus.. ;) Vai ootko vaan kateellinen, ku se iskä ei nyt pankista sitä 10000 euron lainaa hakenukkaan, jotta saa kultalusikka perseessä syntyneelle pojalleen ostettua BreakMyWindowsin??? Mee hippi töihin , osta ite itelles se vitun 316 ja lopeta tuo ulina! Ja sekö on hienoo, se "kultalusikka" suussa syntyminen? Osaatko pelle arvostaa yhtään mitään??? Vai tuleeko kaikki silmien eteen, ku vaan kiltisti isälle ja äidille vähä lepertelee?? Mut ehkä vielä JOSKUS tajuat, ettei se aina tuu onnistumaan..!!!
- sivusta seuraava
... kirjoitti:
Tässä nähdään taas miten pienisielusta porukkaa Iisalmessa on. Jos ryhmä ihmisiä haluaa pitää keskenään hauskaa tekemättä muille vahinkoa, niin mitä pahaa siinä on?? Heti pitää olla arvostelemassa. Yhtälailla kai hekin on juntteja jotka sitä heidän mielestään junttien ihmisten touhua täällä Iisalmessa katselee. Helvetin hienoperseet on hyviä ja pakkaa juppibemarinsa ja pikkurillinsä ja painuu sinne etelään jos ei passaa paikallisia autoja ja tukkatyylejä katella! Ja mitä näihin huumeisiin, porukalla pieksämisiin ja akanhakkaamisiin tulee niin jos asian laita todella on näin eiköhän näin pienellä kylällä asia mene poliisille tietoon aika äkkiä ja nämä henkilöt varmaan saa rangaistuksensa. Jos kerran joku osaa nimetä tämmöisiä henkilöitä niin voi varmaan ilmottaa heistä poliisille eikä itkeä täällä palstoilla. Epäilempä vaan että pelkkää kateellisten panettelua taas tämäkin homma...
Akkansa ja kakaroita hakkas hornets,narkkareita on hornets. Pörsän pojat näyttää olevan pesunkestäviä heteroita ja juoppoja.Sen mitä noita tunnen niin pelkästään hyvää porukkaa.Onnea ja menestystä pörsä rebelseille.
- ou jeppis
sivusta seuraava kirjoitti:
Akkansa ja kakaroita hakkas hornets,narkkareita on hornets. Pörsän pojat näyttää olevan pesunkestäviä heteroita ja juoppoja.Sen mitä noita tunnen niin pelkästään hyvää porukkaa.Onnea ja menestystä pörsä rebelseille.
Missä baarissa nuo perseen kapinoijat lymyää? Jotta osaisi kauempaa kertää senkin paikan. Näitä h.vetin töttöröurpoja on Iisalmessa takuulla eniten suhteessa väestöön.
- ....
ou jeppis kirjoitti:
Missä baarissa nuo perseen kapinoijat lymyää? Jotta osaisi kauempaa kertää senkin paikan. Näitä h.vetin töttöröurpoja on Iisalmessa takuulla eniten suhteessa väestöön.
Väitätkö nyt että Iisalmessa asuvat henkilöt jotka kampaavat hiuksensa sinun kutsumalla "tötterö"tyylillä olisivat jotenkin kuulumattomia väestöön?Käsitykseni mukaan noin 80 % heistä on työssä käyviä KANSALAISIA jotka maksavat veronsa Suomen valtiolle.
- RamiRenko
Joo kuten eka viestissä luki poikakerho niin suurin osa on poikia ja nuorisoa jotka eivät ole mikään uhka kuten se homo-hornets ryhmä!
50 luvun muotiin pukeutuneita mopopoikia suurinosa pörsänmäen rebelssejä vaikka suurin osa tuskin edes asunee pörsänmäellä?
eri asia sitte lienee se hevostalli fc...- rasvafleda
pukee niitä tuo poikakerho nimi ja laitetut letit & latex vaatteet
- torinkunkku
mikäs helevetti tuo hevostalli fc on ?
mukavia heppuja nämä börsänrebelit! - raggari83
torinkunkku kirjoitti:
mikäs helevetti tuo hevostalli fc on ?
mukavia heppuja nämä börsänrebelit!oon tuntenu osan nykysistä pörsä rebeleistä vuosia.kas kun ei oo jätkien edellistä "kerhoo" vedetty mukaan tähän persläpien ininään.jätkät pitää hauskaa ja antavat ulkopuolisten olla rauhassa.veikkaan että jos joku siinä porukassa menee akkaasa pieksämään niin muut jäsenet antaa kyllä sitte takasi niin että tuntuu.onko semmonen blondattu homohyppyri tukka parempi ku tötterö tukka??tai H&M:ltä ostetut valmiiksi kulutetut farkut(laiskuuden huippu ku ei viiti ees ite omia farkkuja kuluttaa) jotka maksaa ihan vitusti.kyllä minä oon ainaki saanu ite omat farkkuni kulutettua.ja minä oon kumminki sitä mieltä että jokainen laittaa rahasa just siihen mihin ikinä ite lystää.ite oon laittanu kaikki TYÖLLÄ hakkimani rahani jo jenkkeihin ja muuhun motorsporttiin.ja en oo vielä keksiny mihin parempaan ne ois voinu laittaa.pappa vainaa sano aina että romuraudassa ei oo raha hukassa ja ku katon tallin pihalle nii mietin että kyllä pappa vois olla ylypee ku meni ees joku oppi perille,meni jo vähän ohi aiheesta mutta kumminki.voitteko ääliöt olla heti tyrmäämättä toisten "harrastuksia ja vapaa ajan toimintoja" jos ei itellä riitä kantti tehä jotaki repäsevää.onhan se varmaan hienoo istua viikonloput kotona ja ottaa akan kanssa lauantaina saunanjälkeen lasi viiniä ja kattoo kauniita ja rohkeita koko viikon jaksot maratoonina,mutta jos ei uskalla ite elää ja pitää hauskaa niin eikö muutkaan sais???
--------------------------------- VANHETA SAA MUTTA EI AIKUISTUA ------------------------------------------------ - sivusta seuraava
raggari83 kirjoitti:
oon tuntenu osan nykysistä pörsä rebeleistä vuosia.kas kun ei oo jätkien edellistä "kerhoo" vedetty mukaan tähän persläpien ininään.jätkät pitää hauskaa ja antavat ulkopuolisten olla rauhassa.veikkaan että jos joku siinä porukassa menee akkaasa pieksämään niin muut jäsenet antaa kyllä sitte takasi niin että tuntuu.onko semmonen blondattu homohyppyri tukka parempi ku tötterö tukka??tai H&M:ltä ostetut valmiiksi kulutetut farkut(laiskuuden huippu ku ei viiti ees ite omia farkkuja kuluttaa) jotka maksaa ihan vitusti.kyllä minä oon ainaki saanu ite omat farkkuni kulutettua.ja minä oon kumminki sitä mieltä että jokainen laittaa rahasa just siihen mihin ikinä ite lystää.ite oon laittanu kaikki TYÖLLÄ hakkimani rahani jo jenkkeihin ja muuhun motorsporttiin.ja en oo vielä keksiny mihin parempaan ne ois voinu laittaa.pappa vainaa sano aina että romuraudassa ei oo raha hukassa ja ku katon tallin pihalle nii mietin että kyllä pappa vois olla ylypee ku meni ees joku oppi perille,meni jo vähän ohi aiheesta mutta kumminki.voitteko ääliöt olla heti tyrmäämättä toisten "harrastuksia ja vapaa ajan toimintoja" jos ei itellä riitä kantti tehä jotaki repäsevää.onhan se varmaan hienoo istua viikonloput kotona ja ottaa akan kanssa lauantaina saunanjälkeen lasi viiniä ja kattoo kauniita ja rohkeita koko viikon jaksot maratoonina,mutta jos ei uskalla ite elää ja pitää hauskaa niin eikö muutkaan sais???
--------------------------------- VANHETA SAA MUTTA EI AIKUISTUA ------------------------------------------------että se atmos fiärikin otti jätkiltä liivit ja kerhon pois iisalmesta ku eihän noilla entisillä jäsenillä näytä ainakaan liivejä oleva.. :D mutta samaa mieltä edelleen olen että börsä pellet luokitellaan ihan varmasti ulkopuolisiksi normaali väestöön verrattuna ja hylkiöiksi muutenkin.. ei kait kukaan täys järkinen semmosen hupparin kanssa kehtais ees kaupungilla kulkea..arvelenpa vaan että nämäkin kaverit ovat vaan koulu kiusattuja kakaroita jotka haluaa nyt vaan pätee porukassa kun ei yksin uskalla,voi tulla vaikka turpaan isoilta pojilta.. hahahahh :D Sitä paitsi olin muutaman kerran näkevinäni että rokkikukotkin sai kyytiä näiltä hornets jäbiltä..ja on sen nähnyt varmaan moni muukin että turhaan täällä itkette ettei olis rähisiöitä nämä rebels homot vitun PELLET!
