Olen 164 cm pitkä, joten onko 140 cm pituinen lumilauta minulle liian lyhyt ? Saisin halvalla käytetyn mutta ei mitään tietoa noista pituuksista.
Liian lyhyt lauta ?
3
3340
Vastaukset
- Lautailija 4ever
Laudan pituus on noin 0.9*oma pituus eli tuon kaavan perusteella sinulle olisi tällä hetkellä n. 146-150cm lauta sopivan mittainen. Kun seisot laudan takana toinen pää maassa, kärki pitäisi yltää nenän tai leuan korkeudelle. Ja kannattaa ottaa, jos olet vielä kasvuiässä, pieni kasvuvara lautaan niin pääset sillä muutaman vuoden laskemaan.
Sinun kannattaa valita ensin sopivan kokoinen laskukenkä ja sen koon perusteella valita sopivan levyinen ja pituinen lauta, sillä niissä on paljon eroja. Kengät saavat tulla korkeintaan pari senttiä laudan yli siteiden kohdalta. Jos ne tulevat liikaa, ottaa kengät rinteeseen kiinni joko jyrkemmässä rinteessä tai jyrkästi kantatessa.
Siteiden säätöön kannattaa kysyä apua sellaiselta, joka todella osaa sen homman, esim. keskuksen vuokraamosta henkilökunnalta tai rohkeasti hiihtokoulusta. He pystyvät antamaan sellaiset järkevät perussäädöt, josta pääset myöhemmin tarvittaessa itse niitä lisää ruuvaamaan.
Jospa tämä auttaisi.. - Tuuli123456
Olen 165 cm ja miun lauta ylentää vähän alle
leuan ja hyvin laskee silti - Juustokabanossi
Ite oon kans 164cm ja mulle 150cm sopiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278