Paras ja ihanin ja suloisimmista suloisin aviomies on sellainen, joka lähtee vaimonsa kaveriksi huomenna sieneen.
Kun vaimo pääsee tarpeeksi sienestämään, jaksaa hän pysyä nauravaisena ja kivana.
Paras aviomies
3
418
Vastaukset
- mr. tatti
Ai, meillä tuo on toisinpäin.
- Tatit pannulla
Minuun on miesytäväni kautta iskenyt totaalinen sienihulluus!!:)) Pari tuntia metsässä sujuu rattoisasti, saa raitista ilmaa, hyötyliikuntaa ja makuelämyksiä. Myös koira on aina valmiina lähtemään metsään. Mikä onkaan parasta kuin syödä esim. jouluna itse tehtyä sienisalaattia, puhumattakaan ihanista keitoista, piirakoista ja kastikkeista. Aluksi tunnistin ja keräsin tasan yhtä sientä (kantarelli), nyt jo useampaa. Juhannuksena nautimme aivan mahtavasta korvasienikastikkeesta (pakastimme keväällä sienet). Voisi sitä hullumminkin aikansa viettää.
- iiikkarhu
Tämä houkuttelu tepsi aikoinaan. tänään liimasin a-nelosia ulkooveen sisältäen kehuja, kyllä on vaivalloista saada karhun karkotin. Mutta taitaa alkaa viihtyäkin metsässä pikku hiljaa...
Uusi sienisato oli noussut lämpimän ilman ansiota! torvisieniä, minikantarelleja, tatteja ja kymmeniä joita en tunne. ja vähän matkan päässä metsä taas tyhjää täynnä. on tämä oikukas syksy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995