- Jake&Tepi
että se atmos fiärikin otti jätkiltä liivit ja kerhon pois iisalmesta ku eihän noilla entisillä jäsenillä näytä ainakaan liivejä oleva.. :D mutta samaa mieltä edelleen olen että börsä pellet luokitellaan ihan varmasti ulkopuolisiksi normaali väestöön verrattuna ja hylkiöiksi muutenkin.. ei kait kukaan täys järkinen semmosen hupparin kanssa kehtais ees kaupungilla kulkea..arvelenpa vaan että nämäkin kaverit ovat vaan koulu kiusattuja kakaroita jotka haluaa nyt vaan pätee porukassa kun ei yksin uskalla,voi tulla vaikka turpaan isoilta pojilta.. hahahahh :D Sitä paitsi olin muutaman kerran näkevinäni että rokkikukotkin sai kyytiä näiltä hornets jäbiltä..ja on sen nähnyt varmaan moni muukin että turhaan täällä itkette ettei olis rähisiöitä nämä rebels homot vitun PELLET!
pojat on tehneet miehen työn, siitä kiitos heille. Toiset tietää, ja toiset luulee vaan!
- ADCC
että se atmos fiärikin otti jätkiltä liivit ja kerhon pois iisalmesta ku eihän noilla entisillä jäsenillä näytä ainakaan liivejä oleva.. :D mutta samaa mieltä edelleen olen että börsä pellet luokitellaan ihan varmasti ulkopuolisiksi normaali väestöön verrattuna ja hylkiöiksi muutenkin.. ei kait kukaan täys järkinen semmosen hupparin kanssa kehtais ees kaupungilla kulkea..arvelenpa vaan että nämäkin kaverit ovat vaan koulu kiusattuja kakaroita jotka haluaa nyt vaan pätee porukassa kun ei yksin uskalla,voi tulla vaikka turpaan isoilta pojilta.. hahahahh :D Sitä paitsi olin muutaman kerran näkevinäni että rokkikukotkin sai kyytiä näiltä hornets jäbiltä..ja on sen nähnyt varmaan moni muukin että turhaan täällä itkette ettei olis rähisiöitä nämä rebels homot vitun PELLET!
Kyllä asia on niin että nykyset pörsä rebilin jäsenet paluatti omasta vapaasta tahdostaan liivit yms pois kun perustivat nykyisen kerhon.joskohan tämä asia nyt alkas riittämään tältä osin.kai se on vittu ihan sama vaikka kulkisivat alasti porsä rebel sukka munassa jos sattuu huvittamaan.jospa vaikka menette käymään joskus jätkien tallilla ja kahtomaan miten pahoja ihmisiä ne on oikeesti.
- Jep Jep
raggari83 kirjoitti:
oon tuntenu osan nykysistä pörsä rebeleistä vuosia.kas kun ei oo jätkien edellistä "kerhoo" vedetty mukaan tähän persläpien ininään.jätkät pitää hauskaa ja antavat ulkopuolisten olla rauhassa.veikkaan että jos joku siinä porukassa menee akkaasa pieksämään niin muut jäsenet antaa kyllä sitte takasi niin että tuntuu.onko semmonen blondattu homohyppyri tukka parempi ku tötterö tukka??tai H&M:ltä ostetut valmiiksi kulutetut farkut(laiskuuden huippu ku ei viiti ees ite omia farkkuja kuluttaa) jotka maksaa ihan vitusti.kyllä minä oon ainaki saanu ite omat farkkuni kulutettua.ja minä oon kumminki sitä mieltä että jokainen laittaa rahasa just siihen mihin ikinä ite lystää.ite oon laittanu kaikki TYÖLLÄ hakkimani rahani jo jenkkeihin ja muuhun motorsporttiin.ja en oo vielä keksiny mihin parempaan ne ois voinu laittaa.pappa vainaa sano aina että romuraudassa ei oo raha hukassa ja ku katon tallin pihalle nii mietin että kyllä pappa vois olla ylypee ku meni ees joku oppi perille,meni jo vähän ohi aiheesta mutta kumminki.voitteko ääliöt olla heti tyrmäämättä toisten "harrastuksia ja vapaa ajan toimintoja" jos ei itellä riitä kantti tehä jotaki repäsevää.onhan se varmaan hienoo istua viikonloput kotona ja ottaa akan kanssa lauantaina saunanjälkeen lasi viiniä ja kattoo kauniita ja rohkeita koko viikon jaksot maratoonina,mutta jos ei uskalla ite elää ja pitää hauskaa niin eikö muutkaan sais???
--------------------------------- VANHETA SAA MUTTA EI AIKUISTUA ------------------------------------------------H&M:llä ei myydä kulutus farkkuja. Ja vaatteet sellä ovat todella edullisia. Ainoat jotka viellä vuonna 2012 käyttää kulutusfarkkuja ovat amis teini akat eli pörsä rebelsien eukot. Mistä itse ostat vaatteesi? Tervetuloa vuoteen 2012.
- huuhuhuuh
Ennemminkin nämä ovat niitä koulu kiusaajia jotka yläasteen jälkeen menevät missä aita on matalin. Jäävät Iisalmeen loppu elämäkseen juntteilemaan. Yrittäävät vieläkin kiusata ihmisiä känniääliöinä haastaa riitaa ja kehuvat kuinka porukassa jonkun hakkasivat,
- mainarin tytär
Ai se Hevostalli fc? Kaveri oli vissii jotain satasia ollu velkaa jollekki niist ni jotku oli kai ovella käyny pistoolin kaa kyselemässä.. en tiiä sit.. kiinnosta tollaset sekopäät.. iisalmessa saanu olla rauhassa ainaki tähän saakka ja hyvä niin
- PRS1000
Mänkeepä vaikka nuolemaan toistenne ryppyreekiä jos ee parempoo tekemistä oo ku ihmetellä tiällä mitä ite kukanennii tekköö kaapungissa.
- asdasdasd5674578457
PRS1000 kirjoitti:
Mänkeepä vaikka nuolemaan toistenne ryppyreekiä jos ee parempoo tekemistä oo ku ihmetellä tiällä mitä ite kukanennii tekköö kaapungissa.
Pörsänmäen työttömät, amiskan keskenjättäneet, vähä-älyiset, alkoholistit ja homoerootiikasta nauttivat kepupentuluuserithan ne siellä.
- bmw 3
asdasdasd5674578457 kirjoitti:
Pörsänmäen työttömät, amiskan keskenjättäneet, vähä-älyiset, alkoholistit ja homoerootiikasta nauttivat kepupentuluuserithan ne siellä.
iisalmi on koko junttisavon ryppyreikä, kaikkine ilmiöineen. Paloauto pösilöt, pörsä repelit yms. Itse en ole juntti ja ajan hienolla bemarilla. Kaikki jenkin yms romut vois viedä kaatopaikalle törkeen näkösiä ruosteromuja joissa urvot tötterötukat kittaa kiljua naamariin ja höhöttää juntisti.
- Frärdi
bmw 3 kirjoitti:
iisalmi on koko junttisavon ryppyreikä, kaikkine ilmiöineen. Paloauto pösilöt, pörsä repelit yms. Itse en ole juntti ja ajan hienolla bemarilla. Kaikki jenkin yms romut vois viedä kaatopaikalle törkeen näkösiä ruosteromuja joissa urvot tötterötukat kittaa kiljua naamariin ja höhöttää juntisti.
Kysymys tähä vällii.. hienolla bemarilla? :o en vittu ole nähny yhen yhtää hienoa bemaria tällä kylällä.. jos siitä lähdetää, on ne Pörsän poikien rassit paljon hienompia, vaikka ne koliseeki ja tekkee vaikka mitä. Ja eikös se vähä niin ole että juuri nämä kyseiset kaverit ajanutki Hornetsit vittuu täältä. Kiitos siitä!
- Bmw 3
Frärdi kirjoitti:
Kysymys tähä vällii.. hienolla bemarilla? :o en vittu ole nähny yhen yhtää hienoa bemaria tällä kylällä.. jos siitä lähdetää, on ne Pörsän poikien rassit paljon hienompia, vaikka ne koliseeki ja tekkee vaikka mitä. Ja eikös se vähä niin ole että juuri nämä kyseiset kaverit ajanutki Hornetsit vittuu täältä. Kiitos siitä!
Bemarissa silmä lepää toisin kun jossai museoon kuuluvassa romussa, onhan täällä montaki hienoa bemaria(köyhiä vituttaa) tientukkona liian paljon romuja vaaraalue 50m lätkät niihin. Oliko ne jotain työttömiä lentäjiä vai kanipalan perseennuolijoita?
