Voiko laskea vain diastolista?

Terveyden perikuva

Viimeisimmässä mittauksessa paineet oli 115/86. Yläpaine siis oikein hyvä, mutta alapaine on yläkanttiin (olen vasta 24 v). Paljon ei ole tehtävissä pudotuksen eteen, suolan välttäminen ja liikunnan lisääminen ainoat jäljellä olevat keinot. Vaan pelkään että yläpaine laskee mukana, alle sadan alkaa yleensä huimaamaan. Verenpainetautiakin on suvussa, siksi yleensä seurailen arvoja tarkasti. Onko edes olemassa mitään keinoa jolla voi laskea vain toista painetta?

1

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeillä!

      ...jatkuu
      Halusin nuorena lääkäriksi, mutta onneksi_*) minulla ei ollut taloudellista mahdollisuutta siihen.
      Selite: _*)Onneksi siksi, että jos olisin lääketehtaiden toimesta aivopesty lääkäri, niin tuskin olisin keksinyt näitä bakteerikuvioita. Näitä mh-bakteereita ajauduin tutkimaan siksi, että useiden kosteusvauriohomeiden tuottama antibiootti-toksiini tuhoaa mh-bakteereita limakalvoilta, jonka takia immuunipuolustus ja sekä hermostollinen-, että hormonaalinen-järjestelmä heikkenee. Ja penisilliini-lääke (=antibiootti) tehdään homeesta, eli yhtäläisyys on helppo tajuta.

      Vertaan aina antibioottia konekivääriin; se niittaa kyllä ne pahat bakteerit, mutta hitsi-vie, kun se niittaa myöskin nämä hyvät/tarpeelliset maitohappobakteeritkin!

      Sitten olikin urakkaa, mitkä ovat nuo bakteerit, joista muodostuu immuunipuolustuksen ensimmäinen puolustusrintama? Pyöritin pitkän aikaa (3-vuotta) tätä kysymystä ja kuinka ollakaan 8/2006 syttyi lamppu (keksin), että immuunipuolustus on kunnossa kun limakalvoilta löytyy jatkuvasti nämä kolme bakteeria:

      1.(1.)*** Lactobacillus asidophilus. = Tärkein probiootti bakteeri.
      Ominaisuus:
      Elää normaalisti ohutsuolen limakalvoilla * Kykenee estämään haitallisten bakteereiden ja hiivojen lisääntymistä(!) * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Helpottaa maitosokerin imeytymistä * Korjaa suoliston limakalvojen mikrobiflooraa antibiootti-hoidon jälkeen(!).

      2.(2.)*** Lactobacillus bulgaricus. = Luonnon oma turvallinen antibiootti. Tämä on Bulgarialaisten pitkän iän bakteeri, josta nimikin.
      Ominaisuus:
      Säätelee immuuni-järjestelmän toimintaa * Vaikuttaa rasva-aineen vaihduntaan * Alentaa veren kolesteroli tasoja * Tuottaa luonnollisia atibioottisesti vaikuttavia aineita(!) * Estää haitallisten mikrobien lisääntymistä suolen limakalvoilla.

      3.(7.)*** Bifidobacterium. = Ohutsuolen limakalvojen alaosan tärkein bakteeri.
      Ominaisuus:
      Tehostaa ruuansulatus-järjestelmän toimintaa * Säätelee immuunijärjestelmää ja rasva-aineen vaihduntaa * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Estää haitallisten bakteereiden kiinnittymistä ja kasvua limakalvoilla(!) * Estää haitallisten amiinien imeytymistä.

      Ensin ajattelin, että ei tämä voi olla totta, koska lääketieteen korttipakka menee kerralla uus-jakoon. Päätin, että sehän on helppo todistaa:
      Aloin 9/2006 syömään po kolmea tärkeintä maitohappobakteeria jatkuvasti ja jos olen väärässä, niin siinä menee korkeintaan henki ja jos olen oikeassa, niin tautini paranevat.
      - 3,5 kuukauden kuluttua parani laktoosi-intoleranssi ja migreeni,
      >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>- 4 kuukauden kohdalla tapahtui jo ensimmäinen verenpaine-lääkityksen(=synteettinen) vähentäminen. Tämä verenpaineen normalisoitumisen nopeus yllätti minut!
      >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>- 8,5 kuukauden kuluttua verenpaineeni normalisoitui kokonaan.
      - Sellainen jännä ilmiö tapahtui ja tapahtuu koko ajan; Hiukseni alkoivat tummumaan!!

      Eli testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
      jatkuu....
      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kolme_vaikutukseltaan_tarkeinta_bakteeria.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe