Sen verran olen ottanut selvää, että Jubilee-linjalla (?) pääsee kohtuullisen lähelle, mutta millä kannattaa keikan jälkeen, joka loppuu todennäköisesti vasta puolenyön paikkeilla tai jälkeen, suunnata takaisin Victoria Stationin läheisyydessä sijaitsevaan hotelliin? Kun ilmeisesti tube lopettaa kulkemisen puolen yön jälkeen...
02 arena ja public transport
5
338
Vastaukset
- London Eye
Tapahtumien jälkeen pääsee shuttle bussilla keskustaan. Liput voi ostaa etukäteen.
http://www.londoncentral.com/bus-services/theo2.html- keikalle menossa
Tuota olin aiemmin jo itsekin katsellut, mutta aikataulun mukaan ei kulkisi sinä päivänä kun minä olen keikalle menossa? Vai päivittävätköhän vielä myöhemminkin aikatauluja?
- L. E.
keikalle menossa kirjoitti:
Tuota olin aiemmin jo itsekin katsellut, mutta aikataulun mukaan ei kulkisi sinä päivänä kun minä olen keikalle menossa? Vai päivittävätköhän vielä myöhemminkin aikatauluja?
Mikä keikka jos saa kysyä? Olethan huomioinut sen, että keikka voi loppua eri päivänä kuin alkaa?
- keikalle menossa
L. E. kirjoitti:
Mikä keikka jos saa kysyä? Olethan huomioinut sen, että keikka voi loppua eri päivänä kuin alkaa?
30 seconds to mars, 30.11. ei näkynyt tuossa listassa ollenkaan
- L.E.
Tuo mainitsemasi konsertti näyttää alkavan jo klo 18.30 - tästä voisi päätellä sen loppuvan jo ennen puolta yötä, vaikka olisi myöhässäkin. Oletettavasti siis pääset hyvin tubella poispäinkin, ja siksi shuttle-aikataulua ei ole tarjolla.
Hyvä vaihtoehto on myös vierestä lähtevä Thames Clipper, konsertti-iltoina viimeinen vuoro lähtee vasta klo 23.30. Matkan voi maksaa oysterilla, ja öiset näköalat ovat mahtavat.
Kannattaa huomioida se, että Lontoon liikenteessä, erityisesti maanalaisen liikenteessä, on paljon poikkeuksia remontoinnin takia (olympialaisia odotellessa). Kannattaa ennen matkaa tutustua London Transportin sivuihin, esimerkiksi osa linjoista voi olla viikonloppuisin kokonaan suljettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627