- rtyughf
Frärdi kirjoitti:
ei oo bemarit hienoja tällä kylällä, vaan ei ne oo kyllä näiden poikien paskarottelotkaan. ja hornetsit tais kyllä ihan itse ajaa itsensä täältä pois...
- r3sdf32
rtyughf kirjoitti:
ei oo bemarit hienoja tällä kylällä, vaan ei ne oo kyllä näiden poikien paskarottelotkaan. ja hornetsit tais kyllä ihan itse ajaa itsensä täältä pois...
onko pörsä ja pharaohs sama asia?
- raparipaskako
r3sdf32 kirjoitti:
onko pörsä ja pharaohs sama asia?
Pörsä ja Pharaohs..., ei sama´porukka, asia porukkaa kumpikin....ja ihan tavallisia auto-ja mp harrastajia.
- hahahahha
bmw 3 kirjoitti:
sinä biltema motor works 3 kuski ajelet varmaa toopen näkösenä virne perseessä homo vaatteet päällä!
- GHOU
bmw 3 kirjoitti:
ei saatana väitätkö sinä jottain bemaria hienoks? Minusta kuule tuntuu että sinua vaa vituttaa että sulla on vaa yksinkertasesti nii vähäpätönen penis, ettet ikinä pystyis omistautumaan millekkään tai kuulumaan yhtään vitun mihinkään ja tässä syy miks ajat bemaria, luultavasti yksin. Onko se sinusta niin väärin että ihmisillä on harrastuksia? luultavasti sinua tässä asiassa vituttaa se, ettet osaa ite edes vaihtaa jotain kusisia renkaita siihen baijeriis. mietippä mitenkä kiva ois joskus erottua massasta, ottaa sormi pois sieltä omasta ryppyreiästä ja jättää isille se bemari ku se sen on kuitenki maksanu.
- Bmw rules
GHOU kirjoitti:
ei saatana väitätkö sinä jottain bemaria hienoks? Minusta kuule tuntuu että sinua vaa vituttaa että sulla on vaa yksinkertasesti nii vähäpätönen penis, ettet ikinä pystyis omistautumaan millekkään tai kuulumaan yhtään vitun mihinkään ja tässä syy miks ajat bemaria, luultavasti yksin. Onko se sinusta niin väärin että ihmisillä on harrastuksia? luultavasti sinua tässä asiassa vituttaa se, ettet osaa ite edes vaihtaa jotain kusisia renkaita siihen baijeriis. mietippä mitenkä kiva ois joskus erottua massasta, ottaa sormi pois sieltä omasta ryppyreiästä ja jättää isille se bemari ku se sen on kuitenki maksanu.
taitaa vitutaa kun ei itselläsi ole BMW:eetä. Köyhät ajelee jollain kusisella auringon polttamalla ruostekasalla josta pensa haisee kilometrin päähän, tänäänkin timpan parkissa oli joku jenkinrotisko jonka ikkunaa piti RAAPUTTAA sisäpuolelta, että näki jotain. Oli miehekäs olo kun ajoin BMw:eellä ohi ja kromivanteet kimalsi.
- hebbo123
Kertokaas enempi tästä hevostallista jotka tietää? Kuulema joku skiniporukka
- Ei ikinä bmv.tä
bmw 3 kirjoitti:
Taidat olla melkonen ääliö, mut niinhän ne on kaikki BMVl.llä ajavat pienmunaset liikenne häiriköt.
- rtwd
Mitä ne idiootit jaksaa jauhaa tällaista paskaa paskasta aiheesta?
mä vedin turpaan keväänä kahta pörsän ränkätänkää niin että hampaita lensi, siinä huomattiin kuinka heikkoja tuulennussimia vinkuheiniä ovat!- abcedefgh
Millkonkahan kyseinen "kerho" on perustettu, mitähän he touhuavat yleensäkkin(juovat yms) näin jollain tyypillä pörsä rebels supprot paidan.. Mikä lie homman nimi
- vedä käteen
abcedefgh kirjoitti:
Millkonkahan kyseinen "kerho" on perustettu, mitähän he touhuavat yleensäkkin(juovat yms) näin jollain tyypillä pörsä rebels supprot paidan.. Mikä lie homman nimi
täälläpäin matkiivat 60 luvun ameriikkaa ja 30 luvun mafia perheitä
nyt on villitys matkia ameriikan moottoripyöräkerhoja
supportti nimityksiä heh
nuita kerhoja syntyy ja kuolee kytät soittaa jos ne vaivaa
kaikille on yhteistä tuommonen poikakerho/latex vaatteet ja hiustenlaitto peilin eessä sekä sisäinen arvostus porukassa - 6h5t
vedä käteen kirjoitti:
täälläpäin matkiivat 60 luvun ameriikkaa ja 30 luvun mafia perheitä
nyt on villitys matkia ameriikan moottoripyöräkerhoja
supportti nimityksiä heh
nuita kerhoja syntyy ja kuolee kytät soittaa jos ne vaivaa
kaikille on yhteistä tuommonen poikakerho/latex vaatteet ja hiustenlaitto peilin eessä sekä sisäinen arvostus porukassanäinpä. arvostus pitää ansaita ja huomioo pitää saada keinolla millä hyvänsä oli se sitte positiivista tai negatiivista.sellaista se on kun ei ole lapsena saanut tarpeeksi huomiota.
- niin niin..
6h5t kirjoitti:
näinpä. arvostus pitää ansaita ja huomioo pitää saada keinolla millä hyvänsä oli se sitte positiivista tai negatiivista.sellaista se on kun ei ole lapsena saanut tarpeeksi huomiota.
Ihme kitinää jumalauta! Luulis olevan porukalla enemmän elämää kun setviä toisten asioita suomi24ssa..
kyllä se on vaan niin että asiallista porukkaa ovat, ja keneltä se on pois jos haluavat juopotella keskenään ja harrastaa jenkkiautoja?? Kukaan nosta hälinää jos kapakissa liikkuu H&M ostettuihin samanlaisiin paitoihin pukeutuneita bemarijätkiä..
ja kyllä noita jenkkejä iisalmessa ennemmin kattelee kun yhtään isi leasing bemaria, joita on muuten vitusti liikaa. - dfasg45g
niin niin.. kirjoitti:
Ihme kitinää jumalauta! Luulis olevan porukalla enemmän elämää kun setviä toisten asioita suomi24ssa..
kyllä se on vaan niin että asiallista porukkaa ovat, ja keneltä se on pois jos haluavat juopotella keskenään ja harrastaa jenkkiautoja?? Kukaan nosta hälinää jos kapakissa liikkuu H&M ostettuihin samanlaisiin paitoihin pukeutuneita bemarijätkiä..
ja kyllä noita jenkkejä iisalmessa ennemmin kattelee kun yhtään isi leasing bemaria, joita on muuten vitusti liikaa.kyllä täällä keskustelee muutki ihmiset ku bemarikuskit h&m vaatteissaan. ihan varmaan yhtä rock henkisiä ollaan ja juopotellaan ja muuta mutta kuka se sanoo että kännissä pitää olla idiootti?
siks toisekseen eikö itelläs oo muuta elämää ku itkee suomi24:ssa siitä ku kaikki ei oo kanssas samaa mieltä? - fefeasdq
dfasg45g kirjoitti:
kyllä täällä keskustelee muutki ihmiset ku bemarikuskit h&m vaatteissaan. ihan varmaan yhtä rock henkisiä ollaan ja juopotellaan ja muuta mutta kuka se sanoo että kännissä pitää olla idiootti?
siks toisekseen eikö itelläs oo muuta elämää ku itkee suomi24:ssa siitä ku kaikki ei oo kanssas samaa mieltä?on täällä hienojakin bemareita, ainakin yks e10 ja e9:n näin viime viikolla.
- sedff
fefeasdq kirjoitti:
on täällä hienojakin bemareita, ainakin yks e10 ja e9:n näin viime viikolla.
On tosiaan hienoja bemareja yksi itselläni, kyllä tuntuu hyvälle kun ajan 3 sarjan bemulla h&m paita päällä ja köyhät katsovat kateellisina sieltä farmari corollan penkiltä. Naurattaa / säälittää kaikki vanhat romut(sama onko jenkkejä vai ei) veisivät paalattaviksi kaikki ne ja ostaisivat kunnon BMW:eet. Autoissa on voima ja kiihtyvyys mitkä puhuvat. Ja tietysti baijerilaisen hieno ulkonäkö..
- justtiisa joo
sedff kirjoitti:
On tosiaan hienoja bemareja yksi itselläni, kyllä tuntuu hyvälle kun ajan 3 sarjan bemulla h&m paita päällä ja köyhät katsovat kateellisina sieltä farmari corollan penkiltä. Naurattaa / säälittää kaikki vanhat romut(sama onko jenkkejä vai ei) veisivät paalattaviksi kaikki ne ja ostaisivat kunnon BMW:eet. Autoissa on voima ja kiihtyvyys mitkä puhuvat. Ja tietysti baijerilaisen hieno ulkonäkö..
ei välttämättä ole kaikkii vaan kaikkien tiedossa;on ulospäin helvetin hienoa olevinaan, töissä kyllä käy mutta ku tosipaikka tuloo vastaan niin isi tuloo apuun.pörsärepelssi sisältää ainakii yhen joka on tehny huomattavan kavalluksen ja isipappahan se sitte poejjaan avitti pahasta paekasta pois.en ite ilikiäis liikkua hupparilla enkä iliman piä pystyssä sen jäläkeen.
- näi o
sedff kirjoitti:
h&m sedff sinulle sitä vasta nauretaankin ku ajat bemarilla! tainu kusta luirahtaa mällin sekaa ku sua tehty :)
- HAHAHAHAHAAA
fefeasdq kirjoitti:
on täällä hienojakin bemareita, ainakin yks e10 ja e9:n näin viime viikolla.
tais olla samat e10 ja e9 paskat mitkä näin paaluss :)
- hahhahah
sedff kirjoitti:
Bemarit on hienoja ja parhaita ku joku joskus sano niin, ni oli pakko saada sellanen, ku isi maksaa.. Voi vitun vinkujat!! Bemari oo muuta ku munan jatke, eli eli... Taitaa pörsiltä löytyä kunnon munat, ku ei tartte bemareita itsetuntoa nostattamaan!!! Ja voisinpa veikata, ettei teitä bemupoikia kattele ketkään muut ku samanlaiset kultalusikka perseessä syntyneet, rahan ahneet, aivottomat isin kullanmurutytöt jotka ei tajua elämästä, eikä mistään muustakaan yhtään mitään. Mutta hah, nehän on teille just ku luotuja, oottepa sit muijjineen ku peilin eessä...pienine munine!!
- Naudanlihanötkötti
sedff kirjoitti:
Elä nyt sano että luulet oikiasti että joku on elämällesi kateellinen koska BMW. Turhaan täällä haukut pörsä rebelssejä, taijatpa olla itte pahimman luokan janari. Eikö saatana ole muuta elämää kun ajella timpan lenkkiä (ihan sama mikä auto) päivät pitkät ja tuhlata bensaa? Voisit vaikka hirttää ihtes puuhun.
Ennemmin minä sitäpaitsi kahtelen vanhoja jenkkiautoja jos totta puhutaan kun jotain 3 sarjan (eikös se oo se paskin köyhien sarja muutenkin) bemaria. Kauneus on katsojan silmissä mutta tajuaahan tuon vittu apinakin että varsinkin kunnon hyväkuntonen jenkkibiili on paljon hienompi kun mikkään lasikuitukasa.
- kusir
Vappaasti suomennettuna ovat "perseratas rellukoeta"
Kuvitteellovat olovasa jottae muuta.
Mopojaa rustoovat ja riävyttäävät männä kovemmi ku aatot.- rehellinen tyyppi
olen kuullu ihan samaa jota eräs edellä mainittu henkilö kirjoitti.kavaltanu on rahhaa melko ison määrän. siinä sitä on hyvä sitten elintasoa ylläpitää ja autoja laittaa kun kaverin pussista otetaan massia. selvis ku koira veräjästä ku käsittääkseen oli sukulaismies jolta ne rahat varasti. että olkaa avoimia siitäkii
- HansJanusRuåtsista
pörsän ränkätänkä homoista eräs liimaletti imi penistäni 5 euron maksusta rautatieaeman sillalla toissayönä !
nautinto oli ok ja tyydytyskin tuli halvalla, ehkä kokeilen jatkossakin!- apuaaa
ei jaksa katsoa ku isot miehet viitsii rellestää.onhan jokaisella tietty oikeus elää ja tehdä kuten haluaa mutta naurettavaa kun jo jopa viidettäkymmentä kohta käyvät tötteröpäät ajeluttaa pikkutyttöjä ja etsii mennyttä nuoruutta. olisiko aika aikuistua ja ottaa vastuuta vaikka perheestä ja lapsista. sit mä en ymmärrä miten ne akat viitsii vuorotellen seurustella kaikkien kanssa,jopa omien ystävien entiset miehet kelpaa. sit ollaan et voi ku hyvin menee....joopajoo.
- joooohannnnaaaa
apuaaa kirjoitti:
ei jaksa katsoa ku isot miehet viitsii rellestää.onhan jokaisella tietty oikeus elää ja tehdä kuten haluaa mutta naurettavaa kun jo jopa viidettäkymmentä kohta käyvät tötteröpäät ajeluttaa pikkutyttöjä ja etsii mennyttä nuoruutta. olisiko aika aikuistua ja ottaa vastuuta vaikka perheestä ja lapsista. sit mä en ymmärrä miten ne akat viitsii vuorotellen seurustella kaikkien kanssa,jopa omien ystävien entiset miehet kelpaa. sit ollaan et voi ku hyvin menee....joopajoo.
juu aivan!!!!!arvaa huvittiko ku yks keikutteli kesällä mikroshortseis ja leikki autuasta uusperhettä just entisen miehensä kaverin kanssa. näin yks päivä kaupassa niin olihan tuo perse levinny silläki,heh.
- dinkelidonkeli
joooohannnnaaaa kirjoitti:
juu aivan!!!!!arvaa huvittiko ku yks keikutteli kesällä mikroshortseis ja leikki autuasta uusperhettä just entisen miehensä kaverin kanssa. näin yks päivä kaupassa niin olihan tuo perse levinny silläki,heh.
Ei ollut vaikea tsiikata näiden kahden edellisten viestien kirjoittajaa. Muutakin hienoa tämä sama skyttäri tänne skriivaa.
- lovato
dinkelidonkeli kirjoitti:
Ei ollut vaikea tsiikata näiden kahden edellisten viestien kirjoittajaa. Muutakin hienoa tämä sama skyttäri tänne skriivaa.
tämä menee jo niin naurettavaksi! eiköhän jokainen saa harrastaa vanhoja autoja tai sitten niitä isukkien ostamia bemareita...? tutustukaa ensin henkilöihin ja sitten vasta arvostelkaa....
- pimpo
no woi woi......aivan järkyttävää akkojen lätinää.melkonen mähläke se on ja siitä ei mihinkää pääse;kiertopalakinto.jännityksellä ootamme kenelle arpaonni seuraavaksi osuupi.
- poekamies
pimpo kirjoitti:
no woi woi......aivan järkyttävää akkojen lätinää.melkonen mähläke se on ja siitä ei mihinkää pääse;kiertopalakinto.jännityksellä ootamme kenelle arpaonni seuraavaksi osuupi.
kuka on kiertopalakinto minä voin ottaa palakinnon vastaan?
- jydfgjdsa
poekamies kirjoitti:
kuka on kiertopalakinto minä voin ottaa palakinnon vastaan?
haluan kans tietee kuka o kaikkien ajettavana, ee ajumies vakoaan valitse.
- homoelvis
jydfgjdsa kirjoitti:
haluan kans tietee kuka o kaikkien ajettavana, ee ajumies vakoaan valitse.
Mitä te pellet jaksatte tätä vanhaa juttua jauhaa? taitaa nimenomaan tämän homokerhon pellet kommentoida tänne jatkuvasti jotta kyseinen hinttikerho olisi puheenaiheena? eräs rebeli-pippeli
imi penistä rautatiesillan alla viiden euron maksusta toissayönä! ja toinen repeli jolla on pyöreät mulkosilimät otti pahasti turpaan viime viikonloppuna. - Johannan ystävä
pimpo kirjoitti:
Jos sinulla on Johannaa kohtaan ongelmia niin kannattaisiko hankkia apua tai ystäviä joilleka voit näitä patoutumia purkaa. Mene vaikka terapiaan tai käy ihan henkilökohtaisesti juttelemassa asiasta. Naurettavaa huomata kun sama ihminen tänne tekstiä suoltaa. Hoida itsesi ja mielesi kuntoon. Ja ole mielummin se josta puhutaan, kuin se josta paskaa jauhetaan, koska silloin on ainakin oma elämä. Ei tarvitse öitä täällä kuluttaa ja keksiä "loistavia" hah hah letkautuksia. Toivottavasti saat kuuppasi ja itsetuntosi kuntoon.
- pimpo
Johannan ystävä kirjoitti:
Jos sinulla on Johannaa kohtaan ongelmia niin kannattaisiko hankkia apua tai ystäviä joilleka voit näitä patoutumia purkaa. Mene vaikka terapiaan tai käy ihan henkilökohtaisesti juttelemassa asiasta. Naurettavaa huomata kun sama ihminen tänne tekstiä suoltaa. Hoida itsesi ja mielesi kuntoon. Ja ole mielummin se josta puhutaan, kuin se josta paskaa jauhetaan, koska silloin on ainakin oma elämä. Ei tarvitse öitä täällä kuluttaa ja keksiä "loistavia" hah hah letkautuksia. Toivottavasti saat kuuppasi ja itsetuntosi kuntoon.
mitä se haittaa jos tavara pitkällä on ja sitä tarjoaa, ee järvi soutamalla kulu
- minä vaan
pimpo kirjoitti:
mitä se haittaa jos tavara pitkällä on ja sitä tarjoaa, ee järvi soutamalla kulu
olen seurannut jonkun aikaa tänne kirjoitettuja viestejä ja minusta tämä on lapsellista.ei voi kukaan tuolla tavalla hyökätä kenenkään yksityishenkilön kimppuun kuin nyt on tehty.minäkin tunnen johannan ja kiva ihminen on,aina ystävällinen kun vastaan tulee.kateuttako on vai miksi pitää halventaa häntä?kannattaa tosissaan mennä ihmiselle suoraan puhumaan eikä tällaisessa paikassa nimettömänä kirjoitella.
- salapollari
minä vaan kirjoitti:
olen seurannut jonkun aikaa tänne kirjoitettuja viestejä ja minusta tämä on lapsellista.ei voi kukaan tuolla tavalla hyökätä kenenkään yksityishenkilön kimppuun kuin nyt on tehty.minäkin tunnen johannan ja kiva ihminen on,aina ystävällinen kun vastaan tulee.kateuttako on vai miksi pitää halventaa häntä?kannattaa tosissaan mennä ihmiselle suoraan puhumaan eikä tällaisessa paikassa nimettömänä kirjoitella.
Ilmeisesti jostakin johannasta kyse? mä tiedän miten saatte tään loppumaan! Tehkää rikosilmoitus niin tämän viestin lähettäjän ip-osoite selvitetään ja hänen henkilöllisyystiedot tulee julki ja hän saa syytteet kunnianloukkauksesta. Katsotaan jatkaako hän sitten enää muiden musta maalaamista täälä! Koko ketjun vois poistaa, niin paska aihe.
- ihoweatr32
salapollari kirjoitti:
Ilmeisesti jostakin johannasta kyse? mä tiedän miten saatte tään loppumaan! Tehkää rikosilmoitus niin tämän viestin lähettäjän ip-osoite selvitetään ja hänen henkilöllisyystiedot tulee julki ja hän saa syytteet kunnianloukkauksesta. Katsotaan jatkaako hän sitten enää muiden musta maalaamista täälä! Koko ketjun vois poistaa, niin paska aihe.
Minä tiijän et mokkulan ip vaihtuu kyl, niitähän porukalla paljo nykyään on.
Sama vaikka ilmottas joulupukille... Ja eihän tässä ole suoraan kukaan kai ketään haukkunut. - trukkarit
ihoweatr32 kirjoitti:
Minä tiijän et mokkulan ip vaihtuu kyl, niitähän porukalla paljo nykyään on.
Sama vaikka ilmottas joulupukille... Ja eihän tässä ole suoraan kukaan kai ketään haukkunut.Vaihtuu, mut pollarit saa ketjun auki ja eiköhän toi oo aika selvä ketä täällä haukutaan
- 121
trukkarit kirjoitti:
Vaihtuu, mut pollarit saa ketjun auki ja eiköhän toi oo aika selvä ketä täällä haukutaan
Täällähän haukutaan pörsäbellejä...hahahahaha!
- ujhyg8
121 kirjoitti:
Täällähän haukutaan pörsäbellejä...hahahahaha!
jos meinaavat arvostusta saada, niin kannattaisi varmaan tehdä jotain autorintamalla. Alta 10s 1/4 maililla tai itse tehty rodi niin johan pisteet nousisivat, vaan löytyykö sieltä tekijä miestä? Ei sitä vaneilla tai millään muullakaan valmiiks ostetulla rotiskolla saa.
- mäkii tahon tietää
Saatasko me muutkii tietää kuka niitä kirjottelee?
- ekologista
pimpo kirjoitti:
Ittehän se sitä kierrättää ja siitä nauttii.
- en ainakaa mä ota
joooohannnnaaaa kirjoitti:
Ne kai ei oo enää yhessä. Oltiin kerran juopottelemassa sen uudemman entisen miehen talolla ja ne on eronneet. Kukahan sen nytte saa.
- tiedonhaluinen
kuka se sitte on?
- Jep jep. Kippis!
Minua ei kiinnosta vittuakaan ajatteko bemarilla, jenkilla tai vaikka kolmipyöräisellä. Ihminen punnitaan tekojen (joista olet 100% varma) ja miten kemiat kohtaa. Itsellä ei ole, koskaan ollut kumpaakaan kyseistä kerhoa vastaan mitään. (hornets ja pörsiä)..... Molempien kerhojen jäsenistä osan tunnen, kun joskus kuskina ollut. En ikinä ole kuullut naisten hakkauksista saati lasten kummassakaan porukassa. Eikä koskaan ongelmia ollut. Minusta tuntuu nämä, jotka kitisevät täällä ovat itse kerjänneet ja saaneet sitten päähänsä.
Ja sinä joka kehuit ajavasi bemarilla ja luulet, että katson katellisena sitä. Sen verran pakko vastata, että osta silmälasit. Katso uudelleen niin näet, että se ilme onkin ivan naurua ja sääliä sinua kohtaan. Hyvinhän tuo bemarisi taisi pudota moottoripyörän rinnalla toiseksi. Ei tok pirä kritisoetua, kun kritisoijjaan. :D
Tämä on tätä yleistämistä pari hölmöilee/hölmöyllyt koko porukkaa syytetään. Vähän kuin rasismi.
Muistutan että te ``muita ylempänä olevat ihmiset`` olette silti samaa ihmisrotua kuten me kaikki täällä. Siinä on fakta mistä ette pääse mihinkään, joten olisi fiksua totutella siihen. Ihminen ei ole kone. Se on houkutuksille altis olento ja voi toimia arvaamattomastikkin.
En näkisi silti mitään syytä miksi kaikki ei saisi pitää hauskaa omalla tavallaan ja harrastaa omia harrastuksiaan? Jotka on omalla rahalla rahoitettu töitä tekemällä. tms....
Itse osaan sentään myöntää. Minä ajan paskalla romulla, jonka toimimisesta en voi olla varma. Onko se jokin este jollekkin? Vai vaivaako se jotakin muuta? Pitäisikö sen minua kiinnostaa edes? Jos vastasit 3 kertaa ``EI`` voiti juuri pääpalkinnon. Auton romuja saa rahalla, mutta ihmis henkeä ei. :D- ...
...
- yffweyfeshd
Hyvä että on kerhoja mutta miksi käyttää samantyylisiä tunnuksia liiveissä kuin moottoripyöräkerho tosin Mc teksti puuttuu mut sitähän ei saa tuosta vaan laittaakaan keksisivät muut porukat jonkin oman jutun ettei mc hommia tartteis kopioida eikä tulisi väärinkäsityksiä onnea kerholle
- Harleybobber
Haluavat varmaan näyttää pyöräkerholaiselle.Elikkäs katsokaapa kun näette liivimiehen niin oikealla pyöräkerholla on kirjaimet mc jos ei ole niin se ei ole pyöräkerho.
- babuunikosesiinä
voehan hyvä jumala miten paljon tämä kertookaan iisalamen immeesten ajatusmaalimasta. leekkiä ikä kaikki on poikain jutut kun ollaan se 40v tuijoteltu toisijaan ja sitten maalimasta kaikki tiietään, perustettaan perkkele jängi ja lopultakkii saahhaan kunniotusta kun ei se tämä kaljanjuonti ja repelöinti paskoilla autoella toeminukkaa. liivit olla pittää niin taas kuppilan nurkalla paarumin vongutus porukoessa kunnijotusta herättää.
kultturi se on iisalamessakkii , ymmärrystä löytyyppi aena. - ZARA
Paskaromuilla ajavat ja joka viikonloppu riekkuvat kapakoissa. Eivät vaan taida huomata vanhenevansa ja ihmiset, itse mukaanlukien ollan niin ärsyyntyneitä ei tähän keskusteluun vaan niihin nokka pystyssä kulkeviin bimbo blondeihin ja niitten olevinaan oleviin kavereihin. Härregud että ne jaksaa olla OLEVINAAN parempia mutta kaikkihan niille nauraa selän takana.
- Kluuvi
Muutin viime syksynä toiselt paikkakunnalt tänne opiskelee ja sit kerran baaris kai just nää porukat oli liikkeel ja se niitte tsirbuloitten käytös siel tiskil ja muuallaki oli siis totaalisen shaissee. Eiks ne joku oo oikee äitiki. Mahtas lastaa hävettää jos tietäs mitä mude tekee.
- dipaduu
paskalakit remuaa männeen nuoruuven perässä piässä tötterö, puutsit ja paskaset jamekset jalassa akkojaan hakkoomassa kännissä heiluuvat ja niitten akat on niin fiftarii.kannattas ottoo selvee onko fiftarimustelmiikii olemassa.
- tsiikaastätä
Kauneus ja äly samassa paketissa herättää kateutta
- Bassot jytää
Kenen käytössä lie entinen kanasen leipomon tila, ovessa ainakin lukee pörsä rebels. "Musiikki" pauhaa päivään katsomatta illasta pahimmillaan aamu viiteen, että se niistä työssä kävijöistä!
- 18+66
pörsät on bisnesmiehiä, normaalit työajat ei koske heitä! Koska rahaa riittää!
- Pellejä!
Hahaa, mitä helvetin bisnesmiehiä, persettäkö mm. I.A.:lta ostatta (sehä onhii tietysti halapa ämmä ja jos vaikka varastaa jotakin teiltä ni luontovisa laulaa ja korvaa rahallisen menetyksen) :DD ei oikein jaksa edes uskoo että kovin kummonen "kerho" poijil jos ämmilkään on :D suurin osa sossun luukulla kääp joka kuukaus ja oikeista töistä ei mitään tietoa ja alkomahooli, huumeiden kera kunniaan :D ja mistäkö tiedän? olen nähnyt omin silmin osan porukkanne puuhastelusta "kerhon tiloissa" :DDD
MUTTA KYLLÄ TÄÄLLÄ IISALMESSAKIN PELLEJÄ TARVITAAN :D- Kyllä BörsäRebels
pessöö asiallisuuvessa Soten herrat 6-0. Sama pättöö Harjuun, joka ei oo turpaansa aukassut tämän Sote-sotkun aikana. Hmmmm..miksiköhän, khöm...khömmm...
- dfs dsfa
bla bla blaa
- Pp
On se kumma kun täällä netissä auvotaan päätä ja kerrotaan ns totuutta mutta eepä ole paikan päällä nähty ketään joka samantyyppistä puhetta laukoo!
Menkää tutustumaan niin tiedätte paremmin! Vai eikö uskallus riitä!- hahahaahhhaaaaaaaaaa
Miksi tuhlata aikaa mitättömyyksiin, miks ite huutelet täällä? ootko tosi kova ;DD
- iiiisaalaaamiiii
Ei et ole koskaan nähnyt kenenkään vittuilevan näille pelleille? No minä ainakin olen ollut omin silmin näkemässä monta huvittavaa tilannetta missä on todellakin vitttuiltu kunnolla päin näköä näille tötterögängiläisille ja kun vittuilijat ovat olleet semmoisia kavereita kenelle nämä kylän pahikset eivät uskalla sanoa vastaan eivätkä halua tapella niin ovat häipyneet vaan vähin äänin romujensa kanssa paikalta. Sitä en myöskään ymmärrä että aikuiset miehet jaksaa edelleen harrastaa pillurallin ajelua romuillaan ja viikonloppuisin pussikaljat kyytiläisille mukaan ja juodaan alkuilta siinä kylällä pillurallia ajellessa kunnon pohjat ennen kun mennään kapakkaan. Tuo ikä menee kumminkin normaalisti 30 v mennessä viimeistään ohi mutta näillä ei. Ja täällä kun on ollut porukalla hakkaamisista puhetta ym. Kyllähän nämä tötteröpäät ovat porukalla uhoamassa aina kun vastassa on kaveri josta ei ole varmasti vastusta. Mutta kyllä on ollut mukava nauraa kun nämä tötteröpäät ovat joutuneet kiirehtimään romujensa kyytiin etteivät saa turpaansa. Molempia tilanteita olen paikan päällä ollut todistamassa henk koht kun nämä tötteröpäät itse uhoavat porukalla avuttomalle kaverille ja sitten kun homma kääntyi toisinpäin eli tötteröpäät joutuivat itse lähtemään paikalta ettei satu mihinkään.
- fldlsir¨å
passooko alakoo miettimään, kuka on rehellinen "jäsen" ja kuka tulloo tännehii puhumaan paskoo tai kuka kuljettelee siel sakkii jotka sitte tääl puhuu paskoo? :D
- Moottoripyörä cerho
Mc Donalds on se pahin ryhmä
- mies club
tarkottaako MC mies club ?
- tarkottaa
tarkottaapa hyvinkin miesklup
- Laiskuuden huippu
Niitä kulutus farkkuja käyttää ainoastaan rebels akat. Muille ei kelpaa.
- Ärsyyntynyt!!
Eipähän tässä ole mennyt kun muutama viikko kun musta Kromivanteinen BMW meinas ajaa lasten yli suojatiellä,(eikä ollut ensimmäinen kerta)varmaan kokeili miten isin maksama auto kulkee.ONNEKSI lapset eivät jääneet alle!! Jenkki kuskit sentään HUOMIOIVAT muun liikenteen sekä JALANKULKIJAT!
- RebelHemiV8yms.
Taitaa olla kunnon kepulaisia nämä pörsä rebelit. Vittuako varten ostatte niitä romuja, jos ootte kerta kaikkien edessä. hyvä, että edes joku osaa ajaa siinäkin kaupungissa!
- Tietäväinen
Mikäs se on se Pharaohs??
Ketä siihen kuuluu?Ja kuka sen perusti?
Kukas perusti Pörsän? - ULLIP
VITTU MITÄ PASKA EI HELEKKARI KU NAURATTAA. SIIS TÄMMÖSTÄ TÄLLÄ KERTAA. JA KUKA SE SEN KIERTOPALKINNON SAI OISKO MULLA MITÄÄN MAHIKSII OON SINKKU ALLE 40 HYVÄTAPANEN MIES SAVOSTA HOHOHOHOHOHOHOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
- eesaatana
Monet pokaalit on kotona jotta mene pörsästelijä kotiisi röyhtäilemään!
- rettytuio
Suurin osa autojobbareita:=)
- PörsäBelle 1%
Salakapakoita pitävät jossa alaikäset juo viinaa ja illalla luontovisa vinkuu. Myyvvään kovia huumeit ja muuta.
- vakavia syytöksiä?
poijjat juop omia kaljojaan vuokraamissaan tiloissa ja sinut viskasivat pihale tae kiännyttivät ovelta? soeta polliisit paekalle huumekoeran kera ni katotaan miten käy? ite saat kunnianloukkaus syytteen kun poliisi ottaa selville tuon osotteen josta viestin lähetit?
- EttäNäinpäsen
vakavia syytöksiä? kirjoitti:
poijjat juop omia kaljojaan vuokraamissaan tiloissa ja sinut viskasivat pihale tae kiännyttivät ovelta? soeta polliisit paekalle huumekoeran kera ni katotaan miten käy? ite saat kunnianloukkaus syytteen kun poliisi ottaa selville tuon osotteen josta viestin lähetit?
Polliisi tutkii ---> Syyttäjä syyttää ---> Käräjäoikeus tuomitsee. Taitaa olla spekulaatiota, jotka kaipaavat vastausta? Kuten maintsin toisellekkin palstalle. Nimiä ei mainita ja iisalmessa ei taida olla mitään "Pörsäbelle 1%" kerhoa ellen väärässä ole? Joten rikosta ei ole tapahtunut. Jotain hämärää siellä kuitenkin tapahtuu jos ammuskelua on ollut ja sellaisiin on yleensä syykin. Paikkaakaan ei edellä mainittu sen tarkemmin missä sijaitsee.
- sammaaani
EttäNäinpäsen kirjoitti:
Polliisi tutkii ---> Syyttäjä syyttää ---> Käräjäoikeus tuomitsee. Taitaa olla spekulaatiota, jotka kaipaavat vastausta? Kuten maintsin toisellekkin palstalle. Nimiä ei mainita ja iisalmessa ei taida olla mitään "Pörsäbelle 1%" kerhoa ellen väärässä ole? Joten rikosta ei ole tapahtunut. Jotain hämärää siellä kuitenkin tapahtuu jos ammuskelua on ollut ja sellaisiin on yleensä syykin. Paikkaakaan ei edellä mainittu sen tarkemmin missä sijaitsee.
Yksilaukaus? Ammuskelua?
- -TÄ-
pojat on poikia antakkee poikien harrastoo ihan rauhassa
- eikösemeekkinnäin
tietämättömät kehittelee salaliittoteoriossaan kärpäsestä härkästä . onko OCF tai BTCF:kin sit jotain järjestäytyneenrikollisuuden alajärjestöjä?! pörsä rebels on ihan tavallinen autokerho johon voi liittyä melkein kukavaan joka harrastaa jenkki-autoilua.
- uskovaiset on sekopä
uskovaiset sekopäät ovat oikea uhka ihmisten moraalille terveydelle,sieltä suomi isreel seuroista ne oikeat sekopäät löytyy.
- harvahammas har
painu harvahammas vittuun trollaamasta!
- imekää kyrpää
Mulla on liivit !
- Pikkulapsia
Helskutin henkseleitten kätyreitä pari ainakin, joten se saa vähän ihmetyttämään. Jokohan liiveihin tulee 1% merkki vai liekkö on jo piilotettuna?
- niitäk mieles tekee?
no pistähähän nimiä kehiin?
- KovisPatukka
Se olisi rikollista julkaista nimiä julkisesti ja en harrasta rikollista toimintaa. Kyllä kanansiivet on hyviä.
- fakta tietoo
kovia poikia nämä rasvaprosenttijengiläiset, kuulemma ihan liikkuvasta autosta keskaria kerran näyttäneet. ja jäseninäkin pujlukkoja ja suomen pitkätukkasin white power skini ;)
- wannabe6
moi.elekeehän nyt puhuko paskoo vastoin parempaa tietoo.minä tunnen näistä aika monia ja ee ne todellakaan oo mikään prosenttijengi.antakee aikapoikien harrastaa jenkkiaatolla ajelua ja voihan sitä takapenkillä ottaa oluttakin.keneltä se on pois jos joillakin on kavereita.taitavat olla kateellisia nämä paskanpuhujat kun vituttaa se et ee mitään mahiksia päästä porukkaan.nää jäsenet sentään tekee töitäkin elättääkseen perheensä ja jos ei perhettä niin ihtesä ainakin.haistakkee paskanpuhujat vittu ja tehkee kiikku.vittuako se teille kuuluu mitä jotkut harrastaa.
- ProTeippari
wannabe6 kirjoitti:
moi.elekeehän nyt puhuko paskoo vastoin parempaa tietoo.minä tunnen näistä aika monia ja ee ne todellakaan oo mikään prosenttijengi.antakee aikapoikien harrastaa jenkkiaatolla ajelua ja voihan sitä takapenkillä ottaa oluttakin.keneltä se on pois jos joillakin on kavereita.taitavat olla kateellisia nämä paskanpuhujat kun vituttaa se et ee mitään mahiksia päästä porukkaan.nää jäsenet sentään tekee töitäkin elättääkseen perheensä ja jos ei perhettä niin ihtesä ainakin.haistakkee paskanpuhujat vittu ja tehkee kiikku.vittuako se teille kuuluu mitä jotkut harrastaa.
Voisiko joku krijoittaa tuon puhtaaksi. Kehtaisi edes lukea. Noh ajan kanssa.... No se on rasvaprosenttijengi. Nimimerkkisi kuulostaa epäilyttävältä "wannabe" eli siinä meni pohja kyllä tietoullesi ja faktoille. :D Missä vaiheessa keskustelu muuttui kavereiden paljouteen. Kyllä siipiveikkoja voi olla vaikka miljoona. Kuka täysjärkinen pelle porukkaan haluaisikaan mukaan takasin 60-luvulle? Eletään jo 2013 vuotta tiedoksesi. Töitä? Se on vieras sana isolla osalla siinä porukassa ja moni harrastaa harmaata taloutta eli rikollista hommaa. Mulla on jo kiikkustuoli. Hyvä on keinua ja kirjoittaa sulle vastausta. :P Rikollinen toiminta kuuluu kaikille ja siitä on tehtävä loppu. Paremman hiljaisemman ympäristön puolesta, joka koskettaa meitä kaikkia! Emme ole yksin maalmassa.
- wannabe3
ProTeippari kirjoitti:
Voisiko joku krijoittaa tuon puhtaaksi. Kehtaisi edes lukea. Noh ajan kanssa.... No se on rasvaprosenttijengi. Nimimerkkisi kuulostaa epäilyttävältä "wannabe" eli siinä meni pohja kyllä tietoullesi ja faktoille. :D Missä vaiheessa keskustelu muuttui kavereiden paljouteen. Kyllä siipiveikkoja voi olla vaikka miljoona. Kuka täysjärkinen pelle porukkaan haluaisikaan mukaan takasin 60-luvulle? Eletään jo 2013 vuotta tiedoksesi. Töitä? Se on vieras sana isolla osalla siinä porukassa ja moni harrastaa harmaata taloutta eli rikollista hommaa. Mulla on jo kiikkustuoli. Hyvä on keinua ja kirjoittaa sulle vastausta. :P Rikollinen toiminta kuuluu kaikille ja siitä on tehtävä loppu. Paremman hiljaisemman ympäristön puolesta, joka koskettaa meitä kaikkia! Emme ole yksin maalmassa.
mun nim,merkki oikeestaan not wannabe.mä oon ajat sitten siirtyny 2000 luvulle.autokin yli 2000 vuojen mallia,premiumluokkaa.eekä jenkkiromu.onko rikollisesta toiminnasta näyttöjä? ei pidä puhua /kirjoitella perättömiä jos näytöt puuttuvat esim,harmaasta taloudesta yms.juoruämmien puheista ei voi perustaa mitään.työt:osa käy töissä ja osa ei.minua ei kiinnosta tämä asia tämän enempää joten kiiku vain köysikiikussa tai mene kyttäämään rikollisia niin maailma pelastuu.mun ainakin täytyy mennä nyt ihan rehelliseen työhön.parempaa ja hiljaisempaa huomista teille kaikille pyhiksille.
- ProTeippari
wannabe3 kirjoitti:
mun nim,merkki oikeestaan not wannabe.mä oon ajat sitten siirtyny 2000 luvulle.autokin yli 2000 vuojen mallia,premiumluokkaa.eekä jenkkiromu.onko rikollisesta toiminnasta näyttöjä? ei pidä puhua /kirjoitella perättömiä jos näytöt puuttuvat esim,harmaasta taloudesta yms.juoruämmien puheista ei voi perustaa mitään.työt:osa käy töissä ja osa ei.minua ei kiinnosta tämä asia tämän enempää joten kiiku vain köysikiikussa tai mene kyttäämään rikollisia niin maailma pelastuu.mun ainakin täytyy mennä nyt ihan rehelliseen työhön.parempaa ja hiljaisempaa huomista teille kaikille pyhiksille.
Samoin sinulle pyhikselle. Jezus loves you.
- hdflk
ProTeippari kirjoitti:
kuka täysjärkinen yleensä haluaisi kuulua ko.kakkahousukerhoon?
Jos yhtään itseään arvostaa, niin varmasti löytyy mukavampiakin tapoja viettää aikaa ja laadukkaampaa seuraa
- VitunOsmoT
nääkin paskanjauhajat on vaan niin katteellisia ku ei oo itellä vara harrastaa mittään muutaku esarin venyttelyä ja jauhamalla paskaa muista joilla on jottain muuta tekemistä
- KetunIsmot
Osuiko sittenkin arkaan paikkaan eli totuuden jyvään? Asenteestasi/kirjoitustyylin perusteella kyllä. Muuta tekemistä heheh..... Mitäs sitten täällä itse olet kommentoimassa ja lukemassa? :D Mää sinne rasvaprosenttijengin/puliukkojen tiloihin takaisin itkemään syntejäsi.
- Mökää
Harrastakaa ihan rauhassa niitä jenkkiautoja ja tötterötukkia, ei ole minulta pois. Mutta voisitteko rajoittaa niillä mölykotteroilla ajua kesäöisin, kun on vähän saatanan huono välillä nukkua kun ränkkätänkät kaahailee letukoillaan ja koneestahan pitää tietenkin saada sitä ääntä maksimaalisesti ulos. Klo 3.00 aamuyöstä ja keskellä asuinaluetta.
- Näen on
Vanha jenkkilousku = paljon melua tyhjästä.
Jumalaton ruplatus kuuluu mutta mittään ei tapahu.
- Peeävkootritsi
muuta hieno persse johki korpeen. Siellä saat pillittää ja vinkua jos meteliä on pikkusen isolohko kun jyllää siitä tulee ääntä beeävkootritsit suttii. Laita korvatulpat on toinen ratkasiu ongelmaasi
- Vai niin
Katsos kun normaaleilla ihmisillä on sellainen jännä ominaisuus kuin toisten huomioon ottaminen. Se toisten huomioon ottaminen sisältään mm. sellaisia yleisiä käytöstapoja, joita ei teillä näytä vastauksen perusteella olevan. Yksi yleinen käytöstapa on se, ettei tieten tahtoen aiheuteta turhaa häiriötä toisten elämään, ellei ole pakko ja silloinkin pyydetään etukäteen anteeksi.
Mutta mitä minä höpisen, käytöstapojen odottaminen tuollaiselta porukalta taitaa olla ihan turhaa. Saahan sitä mesota vaikka kuinka siitä kuinka käydään töissä ja rahoitetaan munanjatkeet ihan itse, mutta jos muuten henkinen kehitys on jäänyt jonnekin 13-vuotiaan teinipojan tasolle jolle oma perse on tärkeintä, niin aika ontoksi tuo vakuuttelu homman kunniallisuudesta jää. - Ownageee
Vai niin kirjoitti:
Katsos kun normaaleilla ihmisillä on sellainen jännä ominaisuus kuin toisten huomioon ottaminen. Se toisten huomioon ottaminen sisältään mm. sellaisia yleisiä käytöstapoja, joita ei teillä näytä vastauksen perusteella olevan. Yksi yleinen käytöstapa on se, ettei tieten tahtoen aiheuteta turhaa häiriötä toisten elämään, ellei ole pakko ja silloinkin pyydetään etukäteen anteeksi.
Mutta mitä minä höpisen, käytöstapojen odottaminen tuollaiselta porukalta taitaa olla ihan turhaa. Saahan sitä mesota vaikka kuinka siitä kuinka käydään töissä ja rahoitetaan munanjatkeet ihan itse, mutta jos muuten henkinen kehitys on jäänyt jonnekin 13-vuotiaan teinipojan tasolle jolle oma perse on tärkeintä, niin aika ontoksi tuo vakuuttelu homman kunniallisuudesta jää.Näin juuri! Rokapikkupilirepelit.... Ääntä on mutta mitään ei tapahdu. Pottukattilat.
- Topi9
Tuulenhuuhtoma perse niillä useimmilla on ja nekin akat on mitä on. Kiertopalkinto kelle se muute on menny??? Haluu tietää kans. En ottas minä sitä hyi helevetti.
- Jane18
Oli muuan Roggenrolli tapahtuma tuolla maalla mihin mäkin sain kyydin; siellä näin sen yhen replu perheen. Juu oli hassuja. Onneks ne on tajunneet valita asumapaikakseen maaseudun koska se nainen on ihan kammottava wannapii ja se mies laittanut sen tötterön varmaan siksi kun se on roggenrollii. Voi että =) Mitenkä he ei ymmärrä että näyttävät niin koomisilta =D Oli sekin nainen lihonnut.
- säkki päässä ajajat
jenkki autoilijat ovat kuin bemaristit 95% pilaa loppujen maineen
- Kana4
Minä kuulun varmaan maailman suurimpaan liivijengiin; olen nainen ja käytän tissiliivejä.
- kartsa58
Eekö ne pörsätkin samaan jenggiin kuulu.
- face it
http://grizzom.blogspot.fi/2013/04/the-realist-report-with-john-friend_15.html amerikkalaisuuden palvominen on juutalaisuuden palvomista.
- vitun homo nazi
vissii joku näppärä skini pentu veti linkin?
- Nimemerkki isolla
Pentu? En näe missään ikää mainittavan. Äly hoi!
Lause aloitetaan isolla. - Terveiset mäntille
Kuuleppa oletko koskaan nähnyt natsia mutta homoista kuitenkin tykkäät ja vituttaahan se reppanaa kun hieman sivaltaa mutta omasta suusta ei tule muuta kuin mussutusta homonatseista,Täytyy sanoa että olet oikea verbaali lahjakkuus.
- Kielletty yli 18v
Onko ne kuolleet jo yliannostukseen, kun mitää ei kuulu enää? Tai sitten ovat pissiksiä ajeluttamassa. Sakkolihan toivossa. :D
- skinheadskinhead
nami sakkoliha on herkkua maistus varmaan sullekkin nam, nam.
voin perustaa salakapakan jos luontovisalla maksajia löytyy - Suosittelen kaikille
JES!!! Päivän hyvä työ tehty tänään perjantai alkuillan kunniaksi!! SAIN VIHDOINKIN suullani kunnon yhteyden yksisilmäiseeni ja tunne oli taivaallinen!!
Venyttely kunniaan, niin ei pääse sitten kalkkeutumaan vanhanakaan, kun selkä ja lihakset taittuvat hyvin. - KAUPUNKILAINEN NRO 1
HUHHUH,,,,,,AIKUISET UKOT JA AKAT JAKSAA JAUHAA PASKAA JOSTAIN PÖRSÄNMÄESSTÄ AUTOISTA MURHAMIEHISTÄ,,,,VOI RAUKAT EIKÖÖ OO PAREMPAA TEKEMISTÄ, NÄKEE ET SAVOLAISISTA KYDE , SIELLÄ KUN OLLAA VÄHÄ JÄLESSÄ MUUN SUOMEN MEININKIÄ, JA SIT KU EI TAPAHU MITÄÄ ERIKOISTA KYTÄTÄÄ KU MAALAISET IKKUNOISTA APUA KUKA TULE KUKA TULEE,,,,,,EIKÖHÄN NOITA MURHAMIEHIÄ ASU MUNKIN NAAPURISSA, NAISTENHAKKAAJIA, VIEREISE TALOS, VARKAITA SEURAAVAS KERROKSES, ULKKAREITA SEINÄN TAKANA, RYÖSTÄJIÄ KADUN TOISELLA PUOLELLA,,,,ON TEILLÄ JUTUT,,,MEILLÄ TUO KAIKKI ON NORMAALIA,,,,SILTI JUTELLAAN JA OLLAAN NAAPUREITA EIKÄ SELÄN TAKANA HAUKUTA TÄÄLLÄ KONEELLA,,,,
- voe tokkiissa
voi miten kamalaa hui. onko siellä iisalmessa oikein jengi, aivan hirveetä siis.
meilläkin on erilaisia jengejä kaikki muut suomen jengit paitsi tuo josta isoimman kohun nostatte.
jos noin kamala rikollisliiga on löytynyt ottakaa yhteys alibiin ja tehkää ilmoitus,
minun kuullakseni sieltä ei murhamiehiä ole ilmaantunut ainuttakaan toisin
kuin muissa jengeissä, vaihtakaa aihetta jo vai eikö mettäperällä ole muusta puhetta.
hei onhan teillä runnin kylypylä oikkein jossa voette pulikoija ja sitte olluuset ruvekkaapa huastammaan niistä nyt vaiehteeks elekääkä paskoo jauhako - Anonyymi
voe tokkiissa kirjoitti:
voi miten kamalaa hui. onko siellä iisalmessa oikein jengi, aivan hirveetä siis.
meilläkin on erilaisia jengejä kaikki muut suomen jengit paitsi tuo josta isoimman kohun nostatte.
jos noin kamala rikollisliiga on löytynyt ottakaa yhteys alibiin ja tehkää ilmoitus,
minun kuullakseni sieltä ei murhamiehiä ole ilmaantunut ainuttakaan toisin
kuin muissa jengeissä, vaihtakaa aihetta jo vai eikö mettäperällä ole muusta puhetta.
hei onhan teillä runnin kylypylä oikkein jossa voette pulikoija ja sitte olluuset ruvekkaapa huastammaan niistä nyt vaiehteeks elekääkä paskoo jauhakoTissiliivijengi se on 🤣🤣🤣
- aivan1
Antakaa vaan poikien ryypätä rauhassa.
- irmeli 1
mitä mäntän mäntit kuuluu iisalmen jutut teille ja pörsänmäki,mänttä on täynnä pultsareita aivan tuppukylä ja puolet hulluja.pörsänmäki on jaakko tepon syntymä paikka tosi pieni kylä ja ihmiset aivan ihania,jaska vaikutta nykyisin pohjoiskarjalassa ,et mäntän mäntit suu tukkoon.
- gggggfgg
Jollahiin on pakkomielle saaha johanna aina tähän samaan paskanjauhantaan vedettyä... köyhää
ja katkeraa- fgggfffggg
Kukas ihme se taas on? Ei täällä koko nimeä ole missään julkaistu.
- Nii i
fgggfffggg kirjoitti:
Kukas ihme se taas on? Ei täällä koko nimeä ole missään julkaistu.
Täysin tuntematon ja sattuu nuita "johannoja" useampikin löytymään tältäkin kylältä.
- diipadaapa
Voisivat sentään kääntää volume nappia pienemmälle, basson/rumpujen rytke nimittäin kuuluu melko kauas varsinkin kun sitä kuuluu öisin vielä kolmen jälkeenkin, eikä näy olevan väliä onko arki vai vkonloppu...
- hernis
kyllä hernejärvi iisalmen paras kylä asua.
- Jouluja
Vieläkö pörsän rebelssien kerho on voimissaan Iisalmessa?
- Hamburgerbörsä
Kai ne vieläkin kokoontuu, ryyppää, käyttäytyy huonosti ja kulkevat epäsiistissä vaatteissa sekä rasvaisessa letissä. Tekevät itsensä naurunalaiseksi eivätkä edes tajua sitä vaan luulevat näyttävänsä cooleilta. Ikävä kyllä kaikille ei ole suotu järkeä, tyylitajua ja hyviä käytöstapoja.
- Anonyymi
Näinpä.
- Anonyymi
Huvittavia🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768